selfservice Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Καλησπερα παιδια, θελω να σας πω ενα σκηνικο που εγινε με γνωστη αντιπροσωπεια οταν χαλασε η κεφαλη μου για να δω τελικα αν ειμαι τοσο κοροιδο ή τοσο ασχετος. Τελος Δεκεμβρη κι ενω η εγγυηση του ενισχυτη μου εχει ληξει μολις μια εβδομαδα (γκαντεμης οσο δεν παει..), τον στελνω στην αντιπροσωπεια με το προβλημα οτι μετα απο μιση ωρα παιξιματος και πολλες φορες πιο λιγο, ο ενισχυτης παραμορφωνε στα καθαρα και εσβηνε ο ηχος σιγα σιγα μεχρι που στο τελος δεν ακουγοταν τιποτα.Νεκρα μιλαμε.Τεσπα.Και τον παω στην αντιπροσωπεια, απο την οποια μετα απο κανα 2βδομαδο με ενημερωνουν οτι ειχε προβλημα η πλακετα και στην αλλαξαμε και μαζι με τα εργατικα κανει 90 ευρω και μου δινουν κι ενα χαρτι σε περιπτωση που ξαναχαλασει μεσα σε 3 μηνες να με καλυπτει η εγγυηση.ΟΚ μεχρι εδω.Μετα απο 2 μηνες λοιπον ξανα το ιδιο προβλημα ο ενισχυτης.Τον περνω τον αφηνω στην αντιπροσωπεια και μετα απο μια εβδομαδα με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε το προβλημα ειναι σε μια αλλη πλακετα στην προενισχυση και στην προενισχητρια λαμπα.Και μου πεταει οτι το κοστος ειναι 90 ευρω παλι.Κατσε ρε φιλε λεω δεν με καλυπτεις μεσα σε 3 μηνες που μου ειπες απο τοτε που στο εφερα?Οχι μου λεει διοτι το προβλημα προερχεται απο αλλου και οτι φταιω εγω που βαζω την πεταλιερα απο μπροστα.Του εξηγω οτι την πεταλιερα την βαζω στο return του ενισχυτη και οτι παρουσιασε ακριβως τα ιδια συμπτωματα οπως την πρωτη φορα ο ενισχυτης.Και μου λεει οτι τα συμπτωματα μπορει να ειναι τα ιδια αλλα το προβλημα παρουσιαζεται αλλου και φταει ο χειρισμος μου για αυτο.Αυτο που δεν μου αρεσε επισης ειναι το οτι μου ανακοινωσαν το κοστος και την βλαβη αφου το εφτιαξαν με αποτελεσμα να μην μπορω να κανω κατι σε περιπτωση που δεν θελω να τον επισκευασω. Παρακαλω θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας αν και πιστευω οτι με επιασαν κοροιδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Οχι μου λεει διοτι το προβλημα προερχεται απο αλλου και οτι φταιω εγω που βαζω την πεταλιερα απο μπροστα.Του εξηγω οτι την πεταλιερα την βαζω στο return του ενισχυτη και οτι παρουσιασε ακριβως τα ιδια συμπτωματα οπως την πρωτη φορα ο ενισχυτης. Μόνο από αυτό, καταλαβαίνω οτι υπάρχει πρόβλημα :). Δηλαδή τι ζημιά κάνει η πεταλιέρα μπροστά από τον ενισχυτή? Κανονικά, αφού έγινε επισκευή η οποία ανανεώνει την εγγύηση, θα έπρεπε να έχεις και ενα σχετικό χαρτί. Επειδή φοβάμαι οτι έχεις απλά μια απόδειξη για 90€, θα σου έλεγα να ρωτήσεις στο ΙΝΚΑ, καθώς μπορεί να ισχυριστεί η αντιπροσωπεία οτι η ανανέωση της εγγύησης ισχύει για το κομμάτι που αντικαταστάθηκε και όχι για ολα τα υπόλοιπα components του ενισχυτή. Κρίμα πάντως... https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Φίλε μου, καταλαβαίνω ότι στα καλά καθούμενα βρέθηκες να πληρώνεις καποια έξοδα που δεν υπολόγιζες αλλά τι θα περίμενες να σου πουμε εμείς στην προκειμένη περίπτωση; Εχουμε μόνο την άποψη σου που δεν αμφισβητώ, αλλά και το μόνο μεμπτό που βλέπω στην συμπεριφορά του αντιπροσώπου είναι ότι δεν σε ενημέρωσαν για το κόστος την δεύτερη φορά πριν προχωρήσουν στην επισκευή. Κώτσος δεν πιάστηκες πάντως αφού από τη μια επρόκειτο για διαφορετικό σημείο (όπως ισχυρίζονται) και από την άλλη ο ενισχυτής σου δουλεύει. Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσει να δουλεύει. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
selfservice Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Κατ'αρχην sorry γιατι δεν μπηκε στο σωστο μερος το ποστ.Ονομα δεν ξερω αν ειναι σωστο να πω αλλα απ'οτι διαβασα υπαρχουν αρκετοι που ταλαιπωρηθηκαν απο την εν λογω αντιπροσωπεια.Το θεμα ειναι οτι δεν θα ξανασασχοληθω μαζι τους γιατι περαν του οτι μου εσπασαν τα νευρα, αν ξαναπαθει οτιδηποτε ο ενισχυτης και τους τον παω παρ'ολο που μπορει να μου εχουν δωσει το χαρτι αυτο ,που οντως συνοδευεται με την αποδειξη της υπηρεσιας που πληρωσα, θα ξαναπληρωνω 100αρια αφου θα βρισκουν καθε φορα και διαφορετικο προβλημα.. >:( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gear Acquisition Syndrome Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Εγω λεω να μας πεις ποιοι ειναι. Τοσα και τοσα λεγονται εδω μεσα, τα πιο σοβαρα δεν θα λεμε? Αν ειναι τα πραγματα οπως τα περιγραφεις δεν εχεις κατι να φοβηθεις. .o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Serviani Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Μιας και πρόκειται για αντιπροσωπεία θα πρότεινα να στείλεις ένα αναλυτικό email στην εταιρεία (όπου εδρεύει) με το τι συνέβει,συμπεριλαμβάνοντας και πληροφορίες του τρόπου χρήσης που έκανες. Δεν θα έλεγα ότι πιάστηκες κορόιδο μιας και η όποια ενδεχομένως "ελλειπής" εξυπηρέτηση γυρίζει καποια στιγμή μπούμεραγκ. Εύχομαι ο ενισχυτής να λειτουργεί πλέον απροβλημάτιστα για πάρα πολλά χρόνια. Rock on! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
selfservice Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Παιδια, ενισχυτης μου ξαναπαρουσιασε το ιδιο προβλημα.Αν παω ξανα στο service θα τους το φερω στο κεφαλι, οποτε για να γλιτωσουμε απο τρεξιματα με δικηγορουςθα ηθελα να μου προτεινεται εναν καλο μαστορα για marshall ενισχυτες.Το προβλημα που παρουσιαζει ειναι οτι εκει που παιζω σε καθαρο καναλι με την πεταλιερα μου στο ινπουτ και σε ενταση ενισχυτη γυρω στο 3, αρχιζει να χανεται ο ηχος σιγα σιγα μεχρι που ισα τον ακουω.Αν παλι πατησω standby και μετα ξανανοιξω λειτουργει για καποια δευτερολεπτα στην κανονικη ενταση και μετα παλι τα ιδια.Εχω απελπιστει... ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sephiroth Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Χαζή ερώτηση, αλλά εφ'όσον έχει λάμπα στην προενίχυση μήπως το πρόβλημα είναι η λάμπα? Δεν αναφέρεις κάπου αν την άλλαξαν ή όχι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-BitCollector Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Αυτοί έχουν το πλεονέκτημα του "τεχνικού" και άρα μπορούν να επικαλούνται (ή να ευφευρίσκουν) κάθε φορά ένα νέο πρόβλημα και να εισπαράττουν 90άρια. Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα μια ερώτηση στο συνήγορο του καταλωτή. Θα περιμένεις κάτι μήνες μεν, αλλά έτσι κι αλλιώς χαμένος για χαμένος είσαι. Καλή επιτυχία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
selfservice Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2010 Tην τελευταια φορα που το επισκευασαν μου εδωσαν χαρτι το οποιο αναφερει οτι εγινε επισκευη βαθμιδας προενισχυσης καθαρου καναλιου και αλλαγη υλικων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση