Προς το περιεχόμενο

Επαγγελματική νοοτροπία - μουσικοί vs διοργανωτές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

σερφαρα στο myspace και επεσα πανω σε μια ωραια death metal μπαντα τους vermingod απο την πατρα...διαβασα στο blog τους review απο τους ιδιους (!!!) για το live τους...διαβαστε το και εσεις για να καταλαβετε τι λεω...μιλαμε για κλαμματα κατασταση

 

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=197861333&blogId=529099506

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του γεγονότος ότι στο Ελλάντα όσοι συναναστρέφονται με ανθρώπους που κάνουν κάτι (ότι και να είναι αυτό) γιατί το αγαπάνε και όχι γιατί το έχουν ανάγκη, νομίζουν ότι έχουν αυτομάτως το δικαίωμα να τους πη@#νε.

 

Τόσο λυπηρό όσο και αναμενόμενο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμενόμενο ναι. Λυπηρό όχι.

Αφού βρίσκουν (θύματα), κάνουν (συναυλίες).

Αν δεν αποκτήσουν επαγγελματική νοοτροπία οι μπάντες, γιατί περιμένουν να έχουν οι οργανωτές;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια σχολή που να διδάσκει επαγγελματική νοοτροπία και ειδικά με τις μπάντες που τώρα ξεκινάνε δεν μπορεί κανείς να έχει την απαίτηση να συμπεριφερθούν ανάλογα αλλά ούτε και να είναι προετοιμασμένοι για τους εκάστωτε εκμεταλλευτές.

 

Είναι, κατα την δικιά μου άποψη, μια περίπτωση όπου το θύμα δεν φέρει ευθύνη τουλάχιστον όχι μεγάλη.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμενόμενο ναι. Λυπηρό όχι.

Αφού βρίσκουν (θύματα), κάνουν (συναυλίες).

Αν δεν αποκτήσουν επαγγελματική νοοτροπία οι μπάντες, γιατί περιμένουν να έχουν οι οργανωτές;

 

στη συγκεκριμένη περίπτωση, με ποιο τρόπο η μπάντα δεν έδειξε επαγγελματική νοοτροπία ;  ???

 

(άσε που η μπάντα πιθανότατα ερασιτεχνική είναι...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για περιοδείες εξωτερικού αυτή είναι μια πολύ συνηθισμένη πρακτική, αλλά για τα δεδομένα του ελλαδικού χώρου είναι πάρα πολύ τραβηγμένο. Τουλάχιστον δεν έχουν πέσει πολλά αντίστοιχα κρούσματα στην αντίληψή μου.

 

Κατανοώ ότι πρέπει κ τα μαγαζιά/διοργανωτές να επιβιώσουν, αλλά αυτό δεν νοείται να γίνεται εις βάρος των συγκροτημάτων, πόσο μάλλον όταν σε πολλές περιπτώσεις τα μαγαζιά/διοργανωτές κάνουν μηδενικό promotion κ περιμένουν χωρίς κανένα κόπο κ έξοδο να βγει η συναυλία μόνο από τα άτομα που θα φέρουν τα ίδια τα συγκροτήματα! 

 

Σε όποιον τύχει πολύ απλά να αρνηθεί να παίξει, γιατί αφενός πέφτει θύμα εκμετάλλευσης κ αφετέρου δημιουργείται αρνητικό προηγούμενο κ για άλλα συγκροτήματα που θα βρεθούν στην ίδια θέση.

 

Ούτως ή άλλως υπάρχουν πολλά μαγαζιά στα οποία, (τηρουμένων των αναλογιών πάντα!), μπορεί να παίξει κανείς με αξιοπρέπεια κ είναι προτιμότερο να στηρίζουμε αυτούς κατά την άποψη μου.

 

Ευκαιρίες για live υπάρχουν πολλές, δεν χρειάζεται να πέφτει κανείς θύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜSc και Pan, επειδή τα παιδιά έπεσαν σε τέτοια περίπτωση δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι θύματα, ούτε είναι πρέπον να τους λέτε "καλά να πάθουν" (έλεος). Το γεγονός πως υπέκυψαν σε έναν αρπακολλατζίδικο εκβιασμό σημαίνει πως αγαπούν τη μουσική τους και την "φάση" πολύ περισσότερο από τον εγωισμό τους. Χαλαρώστε.

 

Για περιοδείες εξωτερικού αυτή είναι μια πολύ συνηθισμένη πρακτική

 

Ποια ακριβώς?

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη συγκεκριμένη περίπτωση, με ποιο τρόπο η μπάντα δεν έδειξε επαγγελματική νοοτροπία ;  ???

(άσε που η μπάντα πιθανότατα ερασιτεχνική είναι...)

 

Αν θες επαγγελματική αντιμετώπιση, πρέπει να φέρεσαι ως (χωρίς απαραίτητα να είσαι) επαγγελματίας.

Από τη στιγμή που τους ζητήθηκε να πληρώσουν χρήματα χωρίς προοπτική όχι μόνο να τα πάρουν πίσω αλλά και να πληρωθούν αν όλα πήγαιναν καλά  (δλδ να μοιραστούν το ρίσκο χωρίς όμως τις ανταμοιβές που έχει το ρίσκο αυτό), τότε δεν έπρεπε καν να συμμετάσχουν.

Και άντε και συμμετείχαν.

Όταν είδαν ότι με την έλλειψη σωστού sound check και του απαραίτητου χρόνου, κατά πάσα πιθανότητα θα ξεφτιλιζόντουσαν παρά θα προωθούσαν τη μπάντα, έπρεπε να σηκωθούν να φύγουν.

Δεν ήξεραν; Δε ρώταγαν;

Ναι η μπάντα είναι ερασιτεχνική. Όπως και οι περισσότερες. Γιαυτό βγάζουν πακέτα οι επιτήδειοι.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια ακριβώς?

 

To "pay to play" μαλλον,οντως ειναι πολυ συνηθισμενο ειδικα στις ΗΠΑ & UΚ.

Μονο που εκει που οντως υπαρχουν ευκαιριες για μια μπαντα εχει καποια λογικη στην Ελλαδα που σχεδον ολοι παιζουν για ....χομπυ (δηλ.οι πιθανοτητες να βγαζουν τα προς το ζην απο το...ροκ ειναι απο μηδαμηνες εως ανυπαρκτες) δεν θα επρεπε να υπαρχει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου