mastixas Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Γειά σας φίλοι μου! Μια απορία: Πώς ρυθμίζετε το επίπεδο έντασης ανάμεσα σε καθαρά και βρώμικα? Μιλάω βέβαια για κιθάρα και μου κάνει εντύπωση ότι αφού ρυθμίσω με το αυτί τις εντάσεις σπίτι, πάντα όταν βαράμε όλοι μαζι στις πρόβες τα βρωμικα μου δεν ακούγονται σε σχέση με τα καθαρά.. Έτσι δυναμώνω πάρα πολυ τόσο που όταν ξαναπαίξω μόνος μου είναι τραγική η διαφορά και ξαναχαμηλώνω.. Πάντα είχα την λογική ότι θα πρέπει να υπάρχει μια εξισορρόπηση στην ένταση καθαρού βρώμικου αλλά απότι φαίνεται τα βρώμικα δεν ακούγονται καλά στη μίξη και πρέπει να είναι δυνατότερα.. ::) Τί γινεται σε συνθήκες live με μικρόφωνο μπροστά απο τον ενισχυτή? Μήπως πρέπει να ακολουθήσω την λογική του σπιτιού και όχι της πρόβας? (λογικά το μικρόφωνο θα πιάνει εξίσου και τα καθαρά και τα βρώμικα και θα τα "βγαζει" στο κοινο ωραια.. ή μήπως κανω λάθος?) Εσείς τί κανετε σε αυτές τις περιπτώσεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Εγώ ρύθμιζα τα βρώμικα με το αυτί, ίσα ή λίγο χαμηλότερα σε σχέση με τα καθαρά, καθότι παίζω κυρίως ρυθμικά μέρη. Όλα αυτά παλιά, διότι τώρα πήρα τον vox ac4 και έχω μόνο βρώμικα... ;D Από πετάλια βρωμιάς χρησιμοποιώ μόνο fuzz, τα οποία τα βάζω χαμηλότερα απ'ότι bypassed, διότι ο συγκεκριμένος ενισχυτής δεν τα πάει καλά με fuzz που τον "πιέζουν"... Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2010 Καλό θα ήταν να έγραφες καμιά πληροφορία για το set up σου. Τα βρώμικα ας πούμε τα παίρνεις από πετάλι ή από δεύτερο καναλι στον ενισχυτή σου; Πάντως ο ήχος από τη στιγμή που παίζεις σε μπάντα, με αυτήν πρέπει να συμβαδίζει. Από κει και πέρα θα πρέπει να προσέξεις κάποιους ήχους που είναι πολύ scooped (δεν έχουν καθόλου μεσαία) και "εξαφανίζονται" σε συνθήκες μπάντας, ειδικά αν εκεί υπάρχει και δεύτερος κιθαρίστας. Εκεί ακόμη και σε πολύ μεγαλύτερη ένταση μπορεί να εξαφανιστεί κάποιος αν παίζει με scooped ήχο και πρέπει να κοντράρει ήχους με εμφαση στα μεσαία. Ακόμη θα πρέπει να αναρωτηθείς για τους ήχους που ακούς στις διάφορες μπάντες. Ο Page ας πούμε ή ο Blackmore θα ακούγονταν γελοιωδώς trebly αν παίζαν μόνοι τους. Ο Μοοre, όπως και πολλοί μεταλλάδες είναι μεν πιο scooped αλλά είναι τόσο δυνατά στη μίξη που δεν ακούγεται τίποτα άλλο καθαρά. Γεγονός είναι πώς οι χώροι σε μια μπάντα είναι συγκεκριμένοι και δεν μπορείς να τα έχεις όλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mastixas Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Ευχαριστώ για τις απαντησεις :D Παίζω με μια Μ13 σε ένα Twin Reverb. Εσείς οι άλλοι ::) τι κάνετε με τις εντάσεις ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Ενας καλος κανονας ειναι να εχεις 4 volume levels (αυτο τουλαχιστον κανω εγω) ετσι εχω διαφορετικα levels για 1.καθαρο για ρυθμικα 2.καθαρο για lead & single not playing (χρησιμοποιωντας ενα booster) 3.βρωμικα για ρυθμικα 3.βρωμικα για lead & single not playing (χρησιμοποιωντας ενα booster στο 3. η ρυθμιζοντας καποια πεταλια με υψηλοτερο level) συνηθως βαζω τα βρωμικα μου ενα 10% δυνατοτερα απο τα αντιστοιχα ρυθμικα (γιατι συνηθως "ανεβαζει" και η υπολοιπη μπαντα) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DELAGOHN Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 δοκιμασε να ανεβασεις τα μεσαια και οχι γενικα την ενταση. επισης αν ο χωρος σου το επιτρεπει, να μη βρισκεσαι διπλα απο την καμπινα αλλα μπροστα. Υπαρχει και ενα topic του janick που πιστευω ειναι αυτο που πρεπει να διαβασεις ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mastixas Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Μάλιστα.. Ωραία τότε θα βάλω το ίδιο "βρώμικο" σε δυο θέσεις στην Μ13 αλλά το ένα πιο δυνατό σε ένταση και θα το ενεργοποιώ όταν σολάρω.. Έχω booster το LPB-1 της Electro Harmonix αλλά είναι πολύ ευαίσθητο. Το έχω 9 (όπως βλέπουμε το ρολόι) και ο ήχος είναι ίδιος σε ένταση με τον by-passed και στις 10 χαλάει ο κόσμος. Έτσι πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός γιατί άν καταλάθος πειράξω το knob τότε θα κουφάνω κόσμο ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mastixas Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Υπαρχει και ενα topic του janick που πιστευω ειναι αυτο που πρεπει να διαβασεις ;) Δυστιχώς δεν μπορώ να βρω το θέμα .. Υπάρχει κάποιο λινκ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Νομίζω εννοεί αυτό http://www.noiz.gr/index.php?topic=167271.0 Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DELAGOHN Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2010 δυστυχως ουτε και εγω μπορω να το βρω ;D αλλιως θα σου το ειχα ποσταρει. γενικα παντως ενας ηχος που εχεις στο σπιτι σου για να παιζεις μονος σου μπορει να σε απογοητευσει στην προβα και απο την αλλη ενας ωραιος ηχος για προβα αν ακουστει μονος του ισως να σου φαινεται αδειος. αν δεν εχουν προβλημα τα αλλα μελη της μπαντας σου δοκιμασε να φτιαξεις εναν ηχο στο στουντιο με τους αλλους να παιζουν. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση