Προς το περιεχόμενο

Κόστος τυμπάνων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υστερα απο αναγνωση όλων των ποστ του τοπικ, συνηδητοποιώ ότι τελικά έχουμε γίνει

gearholics και καθόμαστε να σφαζόμαστε για ποια τυμπανα είναι καλύτερα κτλ κλτ...

Οι περισσότεροι είμαστε drummers όχι κατασκευαστές τυμπάνων...

Ισως να πέρναμε ένα stick control πάλι απο την αρχή και να το λιώναμε να στρώσουμε χαρακτήρα???ετσι σεμνά και ταπεινα...??

Ειλικρινά αναπολώ τις εποχές που έπαιζα με άθλια τυμπανακια και δεν με ένοιαζε τίποτα...

Περισσότερο ασχολουμαστε στα περισσότερα τόπικ με τυμπανα και κατασκευη, τι προτιμάει ο καθένας, τι παίζει με την αγορά, στις τιμές, τα οποία βέβαια είναι πολύ χρήσιμα αλλά νομίζω ότι το παρακάναμε...

Ειλικρινά δεν βρίσκω καμία διαφορά με τα τόπικ από κιθαρίστες που βλέπω στο noiz...

Oλημερις μιλανε για ποιοτητα κατασκευης και τιμές....

Ισως θα έπρεπε πια να αντάλλασουμε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την μουσική, να αρχίζουμε να ανεβάζουμε παρτιτούρες ή ιδέες, concept πάνω σε τύμπανα ακόμα δικές μας ιδέες και ασκήσεις, χωρίς κομπλεξ ανωτερότητας ώστε να μεγαλώσουμε σαν drum community εδώ μέσα??

 

 

Nordic εισαι εντελως λαθος το Drum Community οποιουδηποτε φορουμ εχει να κανει με θεματα για τα οποια καποιοι ενδιαφερουνται και καποιοι αλλοι οχι, συμμετεχεις εκει που σε ενδιαφερει πολύ απλα.

 

Μπορει να μην ειμαι κατασκευαστης αλλα με ενδιαφερει το θεμα της ποιοτητας του ξυλου και της κατασκευης οταν ειναι να επενδυσω 1000-1500-12000 οσα ναναι σε τυμπανα

 

Το καθε τι εχει τα χαρακτηριστικα του και στη τελικη δεν εχεις αδικο για τις παλιες εποχες που δε μας ενοιαζε κ απλα παιζαμε αλλα πλεον δεν ειμαστε (καποιοι) 15-18 ωστε να μη μας νοιαζει, μας νοιαζει κ μας παρανοιαζει εφοσον δουλευουμε και δινουμε ενα μερος των εσοδων μας στο χομπυ μας

 

Δεν ειναι βλακεια να δωσεις πχ για ενα σετ τυμπανα ενα ποσό ενω μπορεις να δωσεις ενα ποσο λιγοτερο για ενα αλλο τη στιγμη που μπορει και να σου αρεσει πιο πολυ και να ειναι και πιο γερό ή και να συνοδευεται με καλυτερο hardware

 

Στη τελικη αυτες οι συζητησεις βοηθανε ασχετα αν εμπεριεχουν κοντρες κτλ

 

Αν τις θεωρεις ανουσιες μη συμμετεχεις

 

 Και μια και αναφέρθηκες στα χρόνια ενασχόλησης,όταν χτυπούσα τύμπανα ήσουν  μάλλον αγέννητος ακόμα

 

Μηπώς θα έπρεπε να αφήσουμε εκφράσεις τέτοιου είδους??

Όσο ζούμε μαθαίνουμε...

Φιλικά...

 

το θεμα εχει λυθει και με πμ τα σχόλια τελος δεν υπαρχει κανενας λόγος...εκτος αν εισαι εσυ ψημένος για τη συνέχεια της κόντρας, χωρις εμενα όμως ;)

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  Λοιπόν..παίδες,όπως είχα πει,πήρα ένα sonor delite 14x12 και το πρόσθεσα στα υπόλοιπα sonor 3007 τύμπανα.Το delite κόστισε 538 ευρώ παρακακώ,ενώ ένα αντίστοιχο 3007 κοστίζει κάτω απο 200.Η γενική ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη,αλλά η τελική ηχητική απόδοση δεν έχει σχεδόν καμμία διαφορά.Κούρδισα το 13άρι το 3007,που είχα ήδη σε ΣΟΛ,το 16'αρι το 3007 σε ΡΕ και το 14άρι το delite σε ΦΑ.Η τελικκή ηχητική απόδοση σε σύγκριση των τριών΄δεν μου δικαιολογέί σε τίποτα μα σε τίποτα τη διαφορά των 350 ευρώ.

  ¨Αρα τελικό συμπέρασμα!Μην πετάτε λεφτά σε hi-end μοντέλα.Μας πιάνουν τον κώλο αδέλφια!¨Οχι north american maple,όχι made in Germany και τρίχες κατσαρές.Λες και το African maple έχει τόση διαφορά απο το selected north america maple που πρέπει να πληρώνουμε το δεύτερο χρυσάφι.Μούφα! Μας πιάνουν τον κώλο!

Σωστό κούρδισμα θέλουν τα τύμπανα και σύστημα ασφάλισης του κουρδίσματος για να μην ξεκουρδίζονται γρήγορα.Και poplar να μου δώσεις θα το κάνω να κελαιδάει!

Α στο διάολο,600 ευρώ,για ένα τύμπανο ΄με πέντε βίδες!

    Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!Βρήκα λίγο χρόνο και ασχολήθηκα ενδελεχώς με το θέμα.Κούρδισα το 14 το Delite σε Μι,και τα Force 3007 το 16άρι σε Ντο,13άρι Φα,12άρι Σολ,10άρι σε Σι,8άρι σε Ρε,άρχισα να παίζω ένα groove κάνοντας πάνω του ένα σόλο με συγκεκριμένο μελωδικό μοτίβο.Τα τεντώματα των μεμβρανών ήταν αναλογικά τα ίδια σε συνάρτηση με τη διάμετρο οπότε η ηχητική απόδοση των τυμπάνων δεν επηρεαζόταν απο υπερβολικό τέντωμα στο ένα και χαλαρότητα στο άλλο.

Άν και το σόλο γενικά έβγαινε ωραίο μια και τονικά ήμουνα σωστός,με τρίτες,με πέμπτες,εβδόμες,ενάτες,η διαφορά στον ήχο του DELITE με τα Κινέζικα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Το DELITE <<τραγουδούσε>> και ο Κινέζος μπροστά του ακουγότανε γκαζοντενεκές.Το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν τα σωστά κουρδίσματα,οπότε ειχα μερικούς γκαζοτενεκέδες σωστούς τονικά με έναν PAVAROTI να συνυπάρχουν στο ίδιο κονσέρτο.

  Το DELITE είχε φοβερή μελωδικότητα και <<βάθος>> ήχου και θα ήμουνα πολύ περίεργος ένας ηχολύπτης με το κατάλληλο μηχάνημα να μας έδινε την κυματοσυνάρτηση του Γερμανού και του Κινέζου,γιατί σίγουρα είναι θέμα αμονικών του ήχου.

  Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι το Delite είχε μεγαλύτερο εύρος κουρδίσματος.Εκέί που το 12άρι πνιγότανε το 14άρι συνέχιζε να κελαηδάει!

  Αυτά...και sorry για την μπουρδολογία!!

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!

 

ενας καθηγητης στο τει, οταν κάποιος πεταγε μια ''μπούρδα'' και οι υπόλοιποι γελάγαμε, μας έλεγε...''δεν υπάρχουν χαζες και εξυπνες ερωτήσεις/απαντήσεις, υπάρχουν σωστες και λανθασμένες...''

 

;) cheers melodic!

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

     Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!Βρήκα λίγο χρόνο και ασχολήθηκα ενδελεχώς με το θέμα.Κούρδισα το 14 το Delite σε Μι,και τα Force 3007 το 16άρι σε Ντο,13άρι Φα,12άρι Σολ,10άρι σε Σι,8άρι σε Ρε,άρχισα να παίζω ένα groove κάνοντας πάνω του ένα σόλο με συγκεκριμένο μελωδικό μοτίβο.Τα τεντώματα των μεμβρανών ήταν αναλογικά τα ίδια σε συνάρτηση με τη διάμετρο οπότε η ηχητική απόδοση των τυμπάνων δεν επηρεαζόταν απο υπερβολικό τέντωμα στο ένα και χαλαρότητα στο άλλο.

Άν και το σόλο γενικά έβγαινε ωραίο μια και τονικά ήμουνα σωστός,με τρίτες,με πέμπτες,εβδόμες,ενάτες,η διαφορά στον ήχο του DELITE με τα Κινέζικα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Το DELITE <<τραγουδούσε>> και ο Κινέζος μπροστά του ακουγότανε γκαζοντενεκές.Το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν τα σωστά κουρδίσματα,οπότε ειχα μερικούς γκαζοτενεκέδες σωστούς τονικά με έναν PAVAROTI να συνυπάρχουν στο ίδιο κονσέρτο.

  Το DELITE είχε φοβερή μελωδικότητα και <<βάθος>> ήχου και θα ήμουνα πολύ περίεργος ένας ηχολύπτης με το κατάλληλο μηχάνημα να μας έδινε την κυματοσυνάρτηση του Γερμανού και του Κινέζου,γιατί σίγουρα είναι θέμα αμονικών του ήχου.

  Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι το Delite είχε μεγαλύτερο εύρος κουρδίσματος.Εκέί που το 12άρι πνιγότανε το 14άρι συνέχιζε να κελαηδάει!

  Αυτά...και sorry για την μπουρδολογία!!

 

Μολις εκανες κατι που μονο το 0,000001% των Ελληνων ΜΠΟΡΕΙ να κανει,δηλαδη ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ το λαθος σου,μονο και μονο για αυτο ανεβηκες τουλαχιστον 2000 σκαλια στην εκτιμηση μου

 

Μπραβο!(χωρις πλακα)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτιμώ υπερβολικά τη συμπεριφορά του melodic (και εγώ μιλάω χωρίς πλάκα). Ειλικρινά τη ζηλεύω.

 

παρά ταύτα, θα συμφωνήσω με το nordic. Καλό είναι να μην το ψυρίζουμε τόσο πολύ το θέμα. Ας ειπωθούν γνώμες απ' τους γνώστες (π.χ. εγώ δεν είμαι ;)) και ας μείνει εκεί. Εγώ παίζω με μια Yamaha YD Series του 2002 και δεν με ενδιέφερε ποτέ το ενδεχόμενο αγοράς νέων τυμπάνων όχι επειδή είναι φοβερό και τρομερό το μοντέλο που έχω απλά γιατί προτιμώ να γίνω πρώτα καλύτερος και μετά να προχωρήσω αν αυτό γίνει ποτέ.

Φυσικά όπως και ό,τι έχω πει, ΓΝΩΜΗ μου...

Χαιρετώ.

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτηκες ποτε οτι εσυ μπορει να μη γινεις καλυτερος αλλα το γκρουπ σου να γινει και να προχωρησει δισκογραφικα?Τοτε θα ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ενα καλο σετ,πιστεψε με  ;)

 

Τα τυμπανα ειναι το 90% μιας παραγωγης κατα την ταπεινη μου γνωμη,οποτε οσο καλυτερα ειναι,τοσο καλυτερη & η παραγωγη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα μιλούσα ποτέ για ηχογράφηση. Άλλο το θέμα της ηχογράφησης (που όσες φορές έχω γράψει, το έχω κάνει με ένα ξαδερφάκι της YD Series (τη Stage Custom)) και άλλο η εξάσκηση και η βελτίωση... Πολλοί "μεγάλοι" λένε: "Εξασκήσου πρώτα και μετά δες τα υπόλοιπα". Είχα μια συζήτηση το καλοκαίρι με το Γιώτη Κουρτσιόγλου και το Λάντσια ύστερα από ένα live και μας έλεγαν: "Δούλεψε σκληρά και μετά δες τα του εξοπλισμού. όσο μεγαλώνεις τόσο θα "πετάς" πράγματα από πάνω σου..."

 

Σίγουρα για την ηχογράφηση συμφωνώ ότι θα χρειαστώ καλό (δηλ. ακριβό σετ). Αλλά και πάλι: αν δείξεις την αξιόλογη προσοχή στα τύμπανα, τόσο καλύτερα θα γίνονται (μέχρι ενός σημείου φυσικά). Σημειώνω πάλι την αξία της βελτίωσης. Πολλοί από εμάς θέλουμε την σούπερ ουάου ντραμς χωρίς να έχουμε βελτιωθεί νομίζοντας ότι αυτή θα μας κάνει καλύτερους. 

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλες φορες συμβαινει να θελουμε οχι να αναβαθμισουμε τον εξοπλισμο για να μας ανεβασει και αυτος με τη σειρα του, αλλα απλα γιατι επιθυμουμε να εχουμε καλυτερο ηχο που να μας εμπνεει να παιζουμε και να το ευχαριστιομαστε!  :) :)

στους κυκλους θετικης ανατροφοδοτησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Αγαπητοί μου φίλοι,το ότι παραδέχθηκα οτι έγραφα μπούρδες,δεν αποτελεί εξέχουσα συμπεριφορά(και ευχαριστώ για τα λόγια εκτίμησης έναντι αυτής ταύτης της πράξεως) αλλά συμβατική υποχρέωση και καθήκον όλων όσων καταθέτουν δημοσίως την άποψή τους.Διότι δημιουργούνται πλάνες οι οποίες μπορεί απο εμάς τους ιδίους  κάποια στιγμή,να καταστούν φανερές και ειλημμένες αλλά να παραμείνουν πλάνες για συνανθρώπους μας οι οποίοι μπορεί να ασπαστούν συγκεκριμμένες γνώμες-απόψεις και μην έχουν την ευκαιρία με προσωπική έρευνα και παρατήρηση να διαφύγουν των πλάνεων τoύτων.

  Επίσης οφείλω και μια συγγνώμη στον Μπύρο για το τετράστιχο της συμφοράς

  Το θέμα μας είναι οτι ασχολούμαστε με ένα μουσικό όργανο.Είναι επίσης πασηφανές,σε εμένα τώρα μόλις έγινε φανερό,οτι όσο καλύτερο ποιοτικώς είναι ένα όργανο μουσικό,τόσο αυξάνει η <<μουσικότητά>> του,ας μου επιτραπεί ο όρος.Αυτό δε στα τύμπανα μεγενθύνεται γιατί ως ρυθμικό όργανο είναι δύσκολο όταν στερείται ποιότητος να παράξει τούς ήχους εκείνους με τις αρμονικές συνιστώσες που θα ακουσθούν ευήχως απο τον εγκέφαλό μας.Μάλιστα αρχίζω να διαμορφώνω την άποψη οτι ο κύριος λόγος που τα τύμπανα είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος όλων των οικοδομικών τετραγώνων είναι ο φριχτός συνιστάμμενος ήχος που παράγεται απο τα χαμηλής ποιότητος τύμπανα.Διότι το εν λόγω DELITE τύμπανο με όση δύναμη και να χτυπήσω δεν μου προκαλεί καμία αίσθηση κακόηχου κρότου ενώ με τα πιο φθηνά δε συμβαίνει αυτό ακόμα και με σχετικά χαμηλές δυναμικές παιξίματος.

  ¨Ενας ντράμμερ μετά απο ένα στάδιο τεχνικής κατάρτισης και πέρα νομίζω οτι είναι η απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη του να περάσει σε ένα Hi-End μοντέλο ώστε να μπορούν να αναδειχθούν οι αρετές της τεχνικής και μουσικής του κατάρτισης κάτι που δε μπορεί να συμβεί παραμένοντας στα χαμηλής ποιότητος τύμπανα.Άλλωστε θα είναι και διαφορετική η προσέγγισή του προς το υπέροχο αυτό μουσικό όργανο,τα DRUMS!

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου