gdevelek Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 όπου cayenne βάλε "καλπάζουσα φοροδιαφυγή" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Γεμίσαμε μετά Χριστόν προφήτες... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Εγώ πάντως στις εξαγγελίες του κ. Παπαδόπουλου βλέπω μια αόριστη πρόταση υιοθεσίας του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Κατά τη γνώμη μου αυτό το μοντέλο δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα γιατί η Ελλάδα είναι μια χώρα που τα καρτέλ υπάρχουν ακόμα και στην εμπορία καρφιτσών, και δρούν ανεξέλεγκτα εμποδίζοντας τους νόμους της ελεύθερης αγοράς να δράσουν υπέρ του καταναλωτή. Όσο για τη θέσπιση ενός αποτελεσματικότερου ελεγκτικού οργάνου για την αγορά, που μπορεί να αντιπροταθεί, η σημερινή ελληνική πραγματικότητα το καθιστά ανεφάρμοστο (μεγάλο κόστος, τεράστιες μίζες). Η περαιτέρω δε μείωση των αποδοχών σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να ξεκινήσει από αναπροσαρμογή των οφειλών των ιδιωτών πρός τις τράπεζες, γιατί δεν είναι δυνατόν να σπρώχνεις όλη την ελλάδα να αγοράζει σπίτια και αυτοκίνητα, τρομοκρατώντας τη με την αύξηση των αντικειμενικών τιμών των ακινήτων ή δίνοντας κίνητρα για την αγορά πολυτελών αυτοκινήτων και μετά να μειώνεις τους μισθούς έως και 30%. Άρα μιλάμε για ανεφάρμοστα πράγματα, που στερούνται στοιχειώδους σοβαρότητας. Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω και για τα "κλειστά" επαγγέλματα. Δεν μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να πετάξεις ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους δεν είναι σε ηλικία που μπορούν να ξεκινήσουν κάτι καινούργιο στη ζωή τους, στον δρόμο, έτσι άκριτα. Πρέπει να δούμε ποιοί είναι οι προνομιούχοι (κι εγώ π.χ συμφωνώ ότι ένας οδηγός ταξί δεν μπορεί να βγάζει 3.000 ευρώ το μήνα, αλλά ένας ναύτης 50 χρονών που ίσα ίσα επιβιώνει χάρη στο καμποτάζ, τι μας πειράζει - τόσο πολύ τους θέλουμε τους φιλιπινέζους στα πλοία;) και να υπάρξουν ανάλογα μέτρα. Ας ξεκινήσουν απλά μειώνοντας δραστικά τα έξοδα του δημοσίου, καταργώντας τους υπεράριθμους και κάτι απίστευτες άχρηστες θέσεις που υπάρχουν (όχι δε λύπάμαι τους αφισοκολλητές της γλυφάδας) και ας μας πεί κάποιος κάτι συγκεκριμένο, έστω και τώρα να δώσουν έναν στόχο, ένα μοντέλο ανάπτυξης. Τα πολιτικο-οικονομικά μοντέλα δεν είναι ούτε θρησκείες ούτε πανάκειες. Δεν μπορούν από μονα τους να λύσουν το πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 κανείς δεν θέλει τους φιλιππινέζους στα πλοία, θέλουμε όμως τα έσοδα από τον λιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων που κουβαλούν τουρίστες Α κλάσης και που τώρα πάνε τουρκία/ιταλία τα κλειστά επαγγέλματα είναι τόσο ευνοημένα που η άδεια φορτηγού μεταφορών πωλείται ως 300.000Ε, ενώ του ταξί πωλείται προς 6ψήφιο τίμημα, δεν θυμαμαι ακριβώς το ποσό επίσης σημειώνω πως ως φέτος οι ταρίφες είχαν, για το κράτος, ετήσιο εισόδημα μόλις 16.000Ε, και πλήρωναν φόρο το αστείο ποσό των 600Ε αυτά τα πάρτυ εις βάρος του κράτους και τελικά όλων των υπόλοιπων μη ευνοημένων θα λήξουν, επιτέλους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Η περαιτέρω δε μείωση των αποδοχών σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να ξεκινήσει από αναπροσαρμογή των οφειλών των ιδιωτών πρός τις τράπεζες, γιατί δεν είναι δυνατόν να σπρώχνεις όλη την ελλάδα να αγοράζει σπίτια και αυτοκίνητα, τρομοκρατώντας τη με την αύξηση των αντικειμενικών τιμών των ακινήτων ή δίνοντας κίνητρα για την αγορά πολυτελών αυτοκινήτων και μετά να μειώνεις τους μισθούς έως και 30%. Άρα μιλάμε για ανεφάρμοστα πράγματα, που στερούνται στοιχειώδους σοβαρότητας. Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω και για τα "κλειστά" επαγγέλματα. Δεν μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να πετάξεις ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους δεν είναι σε ηλικία που μπορούν να ξεκινήσουν κάτι καινούργιο στη ζωή τους, στον δρόμο, έτσι άκριτα. Πρέπει να δούμε ποιοί είναι οι προνομιούχοι (κι εγώ π.χ συμφωνώ ότι ένας οδηγός ταξί δεν μπορεί να βγάζει 3.000 ευρώ το μήνα, αλλά ένας ναύτης 50 χρονών που ίσα ίσα επιβιώνει χάρη στο καμποτάζ, τι μας πειράζει - τόσο πολύ τους θέλουμε τους φιλιπινέζους στα πλοία;) και να υπάρξουν ανάλογα μέτρα. Μαζί σου στα υπόλοιπα, αλλά δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να υπάρξει αναπροσαρμογή των ιδιωτικών οφειλών. Και ας πούμε ok για στεγαστικά. Δηλαδή για το καταναλωτικό που πήρε ο κάθε ηλίθιος για να αγοράσει τηλεόραση και αυτοκίνητο που δε μπορούσε να υποστηρίξει ο μισθός του ΓΙΑΤΙ ακριβώς να υπάρξει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αναπροσαρμογή; Και επιπλέον, ας σταματήσουμε να δικαιολογούμε τη χαζομάρα του καθενός. ΚΑΝΕΙΣ δεν υποχρέωσε ΚΑΝΕΝΑΝ να πάρει δάνειο. Δεκτή η αναπροσαρμογή των ΔΟΣΕΩΝ λόγω της αλλαγής των μισθών, αλλά ως εκεί. Για τα κλειστά επαγγέλματα, αυτό ακριβώς που σου απάντησε ο gd. Αλήθεια γιατί να μη βγάζει ο οδηγός ταξί 3000€; Καλά κάνει και τα βγάζει! Και 10000€ να βγάζει, πάλι καλά κάνει. Το θέμα είναι να φορολογείται σωστά γι αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Μαζί σου στα υπόλοιπα, αλλά δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να υπάρξει αναπροσαρμογή των ιδιωτικών οφειλών. Και ας πούμε ok για στεγαστικά. Δηλαδή για το καταναλωτικό που πήρε ο κάθε ηλίθιος για να αγοράσει τηλεόραση και αυτοκίνητο που δε μπορούσε να υποστηρίξει ο μισθός του ΓΙΑΤΙ ακριβώς να υπάρξει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αναπροσαρμογή; Και επιπλέον, ας σταματήσουμε να δικαιολογούμε τη χαζομάρα του καθενός. ΚΑΝΕΙΣ δεν υποχρέωσε ΚΑΝΕΝΑΝ να πάρει δάνειο. Δεκτή η αναπροσαρμογή των ΔΟΣΕΩΝ λόγω της αλλαγής των μισθών, αλλά ως εκεί. +1000 Και φυσικα ΔΕΝ συμφωνω με τα bold (ετσι κι αλλοιως σιγα μη γινει κατι τετοιο απο τις τραπεζες...) Το ζητουμενο αυτη τη στιγμη ειναι ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ οι ΤΙΜΕΣ ενα 30% στα ΠΑΝΤΑ (ειδικα στα ακινητα και στα ΤΡΟΦΙΜΑ),αν δεν γινει αυτο..αποχαιρετα την την Αλεξανδρεια...(εκει θα φανει αν ειναι σοβαροι οι διαχειριστες μας,κανονικα πρεπει να επιβληθει κατ'εξαιρεση διατιμηση αν δεν λειτουργησουν οι κανονες τις αγορας λογω της πτωσης των μισθων/ζητησης ) παντως στον ιδιωτικο τομεα οι μειωσεις που προταθηκαν ειναι μονο 6% οποτε δεν θα ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα ... Το σημαντικοτερο ολων βεβαια ειναι να μη χρεοκοπησουμε και πανω απο ολα να μη ξαναγυρισουμε στη δραχμη (οπως ελπιζουν οι..."αριστεροι" οι οποιοι μαλλον δεν εχουν οικονομικο προβλημα,εχουν πολλα ακινητα η ειναι εισοδηματιες με τα λεφτα τους στο εξωτερικο,κατι που αλλωστε φαινεται και απο το γεγονος οτι μπορουν και "απεργουν"... ;D) γιατι απλα θα γινει...εμφυλιος Σκεφτειτε μονο αυτους που θα συνεχισουν να πληρωνουν δοσεις στεγαστικων σε ΕΥΡΩ (μια και οι τραπεζες δανειστηκαν ευρω για να τους...δανεισουν...) και ξαφνικα θα πληρωνονται,τον ηδη μειωμενο μισθο τους, σε...δραχμες (μιλαμε για αυξηση της δοσης ενα...40% (τοσο υπολογιζεται οτι θα πρεπει να υποτιμηθει το νεο νομισμα μας σε περιπτωση χρεοκοπιας)...αρα,ΦΤΗΝΑ την εχουμε γλυτωσει μεχρι στιγμης... Αnyway... εχουμε 3 χρονια μπροστα μας να σωθουμε,μακαρι να γινει (χωρις θυσιες ομως δεν προκειται να γινει με τιποτα) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Έτσι κι αλλιώς οι μεγάλες οφειλές των δανείων αφορούν τα στεγαστικά. Και αυτά είναι και τα πίο κρίσιμα γιατί αλλιώς ουσιαστικά θα πετάξεις τη μισή Ελλάδα στο δρόμο. Δε διαφωνώ ως πρός τα καταναλωτικά, αλλά πες μου μία τράπεζα που θα μπορέσει να δεχτεί μια τέτοια μαζική αναπροσαρμογή στις αποπληρωμές που έχει να λαμβάνει. Αυτό εννοώ ανεφάρμοστο. Επίσης μην ξεχνάς ότι όταν "ο κάθε ηλίθιος" αγόραζε κάτι, ο μισθός του μπορεί να το κάλυπτε, αλλά μετά από μια μείωση της τάξης του 30% αυτό να μην ισχύει πλέον. Όσο για κάποια κλειστά επαγγέλματα, όπως τα ταξί και τα φορτηγά, αυτά και ανεβάζουν το κόστος υπηρεσιών για τον πολίτη (βλέπε τη σχέση δ.χ βυτοφόρων με τις τιμές των καυσίμων π.χ), και κρατάν το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιων σε πολύ χαμηλό επίπεδο (βλέπε 30.000 ταξί που πηγαινοέρχονται αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας με διπλές και τριπλές κούρσες). Επίσης υπάρχουν τα υπερκέρδη των φαρμακείων και τα άλλων "κλειστών" επιχειρίσεων που πηγαίνουν από "πατέρα σε γιό" σαν να πρόκειται για το εξκάλιμπερ και διασφαλίζουν ότι κάποιοι δεν θα χρειαστεί να δουλέψουν ποτέ για να επιβιώσοιυν σε αυτή τη χώρα μιας και έχουν βρεί την "κοτα που κάνει τα χρυσά αυγά" . Αυτή η χώρα γενικότερα έχει μηδενικό social mobility (δεν μπορείς ποτέ να γεννηθείς πλούσιος και να φτωχύνεις, ούτε και το αντίθετο). Αν αυτό δεν αλλάξει, με μεγαλύτερη αντικειμενική φορολόγηση συν τοις άλλοις και περικοπη των πολύ μεγάλων συντάξεων (ένα πλαφόν γύρω στις 2.000 δεν θα ήταν άσχημη ιδέα) δεν μπορούμε να μιλάμε σοβαρά για ανάπτυξη. Απλά αυτό που ήθελα να πώ είναι ότι ο κ. Παπαδόπουλος είναι η κλασική περίπτωση έλληνα πολιτικού ο οποίος ενώ εισηγείται να κατασκευαστούν ποδηλατόδρομοι στην Πολιτεία όπου διαμένει, ταυτόχρονα κατεβάζει και μιά πρόταση για να μπούν διόδια στην Κυψέλη, από την οποία φυσικά δεν έχει τύχει καν να περάσει. Η πρόταση του είναι, για να το πω κομψα, εκτός τόπου και χρόνου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 +1000 Το ζητουμενο αυτη τη στιγμη ειναι ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ οι ΤΙΜΕΣ ενα 30% στα ΠΑΝΤΑ (ειδικα στα ακινητα και στα ΤΡΟΦΙΜΑ),αν δεν γινει αυτο..αποχαιρετα την την Αλεξανδρεια...(εκει θα φανει αν ειναι σοβαροι οι διαχειριστες μας,κανονικα πρεπει να επιβληθει κατ'εξαιρεση διατιμηση αν δεν λειτουργησουν οι κανονες τις αγορας λογω της πτωσης των μισθων/ζητησης ) παντως στον ιδιωτικο τομεα οι μειωσεις που προταθηκαν ειναι μονο 6% οποτε δεν θα ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα ... Καταλαβαίνεις βέβαια ότι στην Ελλάδα είναι εντελώς αδύνατο να στηθεί ξαφνικά ένας τέτοιος ελεγκτικός μηχανισμός, αδιάφθορος και ικανός να αξιολογεί (πράγμα από μόνο του στα όρια του αδύνατου) τις τιμές στις οποίες θα πρέπει να πωλούνται τα αγαθά. Το πιθανότερο είναι, μέσα στη ζούγκλα που θα επικρατεί να δημιούργήσεις τρελούς μιζαποδοχείς, ή να καταστρέψεις όλη την αγορά με παράλογες (σοσιαλιστικές) τιμολογήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Πάντως το θέμα των φορτηγών μεταφορών έχει ήδη δρομολογηθεί http://www.capital.gr/News.asp?id=951099 http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1805659 το οποίο με τον καιρό θα ρίξει και τις τιμές στα προιόντα, μέρος του κόστους των οποίων είναι και το κόστος μεταφοράς. Βέβαια στην θεωρία γιατί στην πράξη...? Η μείωση τιμών στην αγορά είναι μονόδρομος γιατί με τα γενικότερα μειωμένα έσοδα θα οδηγηθούμε σε μειωμένη κατανάλωση και πολλοί που δουλεύουν στο εμπόριο θα βρεθούν χωρίς εργασία και ο φαύλος κύκλος πρός τον πάτο θα συνεχίζεται. Στην φάση που βρισκόμαστε είναι πιο σημαντικό να κινείται το χρήμα έστω και με μειωμένα κεφάλαια, παρά να συσσωρεύεται. Γι' αυτό τεράστιο ρόλο θα παίξει ο βαθμός απορρόφησης των εισερχόμενων κεφαλαίων και η ταχύτητα απορρόφησης, δύο παράμετροι στους οποίους ως γνωστόν δεν είμαστε και πολύ καλοί. Γενικότερα, καλό είναι να μην το παίζουμε κασσάνδρες (ειδικά μικροκομματική και δημοσιογραφική δραματοποίηση είναι το τελευταίο που χρειαζόμαστε) δεδομένου ότι η χώρα δεν έχει ξαναπεράσει ακριβώς κάτι τέτοιο. It ain't over until the fat lady sings. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2010 Ακριβως,τα ΜΜΕ αυτη τη στιγμη παντως μονο τον.... τρομο σκορπιζουν και αυτο δεν ειναι καθολου καλο..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις