mind_victim Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Ποιό μικρόφωνο θα βάζατε μπροστά από τον ενισχυτή της κιθάρας σας αν θέλατε σε live καταστάσεις το κοινό να ακούει όσο πιο αναλλοίωτο γίνεται το ηχόχρωμα του ενισχυτή σας. Ποιό μικρόφωνο θα διαλέγατε δηλαδή ως προέκταση του ήχου του ενισχυτή σας. Επειδή μίλησα για live καταστάσεις ελπίζω η κουβέντα να μην οδηγηθεί στο πόσο καλός ή κακός είναι ο ηχολήπτης... ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 δεν νομιζω να υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ μικροφωνο που να σου δινει τον ηχο που ακους την ωρα που παιζεις απο τον ενισχυτη σου,το μικροφωνο ακουει μονο το ΜΕΓΑΦΩΝΟ του ενισχυτη σου απο πολυ κοντινη αποσταση (ουσιαστικα μεταφερει τον ηχο που θα ακουγες αν κολαγες το...αυτι σου στη γρυλια του ενισχυτη σου κατι που ΚΑΝΕΙΣ κιθαριστας δεν κανει... ;D) οποτε ναι το θεμα ΕΙΝΑΙ το ποσο καλος ή κακος ειναι ο ηχοληπτης (αλλα και ο υπολοιπος εξοπλισμος του δηλ.ΡΑ ,τελικοι κτλ) μικροφωνα υπαρχουν δεκαδες δοκιμασμενα και οποιαδηποτε επιλογη μεταξυ τους ειναι καθαρα θεμα...γουστου,πορτοφολιου και ..περιστασεων. παντως αν καποιος δεν μπορει να βγαλει θαυμασιο ζωντανο ηχο με ενα 57αρι...σιγουρα ΔΕΝ φταιει το 57αρι.. ;D το αγαπημενο μου live mic ειναι το Sennheiser e906 μια και...γλυτωνω τη ..βαση... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
phanzz Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Kανενα!! Crank it all the way up!!!! Ok σοβαρα τωρα, για live καταστασεις, το γνωστο και μη εξαιρεταιο shure sm-57.Το απλο, οχι το beta. Μια πολυ καλη λυση ειναι το Sennheiser E906 ή το Ε606 που εναι καμια 50αρια ευρω πιο φθηνο.Το πλεονεκτημα του,εκτος απ τον ηχο, ειναι το σχημα του.Επειδη σε πολλα live δεν εχουν προνοησει για βαση μικροφωνου για τον ενισχυτη,κρεμανε τα μικροφωνα κι οποιον παρει ο χαρος!Αυτο αν το κρεμασεις, η καψα του ερχεται καθετα στο ηχειο που ειναι πιο λογικο κι εχεις πιο direct ηχο. sorry παιδες με προλαβε ο superfunk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ELIANIOS Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Kανενα!! Crank it all the way up!!!! Ok σοβαρα τωρα, για live καταστασεις, το γνωστο και μη εξαιρεταιο [glow=red,2,300]shure sm-57[/glow].Το απλο, οχι το beta. Μια πολυ καλη λυση ειναι το Sennheiser E906 ή το Ε606 που εναι καμια 50αρια ευρω πιο φθηνο.Το πλεονεκτημα του,εκτος απ τον ηχο, ειναι το σχημα του.Επειδη σε πολλα live δεν εχουν προνοησει για βαση μικροφωνου για τον ενισχυτη,κρεμανε τα μικροφωνα κι οποιον παρει ο χαρος!Αυτο αν το κρεμασεις, η καψα του ερχεται καθετα στο ηχειο που ειναι πιο λογικο κι εχεις πιο direct ηχο. sorry παιδες με προλαβε ο superfunk Αυτο ειναι. Απλα πραματα χωρις πονοκεφαλο και πονοτσεπη 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mind_victim Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Μπορείτε να τα περιγράψετε ηχητικά (shure sm-57, Sennheiser e906, Sennheiser e606)? Ποιές είναι οι διαφορές τους? Πως μπορώ να συγκρίνω αυτά τα μικρόφωνα και που? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 +1 για το sm57. Αυτό που ψάχνεις πάντως είναι λίγο ουτοπικό σε live καταστάσεις. Εξαρτάσαι πάντα από τον ηχολήπτη για τον εξής απλό λόγο: Κανένα PA σύστημα δεν είναι σύστημα αναφοράς, ούτε οι κλειστοί χώροι είναι φτιαγμένοι σαν στούντιο. Αυτό τι σημαίνει? Πες ότι έχεις βάλει μπροστά στον ενισχυτή το τέλειο μικρόφωνο. Αν ενισχύσεις τον ήχο από 10 συστήματα PA, θα πάρεις 10 διαφορετικούς ήχους γιατί κάθε ηχείο παίζει διαφορετικά και κάθε χώρος έχει την δική του ακουστική που χρωματίζει διαφορετικά. Για να μην πούμε για τις κονσόλες. Άρα η λύση είναι να πάει ο ηχολήπτης κοντά στον ενισχυτή σου, να ακούσει προσεκτικά τον ήχο σου και να προσπαθήσει μέσω eq και αλλαγής της θέσης του μικροφώνου, να ταιριάξει έξω στα ηχεία αυτό που άκουσε στη σκηνή. Άρα αν θέλεις πανομοιότυπο ήχο στις εμφανίσεις σου θα πρέπει τουλάχιστον να συνεργαστείς με έναν ηχολήπτη μόνιμα. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ELIANIOS Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Και δω που τα λεμε να σου πω τι κανω εγω. ΕΣ ΜΙ 57 σε ρυθμιση με τη κονσολα οπως θα ηθελα,( πχ bass 7 tremble 5 mid 8 πχ λεμε) και σε αλλο καναλι της κονσολας φλατ με palmer pdi-09. Γραψε αυτο με φεντερ τουιν ή και με καμπινα μαρσαλ(αναλογα το χωρο). Ψιλο οφ αυτο που ειπα αλλα ...νταξει ειναι πιστευω οτι καλυτερο για καλυτερη προσεγγιση σε αυτο που απαιτει ο καθενας μας. 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2010 Σιγά μην βάλω 57άρι στην κιθάρα. Θα βάλω 58άρι. Είναι τα ίδια μικρόφωνα εξάλου. Ε, superfunk? 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2010 Μπορείτε να τα περιγράψετε ηχητικά (shure sm-57, Sennheiser e906, Sennheiser e606)? Ποιές είναι οι διαφορές τους? Πως μπορώ να συγκρίνω αυτά τα μικρόφωνα και που? στο site των εταιρειων αλλα και στο GOOGLE θα βρεις..δεκαδες..περιγραφες του..ηχου τους....η διαφορα των Sennheiser με το 57αρι ειναι οτι εχουν λιγοτερα μεσαια και ειναι λιγο πιο "λαμπρα",το E906 σου δινει 3 επιλογες: μια φλατ,μια με αυξημενα υψηλα και μια με αυξημενα χαμηλομεσαια. φυσικα υπαρχουν και πολλα αλλα θαυμασια δυναμικα μικροφωνα για ενισχυτες κιθαρας (Audix i5,Heil pr30,beyer m201) μια καλη πατεντα ειναι και αυτη επισης παρα πολλοι χρησιμοποιουν και πυκνωτικα μικροφωνα σε ζωντανες εμφανησεις (κυριως τα Audio Technica AT & τα SHURE KSM) αλλα και ribbon (κυριως τα Royer live) Είναι τα ίδια μικρόφωνα εξάλου. Ε, superfunk? με διαφορετικη γρυλια ομως αρα τεχνικα ΔΕΝ ειναι τα ιδια μια και οταν "κολλησεις" ενα 58αρι στη γρυλια δεν ειναι τοσο κοντα οσο το 57αρι και ετσι ο ηχος ειναι διαφορετικος. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2010 Γι αυτό απλά, ξεβιδώνουμε την γρύλια από το 58άρι και τσούπ! 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση