Προς το περιεχόμενο

Αυτό ήταν..Το παρατάω το μπάσο!


izzy_livin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

+1000 στον Marillion.

Άλλωστε το αν θα σου χαλάσει τη μπάντα ή όχι είναι θέμα χαρακτήρα και όχι τεχνικής. Πολλοί μεγάλοι μπασίστες είναι τέρατα τεχνικής. Μπορεί να μην το δείχνουν κάθε μέρα αλλά όταν το δείχνουν  :o :o :o

Έτσι και το παληκάρι εδώ, δείχνει τι μπορεί να κάνει. Αυτό δε σημαίνει ότι όταν τον βάλεις σε μια μπάντα θα παίζει έτσι συνέχεια. Αν και ορισμένα από τα grooves του δεν θα με χαλούσαν καθόλου να τα έχω στο rhythm section.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 107
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλη ειναι και η τεχνικη αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα ΕΡΓΑΛΕΙΟ,αν κολησεις ΜΟΝΟ με αυτη και την εξελιξη της και ξεχνας να παιζεις μουσικη ,μοιαζεις απλα με εναν μαστορα που ολη την ημερα...γυαλιζει τα...κατσαβιδια του και τα κλειδια του και δεν φτιαχνει ΤΙΠΟΤΑ... ;D

 

Άψογο! ;D ;D

 

@Μαριλλιον, πιστεύω πως ελάχιστοι από αυτούς μπορούν να φτιάξουν κάτι που να έχει μουσική υπόσταση (μουσική, όχι τεχνική) και όπως λέει και ο SF αν τους βάλεις να συνυπάρξουν με άλλους στα πλαίσια ενός συγκροτήματος, θα έρθουν με ένα ego ως εκεί πάνω (όπου εκεί πάνω= στίβα από pedals,effects,backup instruments κλπ), χώρια που μετά από λίγο καιρό αυτό το σύνδρομο του Μεσσία που έχουν οι περισσότεροι, γίνεται κουραστικότερο και από σύνδρομο Tourette's  ::)

Σίγουρα παρακολουθώντας τους μπορείς να αρπάξεις κάτι μικρό το οποίο ίσως σε οδηγήσει κάπου εσένα, αλλά μέχρι εκεί.

 

Ευτυχώς που δεν είναι όλοι έτσι πάντως.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συνειδητοποίηση ότι η τεχνική είναι το μέσον και όχι ο σκοπός, απαιτεί μια ωριμότητα που πολλοί  δεν την αποκτούν ποτέ. Αποτελεί όμως και την ειδοποιό διαφορά μεταξύ του οργανοπαίχτη και του μουσικού.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και όπως λέει και ο SF αν τους βάλεις να συνυπάρξουν με άλλους στα πλαίσια ενός συγκροτήματος, θα έρθουν με ένα ego ως εκεί πάνω (όπου εκεί πάνω= στίβα από pedals,effects,backup instruments κλπ), χώρια που μετά από λίγο καιρό αυτό το σύνδρομο του Μεσσία που έχουν οι περισσότεροι, γίνεται κουραστικότερο και από σύνδρομο Tourette's  ::)

O Superfunk και εσύ, έχετε δικιο όταν στην θέση του κιθαρίστα είστε εσείς και εγώ...όταν όμως στη κιθάρα είναι ο Larry Carlton ή ο Lee Ritenour και στα πιάνα ο Bob James...μια χαρά παίζουν όλοι μαζί ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως απο αυτα που..."ποσταρει" καποιος μουσικος (και λεγοντας ποσταρει εννοω τι ΔΕΙΧΝΕΙ στον κοσμο σαν αντιπροσωπευτικο του παιξιματος του) φαινεται και η "ιδεολογια" του,ας πουμε ΚΑΝΕΙΣ μεγαλος ΝΤΡΑΜΜΕΡ (που παιζει και αυτος ενα ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ οργανο οπως το μπασο) δεν θα επαιζε παπατζιλικια αν ηθελε να "πουλησει" τον εαυτο του ,δεν νομιζω ο Steve Gadd να ποσταρε ενα κλιπ με ενα απο τα (φοβερα) σολο του αν καποιος τον ρωτουσε να παιξει το αντιπροσωπευτικοτερο "πραγμα" που τον εκφραζει,ΣΙΓΟΥΡΑ μια καραγκρουβα θα επαιζε και τιποτα παραπανω.

 

Γενικα οταν βλεπω "μουσικους" να κανουν απλα επιδειξη τεχνικης χωρις να ακουγεται ΜΟΥΣΙΚΗ (γιατι στο παραπανω κλιπ δεν ακουγεται ΠΟΥΘΕΝΑ μουσικη) απλα ..προσπερναω.

 

Φυσικα οι μουσικοι που συνδιαζουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (δηλ.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ,μουσικη καταρτηση και τεχνικη) εχουν παντα τον σεβασμο μου (κατι που αλλωστε καθε ΛΟΓΙΚΟΣ ανθρωπος τους οφειλει),αλλα αυτο το πραγμα..sorry δε μου λεει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα.

 

O Superfunk και εσύ, έχετε δικιο όταν στην θέση του κιθαρίστα είστε εσείς και εγώ...όταν όμως στη κιθάρα είναι ο Larry Carlton ή ο Lee Ritenour και στα πιάνα ο Bob James...μια χαρά παίζουν όλοι μαζί;D

 

δεν υπαρχει περιπτωση οι εκπληκτικοι μουσικοι που αναφερεις να κανουν ποτε στειρα  επιδειξη τεχνικης,αλλο παιζω τεχνικα και αλλο "ειμαι για το τσιρκο" ..

 

Η συνειδητοποίηση ότι η τεχνική είναι το μέσον και όχι ο σκοπός, απαιτεί μια ωριμότητα που πολλοί  δεν την αποκτούν ποτέ. Αποτελεί όμως και την ειδοποιό διαφορά μεταξύ του οργανοπαίχτη και του μουσικού.

 

αυτο ακριβως θελω να πω για οσους ισως δεν καταλαβαινουν τι ΟΝΤΩΣ εχω γραψει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είναι να πει και κάτι. Παπατζιλίκια είναι και είναι ωραία.

Και επίσης τα παπατζιλίκια δε χαλάνε και κανέναν να τα ξέρει γιατί έτσι μπορείς και να τα βάζεις διακριτικά εκεί που πρέπει. Το αν ξέρει κάποιος να τα βάλει εκεί που πρέπει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αλλά στο συγκεκριμένο βίντεο δεν είναι εκεί το θέμα.

 

Γιατί είναι δεδομένο ότι αυτός πχ δε ξέρει να παίζει σωστά όταν του ζητηθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι δεδομένο, αλλά είναι πάρα πολύ πιθανό...π.χ. ο τίτλος του βίντεο λέει slap bass LESSON...κλπ κλπ, και αν αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θεωρεί ο τύπος ότι "διδάσκει" (χωρίς π.χ. να επαναλαμβάνει τα θέματα σε αργή ταχύτητα επεξηγώντας κλπ), κοιτώντας παράλληλα μετά από κάθε θέμα την κάμερα, έ κάποιο συμπέρασμα βγαίνει- έστω και αυθαίρετο.

 

Τα λέω λίγο λαϊκίστικα sorry, αλλά δεν ξέρω αυτό το συναίσθημα μου βγήκε βλέποντας το βίντεο.. :)

 

 

Μάραθε, σου απάντησε ο SF ;D

 

EDIT: Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι καν μπασσίστας! και φυσικά επ'ουδενί δεν είμαι στο επίπεδο του τύπου :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία η τεχνική... Αλλά πρέπει να συνοδεύεται από καλή σύνθεση και ενδιαφέρουσες μελωδίες... Και (συνήθως) οι "παπατζήδες" στερούνται συνθετικού ταλέντου πράγμα που (συνήθως) τους οδηγεί εξαρχής στην (όντως άξια θαυμασμού) τελειοποίηση της τεχνικής τους... Δε νομίζω όμως ότι δε μπορούν να συνυπάρξουν με άλλα μέλη σε ένα συγκρότημα και να προσφέρουν εφ' όσον όμως υπάρχει κάποιος άλλος μέσα στο συγκρότημα για να συνθέτει και να τραβάει τα χαλινάρια... Και (συνήθως) οι μουσικοί που "δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους" δεν το κάνουν λόγω της τεχνικής τους κατάρτισης αλλά επειδή είναι κομπλεξικοί και ανασφαλείς σε όλες τις πλευρές της ζωής τους...

Το συμπέρασμα είναι ότι ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ είσαι καλύτερος μουσικός από τον "παπατζή" που παίζει μόνο μπουρμπουλήθρες οπότε ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ!

YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί είναι δεδομένο ότι αυτός πχ δε ξέρει να παίζει σωστά όταν του ζητηθεί;

 

νομιζω οτι το ποστ μου ακριβως πανω απο το δικο σου το εξηγει αυτο,δεδομενο δεν ειναι αλλα παρα πολυ πιθανο μια και απο τη στιγμη που ο τυπος "εκθετει" τον εαυτο του με ενα τετοιο βιντεο παει να πει οτι αυτο τον αντιπροσωπευει,πως να το κανουμε δηλ... :),η "μουσικη ιδεολογια του" φαινεται να ειναι "κοιταξτε τι παικταρας ειμαι",κατι που προσωπικα με αφηνει παγερα αδιαφορο,πολυ περισσοτερο με συγκινει μια κορυφαια μπασογραμμη του Clayton ή του Barett....AYTO μαλιστα ΕΙΝΑΙ πολυ δυσκολο και επιθυμητο να "φτιαχτει" απο εναν μπασιστα... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου