marathon Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Πως μπορεί να συνεχιστεί η κουβέντα για την Παιδεία χωρίς να τη λέμε ο ένας στον άλλον; Θα έχει πλάκα έτσι? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Απ'ότι κατάλαβα είναι η συνέχεια του: οπότε έχει νόημα για να κάνει point. δεν καταλαβαίνω :) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 δεν καταλαβαίνω :) Έπρεπε να ολοκληρώσεις πριν λύσεις ως προς x ;D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Έπρεπε να ολοκληρώσεις πριν λύσεις ως προς x ;D LOL :), you've got a point there mister 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
izzy_livin Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Το μέγα πλήγμα των ελληνικών πανεπιστημίων είναι αυτά τα θρανία που υπάρχουν συνήθως στην είσοδο των κτιρίων ανά ομάδες. Αν δεν ξεκουμπιστούν αυτά τα θρανία απο τα ελληνικά πανεπιστήμια η παιδεία δεν πρόκειται να φτιάξει ούτε στα καλύτερα μας όνειρα. Εκεί είναι που οι περισσότεροι Έλληνες γίνονται ελληναράδες και εξασκούν την ιδιότητα του ελληνάρα. 13 χρόνια στο σχολείο δεν ασχολήθηκε ποτέ και επειδή του κουνήθηκαν και του πέρασαν τα 2 μαθήματα στα οποία δεν πάτησε ποτέ του καταστάλαξε και έμαθε να κρίνει "θρανία".. Greg Howe scares me.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 όχι, κατάλαβα, είσαι και εσύ Ελληνάρας 8) εκτός κι αν είσαι του απειροστικού λογισμού :) όπως έγραψα χθες, όποιος εκφράζει αγάπη προς την ελληνική ιστορία και γλώσσα, στιγματίζεται, εκεί έχουμε φτάσει :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Costas-Grinder Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Το πρόβλημα στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι η "φιλοσοφία" της "διδασκαλίας" που έχουν υιοθετήσει αυτά τα ιδρύματα από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παπαγαλία, απομνημόνευση, μηρυκασμός αναμασημένων γνώσεων και πληροφοριών άνευ κριτικής επεξεργασίας και εφαρμογής. Είναι γνωστή η συμπλεγματική σχέση φοιτητών και "καθηγητών" αλλά και το τροπάριο "κύριε καθηγητά ποια θα είναι η ύλη για την εξεταστική;" Διαβάζουμε από 150 έως 600 σελίδες ενός και μόνο βιβλίου και περνάμε το μάθημα χαλαρά (αν δεν αποφασίσουμε να κάνουμε σκονάκι). Μετά το πέρας της εξεταστικής πατάμε το γνωστό πλήκτρο "delete" και σβήνονται όλα όσα έχουμε συγκρατήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή στο κεφάλι μας. Τα ελληνικά πανεπιστήμια φέρουν ένα όνομα το οποίο σε καμία περίπτωση ΔΕΝ αξίζουν! Από εκεί και πέρα στο εξωτερικό (μπορώ να μιλήσω για την Γερμανία), τα πράγματα έχουν ως εξής: Κανείς φοιτητής δεν μπορεί να παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο χωρίς να λάβει σ' αυτό ενεργά μέρος, καταθέτοντας μια σχετική μ' αυτό εργασία. Η εργασία αυτή πρέπει να έχει καθαρά επιστημονική δομή και αν ακόμα δεν είναι πρωτότυπη, πρέπει τουλάχιστον να στηρίζεται σε σοβαρή και ογκώδη βιβλιογραφία αφού παράλληλα γίνει πρώτα η απαραίτητη συνθετική και συγκριτική προεργασία. Κάθε φοιτητής οφείλει να παρακολουθήσει ανά εξάμηνο συγκεκριμένο αριθμό διαλέξεων. Κάθε φοιτητής ανάλογα με τον κλάδο σπουδών του οφείλει να εξεταστεί και να επιτύχει σε εξωπανεπιστημιακές εξετάσεις (δηλαδή εξετάσεις που αρμόδιο είναι το κάθε ομοσπονδιακό κρατίδιο). Για την Θεολογία ας πούμε οι φοιτητές εξετάζονται στα: Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Εβραϊκά. Μόνο αν επιτύχουν μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Αν αποτύχουν 3 φορές αυτομάτως σταματάνε οι σπουδές τους. Κάθε φοιτητής μπορεί να κάνει τρελούς συνδυασμούς σπουδών. Φίλος μου σπούδαζε Αρχαία Ιστορία, Μουσική και Χημεία. Ο κάθε φοιτητής πρέπει να συνδυάσει τρεις κλάδους σπουδών εκ των οποίων ο ένας είναι ο πρωτεύων και οι άλλοι δύο οι δευτερεύοντες. Ως εκ τούτου αποκτά πολύ μεγαλύτερο γνωστικό πεδίο. Αυτά εν τάχει. http://www.myspace.com/headcleanerband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Το πρόβλημα στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι η "φιλοσοφία" της "διδασκαλίας" που έχουν υιοθετήσει αυτά τα ιδρύματα από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παπαγαλία, απομνημόνευση, μηρυκασμός αναμασημένων γνώσεων και πληροφοριών άνευ κριτικής επεξεργασίας και εφαρμογής. κανένα από αυτά τα προβλήματα δεν είδα στο ΕΜΠ όταν σπούδασα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Βρε παιδιά έχω μια απορία, όσοι έχετε περάσει από ΑΕΙ στην Ελλάδα, συμφωνείτε με το σκεπτικό του "χρωστάω μαθήματα επ'άπειρον" και του "περνάω στα επόμενα εξάμηνα και ας χρωστάω τα προηγούμενα"; Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 εγώ σίγουρα όχι αλλά αυτά είναι φοιτητικά κεΧτημένα ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ!!! θέλω το πτυχίο με courier στο σπίτι και σε 3-4 εβδομάδες την πρόσληψη στη ΔΕΚΟ της επιλογής μου (να προλάβω να πάω και διακοπές) επίσης θέλω: - επίδομα έγκαιρης προσέλευσης - επίδομα παραγωγικότητας - επίδομα χρήσης υπολογιστή - και σύνταξη στα 48, άντε στα 50 για να βοηθήσω και στην κρίση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση