ex-cyclops Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Μιλώντας για soft synths, πολύ καλά pads βγάζουν τα Arturia CS80V, ReFX Nexus, καθώς και το αγαπημένο μου Lennar Digital Sylenth1. Πάντως θεωρώ ότι δεν είναι απόλυτα απαραίτητο να υπάρχει ένα analog ή virtual analog synth για να βγουν καλά pads. Και με ένα sample-based κάνεις καλή δουλειά, αρκεί να υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία. Πιστεύω σε αυτόν τον τομέα τα Roland και τα Korg είναι τα ιδανικά για κατασκευή τέτοιων ήχων. Για τη δημιουργία ενός καλού pad συντελούν και τα modulation effects, κυρίως chorus, αλλά και delay. Και φυσικά το απαραίτητο reverb. Όλα σε λογικές δόσεις βέβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 "πλάτες" - σπάλες - νεφρά - συκωταριά - καμιά τηγανιά κεφτέδες ... ;D όπως λέει κάποιος φίλος μου. Εξαρτάται από το πως το εννοεί και τι ακριβώς ζητάει ο καθένας. Εξ'άλλου πρέπει να ταιριάζει στην κάθε περίσταση (είδος), να μην ενοχλούν, να τοποθετηθούν σωστά και φυσικά με το ανάλογο παίξιμο (οκτάβα, θέση - αναστροφή, σχέση με άλλα όργανα). Ειδικά με το μπάσσο και την μελωδική γραμμή, βλέπε low/top note. Ανάλογα το σύνολο, πολλές φορές λειτουργούν αφαιρετικά. Στο mix θα φανεί. Μία από τις προτιμήσεις, Roland, D-50 / D-550 / VariOS + V-Card D-50, από την κάρτα PN-D50-01, Patch 12, Deep Analog Strngs (Deep Analog Strings), διά χειρός Eric Persing, Chief Sound Designer της Roland γιά πάρα πολλά έτη, νυν ιδιοκτήτη της Spectrasonics. Παλιές καλές εποχές με χαρακτήρα. Επίσης, αντίστοιχος ήχος από Roland Super-JX / MKS-70. Και όπως είπε ο φίλος cyclops σε λογικές δόσεις. Βέβαια, υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα pads όπως στα νεότερα Fantom, όμως αν τα βάλεις δίπλα - δίπλα με τα παλιά (π.χ. D-50) παρ'ότι αρκετές κυματομορφές είναι ίδιες, έχουν τελικά τις διαφορές τους. Είναι θέμα γούστου και ... χαρακτήρα !!! ♪♫♪ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffmakis Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Εγώ για πλάτες πηγαίνω στο γυμναστήριο, αλλά κράτησα στην άκρη το Roland D-550 ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Τι είναι αυτοι οι αριθμοί που αναφέρεις? (58, 7, 13 και λαμπακι). 7= dominant 7th, maj7,7#5,min7 κοινώς γνωστές έβδομες 13= add13, 7add6, major 13, minor 13, m7add13, κοινώς δέκατεςτρίτες 57= το delay στις παλιές κονσόλες dynacord ήταν το Νο 57, και από τότε έχει επικρατήσει στα πανηγύρια να το λένε 57 λαμπάκι= έχει τόσο 57 effect που ανάβει μόνιμα το κόκκινο λαμπάκι distortion/overload στην κονσόλα! Εμπορικά από τις πιο όμορφες πλάτες που έχω ακούσει είναι αυτές: 1.Sade, που είναι όλες καθαρές πλάτες χωρίς leads και παίζει ένα δισουλφίδιο maj76add97(b)5dim7aug9m11min13sus4dimaug#5 :o (δεν παίζει να βρεις τι παίζει αν δεν έχεις παρτιτούρα!) πληκτάς jazz κορυφή! 2.Phill Collins, σε όλα τα album του μέχρι και το 1989 έχει prophet, ob xa, jupiter και τα πάιζει ο ίδιος ή ο Tony Banks στα live. 3. Enya...τα σπάει... 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Α ευχαριστω :) Κοιτα τι μαθαινει κανεις. 57 :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Δεν είναι ακριβώς pads...αλλά είναι εντυπωσιακό (και ο παίχτης βέβαια). Με τρώει πάρα πολύ καιρό αυτό το softsynth...μάλλον πλησιάζει η ώρα του... http://www.motu.com/products/software/ethno/movies.html/ Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Noizer Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2010 Συμφωνώ κι εγώ ότι τα πολύ πλούσια pads με "κίνηση" όσο ωραία κι αν είναι , δεν κάνουν για ροκ συνοδεία.Προτιμώ κάτι με απαλό και διαυγή ήχο.Επίσης καλό είναι να αλλάζεις και την ένταση όσο παίζεις με expression pedal ιδανικά , ή με άλλο controller , ακόμα και με το master volume.Το να παίζεις όλη την ώρα μόνο συγχορδίες μπορεί να γίνει κουραστικό.Ο όποιος συνδυασμός μουσικότητας-φαντασίας-πόρωσης-σπουδών-ακουσμάτων-έμπνευσης της στιγμής δίνει το τελικό αποτέλεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση