G.K. Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Μαρτίου 2010 Το μπάσο θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο χώρο, καθώς μου ακούγεται κάπως "πνιγμένο" +1 ακριβως αυτο σκεφτηκα κι εγω. Κατα τα αλλα μου αρεσε πολυ το αποτελεσμα. Μου εδωσε την εντυπωση οτι εργαστηκες (παρα το οτι ειναι 2 ριφφ ολα και ολα) και δεν το εκανες στο ποδι. Συνεχισε την καλη δουλεια. ;) Στράαατα Stratούλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
psixanwmalos Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 thanks για όλα τα replies παιδιά. θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει άλλος τρόπος κατά τη διάρκειά της μίξης να κόψω το "sssss" που όπως είπατε είναι πολύ έντονο ειδικά στην αρχή. Όλο το "sssss" βγαίνει από τον ενισχυτή και σκοπεύω να πάρω το <a href="http://www.8thstreet.com/images/isp-decimator.jpg">ISP Decimator</a> για να βρω την υγειά μου που δεν χαλάει καθόλου και τον ήχο. Αλλά μέχρι να το πάρω υπάρχει κάτι εξίσου καλό? Σε vst για παράδειγμα? Είμαι μελαχρινός αλλά έχω μυαλό ξανθιάς.Τι φταίει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gpiad Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 απλο demoειδες το κοματι, θα βαθμολογουσα 6 με 7max, keep trying παντως με τον καιρο θα φτιαχνεις καλυτερα πραγματα σιγουρα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
izzy_livin Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 Με άριστα το 10 θα έβαζα 7. Αν και δεν είμαι και πολύ ειδικός αλλά εφόσον το ζητάς. :) Γενικά η μίξη είναι πολύ θέμα άποψης αρκεί αυτό που κάνεις να ξέρεις γιατί το κάνεις. Εγώ προσωπικά δε θα άφηνα έτσι το μπάσο.Όπως προείπαν ακούγεται πνιγμένο. Περιληπτικά θα έδινα στις χαμηλές και στις ψηλές και θα έτρωγα μεσαίες. Αλλά αυτό είναι θέμα άποψης και δεν είναι απαραίτητα σωστό. Επίσης ίσως να έδινα λίιιιιγο περισσότερη ένταση στο μπάσο. To κομμάτι έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα κατα τ' άλλα! Όσον αφορά τον ssss που λες αν κατάλαβα καλά λέγεται hissing noise και είναι λίγο δύσκολο να το αντιμετωπίσεις τελείως επειδή κυμαίνεται σε μεγάλη έκταση συχνοτήτων. Απ' όσο ξέρω υπάρχουν κάποια plugins τα οποία μπορούν να μειώσουν το hiss αλλά αν το παρακάνεις μειώνεται και η ποιότητα του audio. Ίσως κάποιος άλλος που ξέρει πιο πολλά να δώσει τα φώτα του. Σε καμία περίπτωση δεν τα παρατάς! Με την μελέτη, την προσπάθεια και τον πειραματισμό γίνεσαι πάντα καλύτερος! Keep it up! Greg Howe scares me.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stevie@ Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 ΄Σε καλό δρόμο είσαι 5. www.facebook-codes.info Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2010 ΄Σε καλό δρόμο είσαι 5. +1000000000000000000000 ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
G.K. Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2010 ΄Σε καλό δρόμο είσαι 5. +1000000000000000000000 ;) Δε νομιζω οτι βοηθησατε και πολυ... Στράαατα Stratούλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
psixanwmalos Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 Για τον θόρυβο (πχ. στην εισαγωγή πριν τα ντραμς) να προσπαθείς να ηχογραφείς πάντα στην μέγιστη ένταση της πηγής που δεν προκαλεί κλιπάρισμα. Ποτέ μην ηχογραφείς ένα μέρος με χαμηλή ένταση peak και μετά κάνεις normalize ή ανεβάζεις τη φέτα για να το φέρεις στα ίσα στη μείξη. αυτό ισχύει για τις φέτες σε κάθε ξεχωριστό track ή και για το master track?? το master track δεν είναι σαν.. όλες οι φέτες μαζί? στην ουσία και χαμηλά να τις έχω τις φέτες αν ανεβάσω το master δεν θα ξανά "εμφανιστεί" ο θόρυβος? ??? Είμαι μελαχρινός αλλά έχω μυαλό ξανθιάς.Τι φταίει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tsak bam Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 κατι που δεν αναφέρατε, τα τύμπανα δεν εχουν "βάρος" ειναι αρκετα πλαδαρα, η μπότα ειναι δεν ειναι σφυχτη και το σνερ ειναι ενα τρςςς τρςςς σαν να και το μπάσο δεν ενώνεται με τη μπότα καλα (οχι σαν ρυθμος, αλλα ελάχιστοι θα καταλαβουν τι εννοώ ,και αν, γιατι δεν ξέρω να μιλάω με ορισμούς.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-infectme247 Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Μαρτίου 2010 αυτό ισχύει για τις φέτες σε κάθε ξεχωριστό track ή και για το master track?? το master track δεν είναι σαν.. όλες οι φέτες μαζί? στην ουσία και χαμηλά να τις έχω τις φέτες αν ανεβάσω το master δεν θα ξανά "εμφανιστεί" ο θόρυβος? ??? Αυτή ακριβώς είναι η λογική πίσω από αυτό που έγραψα και έκανες quote: να μην χρειαστεί να δυναμώσεις κανένα κανάλι, και φυσικά ούτε το μάστερ, κατά τη διάρκεια της μείξης. Κάτι τέτοιο μάλλον θα έχει ως αποτέλεσμα, μαζί με το σήμα στο κανάλι να δυναμώσει και ο θόρυβος σε αντιληπτά-ενοχλητικά επίπεδα... Γι'αυτό είναι σημαντικό να μπορείς να επιτύχεις την μεγαλύτερη δυνατή αναλογία σήματος προς θόρυβο, κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης. Έτσι στη μείξη, είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί να χαμηλώσεις τις φέτες προκειμένου να μην κλιπάρει το μάστερ, παρά να τις ανεβάσεις. Και φυσικά το όλο πρόβλημα δεν έχει να κάνει ουσιαστικά με τα fader, αλλά με το να μην δυναμώνεις τον θόρυβο που ήδη υπάρχει ηχογραφημένος στο κανάλι. Το ίδιο πρόβλημα μπορεί να προκύψει εξίσου αν έχεις τη φέτα χαμηλά αλλά έχεις προηγουμένως τσιτώσει το channel gain, ή αν έχεις βάλει κάποιον compressor με μεγάλο make-up gain. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση