zampination Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Η θεωρια που σκεφτομαι ειναι πως το ξυλο αναλογα την πυκνοτητα του διαμορφωνει τον ηχο κ τον μεταφερει προς τα εξω μεσω των δονησεων κ τιποτα παραπανω απο αυτο. διαφορετικα ξυλα=διαφορετικη πυκνοτητα οπως κ τα νερα τους μεσα τους. ετσι κ ο καθε seymour duncan εχει κ διαφορετικο ηχο σε διαφορετικο ξυλο. Οποτε με ξηρο ελατο με το ζορι θα μεταφερεται ο ηχος μεσα του λογικα καθως τα νερα του στο εσωτερικο εχουν ελαχιστη πυκνοτητα κ κενα αναμεταξυ τους. ισως να βγαινει πιο crispy ηχος με ξερο ελατο, ποιος ξερει.. Η οξειά παντως ειναι ανθεκτικο κ βαρυ με μεγαλη πυκνοτητα ξυλο αλλα δεν ξερω πως λεγεται στα αγγλικα ωστε να δουμε εαν εχει χρησιμοποιηθει για μουσικα οργανα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Καμια ιδεα λοιπο κανεις για το πως πειθεις εναν παραδοσιακο μαστορα? :P Δεν τον πειθεις!Το πολυ-πολυ να τον καταφερεις να "κανει την παπια"... Ok.Εγω δεν καταλαβα τι προτεινει.Να μην γινει απο ξυλο? Η συζητηση περι ξυλων και ηλεκτρικων οργανων παει μακριαα..και εχει χιλιο'τραγουδηστει' και σ αυτο το forum και παγκοσμιως.Κι ακομα ακρη δεν βγηκε! ;D Ακρη εχει βγει απο τη δεκαετια του '60... Ολες οι (πρακτικες) αποδειξεις εδραιωθηκαν τις δεκαετιες '70-'80... Μονο που ολα αυτα δεν συμφερουν τους βιομηχανους και τους υποστηρικτες τους... ;) Tο ονομα Benedetto,(και καθε "Ιερο Τερας" του χωρου) δεν εχει καμμια σχεση με τη βιομηχανια και τους χιλιαδες κλονους που παραγει,και καλο ειναι να μην αναφερεται σε τετοια θεματα,ειναι τουλαχιστον ιεροσυλια.... Ας παει καποιος απο σας να του πει οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηλεκτρικο ηχο. Θα πρεπει να θεωρησουμε λοιπον,οτι οσοι υποστηριζουν πως τα λεγομενα τυπων σαν τον Benedetto,(και τον -δεν τον ξερει η μανα του- yann και καθε μη βιομηχανο οργανοποιο που ξερει ΑΠΟΛΥΤΑ τη δουλεια του),δεν ευσταθουν,(δηλαδη τα ξυλα δεν παιζουν ρολο),στην ουσια μας κατηγορουν για "ψευδεις δηλωσεις"... Δηλαδη μας λενε στα ισα ΨΕΥΤΕΣ! >:( Μονο που εμεις εχουμε εμπρακτες αποδειξεις για τα λεγομενα μας,ενω "οι αλλοι" ( ;D) βασιζονται στο μαρκετινγκ και τα λεγομενα της βιομηχανιας..! Εκ μερους λοιπον των απανταχου ανεξαρτητων οργανοποιων, θα πρεπει να υποδειξω σε οσους υποστηριζουν οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηλεκτρικο ηχο,οτι απλως.... η φυση ΔΕΝ τους "προικισε" με το δωρο της "αναλυτικης ακοης"... :'( Για να μην τους πω στα ισα...κουφους... ;D ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Tι εννοείς βρε yann οτι δεν συμφέρει τους βιομήχανους; Δεν έχω διαβάσει κανένα φυλλάδιο κατασκευαστή κιθάρας που να γράφει οτι τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο. Αντίθετα, οι περισσότεροι προβάλλουν το ξύλο κατασκευής πρώτο στη λίστα των specs. Όσον αφορά τις έμπρακτες αποδείξεις που αναφέρεις, μην το δένεις και κόμπο οτι ΟΛΟΙ οι ανεξάρτητοι οργανοποιοί γνωρίζουν τι κάνουν. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Ας παει καποιος απο σας να του πει οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηλεκτρικο ηχο. To pickguard (εάν είναι πλαστικό ή ξύλινο) παίζει ρόλο στον ήχο? Ετοιμάσου...έχω κέφια σήμερα!!!! Δεν έχω διαβάσει κανένα φυλλάδιο κατασκευαστή κιθάρας που να γράφει οτι τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο. Αντίθετα, οι περισσότεροι προβάλλουν το ξύλο κατασκευής πρώτο στη λίστα των specs. Εγώ πάλι δεν έχω δεί κανένα να μιλάει για λουστραρισμένα ξύλα κάτω από τόνους sealer...εκτός εάν όλοι αυτοί κάνουν ακουστικά όργανα... Ξαναρχίζουμε και "θεοποιούμε" τα ξύλα σε ένα ηλεκτρικό όργανο...ευπαθές στη παραμικρή αλλαγή, εδώ nut αλλάζεις και αλλάζει! Εγώ πάντως τη λύση την έχω βρεί...έχετε χάρη που η σχέση ευρώ-δολλαρίου και η οικονομική κατάσταση δεν είναι όπως πέρισυ...γιατί ήδη θα ταξίδευε Ελλάδα να κάνει παρέα με ένα γραφιτένιο μπράτσο...και άσε τα ξύλα να κουρεύονται!!! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310208471500&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Τι ειπες τωρα ρε φιλε :o....μου ξυπνησες το αποθημενο που εχω για μια satriani chrome boy...βεβαια δεν εχω ποτε σκοπο να σκασω τα φραγκα που ζητανε μερικοι για την συγκεκριμενη κιθαρα και ετσι ψαχνω τροπο να κανω τη δικη μου js1000 chrome αλλα ακομα δεν εχω βρει αξιοπιστο τροπο :'( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Τι ειπες τωρα ρε φιλε :o....μου ξυπνησες το αποθημενο που εχω για μια satriani chrome boy... Η πλάκα είναι ότι ψάχνοντας για αλουμινένια σώματα, βρήκα ότι η Fender είχε φτιάξει ένα συλλεκτικό τέτοιο μοντέλο (πανάκριβο βέβαια)... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Εγώ πάλι δεν έχω δεί κανένα να μιλάει για λουστραρισμένα ξύλα κάτω από τόνους sealer...εκτός εάν όλοι αυτοί κάνουν ακουστικά όργανα... Ξαναρχίζουμε και "θεοποιούμε" τα ξύλα σε ένα ηλεκτρικό όργανο...ευπαθές στη παραμικρή αλλαγή, εδώ nut αλλάζεις και αλλάζει! Εγώ πάντως τη λύση την έχω βρεί...έχετε χάρη που η σχέση ευρώ-δολλαρίου και η οικονομική κατάσταση δεν είναι όπως πέρισυ...γιατί ήδη θα ταξίδευε Ελλάδα να κάνει παρέα με ένα γραφιτένιο μπράτσο...και άσε τα ξύλα να κουρεύονται!!! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310208471500&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Στο κομμάτι του μάρκετινγκ, η Fender και η Gibson αναφέρουν στα "σημαντικά" points των specs οτι έχουν light nitro finish στα "σοβαρά" μοντέλα, π.χ.: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0117702809 The long-awaited Eric Johnson Stratocaster guitar arose from Johnson’s express wish to give something back to the collectors, players and fans who’ve supported him throughout his career. Designed by Johnson himself with his own personal features and preferences, this signature model has a highly contoured two-piece alder body with a very thin nitrocellulous lacquer finish. The one-piece quarter-sawn maple neck has a V-shaped profile, 12” fingerboard radius and 21 polished frets. The staggered vintage-style machine heads eliminate the need for a string tree, and the custom pickups are wound to Johnson’s specs. Other features include a parchment ’57-style pickguard, four-spring vintage tremolo, silver-painted block and ’57-style string recess with no paint between the base plate and the block. αλλιώς κάνουν την πάπια :P μιας και θεωρείται spec που θα αναζητήσει και θα εκτιμήσει ο "γνώστης". Προσωπικά στο θέμα ξύλα δίνω μεγαλύτερη βάση στην "αίγλη" και την "αίσθηση" σε συνδυασμό με το finish παρά στον ήχο που θα μου πει κάποιος οτι πρέπει να μου βγάλει λόγω αυτού. Με λίγα λόγια έχω καταλήξει να ΑΓΝΟΗΣΩ το θέμα μιας και σε τελική ανάλυση δε με απασχολεί καθόλου (δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το άθλημα της κατασκευής). Την κιθάρα την θέλω για το ΣΥΝΟΛΟ της μαζί με τον όποιο ενισχυτή μέσα από τον οποίο θα παίξει οπότε απ'τη στιγμή που τις αγοράζω ΕΤΟΙΜΕΣ, εμπιστεύομαι τα αυτιά μου να μου βρουν ποια μου ακούγεται ωραία και δε με απασχολεί το θέμα ξύλα. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Στο κομμάτι του μάρκετινγκ, η Fender και η Gibson αναφέρουν στα "σημαντικά" points των specs οτι έχουν light nitro finish στα "σοβαρά" μοντέλα, π.χ.: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0117702809 αλλιώς κάνουν την πάπια :P μιας και θεωρείται spec που θα αναζητήσει και θα εκτιμήσει ο "γνώστης". Προφανώς γιατί είναι vintage spec που οι "γνώστες" δίνουν μεγάλη σημασία...δεν είναι τυχαίο που σήμερα σχεδόν μόνο η Gibson το χρησιμοποιεί και το χρεώνει ακριβότερα... Βέβαια πάντα θα μου κάνει εντύπωση, πως αναπνέει το ξύλο, μετά από τα 4-5 χέρια sealer που το περνάνε, ακριβώς για να κλείσουν οι πόροι και να γίνει πιο λεία η επιφάνεια για γυάλισμα... Με λίγα λόγια έχω καταλήξει να ΑΓΝΟΗΣΩ το θέμα μιας και σε τελική ανάλυση δε με απασχολεί καθόλου (δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το άθλημα της κατασκευής). Την κιθάρα την θέλω για το ΣΥΝΟΛΟ της μαζί με τον όποιο ενισχυτή μέσα από τον οποίο θα παίξει Μα πόσο συμφωνώ μαζί σου...παρ όλο που ψιλοασχολούμαι με το θέμα κατασκευής. οπότε απ'τη στιγμή που τις αγοράζω ΕΤΟΙΜΕΣ, εμπιστεύομαι τα αυτιά μου να μου βρουν ποια μου ακούγεται ωραία και δε με απασχολεί το θέμα ξύλα. Και εγώ που έχω φτιάξει και κάποιες από parts, μπορώ να σου πώ ότι όλες παίζουν αξιοπρεπώς, ανεξάρτητα κόστους...έτσι όπως είναι φτιαγμένες σήμερα οι bolt on, δεν θέλει πυρηνική φυσική για να παίξουν. Καλά ηλεκτρικά και καλό setup θέλουν. Και φυσικά καλό μπράτσο για να σε βολεύει... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Προσωπικά στο θέμα ξύλα δίνω μεγαλύτερη βάση στην "αίγλη" και την "αίσθηση" σε συνδυασμό με το finish παρά στον ήχο που θα μου πει κάποιος οτι πρέπει να μου βγάλει λόγω αυτού. Με λίγα λόγια έχω καταλήξει να ΑΓΝΟΗΣΩ το θέμα μιας και σε τελική ανάλυση δε με απασχολεί καθόλου (δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το άθλημα της κατασκευής). Την κιθάρα την θέλω για το ΣΥΝΟΛΟ της μαζί με τον όποιο ενισχυτή μέσα από τον οποίο θα παίξει οπότε απ'τη στιγμή που τις αγοράζω ΕΤΟΙΜΕΣ, εμπιστεύομαι τα αυτιά μου να μου βρουν ποια μου ακούγεται ωραία και δε με απασχολεί το θέμα ξύλα. +1000 ηχητικα,τουλαχιστον στις κιθαρες lego... ;D που λατρευω δεν εχω προσεξει καμμια ιδιαιτερη διαφορα σε κιθαρες με πανω κατω το ιδιο βαρος (και να υπαρχει ειναι τοσο απειροελαχιστη σε σχεση με μια...αλλαγη μαγνητη ή την αλλαγη γεφυρας, που ουτε ασχολουμαι..),ομως η αισθηση ενος ωραιου φινιρισματος και μιας ποιοτικης κατασκευης ειναι παντα ενα μεγαλο συν. βασικα ασχολουμαι τοσο με τα ξυλα & τα φινιρισματα οσο ασχολουνταν και ο original κατασκευαστης της λατρεμενης μου μαρκας (Leo Fender) ο οποιος ειχε τη φιλοσοφια "αν ειναι φτηνο,μπολικο και ΚΟΝΤΑ μου ωστε να μη πληρωνω μεταφορικα,μου κανει.... ;D",και οι κιθαρες του που φτιαχτηκαν με αυτη τη φιλοσοφια στις δεκαετιες του 50 & του 60 δεν ειναι και....ασχημες :) :) τωρα για...κανονικες κιθαρες που φτιαχνουν luthiers με κοπο και μερακι βασισμενοι σε παραδοσιακες σχεδιασεις,δεν ξερω,δεν με "αγγιξαν" και ποτε αλλωστε ,ουτε ηχητικα ,ουτε αισθητικα,Φεντερακιας γεννηθηκα,Φεντερακιας θα πεθανω... ;D εγω αν την κιθαρα δεν μπορω να τη "φτιαξω" σε... μιση ωρα με ενα κατσαβιδι και ενα κολλητηρι δεν πολυασχολουμαι... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2010 To pickguard (εάν είναι πλαστικό ή ξύλινο) παίζει ρόλο στον ήχο? Δεν πατάνε σε όλα τα όργανα οι μαγνήτες στο pickguard. Ξαναρχίζουμε και "θεοποιούμε" τα ξύλα σε ένα ηλεκτρικό όργανο...ευπαθές στη παραμικρή αλλαγή, εδώ nut αλλάζεις και αλλάζει! Δεν θεοποιεί κανένας. Αλλά όπως και εσύ λες, αφού είναι ευπαθές στις παραμικρές αλλαγές, δεν είναι λογικό να είναι και ευπαθές στο υλικό από το οποίο σχεδόν εξ' ολοκλήρου απαρτίζεται; Δεν υποστηρίζω το καλό και το κακό ξύλο και την κατ΄αποκλειστική επιρροή του στον ήχο του μπάσου (αντε και κιθάρας) αλλά εφόσον το όργανο αποτελείται από ξύλο πάνω στο οποίο πάλλονται χορδές τις οποίες διαβάζουν μαγνήτες οι οποίοι είναι βιδωμένοι πάνω σε αυτό το ξύλο, ε, που να πάρει δηλαδή, κάποιο ρόλο τον παίζει. Πώς και σε τι ποσοστό, προσωπικά, χέστηκα. Αν μου κάθεται το όργανο, μου αρέσει οπτικά και είναι καλοσεταρισμένο ας είναι και από χαλβά σαπουνέ. Επειδή στα ηλεκτρικά όργανα το σήμα που θα φτάσει στα αυτιά μου ξεκινάει από τους πόλους του μαγνήτη και καταλήγει στο μεγάφωνο του ενισχυτή, το πλήθος των ενδιαμέσων παραμέτρων είναι τόσο μεγάλο και παραμετροποιήσιμο που άμα οι τρείς προσωπικές συνθήκες επιλογής ικανοποιούνται δε με νοιάζει ποσώς για τα υπόλοιπα. Τώρα αν εσύ θέλεις μπράτσο από κρυπτονίτη με γειά σου με χαρά σου. Αν το θέλεις γιατί ακούγεται διαφορετικά, υποστηρίζεις την θεωρία του ξύλου. Αν το θέλεις γιατί είναι novelty και ξεχωρίζεις, καλώς ήρθες στην παναθρώπινη ανάγκη αναγνώρισης της μοναδικότητας. Αν το θέλεις γιατί έχει ωραία αίσθηση στο χέρι, θα διαφωνήσουν άλλοι τόσοι που πιστεύουν διαφορετικά. Η γιατί σε τρώει η περιέργεια για τα διαφορετικά υλικά. Αλλά τότε δεν έχει να κάνει με το παίξιμο. Εξάλλου ούτε εγώ, ούτε εσύ είμαστε τέτοιοι παίκτες / μάστορες που να αναγνωρίζουμε μικρές λεπτομέρειες που πιθανόν να είναι deal breakers για άλλους μεγάλους και τρανούς και απαιτητικούς στα όργανά τους. Απλώς ακούγεται αστείο όταν προέρχεται από παιδιά που διαλέγουν την πρώτη τους μαύρη heavy metal κιθάρα μετά από 3 χρόνια ωδείο ή τους ρόκερ once a month του καναπέ. Λέω γω τώρα. Κι ας μην έχω δίκιο....... Υ.Γ. Προφανώς και με πρόλαβαν οι προλαλήσαντες..... Αντε δουλεύτε και λίγο βρε τεμπέληδες :P Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση