Προς το περιεχόμενο

Η απαρχή του οverdrive/distortion στους λαμπάτους ενισχυτές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να αναφέρουμε τοτε πως είναι κοινο μυστικό πως οι πρώτοι Μαρσαλ ειναι κοπιες-carbon των τότε Bassman(νομιζω) και ετσι εξεληχθηκαν και οι υπολοιποι plexi,πανω σε αυτη τη φιλοσοφία.

 

Aυτό ισχύει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό για τον πρώτο εκ των Μάρσαλ, αλλά είναι μύθος πως ισχύει 100%. Eπ'αυτού ευτυχώς μπορείτε να διαβάσετε ονλάιν μια λεπτομερέστατη ανάλυση των διαφορών εδώ: http://books.google.com/books?id=E90tMBs9_FEC&printsec=frontcover&dq=The+History+of+Marshall&source=bl&ots=ne5n2X-f6J&sig=NTNLJlr5GyikFRYpYP3rfpzWJGw&hl=el&ei=yBaZS7D-Kcf4-QaZhcDQCg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CBoQ6AEwAw#v=onepage&q=&f=false (σελ.21)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Oι περισσοτεροι "Μαρσαλακιδες" (Hendrix,Blackmore,ACDC κτλ) στην πραγματικοτητα επαιζαν και παιζουν με τους ενισχυτες καπου στη μεση (με καθαρο ηχο) & με καποιο πεταλακι για βρωμα.....η βρωμα του..τερματισμενου 100αρη Plexi μαλλον.....στα ορια του φανταστικου υπαρχει καπου ηχογραφημενη ... ;D

 

Δεν παίζει μεγάλο ρόλο και αν έχει διπλό ή μονό η κιθάρα; Αν με μονό στο 5 παίζει καθαρά, με διπλό έχει αρπάξει ηδη, για αυτό και οι Acdc παίζουν χωρίς πετάλια και καθαρους δεν τους λες, έτσι δεν είναι;

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζει μεγάλο ρόλο και αν έχει διπλό ή μονό η κιθάρα; Αν με μονό στο 5 παίζει καθαρά, με διπλό έχει αρπάξει ηδη,

 

Φυσικα.

 

 

και οι Acdc παίζουν χωρίς πετάλια και καθαρους δεν τους λες, έτσι δεν είναι;

 

ακριβως ,αν και ο ηχος τους ειναι πολυ πιο καθαρος απο οτι οι περισσοτεροι νομιζουν (και για αυτο αλλωστε ειναι τεραστιος μια & η υπερβολικη παραμορφωση καταστρεφει τον ογκο στα γκαζια ;))

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίες πληροφορίες στο topic αυτό! Keep up. Επ’ευκαιρία. Το παρακάτω link είναι πολύ ενδιαφέρον. SUNN, HENDRIX, THE WHO! Χρειάζεται να πω και άλλα?

http://www.guitararcheology.com/?s=jimi+hendrix+and+sunn

 

Παραθέτω και ένα quote με κάτι που με έκανε να ανατριχιάσω όταν το διάβασα!!

 

 

«The Sunn engineers also tried to outsmart Jimi with a little internal tweaking. As noted, Jimi turned the volume all the way up to ten to play. When the engineers did this at the factory it was like fingernails across a very loud blackboard. They heard the thing audio engineers loathe most; noise. How could Hendrix stand all that distortion? They solved the problem by adjusting the volume knob to read 10 when the amp was only really at 8, which, is about where the distortion started. To the engineers this was brilliant. Jimi could twist that knob wide-open to 10 and the unit would deliver a cleaner, more acceptable sound. I was there when Jimi got his new 1000S set-up. It took him about 30 seconds to figure out what was happening. Cleaner was not what Jimi was looking for. Note to the factory: “distortion” is no longer a bad word. This incident was reported extensively in Guitar Player magazine and reprinted in the liner notes of The Essential Jimi Hendrix. As it says in the liner notes: “Soon thereafter, Jimi went back to Marshalls”. And Spinal Tap turned it up to eleven.»

;D

OMEGA MONOLITH

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο κόλπο με τις ρυθμίσεις των knobs και με αλλαγμένες ενδείξεις είχε κάνει και ο Diaz στους ενισχυτές του SRV επειδή εκείνος είχε ψύχωση με τον αριθμό 6: http://www.noiz.gr/index.php?topic=169932.msg346242#msg346242  ;D ;D

 

Να σημειώσω πως θα καθυστερήσουν αρκετά τα quotes γιατί θα πρέπει να περιμένω το τρίτο βιβλίο (μου είπαν κατά το τέλος του μήνα - καλά κρασιά δλδ - όταν έρθει βλέπουμε) και γιατί από αυτά που πήρα πρέπει να βρω μέθοδο με scanning και αναγνώριση χαρακτήρων επειδή δεν έχω καθόλου χρόνο για να τα πληκτρολογήσω μόνος μου.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω τωρα μια συνεντευξη του Pete Townshend & εχει μεγαλη πλακα.. :)

 

"It is interesting to think that the MARSHALL sound I helped Jim & his guys to develop was based around the very low output & thin surfy sound of the Rickenbacker.The sound I wanted was STEVE CROPPER but VERY loud...." ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κάπου είχα διαβάσει ότι σε μια συναυλία του Jerry Lee Lewis (αν θυμάμαι καλά) ένας ενισχυτής έπεσε κάτω κατά το ξεφόρτωμα, σκίστηκε το μεγάφωνο και... εγένετω fuzz. Ξέρει κανείς αν ισχύει?

Εγώ πάντως με τον VOX ac4 έχω βρει την υγειά μου. Το overdrive που έψαχνα εδώ και καιρό, με το volume στην μέση και ο ηχολήπτης να μου λέει "χαμήλωσε γιατί peakάρει το μικρόφωνο..."! (τελικά στο λάιβ τον έριξα στο 1 βατ...)

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν ισχύει?

 

τριχες κατσαρες..... :)

 

(δεν υπαρχει ουτε ενα κομματι του JLL με ηχο overdrive)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Myth Busted!  ;D

Το είχα διαβάσει νομίζω στην "Εγκυκλοπαίδεια του Rock" που είχε βγάλει κάποτε η εφημερίδα "Το Βήμα".

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου