audiokostas Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Αγοράζεις βρακί από σουπερμάρκετ; :P Μη γίνεσαι judgemental Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Μα θα επαναλάβω, ότι για να μην το κάνεις πιά αυτό, θα πρέπει να μην ζείς σε αυτό τον κόσμο. Γι αυτό σου έφερα τα (μαζικά) παραδείγματα του Σουπερμαρκετ και του Κοτσόβωλου (και δεν είναι καθόλου τυχαία τα παραδείγματα). Τέτοιου τύπου καταστήματα, έχουν ακόμα πιο εξελιγμένα συστήματα από του FB. Όχι δεν έχουν πιο εξελιγμένα συστήματα. Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων (ονόματα δεν λέμε) που ανάθεσε σε μια εταιρία μια παρόμοια ανάλυση δεδομένων, τα αποτελέσματα της οποίας μας έγιναν γνωστά μέσω ενός καθηγητή μας στο πανεπιστήμιο ο οποίος άνηκε στην ομάδα ανάλυσης, το βάθος της ανάλυσης καθώς και η επιλογή του υποσυνόλου των επιθυμητών δεδομένων έγινε με πολύ συγκεκριμένα και περιορισμένα κριτήρια. Ένας επιπλέον λόγος της περιορισμένης ανάλυσης ήταν και το πλήθος των δεδομένων που δεν επέτρεπε περαιτέρω συμπερασματολογία. Το ξαναλέω, το πλήθος και το βάθος των δεδομένων που υπάρχει στο facebook δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο. Οι δυνατότητες ανάλυσης δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε κατά διάνοια με τις δυνατότητες ανάλυσης που έχουν τα μεγάλα εγχόρια και τα περισσότερα του εξωτερικού supermarket και πολυκαταστήματα. Η διαφορά είναι πολλές τάξεις μεγέθους. Και το ξαναματαλέω, ακόμα και αν είμαστε καταδικασμένοι να ξέρουν άλλοι πράγματα για εμάς, αυτό δεν λέει σε καμία περίπτωση ότι πρέπει να επιτρέπουμε στον οποιοδήποτε να μαθαίνει από εμάς για εμάς. Το αντίθετο μάλιστα, πρέπει να είμαστε διπλά επιφυλακτικοί. Εκτός βέβαια αν δεν μας νοίαζει ή θεωρούμε απαραίτητο εργαλείο το εκάστωτε σύστημα. Τότε το marketing έκανε πολύ καλά την δουλειά του. Αυτά περί ευρύτερης επικοινωνίας, εντός ή εκτός εισαγωγικών, είναι όντως ένα πολύ σημαντικό θέμα με προεκτάσεις πολύ μεγαλύτερες από το facebook. Μην ξεχνάμε ότι το facebook είναι το κοινωνικό όπιο του σήμερα, αύριο θα προκύψει κάτι άλλο. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλήξει σε κάποιο προσωπικό συμπέρασμα, ούτε και η επιστημονική κοινότητα, για το όλο θέμα το οποίο είναι αρκετά βαθύ, πολύπλοκο και πολυδιάστατο για μια απλή συζήτηση. Και κάτι ακόμα. Οι άμυνες είναι κάτι σχετικό. Θα εκπλαγείτε το πόσα πράγματα μπορεί να μάθει κανείς απλά παρατηρώντας την χρήση ενός online συστήματος χωρίς να πάρει χαμπάρι ο χρήστης και το κυριότερο χωρίς ποτέ να είναι σε θέση να καταλάβει ότι αυτό που κάνει την στιγμή που το κάνει μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Όχι δεν έχουν πιο εξελιγμένα συστήματα. Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων (ονόματα δεν λέμε) που ανάθεσε σε μια εταιρία μια παρόμοια ανάλυση δεδομένων, τα αποτελέσματα της οποίας μας έγιναν γνωστά μέσω ενός καθηγητή μας στο πανεπιστήμιο ο οποίος άνηκε στην ομάδα ανάλυσης, το βάθος της ανάλυσης καθώς και η επιλογή του υποσυνόλου των επιθυμητών δεδομένων έγινε με πολύ συγκεκριμένα και περιορισμένα κριτήρια. Ένας επιπλέον λόγος της περιορισμένης ανάλυσης ήταν και το πλήθος των δεδομένων που δεν επέτρεπε περαιτέρω συμπερασματολογία. Όταν μιλάω για Κοτσόβωλο, εννοώ Dixxons (να μην ξεχνιόμαστε). Οι δυνατότητες ανάλυσης δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε κατά διάνοια με τις δυνατότητες ανάλυσης που έχουν τα μεγάλα εγχόρια και τα περισσότερα του εξωτερικού supermarket και πολυκαταστήματα. Η διαφορά είναι πολλές τάξεις μεγέθους. Προφανώς, αλλά υπέρ των Supermarket...μία ματιά στούς ισολογισμούς τους, θα σε πείσει!!! Οι άμυνες είναι κάτι σχετικό. Σωστό, αλλά είναι κυρίως θέμα, "εσωτερικής" εκπαίδευσης και κουλτούρας...και δεν εννοώ μουσικής κουλτούρας. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Αγοράζεις βρακί από σουπερμάρκετ; :P Η κυβερνηση blue αρνειται οποιαδηποτε χρησατοοικονομικη δοσοληψια με αλυσιδες καταστηματων τροφιμων που εμπορευονται και εσωρουχα. Ο κύριος blue ντυνεται μόνο με προτασεις υψηλης ραπτικης, καθώς τυγχάνει σπάνιας δερματικης ασθένειας. "Δεν είχα ιδέα οτι στα Carrefour παίρνεις 4 μποξεράκια για 10€. Ειναι δελεαστικο εν μεσω οικονομικής κρίσης, αλλα διαθέτουμε και ένα κάποιο όνομα", δηλωσε φανερα ενοχλημενος. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Και το ξαναματαλέω, ακόμα και αν είμαστε καταδικασμένοι να ξέρουν άλλοι πράγματα για εμάς, αυτό δεν λέει σε καμία περίπτωση ότι πρέπει να επιτρέπουμε στον οποιοδήποτε να μαθαίνει από εμάς για εμάς. Το αντίθετο μάλιστα, πρέπει να είμαστε διπλά επιφυλακτικοί. Εκτός βέβαια αν δεν μας νοίαζει ή θεωρούμε απαραίτητο εργαλείο το εκάστωτε σύστημα. Τότε το marketing έκανε πολύ καλά την δουλειά του. Μα δεν το επιτρέπουμε όπως είπα είναι στο χέρι του χρήστη τι πληροφορίες θα ανεβάσει και ποιές είναι διαθέσιμες σε όλους ή συγκεκριμένα σε ποιούς ναι και σε ποιούς όχι. Μην ξεχνάμε ότι το facebook είναι το κοινωνικό όπιο του σήμερα, αύριο θα προκύψει κάτι άλλο. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλήξει σε κάποιο προσωπικό συμπέρασμα, ούτε και η επιστημονική κοινότητα, για το όλο θέμα το οποίο είναι αρκετά βαθύ, πολύπλοκο και πολυδιάστατο για μια απλή συζήτηση. Το ιντερνετ θα μπορούσα να πω συγκεκριμένα. Έχει αντικαταστήσει την τηλεόραση στο καθημερινό κάψιμο. Αλλά έχει πλάκα το άτιμο και έχει πάει την επικοινωνία και πληροφόρηση σε εντελώς άλλα επίπεδα :D Και κάτι ακόμα. Οι άμυνες είναι κάτι σχετικό. Θα εκπλαγείτε το πόσα πράγματα μπορεί να μάθει κανείς απλά παρατηρώντας την χρήση ενός online συστήματος Όπως και πριν με ενδιαφέρει να μάθω. Τι μπορεί να μάθει κάποιος από αυτό; Μη γίνεσαι judgemental Δεν κρατήθηκα σόρυ :D :D Η κυβερνηση blue αρνειται οποιαδηποτε χρησατοοικονομικη δοσοληψια με αλυσιδες καταστηματων τροφιμων που εμπορευονται και εσωρουχα. Ο κύριος blue ντυνεται μόνο με προτασεις υψηλης ραπτικης, καθώς τυγχάνει σπάνιας δερματικης ασθένειας. "Δεν είχα ιδέα οτι στα Carrefour παίρνεις 4 μποξεράκια για 10€. Ειναι δελεαστικο εν μεσω οικονομικής κρίσης, αλλα διαθέτουμε και ένα κάποιο όνομα", δηλωσε φανερα ενοχλημενος. lol! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Τότε, πρέπει να κόψεις όλα τα μεγάλα Supermarkets, Fnac, Κοτσόβολους...και να ψωνίζεις από το μπακαλικάκι της γειτονιάς σου....ξέχασα και το Ebay! Aκριβώς. Τα προσωπικά σου στοιχεία είναι διαθέσιμα ανά πάσα χρονική στιγμή από τη στιγμή που βγαίνεις στο διαδίκτυο, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Καταλαβαίνω το σκεπτικισμό σου και τους έχω συζητήσει άπειρες φορές (Εύη δεν είναι τρομοποστ αυτά τύπου Λουκά, μην τα υποβαθμίζεις έτσι) αλλά γνωρίζεις πως δεν μπορείς να αποφύγεις την έκθεσή σου. Πχ http://www.ipnow.org/ ή: Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Τα προσωπικά σου στοιχεία είναι διαθέσιμα ανά πάσα χρονική στιγμή από τη στιγμή που βγαίνεις στο διαδίκτυο, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Και οι συνήθειές σου, τις δηλώσεις δεν τις δηλώσεις...καταραμένες βάσεις δεδομένων...αυτές φταίνε για όλα... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 (Εύη δεν είναι τρομοποστ αυτά τύπου Λουκά, μην τα υποβαθμίζεις έτσι) Δεν είπα συγκεκριμένα για το ότι μπορεί κάποιος να συλλέξει πληροφορίες για εμένα, αλλά οι πληροφορίες που συλλέγει αλήθεια είναι ιδιαίτερα επουσιώδεις και δεν βλέπω πως ακριβώς θα με ελέγχει κάποιος με την Οργουελική έννοια επειδή έχω λογαριασμό στο facebook. Πχ η πιτσαρία της γειτονιάς μου έχει πολύ πιο ουσιαστικές πληροφορίες για εμένα, όπως πλήρη στοιχεία και διατροφικές συνήθειες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Θα ήθελα να πω και το άλλο. Πολλούς από εσάς σας έχω γνωρίσει, ξέρω ποιοι είστε, τα ονόματά σας, μέχρι και το που μένετε μερικοί και αν έδινα και βάση μπορεί να θυμόμουν και το αυτοκίνητό σας. Τις απόψεις σας τις διαβάζω καθημερινά. Χωρίς να έχω κάνει καμία ιδιαίτερη προσπάθεια ανάλυσης δεδομένων και συμπεριφορών έχω βγάλει πάρα πολλά συμπεράσματα για τους χαρακτήρες και προτιμήσεις των περισσότερων. Αυτό σας πειράζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2010 Πχ η πιτσαρία της γειτονιάς μου έχει πολύ πιο ουσιαστικές πληροφορίες για εμένα, όπως πλήρη στοιχεία και διατροφικές συνήθειες... Εύη...δεν θέλω να σε τρομάξω...αλλά η πιτσαρία της γειτονιάς σου...ξέρει τι βρακί φοράς!!!!!!! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση