Michelle Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Όντας μαθητής τρίτης λυκείου (θέωρας + 5ο πεδίο-αρχαία, λατινικά, ιστορία, λογοτεχνία εκθεση μαθηματικά και οικονομία) έχω να πω τα εξής: Η ελληνική παιδεία είναι παροχέας απίστευτα "παροδικών" γνώσεων. Μαθαίνουμε, στην θεωρητική, αρχαία ελληνική γραμματική και συντακτικό και παρόλαυτα δεν μπορούμε να συντάξουμε στα νέα ένα κείμενο με στοιχειώδη δομή και με συνεχή νοηματική ροή. Γιαυτό και βλέπουμε η μεγάλη πλειονότητα των μαθητών στις πανελλήνιες να γράφει 15-17 στα αρχαία και 10-13 στην έκθεση, απαράδεκτο. Όσο για τα μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής, δεν διαφωνώ οτι κάνουμε ολοκληρώματα και ανάλυση αλλα πόσοι μαθητές τα καταλαβαίνουν? (τα 2/3 των μαθητών στις πανελλήνιες γραφουν βαθμούς στην βάση και κάτω..) Το ζήτημα είναι ότι το εξεταστικοκεντρικό σύστημα της παιδείας δεν πρόκειται ποτέ να καλλιεργήσει μαθητές. Τα σχολεία αντι να γίνουν καλύτερα (οι καθηγητές εννοω γιατι απο υποδομή.... hasta na pane) κατηγορούν τα φροντιστήρια, τα φροντιστήρια κατηγορούν τα σχολεία και ο μαθητής είναι στη μέση και προσπαθεί να ανταπεξέλθει και να γράψει καλά για να περάσει σε μια σχολή με όσο το δυνατόν υψηλότερη βάση (και βέβαια το τι θέλει ο μαθητής δεν έχει σημασία, είναι ανώριμος και δεν ξέρει το καλό του και έτσι διαλέγουν οι γονείς και το φροντιστήριο την σχολή) Επισης οι Ελληνες μαθητές είναι ,με βάση στατιστικές, τελευταίοι στην Ευρώπη στην κατανόηση γραπτου κειμένου... ::) Με πρώτη την Σουηδία... ΥΓ: τα υπόλοιπα δεν ξέρω σε τι αναφέρονται, ούτε έχω διαβάσει το προηγούμενο θρεντ. I got some, if you need it... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Για τα Αγγλικά πανεπιστήμια: Όπως εμείς έχουμε τον τουρισμό, αυτοί έχουν την παιδεία. Η διαφορά είναι ότι προσπαθούν να κάνουν δουλειά, ενώ εμείς τον τουρισμό τον έχουμε μαμήσει! Φυσικά και θέλουν πελάτες στην Αγγλία. Γιατι πελάτες τους ειμαστε. Αλλά, φυσικά, δε σημαίνει ότι θα ρίξουν το επίπεδο ΤΟΣΟ, ώστε να χάσει το νόημα του το προϊόν που πουλάνε. Είναι ανάμεσα το όλο θέμα. Δεν είναι Γερμανία (μιλάω για τη μουσική) όπου τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα, αλλά δεν είναι και Ελλαδισταν που η κάθε κοπελίτσα τσιμπάει και ένα δίπλωμα και μετά κάνει τη δασκάλα. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Michelle, σοβαρά τώρα, είσαι θεωρητικής κατεύθυνσης ; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasisk Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Για τα Αγγλικά πανεπιστήμια: Όπως εμείς έχουμε τον τουρισμό, αυτοί έχουν την παιδεία. Η διαφορά είναι ότι προσπαθούν να κάνουν δουλειά, ενώ εμείς τον τουρισμό τον έχουμε μαμήσει! Φυσικά και θέλουν πελάτες στην Αγγλία. Γιατι πελάτες τους ειμαστε. Αλλά, φυσικά, δε σημαίνει ότι θα ρίξουν το επίπεδο ΤΟΣΟ, ώστε να χάσει το νόημα του το προϊόν που πουλάνε. Είναι ανάμεσα το όλο θέμα. Δεν είναι Γερμανία (μιλάω για τη μουσική) όπου τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα, αλλά δεν είναι και Ελλαδισταν που η κάθε κοπελίτσα τσιμπάει και ένα δίπλωμα και μετά κάνει τη δασκάλα. Εστω οτι ειναι μπιζνα. Αμα την κανουν ΚΑΛΑ (και φαινεται, γιατι εχουν κερδος), ποιο το μεπτο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Michelle Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Michelle, σοβαρά τώρα, είσαι θεωρητικής κατεύθυνσης ; ναι παρόλο που ΟΛΟΙ επεμεναν να πάω τεχνολογικη, τουσ έγραψα ολους στα ... και πήγα θεωρητική, θέλω να σπουδάσω ψυχολογία και άλλος δρόμος δεν υπάρχει εννοειται πως οταν λεω ψυχολογια πεφτει γέλιο, αλλα γελάει καλύτερα όποις γελάει τελευταίος :) I got some, if you need it... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 εννοειται πως οταν λεω ψυχολογια πεφτει γέλιο, αλλα γελάει καλύτερα όποις γελάει τεέυταίος :) Προφανώς, δεν έχουν δεί τους μισθούς στα τμήματα HR...αλλά ίσως πρίν πρέπει να χρησιμοποιείς όλα τα γράμματα της αλφαβήτου μας... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Για Ψυχολογία δεν ξέρω και καλή σου επιτυχία αλλά για Φιλολογία και τα περί αυτής συναφή, το αντιλαμβάνεσαι ότι χρειάζεται λίγη δουλίτσα. ;) Όχι τίποτε άλλο, απλώς επιβεβαιώνεις με τρόπο εμφατικό τα γραφόμενά σου ;D Με όλη την καλή διάθεση.... έτσι ; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Εστω οτι ειναι μπιζνα. Αμα την κανουν ΚΑΛΑ (και φαινεται, γιατι εχουν κερδος), ποιο το μεπτο; Καταρχήν το ότι την κάνουν καλά είναι θέμα για συζήτηση, φυσικά. ;) Μπορώ να σου πω τις εμπειρίες μου από μεταπτυχιακό (και μετά διδακτορικό, αλλά εκεί, εντάξει, δεν έγινε τίποτα τρελλό). Στο μεταπτυχιακό, λοιπόν, για σύνθεση, είμασταν 4 όλοι κι όλοι. Όλα καλά, μικρός αριθμός, πολύ χρόνος για τον καθένα. Εγώ που ήξερα μουσική, ένας από Μάλτα που για κάποιο λόγο παράτησε το διδακτορικό εκεί, και ήρθε στην Αγγλία για μεταπτυχιακό (πισογύρισμα, δηλ), μία κοπέλα που είχε διδακτορικό στη ΧΗΜΕΙΑ και είπε να κάνει το gap year της στη μουσική, χωρίς να θέλει να κάνει κάτι με τη μουσική, και έναν άλλο από τη Μάλτα που το πρώτο κομμάτι που έγραψε ήταν για να μπει στο μεταπτυχιακό. Πέρα από τον 1ο μαλτέζο, οι άλλοι δύο δεν ήταν και σπουδαίοι. Στα πρόπτυχιακά, όπου δίδαξα, και έχω ακόμη κάποιους μαθητές μέσω Ιντερνετ (πάντα σύνθεση) τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Υπάρχουν άνθρωποι που πολέμουν με τις αξίες ακόμη. Και, όχι, δεν επιτρέπετε σε πανεπιστημιακό επίπεδο να υπάρχει τέτοιο χάλι, συγνώμη. Αν έχεις πολύ δύσκολες εισαγωγικές εξετάσεις, κλπ, δε σου έρχετε κόσμος. Και δεν είναι όλα τα πανεπιστήμια Royal Academy. Αν έχεις πολύ εύκολες σου έρχετε και η κουτσή Μαρία. Κάπου ανάμεσα είναι η αλήθεια. Ειδικά για μια χώρα που εξάγει εκπαίδευση. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Θα ειχε ενδιαφερον πάντως η εξης παραμετρος: πόσοι απο τους φοιτητές που αποφάσισαν να κανουν προπτυχιακες σπουδες στο εξωτερικο, το επραξαν αγνοώντας παντελως το ημεδαπο συστημα ανωτατης εκπαιδευσης και ποσοι κατεφυγαν εκει αποτυγχανοντας να εισαχθουν εδω. It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Michelle Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 ζωντανό παράδειγμα της αποτυχίας της ελληνικής παιδείας ;D ;D ;D Δεν αποτελώ εξαίρεση. Τα λάθη βασίζονται στο ότι προσπαθώ να γράφω γρήγορα. Στην ορθογραφία ποτέ δεν ήμουν καλός, απλά δεν δίνω -κακώς- την πρέπουσα σημασία γιατί σκέφτομαι γρήγορα και ξεχνάω τι θέλω να γράψω αν σκέφτομαι την ορθογραφία ειδικά όταν γράφω στον υπολογιστή που είμαι και αργός... :-\ Πάντως, για να είμαστε και σοβαροί, το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο σε μένα... με όλη την καλή διάθεση πάντα. I got some, if you need it... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση