Προς το περιεχόμενο

γρατζουνια σε μανικι μετα απο service


aris 17561

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πω και γω την εμπειρια μου απο "μαστορα " πριν 2-3 μερες.

 

Εχω μια κιθαρα και επειδη ειναι partcaster με λαιμο απο peavey ηθελα να αλλαξω το μπρατσο γιατι μου ειχε σπασει τα νευρα το λογοτυπο ( εχω και γω κατι κολληματα )

Μου συστηνει ενα τεραστιο λαμογιο ενα δικο του μαστορα ( επρεπε και γω να την υποψιαστω την δουλεια) .

Ο "μαστορας" φανεται να την ξερει την δουλεια γενικα αλλα είναι πολυ στον κοσμο του και βαριεται που ζει. Το " εργαστηριο" του πραγματικα ζεχνει απο την δυσωδια , λες και πηγα σε χοιροστασιο και να σκεφτεις οτι ακριβως διπλα , μια πορτα δηλαδη, ειναι το σπιτι του.

Την παω στον μαστορα για να μου μετρησει τις διαστασεις του μπρατσου με την προοπτικη να μου φτιαξει αυτος ενα δικο του.

1) λαλακια

Μου λεει οτι το μπρατσο ειναι κλασσικο fender strato,εκατσε και μετρησε τα παντα και μου λεει ειναι ακριβεις οι μετρησεις πανομοιοτυπες  με stratocaster  και επειδη δεν ειχα τρομερες απαιτησεις θα ταν καλυτερο να μην το παιρνα χειροποιητο αλλα να επαιρνα ενα warmoth πχ.

 

Βρισκω και γω σαν βλημμα ενα μπρατσο απο warmoth,το αγοραζω και ερχεται με το ταχυδρομειο.

Παω να το ταιριαξω και βλεπω οτι εχουν μισο χιλιοστο αποσταση και απο τις 2 πλευρες και δεν θηλυκωνε και σωστα στο neck pocket !!!!σημειωτεον οτι εχω και ενα σωμα warmoth και το μπρατσο ταιριαζει γαντι(απλα επειδη ακριβως και τα 2 εχουν φτιαχτει σε πιστες μετρησεις κατω απο το license της fender , το μπρατσο που προυπηρχε ειναι αρκετα πιο φαρδυ στο heel)

 

Του τα παω ολα μαζι και του λεω αν γινεται να κανουμε τιποτα και μου λεει τσαμπα ο κοπος και να μην το επιχειρησω, αν και μπορουσε να το φερει στα ισια προτιμησε και με το δικιο του να μην κανει μοντα στην μοντα . μου προτεινε να τα κρατησω οπως εχω

Αλλα εγω δεν εχω ξανα ενωσει μπρατσο με σωμα και το ψιλοφοβηθηκα και ειπα να το κανει αυτος.

 

2η)λαλακια

Του ειπα ενωσε τα parts (δηλαδη απλα να βιδωσει το μπρατσο με το σωμα που δεν χρειαζοταν ευθυγραμμιση γιατι ταιριαζουν τελεια) , να κανει το σεταρισμα , να μου αλλαξει τα ηλεκτρικα , να βαλει ενα τρεμολο block που ειχα αγορασει μαζι με το plate που ειναι με τις βιδες , να μου φτιαξει ενα καπακι για τα ηλεκτρικα  και τελος να αλλαξει το jack σε τυπου switchcraft

 

 

Σε μια μερα τα ειχε ολα ετοιμα και λεω μπραβο το παληκαρι . Μου λεει τιμη 70 ευρω !

Λεω πολλα ειναι , τις χορδες και τα ποτενσιομετρα τα ειχα πληρωσει ηδη ξεχωριστα και του τα ειχα παει.

 

3η) λαλακια

 

Τελικα απο αυτα που ειπαμε μονο το καπακι εκανε σωστα !

Το σεταρισμα ηταν πραγματικα αθλιο , το floyd rose της κιθαρας ηταν στο πιο χαμηλο υψος , τασταρε παντου !!! ουτε καν να σκεφτειτε να πειτε για το intonation ( η κιθαρα ειχε λιγο σκονη στα saddles οπως του την πηγα και ακριβως η ιδια σκονη ειχε παραμεινει.

 

Το plate πισω στην κιθαρα δεν το ειχε αλλαξει , θα ειπε απο μεσα του τι να καθομαι να ξαναβαζω καλαι στο νεο ουτε καν θα το καταλαβει το κοροιδο.

 

Το jack ουτε καν το αλλαξε , απλα εβαλε ενα παξιμαδι απο την μεσα πλευρα για να μην παει περα δωθε το παλιο.

 

 

 

ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΟΨΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ !

 

-μου λεει 70 ευρω οπως ειχαμε συμφωνησει

-μα εσυ δεν εκανες τιποτα απο αυτα που ειχαμε συμφωνησει

-εκανα αυτα που ειχαμε πει και τωρα πραγματικα η κιθαρα φυσαει !!!!

εκεινη την ωρα μπηκε ο γιος του το πολυ 5 χρονων μεσα και λιγο αρχισε να μου κατεβαινει το αιμα απο το κεφαλι.

 

-Καλα του λεω παρε 50 ευρω και θα σου δωσω τα αλλα 20 αν μου κοψεις αποδειξη.

Το βουλωσε και μου λεει : Καλα οποτε θες να ενωσουμε το αλλο σωμα με το μπρατσο που αγορασες ελα εδω ........

Απο μεσα μου το μονο που ειπα ηταν οτι αυτος και ολοι οι αλλοι γυφτοι που εχω συνταντησει που το παιζουν επαγγελματιες , οσα λεφτα τους εχω δωσει να τα φανε στους γιατρους  >:(  >:(  >:(

 

Δηλαδη η ολη δουλεια μου κοστισε

1) ενα μπρατσο που δεν το χρειαζομαι αμεσα

2)50 ευρω αεριτζιδικα

3) 4 φορες πανω κατω στην αλλη ακρη της Αθηνας

 

 

 

 

Οποιος θελει να μαθει το ονομα του μπορει να μου στειλει pm . Επισης θα του πω και το ονομα μου γιατι δεν κρυβομαι πισω απο την ανωνυμια του forum

Recording is God's way of tellin you that you suck

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ας καταθέσω και εγώ τον οβολό μου στη συζήτηση.

 

Μάλλον off topic:

 

Η πρώτη μου κιθάρα, μια Ibanez RG550LTD, την οποία αγόρασα προ 12ετίας, έτριζε στο  5ο τάστο, κυρίως στη σολ (1η μλκια: αυτό το τσεκάρουμε στην αγορά, αλλά θες το νεαρό της ηλικίας, θες η χαρά της πρώτης ηλεκτρικής, θες η γενική ασχετοσύνη δεν το τσέκαρα). Εντωμεταξύ η συμβουλή του ομολογουμένως  κατά τα άλλα εξυπηρετικότατου πωλητή ήταν: "αφού την πάρεις παίξε την (την κιθάρα, έτσι;  ;) ) για μια δυο βδομάδες και μετά πήγαινέ την για ένα σέρβις και θα είσαι κομπλέ", συμβουλή που μου έδωσε και ένας φίλος μου ο οποίος ήδη έπαιζε δυο τρία χρονάκια και φυσικά τον άκουσα χωρίς δεύτερη κουβέντα.

 

Όντως λοιπόν μετά από δυο βδομαδούλες την πήγα στον μέγα μάστορα της εποχής (και ακόμα είναι όνομα) για να της κάνω σέρβις, και στον οποίο είπα ότι θέλω τις χορδές χαμηλά και ότι η κιθάρα τρίζει. Όταν πήγα να την πάρω μια βδομάδα μετά και την έβαλα να παίξω λίγο όντως δεν έτριζε όμως γρήγορα συνειδητοποίησα ότι οι χορδές ήταν λίγο πιο ψηλά από πριν. Μαστροχαλαστής γαρ (τρομάρα μου!) πήρα ένα άλλεν και τις κατέβασα στο προηγούμενο ύψος και φυσικά το πρόβλημα επανήλθε δημήτρερο και Δημήτριο. Για να μην τα πολυλογώ την κιθάρα την πήγα άλλες δύο-τρεις φορές για σέρβις (2η μλκια: το πάθημα δεν έγινε μάθημα) χωρίς αποτέλεσμα και έτσι, επειδή αφενώς κάθε σέρβις ήταν 10 χιλάρικα (και 40-45 ευρώ αργότερα) και δε μου περισσεύουν και αφετέρου επειδή προτιμώ να έχω την κιθάρα σπίτι μου και να παίζω, το πήρα απόφαση -απογοητευμένος- ότι απλά πρέπει να το συνηθίσω.

 

Αξίζει παρεπιπτόντως να σημειωθεί η συναλλαγή με τον τελευταίο μάστορα, τον οποίο ρώτησα, αφού του εξήγησα το πρόβλημα, αν θα φτιαχτεί η κιθάρα και ο οποίος μου απάντησε, δείχνοντάς μου τα χέρια του αν βλέπω τους ρόζους και ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα της τεράστιας εμπειρίας του πάνω στα όργανα. Θυμάμαι δε χαρακτηριστικά να μου λέει ότι: "η κιθάρα σου είναι πρώτης τάξης (εντάξει αυτό το ξέρω και εγώ!  ;D ) και δε θα πιστεύεις πως θα είναι όταν την πάρεις" (3η μλκια: όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι). Όταν πήγα να την πάρω, τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου. Του λέω ότι εντάξει, αλλά είναι λίγο ψηλά οι χορδές και μου λέει  : "Κοίτα να δείς , η κιθάρα σου δεν είναι και κάνα επαγγελματικό όργανο (ώπα!? δεν έιναι πρώτης τάξης!?- φτου γμτ!), δεν μπορούν να πάνε πιο χαμηλά οι χορδές" και επειδή στο μεταξύ είχα μάθει ότι οι κιθάρες έχουν truss rod και έιχα την εσφαλμένη εντύπωση ότι με αυτό ρυθμίζεται το action, τον ρωτάω αν πείραξε τη βέργα οπότε με αγανάκτηση μου λέει: "φέρτηνα εδώ, να την πειράξουμε και τη βέργα!" και ο θεός παίρνει black&decker, βάζει κλειδί, και γυρνάει το μπουλονάκι με το ηλεκτρικό εργαλείο (αναμένω αντιδράσεις!). Τότε δεν είχα αντιδράσει (σάμπως ήξερα; -4η μλκια: δεν ήξερες, δε ρώταγες;) ), τώρα το σκέφτομαι και με πιάνει σύγκρυο σκεπτόμενος τη ζημιά θα μπορούσε να είχε κάνει (ναι, του κατεβάζω και ότι random καντήλια μου έρχονται εκείνη τη στιγμή).

 

Έπρεπε να έρθει το ιντερνετ για να ψαχτώ και να ξεστραβωθώ και να πάρω ένα μεταλλικό χάρακα για να καταλάβω ότι η ταστιέρα έιχα κάποια ατίθασα τάστα και ότι χρειαζόταν ένα τριψιματάκι (leveling, crowning, dressing). Και με πίκρα ρωτάω, αφού το πρόβλημα το έλεγα σε κάθε μάστορα με το νι και με το σίγμα, δε μπήκε κανένας στον κόπο να τσεκάρει απλά την ταστίερα και να μου πει υπεύθυνα, αγόρι μου, το και το, η κιθάρα θέλει τρίψιμο στα τάστα, κάνει τόσο, θες ή δε θες να το κάνουμε (το τρίψιμο, έτσι; ;) ); Αν εμένα μου έρθει κάποιος με πυρετό και του πω να πάρει depon χωρίς να το ψάξω ,αλλά βγει ότι έχει πνευμονία και τα κακαρώσει, θα με κλείσουν μέσα για malpractice (εντάξει, άνισο το παράδειγμα, αλλά δεν άντεξα!). Γενικά, ρε γαμώτο, στην Ελλάδα για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου και να μην πέφτεις θύμα του κάθε λαμόγιου πρέπει να είσαι ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, ψυκτικός, μηχανικός αυτοκινήτων, αρχιτέκτονας, πολ. μηχανικός, χτίστης, σοβατζής, πλακάς, ελαιοχρωματιστής, γιατρός, δικηγόρος, λογιστής, τραπεζικός, τεχνικός κιθάρας, μάγειρας και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Άι σιχτίρ δηλαδή πια, γ@μώ την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά μου μέσα! Πέρα από την πλάκα, δε μου αρέσει να γενικεύω, αν και μόλις αυτό έκανα, ούτε και έχω τίποτα με κανένα κλάδο επαγγελματιών, αλλά είναι τόσο συχνο το φαινόμενο που νισάφι πια!

 

Για την κιθάρα μου τώρα, και επειδή είμαι σίγουρος ότι σας τρώει η αγωνία, χρειάστηκε να πάω για επαγγελματικούς λόγους στα Γιάννενα και να επισκεφτώ από περιέργεια και ως παρελκόμενο το γνωστό και μη εξαιρετέο κατάστημα, να πω στον άνθρωπο τον πόνο μου και να προσφερθεί αυτός, μόνος του, να μου κάνει τη δουλειά σε επόμενο ταξίδι μου και σε διάστημα 3 ωρών Τ Σ Α Μ Π Α! Και να κοντέψουμε να πλακωθούμε κιόλας δηλαδή, επειδή ντρεπόμουν να μην τον πληρώσω και αυτός να επιμένει: "σου είχα πει ότι δε θα σου πάρω λεφτά, ξεχασέ το".

 

On topic:

 

Νομίζω πως δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς να εξαλείψεις τη γρατζουνιά. Μπορείς να περάσεις λάδι (λινέλαιο ή gun stock oil) την ταστιέρα, ειδικά πάνω από τη γρατζουνιά και τα ξυσίματα, και να την τρίψεις με ένα μαλακό πανάκι αφού την αφήσεις λίγο να "τραβήξει" και να "χρωματίσεις" ουσιαστικά το πρόβλημα, κάνοντάς το λιγότερο εμφανές. Είναι έυκολο, γρήγορο και δεν πρόκειται να κάνει κακό στο όργανο. Αν θέλεις μπορείς να τρίψεις με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο (ντουκόχαρτο) την ταστιέρα στα σημεία για να τη λειάνεις, αν έχει χαλάσει τόσο πολύ η υφή της. Επίσης νομίζω ότι διακρίνω δυο τρία dents στα τάστα (10ο και 11ο) ,το οποίο σημαίνει ότι καλό είναι να την πας για fret leveling, crowning και dressing γενικώς. Σίγουρα υπάρχουν και άλλες λύσεις που όμως θα κοστίσουν αρκετά περισσότερο, οπότε προτου καταφύγεις σε αυτές άρχισε από τα πιο απλά.

 

Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ήθελε αρχής εξαρχής να πειράξει το truss rod, είχε θέμα με το neck relief η κιθάρα; Το έλεγξε; Άσε που νομίζω ότι το να παίζεις με το truss rod χωρίς χορδές στην κιθάρα είναι λάθος ή έστω ανορθόδοξο (ας με διορθώσουν οι πιο έμπειροι σε αυτό). Τέλοσπάντων, από αυτά που έχω δει εγώ το "σέρβις" στην κιθάρα έιναι κατά βάση απάτη. Όταν πάω την κιθάρα για "σέρβις" θα ήθελα να γίνει ένας γενικός έλεγχος του οργάνου, να διαγνωστούν τα όποια προβλήματα και κατόπιν συνεννόησης να γίνουν οι απαιτούμενες εργασίες. Αλλά αν έχω καταλάβει καλά το "σέρβις" είναι αλλαγή χορδών, κούρδισμα, καθάρισμα και κάνα ψέκασμα στα ηλεκτρικά με WD-40. Ούτε καν intonation ή ολοκληρωμένο σετ απ δηλαδή. Ειλικρινά δε βρίσκω το λόγο να τα σκάσω σε κάποιον για να μου τα κάνει όλα αυτά, λες και πρόκειται για καμιά επιστήμη (http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=39 , respect στον SF!). Πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί με λίγη εξάσκηση να μάθει να σετάρει την κιθάρα του σε ικανοποιητικό βαθμό, καθώς επίσης να μάθει να βλέπει κάποια βασικά προβλήματα που παρουσιάζονται ώστε όταν χρειαστεί να πάει σε τεχνικό, να ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται και τι θέλει να γίνει. Ή τουλάχιστον να έχει μια ιδέα και να μην τον περνάει ο άλλος για χαζό βρε αδερφέ! Τέλος, όταν η κιθάρα τρίζει σε συγκεκριμένα τάστα/χορδές δε φταίει το truss rod, γιατί αν είναι παρασφιγμένο θα έτριζε όλη η ταστιέρα. Όπως και να 'χει, αφού δούμε ότι το μπάτσο είναι ευθύ (ή έχει λίγο απαιτούμενο bow) μπορούμε έυκολα να ελέγξουμε αν κάποιο τάστο πετάει με ένα κοντό χάρακα (υπάρχουν για αυτό πολλά tutorials στο νετ).

 

Τελικά πολλά είπα. Ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα, το ποστ γράφτηκε από έναν παθόντα εν βρασμό ψυχής....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα κι απο εμενα.

 

Δυστυχως, επειδη δεν υπαρχει καποιο σωματειο-συλλογος επισκευαστων-οργανοποιων,ο καθενας ειναι ο,τι δηλωσει.

Και δυστυχως και σε αυτον,οπως και σε ολους τους κλαδους επαγγελματιων, πρεπει πρωτα να παθουμε και μετα να μαθουμε.Και η μονη αμυνα απεναντι στον κακο επαγγελματια(που ουτε καν επαγγελματιας μπορει να χαρακτηριστει καποιος που δεν εχει νομικη υποσταση) ειναι η ερευνα αγορας.

Ψαχνουμε και μαθαινουμε, ποιος ειναι, τι εχει κανει, τι εχει σπουδασει, ποιους εχει πελατες, τι λεν οι πελατες του γι αυτον.

Παιρνουμε το οργανο μας(!) και πηγαινουμε απο κοντα.Συμπεριφορα, εικονα, ειλικρινεια, αν ειναι συζητησιμος, τι ΑΚΡΙΒΩΣ θα κανει πανω στο οργανο, και, γιατι οχι, αν κοβει αποδειξη(που ειναι και επικαιρο).Παιρνουμε πολλες γνωμες, συγκρινουμε κι αξιολογουμε.Ο σωστος επαγγελματιας, αν δεν εχει κατι να φοβηθει κι ειναι σιγουρος για τη δουλεια του, μεχρι που θα σου προτεινει να πας και σε αλλους και να συγκρινεις!Θα σου προτεινει πως να διατηρεις το οργανο σου, πως να περνας τις χορδες σωστα(γιατι αν δεν το κανεις σωστα, μερος της δουλειας του παει στραφι), και ποιες ειναι οι βασικες αρχες λειτουργιας του οργανου σου.

 

Και φυσικα, πανω απ ολα, οπως στην περιπτωση σου, πρωτα προστατευει, κι επειτα συντηρει ενα οργανο!!

 

Επισης, υπαρχουν πολλα εξαιρετικα αρθρα στο Noiz γυρω απ τη συντηρηση και το σεταρισμα οργανων( ομως και πολλες παρεμβασεις και απαντησεις σε προβληματα απο ανθρωπους που δεν γνωριζουν).

 

Τωρα στο θεμα της κιθαρας σου, επειδη δεν φαινεται και το βαθος της γρατσουνιας(η οποια μαλλον δεν ειναι γρατσουνια, αλλα 'πληγωμα' απο fret crowning λιμα) και λογω θεσης(ειναι πολυ κοντα στο ταστο), το τριψιμο θα γινει καθετα στα νερα της ταστιερας και θα κανει το προβλημα πιο εντονο!

Προτεινω να το αφησεις ως εχει και να φτιαχτει στο μελλον, οταν θα χρειαστει να αλλαξεις ταστα.

Ή να απευθυνθεις σε καποιον που θα σου εγγυηθει το αποτελεσμα.

 

Τhanx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειτε ρε τα ονοματα!!!!

Τι πμ και βλακειες...

Οπως πρεπει να ξερουμε τα καλα πρεπει να ξερουμε και τα κακα...

Τι φοβαστε?Μη σαν μηνυσουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aris, η γρατζουνιά αυτή είναι σίγουρα λάθος του "μάστορα" αντιεπαγγελματικό και βλακεία του. Αν είχε βάλει λίγη ταινία δεξιά κι αριστερά του τάστου ώστε να μην τραυματίσει την ταστιέρα, όλα μια χαρά θα ήταν.

Η γρατζουνιά αυτή δεν είναι κάτι που θα επηρεάσει τον ήχο ή την αίσθηση της ταστιέρας αλλά λίγο την εμφάνισή της. Με ένα ελαφρύ πέρασμα με λαδάκι πιθανότατα θα καλυφθεί.

Αυτό που μετρά πιο πολύ είναι η κατάσταση του τάστου που έτριψε ώστε να μην σου "ταστάρει" σε αυτό το σημείο.

Γενικότερα όμως, πρέπει κάθε κιθαρίστας να αφιερώνει λίγο χρόνο στην εκμάθηση τεχνικών λεπτομερειών της κιθάρας του και φυσικά να μπορεί να εκτελεί μια μικρή ρύθμιση του action, του intonation, του truss rod ή και full setup. Με αυτόν τον τρόπο δεν πέφτεις και "θυμα" μαστόρων(βλέπε διαφήμιση: "Βεντούζα..., μυρίζει και φραουλίτσα!") που ζητούν και πολλά λεφτά.

Τα ηλεκτρικά ίσως είναι πιο δύσκολα, από την άποψη ότι χρειάζεται λίγη γνωση ηλεκτρονικών και κολλήσεις. Άνετα όμως μπορεί κανείς να μάθει σε κάποιο χρόνο και με αρκετό πειραματισμό πως να κάνει νέο wiring στην κιθάρα του ακόμη και για active συστήματα.

Με ένα search στο forum εμφανίζονται πολλές λύσεις/προτάσεις για σετάπ και ό,τι άλλη customιά επιθυμείς.

Δίνω απλά ένα site με σετάπ tips που προσωπικά με καλύπτει:

 

http://www.projectguitar.com/tut/tutorial1.htm

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει φοβος.

Αν πεις ονοματα , θα βγουν καποιοι συμφορουμιτες που ισως να εχουν καλη σχεση με τους "θιγμενους" ή τους εμπιστευονται και θα λενε " πρεπει να ακουσουμε και την δικια τους την αποψη" και θα γινει μυλος .

 

Αλλα οταν πας και δεν κοβει αποδειξη και δεν κανει αυτα που υποσχεται ( btw αυτο που λεει ο spiretos για την κλασσικη ατακα " καλα εχεις κιθαρα που ειναι απιστευτη" και οταν την παραλαμβανεις να λεει " ε καλα δεν ειναι και τιποτα της προκοπης" ποσες φορες την εχω ακουσει ! )  τοτε δεν υπαρχει debate .

 

Εγω ειμαι υπερ το να λεμε ονοματα και καταστασεις  αλλα μπορει να αντιβαινει με τους κανονισμους του forum . Αν ολα οκ θα ειμαι ο πρωτος που θα πω ολες τις λεπτομερειες.

 

Οταν κανουμε κριτικη σε μια κιθαρα  με στοιχεια της( πχ ειναι καυσοξυλο) δεν ειναι το ιδιο πραγμα με το να πεις οτι ο ταδε ειναι αγιογδυτης?

Το ιδιο δεν κανουμε και στις κριτικες μετα απο μια συναλλαγη μεταξυ μας οπου λεμε αν το προιον που μας εταξε ο πωλητης ειναι οπως το υποσχεθηκε ?

Recording is God's way of tellin you that you suck

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγω ειμαι υπερ το να λεμε ονοματα και καταστασεις  αλλα μπορει να αντιβαινει με τους κανονισμους του forum . Αν ολα οκ θα ειμαι ο πρωτος που θα πω ολες τις λεπτομερειες.

 

 

+666

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εύχομαι τα λαμόγια να μη μπαίνουν στο φόρουμ

 

γιατί αν μπουν και δούν πως ΔΕΝ ξεμπροστιάζονται ονομαστικά, θα βγάλουν μια βαθιά ανάσα ανακούφισης και θα χαμογελάσουν πονηρά, πανέτοιμοι να κοροϊδέψουν πολλούς ακόμη χωρίς το φόβο του ιντερνετικού word of mouth...

 

 

και το τρελό είναι πως ΟΥΤΕ του γιανιώτη μάστορα που ξηγήθηκε σπαθί μάθαμε το όνομα!!!!

 

ελληνοφρένεια...  :-\

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε gdevelek, δεν είναι δα και πολλοί οι Γιαννιώτες μάστορες! Εν πάσει περιπτώσει, ο Σταύρος ο Ντούκας είναι.

 

ρε spiretos, και μόνο δύο να είναι, θέλω να ξέρω ποιόν να προτιμήσω από τους δύο  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου