bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Μετα την αναβαθμιση ενισχυτη (jvm πλεον \m/-_-\m/ ) φανηκαν και καποιες αδυναμιες της gt10. Πρωτα πρωτα το οτι δεν εχει ισορροπημένες εισοδους/εξοδους στο loop της. Επισης δεν εχει αχρωμο AD/DA convertion. Αυτα τα θεματα με εκαναν να ψαχνω 3 μερες περιπου να την κανω διαφανη πανω στον ενισχυτη μου με 4CM. Βεβαια για αλλη μια φορα το βαθος της παραμετροποιησης της απεδειξε οτι μπορει να κανει τα παντα, αρκει να ψαχτεις ;) Σίγουρα τέτοιες πεταλιέρες με δυνατότητες πιλοτηρίου Boeing 747 σου επιτρέπουν να κάνεις πάρα πολλά, αλλά το να μετατρέψεις τους AD/DA converters σε εντελώς άχρωμους δεν νομίζω να υπάρχει σαν επιλογή. ;D Yποθέτω πως εννοείς ότι με ψάξιμο "μασκάρεις" το πρόβλημα σε σημείο που να μην το αντιλαμβάνεσαι πια. Όσο για την απουσία balanced εισόδων και εξόδων στο loop, τι τις χρειάζεσαι? Αφ'ενός κάθε εφφέ όταν είναι ενεργοποιημένο είναι buffered, αφ'ετέρου θα σε απασχολούσε μόνο αν είχες καλώδια πολύ μεγάλου μήκους. Ακόμη και τότε, θα έπαιρνες πχ. αυτό http://www.radialeng.com/r2011/sgi.php και θα ησύχαζες. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Επισης δεν εχει αχρωμο AD/DA convertion. σιγουρα ‘‘χρωματιζει‘‘ τον ηχο σου ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λιγοτερο απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεγαλη σειρα αναλογικων και digital πεταλιων,trust me....ετσι κι αλλοιως το να μιλαμε για...αχρωματιστο ηχο...ΜΕ ΕΦΕ ειναι ελαφρως...αστειο... ;D αλλωστε το εχει πει και ο ΘΕΟΣ στο 23.45 "Degradation IS my sound" ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 σιγουρα ‘‘χρωματιζει‘‘ τον ηχο σου ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λιγοτερο απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μεγαλη σειρα αναλογικων και digital πεταλιων O συνφορουμίτης μίλησε για την αλλαγή του ήχου που επιφέρουν οι μετατροπείς AD/DA, οι οποίοι... δεν υπάρχουν σε αναλογικά πετάλια. ;D Aλλά όντως, από εκεί και πέρα είναι απλά θέμα γούστου να διαλέξεις τον χρωματισμό που θες και που ΔΕΝ θες. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kkmspm Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Σωστος ο sf. Και στον αναλογικο ηχο αυτο ψαχνουμε και δεν ειναι ευκολο να το πετυχουμε! Το θεμα ειναι να μην εχεις ατσαλα τονισμενες συχνοτητες! Τα υπολοιπα τα λεμε και "χαρακτηρα" :P bloody δεν σε πιανω ??? Φυσικα η δειγματοληψια του AD/DA τρωει συχνοτητες αλλα αυτο δεν πρεπει να γινεται αντιληπτό απο το αυτι (ναι θα εχει παντα μια μικρη διαφορα. Οση το βυνιλιο με το CD :P). Αν σεταριστει σωστα το "unity gain" δεν ακους καμια διαφορα απο τον ηχο της κιθαρας καρφωμενο στον ενισχυτη, οποτε ναι γινεται διαφανη ;) Για τις balanced εισοδους/εξοδους διαφωνω. Στην περιπτωση του 4CM στο loop της πεταλιερας μπαινει το preamp του ενισχυτη οποτε θες να μην υπεροδηγιεται στην εισοδο του αλλα και να μην θαβει το σημα πριν το τελικο! Πιστεψε με. Ευτυχως εχει επιλογη για ρυθμιση των levels για καθε εισοδο και εξοδο ξεχωριστα. Πραγματικα η μερα με τη νυχτα στον ηχο αναλογα τη ρυθμιση! www.facebook.com/BlackBodyRadiationAthens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Μισό λεπτάκι: αφού τελικά είναι πράγματι "διάφανη", τότε πού βασίζεται το αρχικό παράπονο πως... δεν είναι? Όσο για τις balanced, νομίζω πως έχεις καταλάβει κάτι λάθος σχετικά με τον ορισμό (ρώτα τον Γκούγκλη). Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την υπεροδήγηση ή μη, και όπως σου έγραψα κάθε εφφέ (και προφανώς και κοτζαμάν preamp) σου παραδίδει buffered σήμα στην έξοδο, άρα η ανάγκη να έχεις balanced σήμα σχεδόν εκμηδενίζεται, εκτός βεβαίως αν έχεις τα ατελείωτα καλώδια και προβλήματα θορύβου. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavrilian Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Δεκεμβρίου 2013 Μιας και μιλαμε για 4CM καλο ειναι να αναφερθει οτι ενα σημαντικο ποσοστο στον τελικο χρωματισμο θα παιξει και η ποιοτητα υλοποιησης του fx loop στον ενισυτη τον ιδιο, καθως οτι προσθετεις στο σημα σου ακομα 2 καλωδια. Και η tc παντως, για μεγαλυτερα απο 3μετρα καλωδια, προτεινει balanced σε αυτα που θα κυκλωσουν την προενισχυση. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 O συνφορουμίτης μίλησε για την αλλαγή του ήχου που επιφέρουν οι μετατροπείς AD/DA, οι οποίοι... δεν υπάρχουν σε αναλογικά πετάλια. Σαφως αλλα οι κιθαριστες που παιζουν με ΟΛΑ τους τα πεταλια αναλογικα σπανιζουν (ενα digital delay καπου θα υπαρχει στην καλυτερη) Aλλά όντως, από εκεί και πέρα είναι απλά θέμα γούστου να διαλέξεις τον χρωματισμό που θες και που ΔΕΝ θες. σαφως εγω παντως που τωρα χρησιμοποιω και full analog ...πεταλιθρα.. ;D (8 πεταλια με ενα μονο buffer στην αρχη) εκτος απο την TL βλέπω οτι σαφεστατα χρωματιζει επηρεαζει τον ηχο περισσοτερο απο οτι η TL σε bypass mode Φυσικα η δειγματοληψια του AD/DA τρωει συχνοτητες αλλα αυτο δεν πρεπει να γινεται αντιληπτό απο το αυτι (ναι θα εχει παντα μια μικρη διαφορα. Οση το βυνιλιο με το CD ). Αν σεταριστει σωστα το "unity gain" δεν ακους καμια διαφορα απο τον ηχο της κιθαρας καρφωμενο στον ενισχυτη, οποτε ναι γινεται διαφανη το UNITY GAIN ειναι το Α & το Ω μια και στην εποχη μας δεν τιθεται θεμα ποιοτητας AD/DA και φυσικα ΕΝΑ πεταλι (γιατι μια πεταλιερα ενα πεταλι ειναι) θα επηρεαζει παντα λιγοτερο τον ηχο απο καμμια 10αρια μαζι με τα καλωδια τους. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JohnGam Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Zoom G3X: ΔΕΝ μου αρέσει που δεν μπορείς να έχεις ένα default setting το πετάλι να είναι σε ρόλο volume (όπως είχε το G2). Πρέπει να το κάνεις assign από την αρχή σε κάθε patch που πειράζεις. Δεν έχει άδειες θέσεις για καινούρια patches (όπως είχε το G2) και αν θες να κρατήσεις κάποια από τα μαμίσια είναι λίγο ιστορία η οργάνωση. Δεν υπάρχει βολικός τρόπος να ξεκινήσεις το μετρονόμο με το πόδι (ενώ υποστηρίζει εξωτερικό footswitch με λειτουργίες όπως input mute για το delay, δεν υποστηρίζει αυτό!) Ενώ τα δυό τους συνεργάζονται - με pre-count και tap tempo - δεν μπορείς να χειριστείς το rhythm track/μετρονόμο μέσα από το looper. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kkmspm Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Μισό λεπτάκι: αφού τελικά είναι πράγματι "διάφανη", τότε πού βασίζεται το αρχικό παράπονο πως... δεν είναι? Όσο για τις balanced, νομίζω πως έχεις καταλάβει κάτι λάθος σχετικά με τον ορισμό (ρώτα τον Γκούγκλη). Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την υπεροδήγηση ή μη, και όπως σου έγραψα κάθε εφφέ (και προφανώς και κοτζαμάν preamp) σου παραδίδει buffered σήμα στην έξοδο, άρα η ανάγκη να έχεις balanced σήμα σχεδόν εκμηδενίζεται, εκτός βεβαίως αν έχεις τα ατελείωτα καλώδια και προβλήματα θορύβου. Το παραπονο ειναι οτι δεν ηταν διαφανη out of the box αλλα επρεπε να ψαξω αρκετα (και πολλοι αλλοι πριν απο μενα για μενα) για να την κανω διαφανη. Ο ορος balanced ηταν μια ατυχης δικη σου μεταφραση του δικου μου "ισορροπημενες" την οποια λανθασμενα αναπαρηγαγα και εγω. Οταν λεω ισορροπημενες ενοουσα οτι τα input/output/fx in/fx out, δεν εχουν impedance gain matching . Δλδ το σημα που μπαινει στο input δεν ειναι τα ιδια db στις εξοδους ωστε να πετυχεις ευκολα το unity gain... Για λεπτομεριες δες εδω : http://www.bossgtcentral.com/showthread.php?19013-GT-10-Unity-Gain-Patch Πιστευω οτι θα επρεπε να την καρφωνεις πανω στον ενισχυτη και να παιζει αντι να θελει τοσες διορθωσεις στην "αλυσιδα" της. www.facebook.com/BlackBodyRadiationAthens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 4 Δεκεμβρίου 2013 Σου ξαναγράφω πως το "impedance" και το "gain" είναι δυο εντελώς διαφορετικές έννοιες, και πως δεν υπάρχει "impedance gain matching" (εγώ τουλάχιστον πρώτη φορά το ακούω, επομένως αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο θα ήθελα και έναν ορισμό για να το καταλάβω). Συν τοις άλλοις, το θρεντάκι που παραπέμπεις δεν αναφέρει τίποτα για εμπέδηση. Από εκεί και πέρα, δεν θα μπορούσα να γνωρίζω τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου με τον όρο "ισορροπημένες", αλλά πέρα από την ποιητική άδεια και τον τρόπο του λέγειν του καθενός, επισήμως αναφέρεται στο "balanced". Αν δεν σου κάνει ο Γκούγκλης, υπάρχουν κι εδώ πληροφορίες, πχ. http://www.noiz.gr/index.php?topic=7303.0 Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση