freerock1974 Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 αλλα οσο μεγαλωνω (καλα ειμαι πολυ μικρος ακομα, τωρα τελειωνω το λυκειο) μουσικες που με αγκιζαν οπως metallica και sabbath βλεπω οτι ειναι αδειες και προτιμω blues, jazz, εντεχνα.. Μπραβο σου,απο πολυ μικρος αρχισες να στριβεις... Ωστοσο,σκοπος δεν ειναι να τα αποκηρυξουμε,(εγω ακομα ακουω deep purple και εβγαλα το Λυκειο χροοονια τωρα...) σκοπος ειναι να ακουμε οσο περισσοτερα μπορουμε για να αποκταμε αισθητηριο και τελικα,να περναμε καλα... Παντως,αφου ο τιτλος λεει ελληνικη μουσικη,να υποκλιθω στον σεμνο,υπεροχο Χατζηδακι.Που ειναι για μενα το τελειο παντρεμα της ελληνικης μουσικης με τη δυτικη. Η μετεξελιξη. Και που δεν εβγαινε καθε λιγο και λιγακι στα καναλια να μιλαει για να μιλαει... GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 αμαν αυτος ο χατζιδακις.ειναι μεν τεραστιο κεφαλαιο τεραστιο αλλα εχει γινει η παντιερα των ψευτοκουλτουριαρηδων Υπαρχουν οι ψευτοκουλτουριαρηδες(σιχαμενη φαρα)κι αυτοι που τον εχουν ακουσει πολυ και τον απολαμβανουν απλα επειδη τους αρεσει η μουσικη του. Μη γενικευεις. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ksekourdistos Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Υπαρχουν οι ψευτοκουλτουριαρηδες(σιχαμενη φαρα)κι αυτοι που τον εχουν ακουσει πολυ και τον απολαμβανουν απλα επειδη τους αρεσει η μουσικη του. Μη γενικευεις. μα δεν γενικευω καθολου . το λεω συγκεκριμενα " η παντιερα των ψευτοκουλτουριαριδων " Recording is God's way of tellin you that you suck Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ibanezas470 Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 δεν θα μας αναλυσεις τον συλλογισμο σου?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Όσο η μουσική είναι στρατευμένη σε κομματικά/πολιτικά καλούπια, όσο είναι μοχλός πίεσης και διαχωρισμών, όσο είναι μέσο διαμαρτυρίας, τόσο περισσότερο θα κινείται στα όρια της μιζέριας και της γραφικότητας. Η μουσική είναι τέχνη. Από την άλλη, η πολιτική (για να ακριβολογήσω, αυτό σου καλούμε σήμερα ως πολιτική) δεν έχει καμία σχέση με την τέχνη. Όσο η μουσική χρησιμοποιεί ως μέσο διάδοσης τις πολιτικές θέσεις, είναι καταδικασμένη να έχει φύγει από το στόχο της, είναι καταδικασμένη να μην είναι τέχνη. Αυτό ισχύει παγκόσμια, όχι μόνο στη χώρα μας. Απλά, όντας λαός της υπερβολής, το τραβάμε κι εδώ από τα μαλλιά, γι' αυτό φαίνεται τόσο έντονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostri Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Όσο η μουσική είναι στρατευμένη σε κομματικά/πολιτικά καλούπια, όσο είναι μοχλός πίεσης και διαχωρισμών, όσο είναι μέσο διαμαρτυρίας, τόσο περισσότερο θα κινείται στα όρια της μιζέριας και της γραφικότητας. Καταρχάς, διαφωνώ. Προσωπικά, μου αρέσει πολύ ένα κομμάτι στρατευμένης τέχνης. Απ' τον Λοίζο στους massive attack μια χαρά τέχνη ακούω. Επίσης, σπανίως η μουσική είναι στρατευμένη(πρακτικά αυτό δεν γίνεται). Οι άνθρωποι(δημιουργοί, ακροατές) της προσδίδουν τέτοιες διαστάσεις. Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 απάντηση: 1. μία σύνθεση μπορεί λοιπόν να θεωρηθεί ελληνική από τον στίχο της -στην ελληνική γλώσσα δηλαδή- , από την ενορχήστρωση μέσα στην οποία στοιχεία της μελωδίας θα "πατούν" σε δρόμους που έχουμε χρόνια και χρόνια "συμφωνήσει" εμείς και οι άλλοι πως είναι "ελληνικοί"-ανατολικοί, και τέλος από την εκτέλεση αφού θα συμμετέχουν έλληνες μουσικοί. Συμφωνώ, υπό αυτή και μόνο την έννοια, υπάρχει ελληνική μουσική δραστηριότητα. Σε σχέση με τους "δρόμους": Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι σε λίγα χρόνια αυτό που πριν 20 χρονια θεωρείτο εντελώς "δυτικό" θα πρέπει να θεωρείται ΚΑΙ ελληνικό αφού σήμερα μέρος της μουσικής που παράγεται εδώ, ακολουθεί αυτό το ύφος. Αρα? :) 3. η σημασία του να χαρακτησριστεί ένα προϊόν ελληνικό έχει τόση σημασία οση σημασία έχει για τους αυστραλούς ή τους σουηδούς να χαρακτηριστεί σουηδικό ή αυστραλιανό αντίστοιχα. γι' αυτούς απ' ότι τυχαίνει να ξέρω έχει τεράστια σημασία. μιας και είναι εξαγώγιμο προϊόν. δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι και για εμάς. μπορώ να αναφέρω τουλάχιστον 4 παραγωγές μέσα στο 2010 που κάλλιστα μπορούν να βγούν προς τα έξω και άρα καλό θα ήταν να έχουν όνομα προέλευσης για τεκμηρίωση μελλοντικής συνέχειας. (κοινώς δεδικασμένου). Εν προκειμένω, το μόνο που έχει σημασία είναι οι εταιρείες που εμπλέκονται να είναι ελληνικών συμφερόντων. Δεδικασμένο? Δηλαδή τι? Αν έχει νταούλι να μπορεί να το πουλήσει μόνο η Ellada productions ΕΠΕ ? Δεν γίνονται αυτά. :) 4. αυτό το ερώτημα μάλλον δεν μπορώ να το απαντήσω γιατί δεν καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις. Εννοώ ότι ο ελληνας σήμερα (αλλά και ούτε ο μέσος ευρωπαίος - αμερικανός) δεν ακούει μουσική με τον τρόπο που άκουγε πριν 20 χρόνια. Δηλαδή "αγοράζω το δίσκο, κάθομαι απέναντι στα ηχεία χωρίς να κάνω κάτι άλλο ταυτόχρονα και τον ακούω 3 φορές να παρατηρήσω τις λεπτομέρειες". Αυτό δεν γίνεται πια. Ο πυρήνας της μουσικής βιομηχανίας παράγει προϊόν συμπληρωματικού -της κυρίως διασκέδασης- ρόλου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην εκτιμάται (από τη βιομηχανία) ο ρόλος του σοβαρού σεσσιονά που θα παίξει αξιόλογα μέρη με αξιόλογο ήχο ούτε η αξία μιας σοβαρής παραγωγής εν γένει. Γιατί υπό αυτές τις συνθήκες, μόνο από μια μικρή μερίδα ακροατών εκτιμάται το μεράκι και ο "πατριωτισμός" μεμονωμένων μουσικών/παραγωγών. Οι οποίοι μεμονωμένοι μουσικοί/ παραγωγοί δυσκολεύονται να ζήσουν αφού ο πατριωτισμός δεν τρώγεται. :) άρα το θέμα θα φλερτάρει με την ανοησία μόνο αν το προσεγγίσουμε ανόητα. ... Προσωπικά κάνω ό,τι μπορώ για το αντίθετο. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ibanezas470 Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Εξαλλου η πολιτικη κατασταση δεν δινει ερεθισματα? π.χ. θεοδωρακης?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ksekourdistos Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Επίσης, σπανίως η μουσική είναι στρατευμένη(πρακτικά αυτό δεν γίνεται). Οι άνθρωποι(δημιουργοί, ακροατές) της προσδίδουν τέτοιες διαστάσεις. " Ειμαι το νουμερο 8 με ξερουν ολοι με αυτο Μα προχθες μες στην πορεια περνουσες γελαστος " 2 στοιχακια που μου ρθαν τωρα. Σου φαινονται εσενα σαν σπανια δειγματα στρατευμενης τεχνης και οτι η αντιληψη μου ειναι μονοπλευρη ?? ?? Recording is God's way of tellin you that you suck Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostri Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Μαρτίου 2010 Ο πυρήνας της μουσικής βιομηχανίας παράγει προϊόν συμπληρωματικού -της κυρίως διασκέδασης- ρόλου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην εκτιμάται (από τη βιομηχανία) ο ρόλος του σοβαρού σεσσιονά που θα παίξει αξιόλογα μέρη με αξιόλογο ήχο ούτε η αξία μιας σοβαρής παραγωγής εν γένει. Θέλεις να πεις ότι π.χ. οι funk brothers(θρυλικοί σέσιον μουσικοί της motown) δεν έπαιζαν σε δίσκους που σκοπό είχαν να διασκεδάσουν? ίσως οφ τόπικ η παρατήρηση αλλά μην ξεχνάμε ότι η (καλή και κακή) μουσική του παρελθόντος προοριζόταν κυρίως για διασκέδαση/ψυχαγωγία. Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση