Προς το περιεχόμενο

Πουσάρισμα λαμπάτου ενισχυτή με μεγάλο headroom


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ένα σοβαρό OD πεταλάκι που να κάνει την δουλειά σου σίγουρα είναι και η καλύτερη λύση.

 

Μπορείς να μοντάρεις τον Twin για λιγότερα watt, μέχρι και 20W μπορείς να τον κάνεις με 2x6V6 αλλά είναι κρίμα να έχεις τόσα κιλά ενισχυτή για κάτι τέτοιο. Αν θέλεις οπωσδήποτε "σπάσιμο" τελικού καλύτερα να τον δώσεις και να πάρεις ένα μικρότερο πχ Deluxe Reverb.

 

 

 

Edit: Μόλις κατάλαβα ότι απαντάμε σε ένα θέμα 3 χρονών!  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα σοβαρό OD πεταλάκι που να κάνει την δουλειά σου σίγουρα είναι και η καλύτερη λύση.

 

Μπορείς να μοντάρεις τον Twin για λιγότερα watt, μέχρι και 20W μπορείς να τον κάνεις με 2x6V6 αλλά είναι κρίμα να έχεις τόσα κιλά ενισχυτή για κάτι τέτοιο. Αν θέλεις οπωσδήποτε "σπάσιμο" τελικού καλύτερα να τον δώσεις και να πάρεις ένα μικρότερο πχ Deluxe Reverb.

 

 

 

Edit: Μόλις κατάλαβα ότι απαντάμε σε ένα θέμα 3 χρονών!  :P

 

χαχαχχαχα απαντάει κάποιος σε ενα θεμα συλλεκτικο πενταετιας τσιμπαμε κι εμεις και γραφουμε τον οβολό μας χαχαχαχα

κι εγω την πατησα και δεν ειδα την ημερομηνια στο προτελευταιο ποστ !!!

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν από μερικά χρονάκια εγώ είχα καταφέρει να βγάλω ονειρική ηχάρα με έναν σχετικά παλιό twin reverb (χορηγία του ηχολήπτη εκείνου του gig) και ένα "ποταπό" marshall guv'nor των 40 ευρώ σε εξωτερικό χώρο.

 

Από ήπιο breakup που "άκουγε" τις δυναμικές μέχρι -σχεδόν- 70ς classic rock lead ήχο

Soulshine is better that sushine, is better than moonshine, damn sure better than rain

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Γεια χαρά,

 

Εξαρτάται από ποιο "κομμάτι" του ενισχυτή σου θες να σπάει πιο γρήγορα. Το "κομμάτι" της προενίσχυσης η ο τελικός ενισχυτής?

Εγώ προτείνω ένα καλό ενισχυτή της αρεσκείας σου σε λιγότερα Watt και κάποιο καλό overdrive/booster μπροστά.

 

Επίσης... κάνοντας λίγο clean boost έναν ενισχυτή που παίζει στο (π.χ.) "3" είναι σαν να τον βάζεις π.χ. στο "6" με ό,τι επακόλουθο έχει κι αυτό στην ένταση.

Εξαρτάται από το κύκλωμα και πόσο headroom έχει κάθε στάδιο ενίσχυσης στο gain stack. Αν το headroom της προενίσχυσης π.χ. είναι λίγο, τότε αυτό που θα καταφέρεις είναι να την κάνεις overdrive χωρίς να αυξάνεις η τελική καθαρή ένταση από το "3" στο "6".

 

Λοιπόν φίλε μου, ο twin reverb  ειναι ένας ενισχυτής χωρίς μάστερ βόλιουμ. Συνεπώς για να τον φτάσεις σε σημείο να σπάει, έστω και με μπούστερ, πρέπει πρώτα να σπάσουν τα αυτία σου!!

 

1. Υπάρχουν διάφορες εκδόσεις twin reverb. Εγώ έχω αυτήν με το master volume (Silverface Twin Reverb 70's 135W)

2. <b>Το μάστερ volume δεν είναι attenuator</b>. Στο 99% των ενισχυτών το master volume βρίσκεται πριν από τις τελικές λυχνίες, πιο πριν ακόμα και από τον phase inverter (που είναι μια λυχνία σαν αυτές της προενίσχυσης), που σημαίνει ότι οταν το χαμηλώνεις και αυξάνεις το gain/volume του καναλιού ακούς drive από την προενίσχυση και όχι απο τον τελικό.

 

στο θεμα μας τωρα,με ενα Transparent od ή ενα booster μια χαρα θα γινει η δουλεια σου (ο Frisciante παιζει με ΚΤΗΝΩΔΕΙΣ MARSHALL MAJOR (200W) για τα καθαρα του & συνηθως χρησιμοποιουσε ενα MXR Micro amp)

 

Σωστός!!!

 

Παντως γινεται να αποκτησει breakup ο twin σε πιο "λογικες" εντασεις.

Σιγουρα το πιο ευκολο κολπο ειναι να βγαλεις τις δυο "εξω", ή τις δυο "μεσα" 6L6. (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ τις δυο αριστερες ή τις δυο δεξιες).

...παρε εναν princeton και τελος  8)

Καλή πατέντα... και σχετικά ακίνδυνη!!

 

1. Εγκατασταση (εαν γινεται) Volume Knob μετα την ενισχυση, στην διαδρομη του σηματος αναμεσα σε ενισχυτη & μεγαφωνο. (Σκεψου το σαν master-volume). Τα παντα στον ενισχυτη θα μπορουν να τερματιζουν, αλλα εσυ θα μπορεις να ελλατωνεις το σημα/ την σταθμη του σηματος, δηλαδη την ενταση/δυναμη του ηχου. Οπως ανεβοκατεβαζεις την ενταση στην μουσικη που ακους. Δεν αλλοιωνεται ο φυσικος (αυτουσιος) ηχος του ενισχυτη. Αλλοιωνεται η ποσοτητα ηχου που εχει να διαχειριστει το μεγαφωνο. (λιγοτερο θα ζορισεις το μεγαφωνο)

Όχι σκέτο volume knob στην διαδρομή τελικός ενισχυτής -> μεγάφωνα. Ποτέ!! Γενικά ποτέ passive πράγματα στην διαδρομή αυτή! Γιατί? Γιατί αλλάζοντας την αντίσταση γυρνώντας το volume knob, αλλάζεις και την  reflected αντίσταση που βλέπουν οι τελικές λυχνίες στην άνοδο μέσω του output transformer και κατά συνέπεια αλλάζεις το bias point του τελικού σταδίου και το αλλάζεις δραματικά. Και καλά να αλλάζει μόνο το bias και να αποκτήσεις crossover distortion η cutoff η απλή αλλαγή ηχοχρώματος, αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν φέρεις τις λυχνίες σε bias point που μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον output transformer, στο κύκλωμα τελικής ενίσχυσης ή στον μετασχηματιστή τροφοδοσίας. Πολύ επικίνδυνο αν δεν ξέρεις το κύκλωμα του ενισχυτή και φτιάξεις ανάλογα το volume knob.

Για τέτοιες χρήσεις χρησιμοποιούμε current sinks (active φορτία), κοινώς attenuators, που κρατάνε την reflected αντίσταση που βλέπουν οι τελικές λυχνίες σταθερή!!

 

Βέβαια στους solid state ενισχυτές που δεν χρειάζονται output transformer και έχουν πολύ χαμήλη έως ιδανική impedance εξόδου μπορείς να βάλεις ότι θέλεις σχεδόν χωρίς να διατρέχεις κίνδυνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου