elavd Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ' date=' αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.[/quote'] Αυτό ειλικρινά ΔΕΝ το ήξερα! ΠΕΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!! :lol: Και να φανταστείς ότι με ψάρωσαν με τη δικαιολογία ότι στον Στόλλα δεν κάνουν αλλαγές γιατί κόπηκε παραστατικό με το serial number του μηχανήματος και ότι δεν μπορούν να δώσουν άλλο... www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 κλεφτες ειναι οι μπατσοι που μου πηρανε το αμαξι και τις πινακιδες με γερανο για να τους πληρωσω 260 ευρω με το ετσι θελω ενω ημουν στην αθηνα για να βγαλω το μεροκαματο..κρεμασμα!!!!!!! :evil: Υ.Γ ενω με αυτα τα λεφτα θα επαιρνα μια ωραιοτατη harley benton :D :D :D ειχες παρκαρει παράνομα? γιατι αν ειχες παρκαρει παρανομα στο κεντρο της πολης εισαι πολυ τυχερος που πληρωσες τοσα λιγα :wink: στο Βερολινο θα πληρωνες 1000 ευρω & θα εχανες το αμαξακι σου για κανα τριμηνο... :wink: (& αν το ξαναεκανες μεσα στο χρονο θα πληρωνες 2000 ευρω και θα εχανες το αμαξακι σου για 6 μηνες....και καλα θα παθαινες...) Για εμενα παντως ΑΥΤΟΣ ειναι ενας απο τους βασικους λογους που ψωνιζω απο εξω αποκλειστικα (η αποφυγη της καθοδου δηλ. στο κεντρο' date='αν και μενω κεντρο...,με Ι.Χ. για το κουβαλημα,μια και εννοειται οτι ΠΟΤΕ δεν μπαινουμε στο κεντρο με Ι.Χ αν σεβομαστε τους εαυτους μας & τους αλλους...)[/quote'] ειπαμε πηγα για το μεροκαματο.. 1) δεν πήγα για καφέ, ούτε για να δω τις βιτρίνες, ουτε για να πιάσω χώρο όπως κάνει το 70 % που κυκλοφορούν στο κέντρο. 2) δεν κάνω δουλεία γραφείου ωστε να κυκλοφορώ με την συγκοινωνία (αν γινόταν πολύ ευχαρίστως να έπαιρνα την συγκοινωνία αλλά για να δουλέψω χρειάζομαι ενα αμάξι γεματο εργαλεία) και ρωτώ λοιπόν, ποιος είναι αυτός που βοη8α την χώρα να πάει μπροστά? αυτός που μπήκε στο δημαρχείο (δημόσιος υπάλληλος με βύσμα)και παίρνει 1200 το μήνα ξύνοντας τα αρχ...α του φορώντας γραβάτα και πίνοντας καφεδάκι? η ο ελευ8ερος επαγγελματίας που δουλεύει και το τελευταίο Ευρώ που βάζει στην τσέπη του? του παίρνει το 30% απτο 40% του παροχής υπηρεσιών η εφορία οποτε καταλαβαινεις ποσο δυσκολα είναι να πληρωνεις αυτά τα ποσα όταν για να δουλεύεις αναγκάζεσε να έχεις και χαμηλή τιμή! όταν πας στην Αθήνα για να πάρεις 45 Ευρώ απτά οποία τα 20 είναι βενζίνη, τα 5 είναι εφορία, μπορείς να πληρώσεις και 10 ευρω PARKING?? ποια ειναι η λυση?να κλεβω την εφορια?να μην δουλευω?να χρεωνω ακριβοτερα να τρωω αερα κοπανιστο? απλά έπρεπε να πάρουν το δώρο των Χριστουγέννων όλοι οι αχαΐρευτοι δημόσιοι υπάλληλοι... :evil: προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Αυτό ειλικρινά ΔΕΝ το ήξερα! ¶κου μία ιστορία. Αγοράσαμε στο γραφείο μου έναν έγχρωμο εκτυπωτή της Xerox, όχι από την Xerox αλλά από ένα μαγαζί στην Πεύκη. Ο εκτυπωτής έκανε 1500 ευρώ. Τον άνοιξα, τον έβαλα στην πρίζα, περίμενα είκοσι λεπτά για να ζεσταθεί και... τζίφος, έβγαλε στην οθόνη του ότι θέλει σέρβις. Νομίζω ότι ξέρεις ακριβώς πως αισθάνθηκα. Πρώτα πήρα στο τηλέφωνο τον μαγαζάτορα στην Πεύκη, ο οποίος ήταν δύσπιστος διότι η Xerox είναι τρομερή εταιρεία (και όντως είναι). Μου λέει λοιπόν "πάρε τηλέφωνο εκεί". Παίρνω εκεί, το σηκώνει μία ευγενέστατη κυρία και της λέω "Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο". Επί λέξει, φίλε αυτό της είπα. Μου λέει "τι λέτε κύριε;" οπότε της ξαναλέω ακριβώς το ίδιο. Απαντάει "Μα τι πρόβλημα έχει ο εκτυπωτής;" οπότε της λέω "εγώ κυρία μου θα βρω τι πρόβλημα έχει; Μόλις τον πάρετε, βρείτε τι πρόβλημα έχει εσείς". Οπότε άρχισε τα γνωστά "μήπως τον χαλάσατε εσείς, μήπως δεν έχετε βάλει σωστά τα μελάνια, μήπως είστε ξανθός, μήπως σας λένε Αρτέμη" κλπ κλπ. Οπότε της λέω αγριεμένος πλέον να μου δώσει τον προϊστάμενό της και της είπα όλα αυτά που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Δέκα λεπτά μετά, με παίρνει τηλέφωνο, πρώτα ο μαγαζάτορας στην Πεύκη και μου λέει "καλά ρε μαλάκα, έπρεπε να τους βρίσεις τους ανθρώπους;". Απτόητος εγώ, του εξηγώ ότι ακόμη δεν έχω αρχίσει να βρίζω και ότι όταν αρχίσω θα γίνει άμεσα αντιληπτό. Μετά με παίρνουν από την Xerox (την αντιπροσωπεία της δηλαδή) και κανονίστηκε το ραντεβού. Αποδείχτηκε, μετά από μέρες ότι α) δεν είχαν άλλον εκτυπωτή του ίδιου τύπου, οπότε μας δώσανε έναν που ήταν 200 ευρώ ακριβότερος, β) το κομάτι που μας δώσανε ήταν το τελευταίο, το οποίο το μαζέψανε από κάποια έκθεση τους, γ) ότι το error code που ο ίδιος ο εκτυπωτής είχε βγάλει σήμαινε (σύμφωνα με τα βιβλία τους) ότι ο εκτυπωτής είχε κτυπηθεί στη μεταφορά !!!! Αν είχα φανεί λίγο (έστω λίγο) πιο μαλακός, θα μας τον είχανε φορέσει κολάρο, και ναι μεν θα τον είχανε φτιάξει δωρεάν, αλλά καταλαβαίνεις πως θα αισθανόμασταν. Ο νέος εκτυπωτής δεν είχε κανένα πρόβλημα. Βεβαίως, δεν είναι τυχαίο ότι βρήκαμε το δίκιο μας : όπως έγραψα ήδη η Xerox είναι φανταστική εταιρεία, αλλά απ' την άλλη ξέρεις εσύ πολλούς εκτυπωτές που να κάνουν τόσα λεφτά; Ο καθένας θέλει να αποφύγει την επιστροφή ενός μηχανήματος στη μαμά-εταιρεία, διότι χαλάει την εικόνα του προς τη μαμά-εταιρεία, οπότε πρέπει κανείς να προσποιηθεί αντριλίκι και σκληρότητα για να βρει το δίκιο του. Πολλά χρόνια πριν, είχα πάρει ένα synthesizer το οποίο επίσης είχε πρόβλημα, αλλά τότε ήμουν ψάρακας και δέχτηκα να μην μου το αλλάξουν, αλλά να το επιδιορθώσουν. Κάθε φορά που το θυμάμαι, αυτομουντζώνομαι φίλε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
antouan_z Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2005 File EyeProtocol ,δουλευω στην Xerox στα κεντρικα γραφεια στην Συγγρου,παρακαλω οι καταγγελιες για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να γινονται επωνυμα .Δεν θα μπω στο τρυπακι να σε ρωτησω μοντελο εκτυπωτη κτλ γιατι δεν ενδιαφερει κανεναν εδω...παρακαλω ομως να μην γινονται για εταιρεια κολοσσο τετοιες νυξεις...δεν ειναι Νακας ουτε τοπικος εμπορακος. Σε Ευχαριστω Πολυ Υ.Γ Δυσκολο ανθρωπος απο τα κεντρικα να σου μιλησε ασχημα...Ξερω τι σου λεω...ισως μιλησες με την θυγατρικη Docusys Xerox στην Βουλιαγμενης Y.Γ 2 Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο....Ποτε δεν λες κατι τετοιο οταν παιρνεις τηλεφωνο(τουλαχιστον σε σοβαρες εταιρειες).Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα..Πρεπει να κινηθουν διαδικασιες..Τοποθετεισαι αλλιως χωρις να χανεις το δικιο σου... Τελως παντων ασ μεινει εδω το ζητημα σε παρακαλω.... Y.Γ 4 Κακως τον αγορασες απο μεταπωλητη.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Aiolos Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Παιδια επιγραμματικά τα πραγματα ειναι απλά: 1.Προβληματικό καινούργιο προιόν αντικαθίσταται(ταδε έφη αστικός κώδικας) 2.Μην δεχεσθε να περνετε τηλ. εσείς τις αντιπροσωπείες. Εσεις ξερετε μόνο το μαγαζί που αγοράσατε το προιόν και κανέναν άλλον. 3.Στην τελικη βαλτε στο παιγνίδι το ΙΝΚΑ. Αναλαμβανει καποιος αμέσως την υποθεση και σε ενημερώνει συνεχώς για την υπόθεση σου. Τα μαγαζια με το που ακούνε ΙΝΚΑ τρέμουν γιατι ξέρουν οτι ο ΙΝΚΑ διατηρεί λιστες και μπορεί να τους πάει εως και τα δικαστήρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
arpegios Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 παρακαλω ομως να μην γινονται για εταιρεια κολοσσο τετοιες νυξεις...δεν ειναι Νακας ουτε τοπικος εμπορακος. ?? Φίλε Αντουαν με τρέλανες τώρα!¶λλο ποστ διάβασες?Είπε οτι είναι φοβερή εταιρεία, και μίλησε για το πως την αντιμετώπησε αυτός για την αλλαγή του προιόντος που ήθελε.Δεν βλέπω καμμία "νύξη"... Δεύτερον τι σχέση έχει το μέγεθος της εταιρείας?για μεγάλες εταιρείες δεν επιτρέπεται να μιλάμε δηλαδή?Δεν μπορούμε να που με τη γνώμη μας για τη Microsoft πχ, που είναι ακόμα πιο μεγάλη εταιρεία?Εσύ δεν την έχεις σχολιάσει ποτέ? Τρίτον πού είπε οτι του μίλησε κάποιος απο την εταιρεία άσχημα? Τώρα θα μου πεις οτι εσύ το δικηγόρο του κάνεις, αλλά ναι, τρελλάθηκα όταν διάβασα το ποστ, αφου παρεξηγούσε τελείως το αρχικό... leep is a symptom of caffeine deprivation. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 File EyeProtocol ' date='δουλευω στην Xerox στα κεντρικα γραφεια στην Συγγρου,παρακαλω οι καταγγελιες για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να γινονται επωνυμα[/quote'] Antouan, όταν έγραψα αυτή την πέρα-για-πέρα αληθινή ιστορία, το φαντάστηκα ότι κάποιος από τους αναγνώστες μπορεί να εργάζεται στην Xerox. Δεν είμαι τόσο μπομπούνας. Μάλλον δεν πρόσεξες ότι (σε δύο σημεία) αναφέρω ότι είναι μία πραγματικά πολύ καλή εταιρεία, και την αναφέρω σαν παράδειγμα προς μίμηση όχι σαν παράδειγμα προς αποφυγήν. Το ξαναλέω : παράδειγμα προς ΜΙΜΗΣΗ. Είναι πράγματι οι άριστες πολιτικές της εταιρείας που βοήθησαν στην αποκατάσταση του ζητήματος, και είναι αλήθεια ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα διάφορα ελληνικά μικρομάγαζα. Το νόημα του ποστ μου είναι ότι ακόμη και σε μία τέτοιας κλάσης εταιρεία, πρέπει κανείς να εμφανίζεται σαν αποφασισμένος να βρει το δίκιο του - πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με επαρχιώτες κάφρους μίας φθίνουσας αγοράς όπως η αγορά μουσικών οργάνων. Αν θέλεις το όνομά μου και τα λοιπά στοιχεία, πες το μου και θα σου τα στείλω με πμ, αλλά με μία προϋπόθεση: ότι θα ελέγξεις την ιστορία μου (είναι αρκετά πρόσφατη) και θα επανέρθεις εδώ επιβεβαιώνοντας ότι έτσι έχουν τα πράγματα, προς αποκατάσταση της εντιμότητός μου. Είσαι μέσα; Είναι ψέματα ότι η Xerox έχει εκτυπωτές έγχρωμους σε αυτή τη τιμή; Είναι ψεματα ότι βγάζουν κωδικό στην οθονίτσα τους όταν βγάζουν βλάβη; Είναι ψέματα ότι κάποιοι από αυτούς τους κωδικους σημαίνουν πρόβλημα στην μεταφορά; Τα διάβασα αυτά κάπου, ή τα έζησα πραγματικά; Για σκέψου το. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Αntouan πολύ καλά φέρθηκε ο Wow!, μακάρι όλοι να είχαμε το θάρρος να μιλάμε έτσι, θα άλλαζαν πολλά. Τώρα για το αν δουλεύεις εκεί μικρή σημασία έχει, όλοι κάπου δουλεύουμε. Δεν ξέρω αν υπάρχει θεσμοθετημένο πρωτόκολλο για το πως μιλάμε όταν παίρνουμε τηλέφωνο σε μια εταιρεία, και το αν πρέπει να κινηθούν διαδικασίες σε μια εταιρεία είναι δικό της εσωτερικό πρόβλημα, δεν αφορά στον πελάτη, και οφείλει να το λύσει για να τον εξυπηρετεί καλύτερα. Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 ισως μιλησες με την θυγατρικη Docusys Xerox στην Βουλιαγμενης Χωρίς να με ενδιαφέρει και πολύ το θέμα' date=' αλλά μάλλον είναι πρόβλημα της Xerox αν έχει τέτοιες θυγατρικές. Γεια σας, αγοράσαμε τον τάδε εκτυπωτή, έχει κάποιο πρόβλημα και σας τηλεφωνώ για να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να μας φέρετε έναν άλλο....Ποτε δεν λες κατι τετοιο οταν παιρνεις τηλεφωνο(τουλαχιστον σε σοβαρες εταιρειες).Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα..Πρεπει να κινηθουν διαδικασιες..Τοποθετεισαι αλλιως χωρις να χανεις το δικιο σου... Το δίκιο σου δεν χάνεται από τον τρόπο που μιλάς στο τηλέφωνο. Αυτή είναι ελληνική πατέντα. Δηλαδή, οι πιο απαίδευτοι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν εύκολα το δίκιο τους; Το δίκιο σου είναι κατοχυρωμένο με νόμους για την προστασία του καταναλωτή. Αυτό το θέμα δεν είναι καθόλου άσχετο από αυτό που συζητάμε για τους αντιπροσώπους γιατί ακολουθείται η ίδια νοοτροπία. Κακως τον αγορασες απο μεταπωλητη.... Μήπως η ίδια η εταιρεία πρέπει να ελέγχει τους μεταπωλητές της; Τι θα πει "κακώς"; Ίσα-ίσα που πρέπει το περιφεριακό δίκτυο κάθε εταιρείας να υποστηρίζεται και από την ίδια την εταιρεία, παρέχοντας τους καλύτερες τιμές και από τους ίδιους τους πελάτες. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2005 Θα συμφωνήσω κι εγώ 1000% με τους προλαλήσαντες. Είναι περιττό να ξαναγράψω κι εγώ τα ίδια... Θα ήθελα όμως να παροτρύνω τον antouan_z να δεχτεί την πρόταση του Wow!: Αν θέλεις το όνομά μου και τα λοιπά στοιχεία, πες το μου και θα σου τα στείλω με πμ, αλλά με μία προϋπόθεση: ότι θα ελέγξεις την ιστορία μου (είναι αρκετά πρόσφατη) και θα επανέρθεις εδώ επιβεβαιώνοντας ότι έτσι έχουν τα πράγματα, προς αποκατάσταση της εντιμότητός μου. Είσαι μέσα; να ελέγξει την αλήθεια των γραφόμενών του και εν τέλει να τα διαψεύσει ή να τα επιβεβαιώσει... www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις