kostaras75 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Γιατί να πάρει κάποιος κιθάρα με τρέμολο και να της κάνει "πατέντες" για να γίνει σταθερή η γέφυρα και να μην πάρει κιθάρα με σταθερή γέφυρα; ??? Ε; +654845648674646846 Ελα ντε..... ::) Εγω λεω να παρω τη γεφυρα Ριου Αντιρριου που ειναι και κοντα που μενω.....πιστευω θα εχω σταθερο κουρδισμα μια ζωη.....ειναι απο καλα υλικα ;D Καλα μη βαρατε...μια πλακα εκανα ωωωωω ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 μπορει να εχεις "σφιχτο/α" το τρεμολο/τα ελατηρια και η διαφορα να μην ειναι αισθητη παντως σε κιθαρα με φλοϋντ σιγουρα γινεται αυτο που ειπε ο φιλοσοφος Καθολου σφιχτο δεν ειναι και αυτο που λεει ο φιλος συμβαινει....αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι να μην μπορει να ηχογραφησει φρασεις. Αυτο δεν μου καθεται καλα. Εκτος αν οι φρασεις περιεχουν ταυτοχρονα bend και ανοιχτες χορδες....εκει παω πασο....θελεις τη γεφυρα Ριου Αντιρριου ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κ.Σταμάτης Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Λοιπόν μαζεύτηκαν ερωτήματα και απαντώ Όσοι δεν το έχετε καταλάβει μάλλον βάζετε 9ρες και γενικά set-up με χαμηλή τάση οπότε το φαινόμενο τείνει να γίνει αμελητέο, χωρίς όμως να εξαλήφεται.Αν πχ σηκώσετε 1,5 ή 2 τόνους και πάλι θα φανεί. Η κιθάρα μου είναι μια Ibanez prestige Rg 2570 και είναι σεταρισμένη από επαγγελματία. Είναι ωραίο να κάνεις μια ηχογράφηση που στο κάτω-κάτω είναι κάτι που ''μένει'' και να είναι ξεκούρδιστη? Τώρα γιατί θέλω τρέμολο?Μα για τα όλες αυτές τις φράσεις που μπορείς να δημιουργήσεις με αυτό.Και για να εκδηλωθώ πλήρως, αυτό είναι για όλους τους τρεμολομάχους, πάμε όλοι μαζί Steve Vai Hail, hail, hail Steve Vai Hail, hail, hail… Jeff Beck Hail, hail, hail... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Παλι δεν σε καταλαβαινω...πες ενα παραδειγμα λεπτομερως...εγω κανω οτι bend γουσταρω και ΔΕΝ χανει και γραφω χωρις προβληματα....μην το παρεις οτι στη λεω ετσι...απλα δεν καταλαβαινω ακριβως που εμφανιζεται το προβλημα ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κ.Σταμάτης Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Παλι δεν σε καταλαβαινω...πες ενα παραδειγμα λεπτομερως...εγω κανω οτι bend γουσταρω και ΔΕΝ χανει και γραφω χωρις προβληματα....μην το παρεις οτι στη λεω ετσι...απλα δεν καταλαβαινω ακριβως που εμφανιζεται το προβλημα ::) Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει. Δείνω ένα παράδειγμα: Σηκώνουμε στο 14ο τάστο της σολ την λα σε σι(ή ντο ή όσο θέλουμε τέλος πάντων...απλά καλύτερα να σχηματιστεί συγχορδία) και χτυπάμε ταυτόχρονα σι και μι στο 12ο τάστο των σι και μι χορδών αντίστοιχα.Κάντο αυτό και θα δεις ότι οι σι και μι θα έχουν φαλτσάρει λίγο προς τα πάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostaras75 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει. Δείνω ένα παράδειγμα: Σηκώνουμε στο 14ο τάστο της σολ την λα σε σι(ή ντο ή όσο θέλουμε τέλος πάντων...απλά καλύτερα να σχηματιστεί συγχορδία) και χτυπάμε ταυτόχρονα σι και μι στο 12ο τάστο των σι και μι χορδών αντίστοιχα.Κάντο αυτό και θα δεις ότι οι σι και μι θα έχουν φαλτσάρει λίγο προς τα πάνω Σε αυτο ναι...εισαι σωστος ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stakiko Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Πολυ λογικο και φυσιολογικοτατο αυτο με το τρεμολο! Μαθε απλα να κανεις mute τις υπολοιπες χορδες κρατωντας τες με τα δαχτυλα για να μην ακουστουν. Θεμα τεχνικης ειναι. ;-) Αν θες να παιξεις το παραδειγμα που εδωσες και να ακουστουν ολες ταυτοχρονα χωρις να χανουν απλως δεν γινεται με floyd. Μονο αν αφησεις αποτομα την λα και χτυπησεις αμεσως τις αλλες 2. Με λιγα λογια αν θες να παιζεις με αυτο το στυλ δλδ blues τοτε πρεπει να αλλαξεις γεφυρα η κιθαρα. :-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κ.Σταμάτης Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Πολυ λογικο και φυσιολογικοτατο αυτο με το τρεμολο! Μαθε απλα να κανεις mute τις υπολοιπες χορδες κρατωντας τες με τα δαχτυλα για να μην ακουστουν. Θεμα τεχνικης ειναι. ;-) Τελικά δεν γίνομαι εύκολα κατανοητός από ότι φαίνεται.Διάβασε όλα τα προηγούμενα post και το παράδειγμα και αν δεν καταλαβαίνεις πες μου να το ανεβάσω γραμμένο σε παρτιτούρα μέσω guitar pro... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 To οτι ξεκουρδιζεται λιγο εν οσο κανεις το bend οντως ξεκουρδιζεται, δεν υπαρχει αμφιβολια, απλα, οσοι παιζουν(-με) χρονια με floyd εχουν(-με) μαθει οταν το κανουμε αυτο να "σηκωνουμε" και λιγαααακι και τις αλλες ωστε να μην εχουμε αυτο το προβλημα Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spiretos Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Η λύση, τουλάχιστον όταν παίζεις πχ διαστήματα τρίτης ή unison bends, είναι να σηκώνεις λίγο τη χορδή στη νότα που παίζεις χωρίς bend. Άκου τον Playloud που είναι παλιά καραβάνα και ξέρει! 8) Θέλει λίγο εξάσκηση αλλά δεν έχεις και πολλές επιλογές καθότι όταν κάνεις bend σε κιθάρα με τρέμολο, οι υπόλοιπες χορδές χάνουν λίγο. Πάντως σε γρήγορα περάσματα εγώ τουλάχιστον δεν ακουώ φάλτσο ή τουλάχιστον δε με ενοχλεί, που είναι και το ζητούμενο στην τελική. Μεγαλύτερη σημασία έχει όταν οι δύο νότες πρέπει να ακουστούν για αρκετή ώρα, όπως φέρ' ειπείν στο τέλος του πρώτου σόλο στο Crusader των Saxon ή στην εισαγωγή του I surrender των Rainbow (λέω δυο παραδείγματα που μου 'ρθαν έτσι, φλασιά!). Στο παράδειγμα που δίνεις, μπορείς να μην παίξεις τη σι στο 12ο (ούτως ή άλλως είναι η ίδια νότα με αυτή στη σολ που φτάνεις με bend) και να σηκώσεις λίγο τη μι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση