cerealkiller Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 θα μπορουσε κανεις να πει διαφορές?(εκτος απο εξοικονομια χώρου και χρημάτων) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chembeast Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Αίσθηση: όταν παίζεις γρήγορα το δέρμα στην μονή μπότα δεν προλαβαίνει να φτάσει σε ηρεμία πριν το δεύτερο χτύπημα από το αριστερό πόδι ενώ με δύο μπότες έχεις και καθαρότερα χτυπήματα και καλύτερη αίσθηση. Τώρα ενα δώσεις αρκετά χρήματα και πάρεις demon ή axis η αίσθηση θα απέχει τόσο λίγο που δεν αξίζει εκτός ίσως από το θέμα εμφάνισης. Σε κάθε περίπτωση εαν καίγεσαι για να παίζεις δίκαση πάρε δύο μπότες ή ένα από τα παραπάνω διπέταλα αλλά να ξέρεις δεν θα σε κάνουν πιο γρήγορο.Practice makes perfect Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Αίσθηση: όταν παίζεις γρήγορα το δέρμα στην μονή μπότα δεν προλαβαίνει να φτάσει σε ηρεμία πριν το δεύτερο χτύπημα από το αριστερό πόδι ενώ με δύο μπότες έχεις και καθαρότερα χτυπήματα και καλύτερη αίσθηση. Τώρα ενα δώσεις αρκετά χρήματα και πάρεις demon ή axis η αίσθηση θα απέχει τόσο λίγο που δεν αξίζει εκτός ίσως από το θέμα εμφάνισης. Σε κάθε περίπτωση εαν καίγεσαι για να παίζεις δίκαση πάρε δύο μπότες ή ένα από τα παραπάνω διπέταλα αλλά να ξέρεις δεν θα σε κάνουν πιο γρήγορο.Practice makes perfect +1000... καταρχήν ειναι ενα ΠΟΛΥ ενδιαφερον θέμα το οποιο όμως όχι οτι δεν αξίζει, απλα δεν υπαρχει λόγος να αναλυθει παρα πολύ...ο νοων νοείτω! συμφωνω 100% με τον chem σχετικά με την αίσθηση και να προσθεσω και το θεμα του latency όσον αφορα το slave πεταλι, αν εχεις πεταλι τύπου demon ή axis, τελειωσε το θεμα! η διαφορά ειναι ελαχιστη θα προσθεσω απλά το κομμάτι του recording...δες μια κυματομορφη με διπεταλο σε μια κασα και δες και μια κυματομορφη με δίκασσο, πέρα απο το performance εχει να υπαρχει και το recording, μια ηχογραφηση με δικασσο ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλυτερη απο διπεταλο. ειναι θεμα σηματος που παίρνουν τα μικρόφωνα το οποιο επιρρεαζεται και απο την ταλαντωση (resonance) του δερματος. το αυτί δεν το αντιλαμβανεται, το μικρόφωνο όμως ναι, και στο cubase μετα ειναι φως φαναρι φυσικα δε μιλαμε για drummer που χρησιμοποιουν λίγο το διπεταλο αλλα για drummer που το χρησιμοποιουν και το αξιοποιουν...εν ολιγοις κυρίως για metal καταστασεις τα ρασα ομως δε κανουν το παπα...οπότε ειτε δικασσο εχεις, ειτε διπεταλο, ειτε axis, ειτε demons, ειτε dw, ειτε και millenium αν τα ποδια σου δε πάνε τελειωσε! www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mueg Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 ο φιλτατος chembeast αναφερθηκε στην αισθηση εγω θα παω στον ηχο. Με διπεταλο οπως καταλαβαινεις εχεις μια μποτα ενα κουρδισμα.Στην περιπτωση της δικασης οι κασες δεν εχουν το ιδιο κουρδισμα μεταξυ τους και εκει ειναι η ομορφια(προσοχη δεν μιλαω για μεγαλη διαφορα μεταξυ τους).Η ακομα καλυτερα να εχεις διαφορετικες διαστασεις (π.χ18*22 ,20*22 ) η να πειραματειστεις με τα δερματα.Γενικοτερα εχεις επιλογες. Οσον αφορα την ταχυτητα λογικο οτι η κινηση του αριστερου πεταλιου σε διπεταλο εχει μια χρονοκαθυστερηση λογω των απωλειων κατα την μεταφορα της κινησης μεσω του αξονα αλλα ολα αυτα εινα π@π#$%$ες καμαρωτες.Practice και μονο.Μην το χρησιμοποιησεις σαν παραμετρο επιλογης!!! Αλλα το θεμα του χωρου ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ μειον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 ο φιλτατος chembeast αναφερθηκε στην αισθηση εγω θα παω στον ηχο. Με διπεταλο οπως καταλαβαινεις εχεις μια μποτα ενα κουρδισμα.Στην περιπτωση της δικασης οι κασες δεν εχουν το ιδιο κουρδισμα μεταξυ τους και εκει ειναι η ομορφια(προσοχη δεν μιλαω για μεγαλη διαφορα μεταξυ τους).Η ακομα καλυτερα να εχεις διαφορετικες διαστασεις (π.χ18*22 ,20*22 ) η να πειραματειστεις με τα δερματα.Γενικοτερα εχεις επιλογες. Οσον αφορα την ταχυτητα λογικο οτι η κινηση του αριστερου πεταλιου σε διπεταλο εχει μια χρονοκαθυστερηση λογω των απωλειων κατα την μεταφορα της κινησης μεσω του αξονα αλλα ολα αυτα εινα π@π#$%$ες καμαρωτες.Practice και μονο.Μην το χρησιμοποιησεις σαν παραμετρο επιλογης!!! Αλλα το θεμα του χωρου ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ μειον... σωστα ολα αυτα που λες αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με το θεμα των ''αμελέτητων'' οταν παιζεις σε γρηγορες ταχυτητες και συνεχεις δεν ειναι καθολου ''παπαριες'' το latency ειναι σημαντικο θέμα www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Costas-Grinder Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 29 Μαρτίου 2010 Δεν είμαι ντράμερ και δεν έχω ιδέα από ντραμίστικο εξοπλισμό όμως έχω ακούσει ηχογραφήσεις με 2 κάσες και με διπλοπέταλο και μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι 2 κάσες ακούγονται μακράν καλύτερα ειδικά αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τρίγκερ! http://www.myspace.com/headcleanerband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Ας μην κοροϊδευόμαστε τώρα στην ηχογράφηση το αποτέλεσμα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο. Αντίθετα φαντάζομαι (δεν έχω δουλέψει ηχολήπτης) πως σε Live σε μικρά σχετικά μαγαζιά θα είναι πολύ πιο δύσκολος ο χειρισμός της δίκασης (και λόγω χώρου) αφού θα σκεπάζουν τα πάντα λόγω ευκρίνειας και όγκου. Φαντάζομαι βέβαια... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 σωστα ολα αυτα που λες αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με το θεμα των ''αμελέτητων'' οταν παιζεις σε γρηγορες ταχυτητες και συνεχεις δεν ειναι καθολου ''παπαριες'' το latency ειναι σημαντικο θέμα Συμφωνω....τα AXIS και τα dEMON ειναι πολύ ακριβή πετάλια... και επιτέλους καποια στιγμη επρεπε να φτιαξουν πεταλια χωρις latency... Αλλά εκτός κάτι άλλο που διαπίστωσα στις υψηλες ταχύτητες απο 180 και πάνω είναι ότι όταν έπαιζα με slave πετάλι αρχισε και το πόδι μου να συμπεριφερεται όπως το αριστερό πεταλι... Κοινώς όταν πήγα να παίξω σε axis δεν μπορούσα να παιξω και εκεί φάνηκε ότι το αριστερο πόδι συμπεριφεροταν περιεργα και σε τετοιες ταχυτητες αντι να παιζω καθαρα 16α, επαιζα shuffles... To latency πολυ σημαντικο θεμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Poullos Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 όταν έπαιζα με slave πετάλι αρχισε και το πόδι μου να συμπεριφερεται όπως το αριστερό πεταλι... δεν το πιασα.. :o www.reverbnation.com/steamrollerassault www.youtube.com/user/beeros05 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Μαρτίου 2010 δεν το πιασα.. :o χα..σωστα το εγραψα βιαστικα... Θελω να πω μπυρε ότι χρησιμοποιουσα ενα dw5000 και για χρονια πριν μπορεί να ήταν κορυφαίο αλλά είχε latency... Προσαρμοσα το παιξιμο μου ετσι λοιπον για να βγαζω καθαρα 16α ειδικά σε υψηλες ταχυτητες... Οταν λοιπον αγγιξα axis Longboards δν μπορούσα να παίξω με τιποτα, και εκει οταν κοιταξα κάτω, είδα ότι στο δεξι πόδι επανεφερα κανονικα το πεταλι, αλλα στο αριστερο ποδι εθαβα τον κοπανο...με συνεπεια να φλαμαρω... Και εκει καταλαβα ότι οταν επαιζα με το dw εθαβα το κοπανο στα Upstrokes που έπαιζα με το αριστερο πόδι για να προσαρμοστώ...στις μεγαλες ταχυτητες λογω μικροτερης αποκρισης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση