Προς το περιεχόμενο

22 τάστα vs 24 τάστα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

...ο guitar master εχει αλλη γνωμη... http://www.ibanez.com/news?ceId=2786&cat=4 υστερα απο χρονια με 22 ταστα πηγε στα 24...

Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αυτή η άποψη με την μετατόπιση του neck μαγνήτη σε κιθάρα με 24 τάστα και την αλλοίωση προς το χειρότερο του ήχου είναι και αυτή που ακούγεται περισσότερο. Πιθανότατα να είναι και σωστή. Πριν από λίγο καιρό πάντως, είχα διαβάσει σε κάποιο site (δεν θυμάμαι δυστυχώς πληροφορίες για να δώσω το link, οπότε σίγουρα χάνω σε εγκυρότητα.... ;) ;) ;)) την ακριβώς αντίθετη άποψη! Ο τύπος με αμέτρητα σχεδιαγράμματα με αρμονικές και ταστιέρες 22 και 24 τάστων αποδείκνυε ακριβώς το αντίθετο! Ότι δηλαδή στα 22 τάστα έχουμε λάθος τοπολογία στους μαγνήτες και μάλιστα υποστήριζε ότι επειδή οι μεγάλες εταιρείες είχαν παράδοση στα όργανα με 22 τάστα, δεν δέχονταν να το παραδεχτούν από εγωισμό...

 

Απ'οσο ξερω ο Ed Roman υποστηριζει κατι τετοιο, αλλα αυτος ειναι γωστος γραφικοαπατεωνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας  ;D

Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην ευτυχως που βγαινουν ακομα ΟΛΕΣ οι vintage ri Fender με 21 ταστα μια και τα 22 εκτος απο ΑΧΡΗΣΤΑ (σ.σ. δηλαδή τα 24 τι είναι?) χαλανε τις αρμονικες και δεν επιτρεπουν την ευκολη αφαιρεση του pickguard.

 

Ναι, είναι για ομορφιά ας πούμε... ::) Ο,τι νά ναι! ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...

Νομίζεις δηλαδή οτι ξυπνάει ένα πρωί ο Σατριάνι και σηκώνει το τηλέφωνο και παίρνει το R & D τμήμα της Χ ή Ψ εταιρίας και λέει... Καλημέρα, σκέφτηκα οτι θα ήθελα να παίζω με μιά κιθαρίτσα με 22,7 τάστα, έτσι για να το δοκιμάσω, και στρώστε κάτω το κωλ@ρ@κι σας να μου την σχεδιάσετε, να την κατασκευάσετε, και μετά στείλτε την στο σπίτι μαζί με την επιταγή σας παρακαλώ  ;D

Και ο Ιάπωνας μάνατζερ που λογοδοτεί σε διευθυντήριο και σε μετόχους εισηγμένης στο χρηματιστήριο του Τόκιο μαστιγώνει τους υφισταμένους του μέχρι ο μάστερ να πάρει την κιθάρα που είδε στον ύπνο του μαζί με την επιταγή...

Δέν λειτουργούν τα πράγματα ακριβώς έτσι στον κόσμο φίλε μου... Άν κάποιο απο τα ιερά τέρατα που προανέφερες δεί τέτοιο όνειρο, μιλάει με τον μάστερ luthier στην νιου γιόρκ και σε λίγες εβδομάδες έχει το όργανό του στο σπίτι, το ΠΛΗΡΩΝΕΙ και μάλιστα ΑΚΡΙΒΑ, γιατί σε αυτό το επίπεδο τα χρήματα ΔΕΝ είναι θέμα, και μάλιστα το πληρώνει με τα λεφτά της καλής εταιρίας που λέγαμε παραπάνω. Το οργανάκι του θα το παίξει στο στούντιο, και σε 1-2 κομμάτια στο λάιβ του, που εμείς θα στραβωνόμαστε να δούμε "με τί στην ευχή κιθάρα έπαιξε στο  τάδε κομμάτι", και μετά θα παίζει με το όργανο που γράφει στο συμβόλαιό του, για όσα κομμάτια γράφει το συμβόλαιό του σε όσα λάιβ σε ένα χρόνο γράφει το συμβόλαιό του. Η δέ απόφαση να πάρει αυτός την επιταγή και όχι κάποιος άλλος πάρθηκε ερήμην του εννοείται, μια μέρα που δέν το ήξερε, σε ένα συμβούλιο διευθυντών σε ένα γραφείο που δέν είχε πάει ίσως ποτέ. Και μετά κάποιος απο το τμήμα δημοσίων σχέσεων πήρε τον μάνατζέρ του τηλέφωνο και τα κονόνισαν μεταξύ τους.

Και έζησαν αυτοί καλά, και μασήσαμε εμείς καλύτερα  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα μηδενικά που είχε η επιταγή της Ibanez, ο guitar master θα έπαιζε και με κιθάρα με 3 ή 123 τάστα. Ανάλογα με το τί θέλει να πουλήσει το τμήμα μάρκετιγκ της καλής εταιρίας  ;D

 

Ακριβως εδω ειναι η ουσια , μαρκετινκ, πουλαει στους μη γνωστες του αντικειμενου και απευθηνεται σε συγκεκριμενες ηλικιες.

Παιδια στηστε αυτι και δοκιμαστε πριν αγορασετε, η κιθαρα που θα σας κανει κλικ  θα ειναι και καλυτερη κιθαρα για εσας ειτε ακριβη η φθηνη. Ξεκολληστε απο κατεστημενα με Μαρκες - μοντελα και ποιος παιζει τι, κοιταξτε τις δικες σας αναγκες και τι πραγματικα ζητατε απο ενα οργανο. Αυτα εχω να πω μετα απο 35 χρονια συμβιωσης με το οργανο εχω δοκιμασει αρκετα και την εχω πατησει και εγω παλαιοτερα με το μαρκετινκ.

 

Αμην

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ και εγώ νομίζω ότι αυτό γίνεται αλλά λίγο αντίστροφα.Με τη φήμη που έχουν αυτοί οι κιθαρίστες θρύλοι(Satriani, Vai, Malmsteen κλπ) μπορούν να παίζουν με ό,τι κιθάρα θέλουν, όπως την θέλουν, όταν την θέλουν.Με λίγα λόγια αν του τη βαρέσει και αύριο αρχίσει να παίζει με Gibson(εκεί να δεις χαμός, πρωτοσέλιδο στα περιοδικά ειδικού τύπου θα ήταν) δε νομίζεις ότι την ίδια επιταγή θα πάρει?Αυτό ισχύει λίγο πολύ για όλα τα ονόματα.Νομίζω ότι σε αυτό το επίπεδο αυτοί κάνουν ό,τι θέλουν τις εταιρίες και όχι το αντίστροφο...

 

Ξεχνας οτι υπογραφουν και καποιο συμβολαιο συνεργασιας αρα δεν μπορουν ξαφνικα να εμφανιστουν με Gibson η κατι αλλο γιατι θα παει δικαστικως το πραγμα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok παιδιά εγώ αυτή την εντύπωση είχα που από ότι φαίνεται είναι λανθασμένη...

Αλλά νομίζω ότι είμαστε offtopic εδώ και κάμποσα posts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κοσμος που θα αγορασει signature μοντελο θα το αγορασει γιατι παιζει με αυτο συγκεκριμενος κιθαριστας, δε νομιζω να τους πολυνοιαζει ποσα ταστα εχει. Σιγουρα η Ibanez δεν εχει αναγκη να βγαλει με το ζορι ενα ακομα μοντελο με 24 ταστα για να κανει τη διαφορα ;D. Εκτος αν το συμβολαιο του Satriani τον υποχρεωνει να γραφει συγκεκριμενα κομματια με bends στο 24ο ταστο για λογους marketing!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως παρατηρωντας και τη strat μου με 21 ταστα αλλα και τη yamahουλα μου με 22 , βλεπω οτι μεχρι το μαγνητη χωρανε 23 και κατι ταστα επομενως (στα ματια μου) δεν ειναι με τιποτα 3 εκατοστα.Τωρα αν λειτουργικως για καποιο λογο δεν μπορουν να στριμωχτουνε αυτα εκει περα , δεν ξερω!

 

Βασικά είχα στο μυαλό μου τα μοντέλα prs custom 22 και 24

 

είναι αρκετά φανερή η διαφορά στην απόσταση bridge και neck μαγνήτη

PRS_22.jpg.ae6a9ceff7b75259fd89d44d5a8268d9.jpg

PRS_24.jpg.4c4e19d9a00a271b1bee41b52ed1b0fd.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου