koxcygr Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2010 Χρονια πολλα σε ολους και μπαινω κατευθιαν στο αρνι μερες που ειναι. Ενα φιλαρακι μου ετοιμαζει μια ταινια μικρου μηκους και μου ζητησε να κανω τον ηχοληπτη. Θελω να εχω καποια γνωμη γυρο απο τον εξοπλισμο που θα χρειαστω. Βασικα εχω κατα νου ενα μπουμ με τα παρελκομενα , ντατ , και ακουστικα ηχοληπτη μπουμαν. Τι μπουμ και τι ντατ δεν εχω ιδεα απο αυτα μηπος ξερει κανεις να βοηθησει. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stephanos Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2010 http://www.emovie.gr/educational-material/soundmenu Κοίταξε γενικά στο εκπαιδευτικό υλικό, ίσως βρείς κάποιες πληροφορίες. Σε κάποιο από τα projects συμμετείχα και εγώ. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koxcygr Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Λοιπον μαζεψα αρκετες πληροφοριες και εχω καταληξει για το εξοπλισμο. Εχω ομως δυο απορειες που αφορουν τεχνικα θεματα. 1. Θα γραψω με boom και θα ηθελα να ξερω αν την ωρα της προζας ο booman θα πρεπει να στρεφει το μικροφονω στη πηγη η απλα το μικροφονο θα πρεπει να παραμενει σταθερο. 2. Πρεπει να περνω σταθμες σε καθε πλανο η ειναι καλυτερα να προσπαθω να μην αλλαζει το gain και εχω αυξομιωσεις στον ηχο. Ευχαριστω :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
phanzz Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2010 Δουλεια του μπουμαν ειναι να βρισκεται οσο το δυνατον πλησιεστερα στην ηχητικη πηγη. Ενας εμπειρος, το καταφερνει με συνδυασμο και ταχυτητα κινησεων. Εξαρταται βεβαια παντα απο τη σκηνη.πχ ενας ηθοποιος που απομακρυνεται καθως μιλαει τοτε ο ηχος του που ειναι off θα ακουγεται και φυσικος. Αν δυο ή τρεις ηχητκες πηγες ειναι κοντα, μπορεις να μεινεις και σταθερος. Πειραματιστειτε στις προβες. ;) Οι σταθμες πρεπει να ναι οσο το δυνατον καλυτερες-χωρις να 'καιγονται'.Ομως δεν αλλαζουν ποτε σε ενα πλανο.Η εξισορροπηση τους θα γινει στη μιξη(ή το μονταζ) αργοτερα. Καλη συνεχεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koxcygr Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Οι σταθμες πρεπει να ναι οσο το δυνατον καλυτερες-χωρις να 'καιγονται'.Ομως δεν αλλαζουν ποτε σε ενα πλανο.Η εξισορροπηση τους θα γινει στη μιξη(ή το μονταζ) αργοτερα. Καλη συνεχεια Ευχαριστω Εγω ενοουσα για το gain αν πρεπει να αλλαζει απο πλανο σε πλανο το λεω αυτο γιατι λογικα στα διαφορετικα πλανα το μικροφωνο θα αλλαζει και θεση σε σχεση με την πηγη. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WrTsXxx Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Εγω ενοουσα για το gain αν πρεπει να αλλαζει απο πλανο σε πλανο το λεω αυτο γιατι λογικα στα διαφορετικα πλανα το μικροφωνο θα αλλαζει και θεση σε σχεση με την πηγη. Οπως το λες. Πριν τη λήψη, κατα το στήσιμο του κάθε πλάνου ξαναπαίρνεις στάθμες. Συνήθως γίνονται και δοκιμαστικές λήψεις. Εχε όμως στο νου σου ότι οι στάθμες για το σινεμά δεν είναι τόσο "σφιχτές". Πάντα έχεις μεγάλες αυξομειώσεις της έντασης μέσα στο πλάνο. Οπότε κάτι που δε θα πηκάρει με την κλακέτα συνήθως περνάει ως στάθμη για ολόκληρη τη λήψη... Λοιπον μαζεψα αρκετες πληροφοριες και εχω καταληξει για το εξοπλισμο. θες να μας πεις που κατέληξες; φβ/snoozeloop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
matawan Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2010 Ευχαριστω Εγω ενοουσα για το gain αν πρεπει να αλλαζει απο πλανο σε πλανο το λεω αυτο γιατι λογικα στα διαφορετικα πλανα το μικροφωνο θα αλλαζει και θεση σε σχεση με την πηγη. Αυτο που περιγραφεις δε θα πρεπει να σε απασχολει τοσο, γιατι το "ρακορ" του ηχου στην ουσια θα επιτευχθει στο μιξαζ. Το σοτγκαν ειναι μια καλη λυση για βασικα ζητηματα, αλλα σε πιο "ειδικες" περιστασεις ισως θα πρεπει να χρησιμοποιηθει σε συνδυασμο με ψειρες. It's a shame stupidity isn't painful. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nanni Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2010 δουλεψα σαν ηχοληπτης για ενα ντοκιμαντερ και τα μηχανηματα που χρησιμοποιησα μπορει να κοστιζαν και 3500 ευρω!φυσικα ο ηχος που βγαλαμε ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικος.αν εχεις τα καταλληλα εργαλεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koxcygr Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Λοιπον τελικα η ενγραφη του ηχου θα γινει πανω στην καμερα.(Λογο χαμηλου badget). Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν υπαρχει διαφορα στο να γραψω δυο καναλια left right οπου και βγαζει το main της κονσολας η μονο ενα καναλι (left). Επισης τις σταθμες του ηχου: Θα της περνω απο το gain της κονσολας ή απο το gain της καμερας (μεσο ενγραφης). Ευχαριστω. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koxcygr Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2010 EDIT: Ετσι κι αλλιος ο ηχος θα ειναι mono γιαυτο ρωταω αν υπαρχει διαφορα στο να βγαλω απο την κονσολα left right η μονο left π.χ. Υπαρχει καποια διαφορα? :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση