Προς το περιεχόμενο

Drum Mapping TD6-V/Nuendo/Superior 2.0 και όχι μονο...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια καλησπέρα καταρχήν!

 

Έψαξα όσο μπορουσα στο φορουμ για αυτο το θέμα αλλα δεν βρήκα ακρη...

Το ανοιξα με αφορμη το θέμα μου αλλα μπορουμε να το κρατησουμε και ως εκτενεστερο για αλλα modules, daws κτλ!

 

Θέλω τη βοήθεια σας όσον αφορά το Drum Mapping του Drum Module μου με το Nuendo 3.2 και το Toontrack Superior 2.0 χρησιμοποιώντας το The Metal Foundry SDX.

 

Όσες φορές εχω γράψει μεσω Midi, τα τύμπανα που δεν κανουν απευθειας σωστο mapping απλά τα μετακινω στο σωστο key/pitch αφού γραψω.

 

Αυτό που θέλω να κάνω είναι direct monitoring/mapping δηλαδη να ανοιγω το Nuendo και να εχω ενα project που να εχω σεταρει το mapping αλλα δεν εχω ιδεα πως γινεται!

 

Πρεπει να κανω ρυθμισεις απο το Module τις οποιες θα στειλει στο Nuendo ή παίζει κάτι άλλο?

 

Παιδιά δεν εχω ιδεα απο direct drum mapping και θα εκτιμουσα την οποιαδηποτε βοηθεια...στο ενδιαμεσo θα κοιταξω και τα manual κτλ

 

Σας αφηνω και μια φωτο του TD-6V (Firmware 1.03) και το Default Drum Mapping ως Nuendo Project!

 

Τα Specifications του Kit είναι:

 

TD6-V Module στο οποίο ειναι συνδεδεμενα επάνω τα εξης:

 

1) KD-8 Kick Drum Pad

2) PDX-8 Snare Drum Pad

3) PD-8 Tom Pads (X4) - Στο 1ο tom input ειναι συνδεδεμενο 1 pad, στο 2ο επίσης 1 pad και στο 3ο ειναι συνδεδεμενα 2 pads, το ενα ως 3ο tom και το άλλο ως floor tom

4) VH-11 Hi-Hat

5) CY-15 Ride

6) CY-8 Cymbals (X3) - Στο 1ο crash input ειναι συνδεδεμενα 2 CY-8 ως crash cymbals, στο 2ο crash input ειναι το 3ο CY-8 ως china cymbal

 

Για να τα κανω πιο απλά...όταν γράψω και ανοιξω το drum editor εχω τα εξης ''λαθη'' στο mapping

 

BASS DRUM: είναι ΟΚ στο Pitch C1 και το εχω μετονομασει ως ''BASS DRUM''

 

SNARE DRUM: ειναι ΟΚ στο Pitch D1 και το εχω μετονομασει ως ''SNARE DRUM''

 

TOM 1: ειναι ΟΚ στο Pitch C2 και το εχω μετονομασει ως ''ΤΟΜ 1''

 

TOM 2: ΔΕΝ είναι ΟΚ και είναι στο Pitch A1. To θέλω στο Pitch B2 και θα το μετονομάσω σε ''TOM 2''

 

TOM 3: ΔΕΝ είναι ΟΚ και είναι στο Pitch F1. To θέλω στο Pitch B1 και θα το μετονομάσω σε ''TOM 3''

 

TOM 4 (FLOOR): ΔΕΝ είναι ΟΚ και είναι στο Pitch G0. To θέλω στο Pitch G1 ή F1 και θα το μετονομάσω σε ''FLOOR TOM''

 

HI-HAT: ειναι ΟΚ στο Pitch A#1 και το εχω μετονομασει ως ''HI-HAT''

 

HI-HAT PEDAL: ειναι ΟΚ στο Pitch G#1 και το εχω μετονομασει ως ''HI-HAT PEDAL''

 

RIDE BODY: ειναι ΟΚ στο Pitch D#2 και το εχω μετονομασει ως ''RIDE BODY''

 

RIDE BELL: ειναι ΟΚ στο Pitch F2 και το εχω μετονομασει ως ''RIDE BELL''

 

CRASH EDGE (CYMBAL PADS 1&2): ΔΕΝ είναι ΟΚ και είναι στο Pitch G2. To θέλω στο Pitch C#2 και θα το μετονομάσω σε ''CRASH''

 

CRASH BODY (CYMBAL PADS 1&2): ΔΕΝ είναι ΟΚ και είναι στο Pitch C#2. To θέλω στο Pitch G2 για να το χρησιμοποιω ως splash και θα το μετονομασω σε ''SPLASH''

 

CHINA (CYMBAL PAD 3): είναι ΟΚ στο EDGE και ειναι στο Pitch E2. To BODY/BOW είναι στο Pitch A2 και δεν το χρησιμοποιω

ROLAND_TD-6V.thumb.JPG.07a1e0853534d97adda7c4e1562d9967.JPG

Nuendo_Default_Drum_Mapping.npr.zip

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια βοηθεια κάποιος ρε παιδιά  :'( δεν εχω βρει ακρη!

 

ρε μπυρε..

ίσως αυτο μπορει να σε βοηθήσει??

Αλλά είναι για addictive...

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=tpmod;dl=item46

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο σου το λες...ειναι για addictive...κατι πάω να κανω όμως...εβαλα το update 2.2.1 που εχει drum map editor αλλα εχει ενα εικονικο midi keyboard το οποιο ομως δεν εμφανιζει όλα τα κλειδια του map

 

εμφανιζει μονο C1, D2 κτλ...θα τη βρω την ακρη ομως αυτο το update ειναι ολο τα λεφτα

 

ευχαριστω πάντως ;)

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδια την βρηκα την ακρη και το παιρνω από την αρχη...καταρχην αυτα ειναι τα specifications του σετ μου

 

rolandtd6vcustomsetup.jpg

Drum Module: TD-6V

Drum Rack: MDS-12

Bass Drum Pad: KD-8

Snare Drum Pad: PDX-8

Tom Pads: PD-8 (x4)

Cymbal Pads: CY-8 (x3)

Hi-Hat Pad: VH-11

Ride Pad: CY-15

 

rolandtd6v.jpg

TRIGGER INPUT 01: KD-8

TRIGGER INPUT 02: PDX-8

TRIGGER INPUT 03: VH-11 + HI-HAT CONROL INPUT

TRIGGER INPUT 04: PD-8 (x1) as Rack Tom 01

TRIGGER INPUT 05/06: PD8 (x1) as Rack Tom 02

TRIGGER INPUT 07/08: PD8 (x2) as Rack Tom 03 and Floor Tom

TRIGGER INPUT 09: CY-8 (x2) as 2 Crashes

TRIGGER INPUT 10: CY-8 (x1) as China

TRIGGER INPUT 11: CY-15R as Ride

 

θα χωρισω το θεμα σε κομματια για να μην κανω μια σελιδα σαν χαρτι υγειας σε μηκος μιας και εχει πολλες φωτο

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκιναμε λοιπον με Nuendo ενα νέο project

01openproject.png

 

Eπιλεγουμε empty project

02empty.png

 

και διαλεγουμε το φάκελο που θα εργαστουμε

03selectdirectory.png

 

ξεκιναμε το project με προσθηκη midi track

04addmiditrack.png

 

παμε στα vst instruments

05gotovstinstruments.png

 

και διαλεγουμε το Superior

06selectvstsuperior20.png

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και συγγνωμη για την παραλειψη πρεπει εξαρχης να εχουμε σεταρει την καρτα μας, εγω εχω την M-Audio Fast Track Pro καθως επισης να εχουμε σε λειτουργια το drum module και ναναι συνδεδεμενο με το midi interface της καρτας μας

Η συνδεσμολογια ειναι: midi-out στο module midi-in στο interface

07devicesetup.png

 

08checkmymaudiofasttrac.png

 

Πάμε στο Midi Out του track που φτιαξαμε και διαλεγουμε το superior

12selectoutsuperiordrum.png

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη προκειμενη περιπτωση χρησιμοποιω το Superior 2.0 με το The Metal Foundry SDX και χρησιμοποιω το DW Kit με Supraphonic ταμπουρο. Tα πιατινια ενεργοποιηστε τα σχεδον ολα γιατι μετα εχει hitting test

 

Ωπα!!! πριν σεταρουμε τα Presets παμε στο GM Map SetUp και επιλεγουμε απλα το GM Map

16drummapsetup.png

 

Σε γενικες γραμμες διαλεγουμε το σετ και τα πιατα που μας αρεσουν και παμε να το σωσουμε ως preset

09gotosavepreset.png

 

Μετα παμε στις επιλογες του σωσιματος εγω τα επιλεγω ολα εκτος του Humanize γιατι εγω παιζω οποτε δεν το χρειαζομαι σα λειτουργια

10savepresetchoises.png

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σώζουμε...

11savepresetfinal.png

 

Πάμε στο OUT του midi track και του βαζουμε το Superior

12selectoutsuperiordrum.png

 

Ενεργοποιουμε το recording, monitoring και αν θυμαμαι καλα  :-\ για να ακουμε το vst παταμε το M (mute)

13enablerecmonitormute.png

 

Παταμε record και παμε στο e-kit μας να κοπανησουμε για να δουμε ποια ειναι τα associated keys στο GM Map

 

Για να γινει πιο ευκολα η δουλεια δωστε 4-8 χτυπηματα ή οσα θελετε σε καθε pad. Αν ειναι Dual Τriple Zone χτυπηστε σε ολα τα σημεια εκμεταλευσης με τη σειρα όμως που σας βολευει για να βγουν μετα με τη σειρα στο Drum Map.

H φωτο αυτη ειναι απο παιξιμο στο default GM Map oxι σε αυτο που σεταρα και εσωσα μετα

15defaultgmmap.png

 

 

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταιο βήμα και το πιο ζόρικο...οχι πολυ ζορικο αλλα ειναι μπερδεμα

 

Πάμε σε καθε τύμπανο - πιατίνι στο Superior και κοιταμε τι key (νοτα) δινει για το καθενα ΠΡΟΣΟΧΗ αν εχουμε dual zone κοιταμε και το articulation πχ bow edge, center rim κτλ

πχ χτυπαμε ενα απο τα crash του superior...το default ειναι edge, αν αλλαξουμε το articulation σε body θα μας βγαλει αλλο key, παρομοιως το κανουμε και στα τυμπανα

16drumcymbalselection.png

 

κοιταμε μετα αφου γραψουμε που ειναι τοποθετημενα τα χτυπηματα μας στο drum map.

αν δεν ειναι οπως τα θελουμε αλλαζουμε τα keys στο superior

 

παιζουμε λιγακι και ψαχνομαστε ετσι...? δεν ειναι ιδια η λυση για ολους αφου εχουμε διαφορετικα kits με διαφορετικα modules. Η διαδικασια πάντως ειναι αυτη και αφορα για Nuendo 3.2, Toontrack Superior 2.0 - The Metal Foundry SDX

 

αυτη ειναι η εικονα του drum map μου αφου τελειωσα και το εσωσα ως The Metal Foundry.drm

17mygmmap.png

 

Αφου τελειωσουμε ΕΠΙΤΥΧΩΣ τη διαδικασια καθε φορα που θα θελουμε να παίξουμε θα ανοιγουμε το Nuendo θα κανουμε τα πρωτα βηματα που περιεγραψα παραβλεπωντας το recording ΕΚΤΟΣ αν θελουμε να γραψουμε. Θα ανοιγουμε το Metal Foundry και θα φορτωνουμε το Preset μας καθως επισης θα βαζουμε και το drum map μας στο Nuendo

 

Για καλο και για κακο καντε backup του drum map και των Presets του Metal Foundry

 

Να εχετε υποψη σας οτι το Hi-Hat αναλογως ποσο δυνατα θα το χτυπατε θα σας το βγαζει αλλου στο στο drum map εγω το σεταρα ως closed, open 1,2,3,4,5, pedal κοκ

Οταν παίζω το εχω ψηλα το sensitivity του hi-hat γιατι ουτως ή αλλιως παιζω με μισανοιχτο hi-hat οταν γραφω ομως το εχω χαμηλα για να πιασει καλες δυναμικες και μετα μετακινω ολα τα hi-hats στο open 2 ή οπου το θελω

 

Συμβουλη για recording...

εχω ξεκινησει drum tracking με τη μπαντα μου...

εχω χαμηλωσει αρκετα τις ευαισθησιες των trigger για να πιανουν ''ανθρωπινες'' δυναμικες

συγκεκριμενα εχω τη μποτα στο 11, το ταμπουρο και τα τομ στο 8, τα πιατινια στο 11, hi-hat στο 6 και ride στο 8

Κατι αλλο που κανω μου ειναι εξαιρετικο cheat ειναι το εξης...οταν γραφω μου στελναν απο την καρτα ηχου τους οδηγους κιθαρας, το μετρονομο και τους ηχους του Superior, η καρτα μου εχει latency 5ms. Δεν το καταλαβαινω οταν παιζω αλλα οταν πηγα να δω τί επαιξα είδα οτι οι midi νοτες ειχαν αποκλιση ενω εγω ημουν 100% σιγουρος οτι επαιζα καρφι με το μετρονομο αλλα παπαρια...

Μου στειλανε λοιπον μονο μετρονομο και οδηγους και επαιζα χωρις ηχους παρα μονο με την αισθηση των χτυπηματων μου. Σας πληροφορω ότι ειμουν σχεδον quantized απο μονος μου. Το timing οταν καναμε το take δεν ηταν quantized σα να εχει κανει programming αλλα δεν καταλαβαινες τη διαφορα...αντε ναταν 1-2ms το ωραιο ειναι οτι εγραψα με ηλεκτρονικα και ακουγονται πραγματικα φυσικα και ανθρωπινα αλλα με σουπερ δειγματα ηχων drums και πιατινιων!

 

Κατι τελευταιο για του metal heads με e-kit και λαστιχενιο kick pad...εμενα προσωπικα στο KD-8 που ειναι πολυ σκληρο μου ειναι σχεδον αδυνατο να πιασω σωστα τις ταχυτητες στο διπεταλο οταν παμε πανω απο τα 180-200bpm σε 16α ενω σε κανονικα ντραμς το κανω ευκολα και σε πιο πολλα bpm.

 

Αυτο γινεται λόγω σκληροτητας του pad και ενω ξεκιναω καλα κουραζομαι (και δεν το καταλαβαινω εκεινη την ωρα) απο τους κραδασμους με αποτελεσμα μετα απο μερικα μετρα να χανω...η λυση ειναι μια μποτα με mesh head αλλα προσωπικα προτιμω να πειραξω ΛΙΓΟ τις κασσες (οχι quantize απο το προγραμμα) με το ποντικι απο το να δωσω 300€ για ενα mesh kick pad.

 

Στην τελικη σε κανονικα ντραμς ξερω οτι παιζω οτι ακουγεται και στο CD δε θα κανω σε καμια περιπτωση αυτο που κανουν πολλες μπαντες ειδικα metal...δηλαδη programming με τυμπανα που παιζουν παπαδες αλλα να μην μπορω να τα εκτελεσω σε φυσικα τυμπανα...οπως και να το κανουμε ειναι μαλακια. Η τεχνολογια ειναι για να μας εξυπηρετει οχι για να μας κανει να ακουγομαστε γαμαουα, οποιος θελει να γινει γαμαουα να κατσει να λιωσει στο stick control, syncopation, augostini και παει λεγοντας...ελπιζω να βοηθησα και σας ευχαριστω που διαβασατε το ποστ μου

 

Μετα τιμής για ολα τα μέλη του Noiz και τους επισκεπτες του...

 

Σπύρος

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου