Προς το περιεχόμενο

Τα μαύρα πλήκτρα δέν είναι ίσα αριθμητικά με τα άσπρα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το αρχικό όνομα του οργάνου που ξέρουμε ευρύτερα ως piano, ήταν piano-forte. Η ονομασία αυτή οφείλεται φυσικά στο ότι μπορούσε κανείς να παίξει και piano (ως προς τις δυναμικές εννοείται) αλλά και forte. Με την πάροδο των ετών το forte έφυγε από την ονομασία και έτσι έμεινε να είναι γνωστό ως πιάνο.

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω συμφωνώντας. Όντος αυτή είναι η ιστορία του οργάνου. Όμως η τεχνολογία που υπήρχε τότε έκανε τα πράγματα διαφορετικά. Θα μπορέσεις να καταλάβεις καλύτερα τι εννοώ αν ακούσεις αυτά τα κομμάτια από όργανα εποχής.

 

Δες εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=ELQNhIqYf-k&feature=related

 

Δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα αλλά υπάρχει η διαφορά.

 

Φιλικά, Φώτης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...
  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

1.Δεν μπορούν να είναι ίδια σε αριθμό λόγω συγκερασμού της δυτικής κλίμακας.Μπορείς με κατάλληλο όργανο να να δημιουργήσεις κλίμακα με ίσες συχνοτικές αποστάσεις και να σπάσεις την απόσταση τόνου σε όσες νότες θελεις με βάση τη μικρότερη υποδιαίρεση της γεννήτριας συχνοτήτων(για να κουρδίσεις αναλογικά ξέχνα το)...(υποθέτω στέκει σαν project μόνο αν κατάλαβα το ερώτημα).Τα δικά μου ερωτηματα (αν κατάλαβα την ερώτηση και την κατεύθυνσή της):Πόσες ζωές θα χρειαστεί ο υποψήφιος Ιωάννης Σεβαστιανός να γράψει το νεο x-κερασμένο κλειδο-γύρευε, σε ποιούς θα απευθύνεται το αποτέλεσμα και τί κερδος θα έχει ο ακροατής όταν θα προσπαθεί να ξεχωρίσει-αποκωδικοποιήσει διαστήματα με παρονομαστή 4 και άνω του τόνου.Για τον ενορχηστρωτή δεν το συζητάμε, θα κολλήσει όπως ο Ντρεϊφους με τον Κλουζώ...

2.Αν κατάλαβα καλά περίπου όπως είναι στα vibes ή τοποθέτηση της νότας όπως στο σαντούρι και την άρπα?Αν ναι τότε αλλάζει όργανο και τεχνική, αν όχι (και παρατηρώντας το κλαβιέ στη φωτό του θέματος) ό φίλος που απαντά σχετικά με την μορφοποίηση του σχήματος των χεριών μας έχει απόλυτο δίκιο.-

 

ΥΓ.Προσπάθησα να απαντήσω σοβαρά γιατί υπάκουσα στη διευκρίνηση του ερωτήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δωδεκα ημιτόνια επιλέχτηκαν την εποχη του bach αν και πρώτος το πρότεινε πολυ πιο πριν ο ο Αριστόξενος και δεν εφαρμόστηκε αν θυμαμαι καλά για να ορίσουν μια οκτάβα,

 

Όλα ξεκίνησαν απο την μελέτη των συχνοτήτων στο άκουσμα του κάθε τόνου και το διάστημα που μπορεί να γραφτεί ωστε να ειναι καταννοητη η μουσική γλώσσα

 

το ερώτημα απαντήθηκε ήδη απο τους προηγούμενους φίλους , στο κάθε όργανο πρέπει να υπάρχει η ανάλογη εργονομία που να επιτρέπει το ευρος , την επιθυμητή ή και δυνατή πολυφωνία, την ταχύτητα και την άνεση

 

στο πιάνο που ειναι το πιο πολυφωνικό όργανο αν θυμαμαι καλα γιατι το παράτησα γιατι μου πείραζε το μυαλό, ο διαχωρισμός των ημιτονίων ξεκινώντας απο το ντό εως το άλλο ντο της καθε οκτάβας δινει το ευρος των κλιμάκων , την δυνατότητα των μεγάλων διαστημάτων για απόδοση συγχορδιών αρμονίας, την κάλυψη όλου του φάσματος των τόνων, την ταχυτητα , την πολυφωνία που μπορεί να αποδώσει το συγκεκριμένο όργανο

 

αν αλλαζαμε τα πληκτρα σε ισοποσα θα ηταν πιο ευκολη η εκμάθηση αλλα σε μικρότερο ευρος οκτάβων, αν δεν υπηρχαν μαυρα πληκτρα για να δινονται οι θέσεις των ημιτονίων και τα διαστήματα των νοτών , δεν θα μπορουσαμε να διαβάσουμε

 

οι θέσεις ειναι θεμα συνήθειας και η δυσκολια εξαρτάται απο το κομμάτι

 

γραφω για να συμμετάσχω επειδή ειχα να γράψω καιρό, μην παιρνετε και πολύ στα σοβαρα τα λεγόμενα μου, ειμαι ανάξιος λόγου, ευχαριστώ .

 

Αγαπώ noiz!! xristos anesti

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.Και εγώ πρώτη φορά γράφω.Πρόσεξα το ερώτημα και μου κίνησε το ενδιαφέρον να το διαβάσω και να πω τη γνώμη μου από αυτά που ξέρω.Όσο για το να μη σε παίρνουμε στα σοβαρά νομίζω ότι κάθε λογική τεκμηρίωση σαν τη δική σου -αλλά και πολλών προηγούμενων- (βασισμένη σε θεωρία και πράξη αιώνων) τυγχάνει σοβαρής αντιμετώπισης και κάπου εκεί σε τοποθετώ(προσωπικά).Ακόμα και λάθος κάπου να κάνουμε όταν βασιζόμαστε στα στερεότυπα κάθε δοκισμασμένης θεωρίας, στο τέλος το βρίσκουμε και δεν έχουμε πρόβλημα να το παραδεχτούμε(θεωρώ).

Και σε μια προσπάθεια για να 'το μαζέψω' λίγο με αφαιρετική σκέψη που βασίζεται στίς συμβουλές του καθηγητή της θεωρίας όταν ήμουν πιτσιρίκman: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑΑΑ... και συμπληρώνω ότι με  12 διαστήματα εξελίχθηκαν ως τις μέρες μας τόσα μουσικά ιδιώματα και έχει ακόμα μέλλον.... ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ....(ακόμα και να εξελιχθεί το κλαβιέ σε κάτι άλλο, θα εξελιχθεί και η δεξιοτεχνία του (1+1=2) πάλι κλίμακες θα μελετάμε και μάλιστα x-(κερασμένες από εμένα αυτή τη φορά)τι ειρωνεία ε?

(υπόψη: δε θεωρώ ότι εκφράζω κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό από πολλούς -ίσως και πιο καταρτισμένους θεωρητικά και πιανιστικά από ότι εγώ.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δωδεκα ημιτόνια επιλέχτηκαν την εποχη του bach αν και πρώτος το πρότεινε πολυ πιο πριν ο ο Αριστόξενος και δεν εφαρμόστηκε αν θυμαμαι καλά για να ορίσουν μια οκτάβα,

 

Όλα ξεκίνησαν απο την μελέτη των συχνοτήτων στο άκουσμα του κάθε τόνου και το διάστημα που μπορεί να γραφτεί ωστε να ειναι καταννοητη η μουσική γλώσσα

 

το ερώτημα απαντήθηκε ήδη απο τους προηγούμενους φίλους , στο κάθε όργανο πρέπει να υπάρχει η ανάλογη εργονομία που να επιτρέπει το ευρος , την επιθυμητή ή και δυνατή πολυφωνία, την ταχύτητα και την άνεση

 

στο πιάνο που ειναι το πιο πολυφωνικό όργανο αν θυμαμαι καλα γιατι το παράτησα γιατι μου πείραζε το μυαλό, ο διαχωρισμός των ημιτονίων ξεκινώντας απο το ντό εως το άλλο ντο της καθε οκτάβας δινει το ευρος των κλιμάκων , την δυνατότητα των μεγάλων διαστημάτων για απόδοση συγχορδιών αρμονίας, την κάλυψη όλου του φάσματος των τόνων, την ταχυτητα , την πολυφωνία που μπορεί να αποδώσει το συγκεκριμένο όργανο

 

αν αλλαζαμε τα πληκτρα σε ισοποσα θα ηταν πιο ευκολη η εκμάθηση αλλα σε μικρότερο ευρος οκτάβων, αν δεν υπηρχαν μαυρα πληκτρα για να δινονται οι θέσεις των ημιτονίων και τα διαστήματα των νοτών , δεν θα μπορουσαμε να διαβάσουμε

 

οι θέσεις ειναι θεμα συνήθειας και η δυσκολια εξαρτάται απο το κομμάτι

 

γραφω για να συμμετάσχω επειδή ειχα να γράψω καιρό, μην παιρνετε και πολύ στα σοβαρα τα λεγόμενα μου, ειμαι ανάξιος λόγου, ευχαριστώ .

 

Αγαπώ noiz!! xristos anesti  

 

 

 

 

TA ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΕΦΕΤΟΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ !!!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου