Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2010 Αξιες φθογγων>η πραγματωση στη γνωση της μελωδιας>μουσικη. Ελατε τωρα παιδες. Λετς μπι σιριους. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κ.Σταμάτης Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 Και τι θες να λέγεται δηλαδή, υδραυλικός; :D Αν αλλάζεις μία πρίζα στο σπίτι σου 3-4 φορές το χρόνο λέγεσαι ηλεκτρολόγος? Όχι βεβαια.Αν όμως ξέρεις να βαράς 5 συγχορδίες τη βδομάδα λέγεσαι κιθαρίστας Βλέπεις πως η αναλογία δεν είναι και τόσο δίκαιη για τους κιθαρίστες.Και εγώ είπα ότι λέγεται έτσι λόγω των φορμαλισμών της γλώσσας κάτι που παρέλειψε ο φίλος στην παράθεσή του από τα λεγόμενά μου για αυτό και το νόημα διαστρεβλώθηκε. Στην καθημερινή μας ζωή για να μπορούμε να συνεννοηθούμε όλους κιθαρίστες τους λέμε ανεξαρτήτως επιπέδου. Ψιλοανούσιο post αλλά έτσι, για να μην υπάρχει ούτε η υπόνοια παρεξήγησης ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zampination Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 ε φιλε ταμπλατουρα εχεις?? ;D Xαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααα!!!! ;D ;D ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
coltrane Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2010 Απλά η κιθάρα είναι το πιο διαδεδομένο όργανο στον πλανήτη και ο κάθε ένας που παίρνει μία κιθάρα στα χέρια του και τη βαράει λέγεται κιθαρίστας λόγω των φορμαλισμών της κάθε γλώσσας. Φιλικά πάντα. +1000 Αν όμως ξέρεις να βαράς 5 συγχορδίες τη βδομάδα λέγεσαι κιθαρίστας Βλέπεις πως η αναλογία δεν είναι και τόσο δίκαιη για τους κιθαρίστες. +5000 με καλυψες... ΥΓ.: Ωστοσο δεν μου αναφερεις και 3-4 ονοματα απο τους κιθαριστες που λες? Μπορει να βρουμε κανα δισκο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SteveB Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Η μουσική πρέπει να είναι αφθόρμιτη και τα λοιπά,αλλά όταν παίζεις κομμάτι που έχει γράψει άλλος,ακολουθείς αυτό που έχει γράψει! Αν του το έφτιαχνες σε ταμπλατούρα θα το καταλάβαινε. Από την στιγμή που δεν ήξερε τι είναι όγδοο και τι παύση,μην περιμένεις να τα πιάσει με ένα μάθημα,ειδικά αν νομίζει πως αυτά τα σημαδάκια στο χαρτί είναι για φλώρους (υπάρχουν πολύ τέτοιοι -.-). Γενικότερα,όταν κάποιος μουσικός ξέρει έστω κ λίγο θεωρία,τα πράγματα στην συνεργασία είναι πολύ πιο εύκολα και γρήγορα! Και ναι,για μένα η θεωρία (τουλάχιστον τα βασικά) είναι σημαντικό ζήτημα!!! Guitarist in training Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Καλημερα....όι αξίες ειναι το πρωτοκολλο επικοινωνιας μεταξυ ΟΛΩΝ των μουσικων αναλογικα σε ολα τα ειδη αυτης της τεχνης (βλεπε 8φθογγο,12 φθογγο,μοριακα...κ.ο.κ.) Για τους εμπειρικους υπαρχουν και ταμπλατουρες μιας και η κιθαρα ειναι πολυ διαδεδομενη στο ευρυ κοινο..και με ταμπλατουρα οι περισσοτεροι βγαζουν ακρη.Αλλα μεχρι εκει. Με τους γυρω σου τι θα κανεις?...Νοηματικη?...Ακου αυτο το mp3 και φερτο να το παιξουμε?...οκ...και οταν ερθει η ωρα να γραψετε?... Ενα πρωτοκολλο κοινης επικονωνιας. Bluetooth !! 8) ;) :D ??? www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Εγώ διδάχτηκα να διαβάζω νότες και αξίες. Με ταμπλατούρες ελάχιστα έχω ασχοληθεί. Γιατί; Τις βρίσκω εξαιρετικά δύσκολες στην ανάγνωση και κατανόηση σε σχέση με την παρτιτούρα. Ενδεχομένως βέβαια είναι θέμα συνήθειας. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Φοβάμαι πως ένας τετοιος διάλογος,θα επιφέρει κάποια ''διαμάχη''. Αναμεσα σε ταμπλατουρες και 5γραμμα. Κοινος ταμπλας μου μυριζεται. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 άν ακριβολογούμε, τότε η αξία των φθόγγων είναι ανεξάρτητη του μέσου. Δηλαδή και στο πεντάγραμμο και στην ταμπλατούρα υπάρχουν οι ίδιοι ακριβώς συμβολισμοί για τις αξίες κάθε νότας. Άρα ή τους γνωρίζει κάποιος είτε όχι... Άν μιλάμε για μουσική προσέγγιση όμως.... τότε ναι έχει διαφορά το παίζω σολ στην πρώτη χορδή με το πάτα στο 15 στην κάτω κάτω... ;) ;) Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SteveB Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Εγώ διδάχτηκα να διαβάζω νότες και αξίες. Με ταμπλατούρες ελάχιστα έχω ασχοληθεί. Γιατί; Τις βρίσκω εξαιρετικά δύσκολες στην ανάγνωση και κατανόηση σε σχέση με την παρτιτούρα. Ενδεχομένως βέβαια είναι θέμα συνήθειας. Εγώ έχω διδαχθεί νότες και αξίες. Έχω κάνει θεωρία. Η ταμπλατούρα με λίγη συνήθεια είναι πολύ πιο εύκολη από το να διαβάζεις 5γραμο.Αυτό όμως δεν την κάνει και καλύτερη! Με την ταμπλατούρα παίζεις σπίτι σου,με το 5γραμο παίζεις παντού 8) Guitarist in training Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση