Προς το περιεχόμενο

Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ενταξει για την Αγγλια πρεπει να παραδεχτεις οτι ειναι ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ κανονικο (ΤΡΕΛΛΕΣ τιμες ειδικα στα vintage τα οποια τα πουλανε 40% παραπανω απο τις ΗΠΑ)' date='προφανως οι Αγγλοι μετατρεπουν αυτοματα τα δολλαρια σε λιρες!! :lol:

απο την αλλη ειναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ αγορα για να ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ vintage οργανα,εκει "ξεφορτωθηκα" την συλλογη μου σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ τιμες για τα ευρωπαϊκα & αμερικανικα δεδομενα! (και η πλακα ειναι οτι οι τιμες απο τοτε που την ξεφορτωθηκαν εχουν ανεβει 40%!!!!!)[/quote']

 

Αυτο που βλεπω με τις τιμες ειναι το εξης σε ΟΛΑ τα προιοντα οχι μονο τα μουσικα...

 

Τιμη Αμερικης σε $ , Τιμη Αγγλιας Δολλαρια=Λιρα, Τιμη Ευρωπης ΛιραΧ1.5 =Ευρω.

 

Αρκετα πραγματα εχουν φανταστικες τιμες στην Αγγλια (Τοκαι, Γκιμπσον, Λανευ, Μαρσαλ, Κορνφορντ, Οραντζ, ΗΒΕ πεταλια κτλ κτλ.) , αλλα τα καθημερινα αξεσουαρ, η` πεταλια μαζικης παραγωγης, τα χτυπανε...

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 215
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα νέο μέλος στο Φόρουμ ίσως να λέει ανακρίβειες
Αυτό χρήζει μίας διευκρίνησης. Ασφαλώς ένα νέο μέλος αξίζει κάθε σεβασμό μας. Όμως' date=' στο παρελθόν, υπήρξαν περιπτώσεις ανθρώπων που ήταν "βαλτοί", δηλαδή χωρίς να έχουν κανένα ενδιαφέρον για το φόρουμ μπήκανε μέσα, γράψανε μία κακεντρέχεια για κάτι ή κάποιον και μετά εξαφανίστηκαν. Έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι αυτές οι περιπτώσεις είναι μέρος του πολέμου συμφερόντων που διεξάγεται ανάμεσα σε αντιπροσώπους και μαγαζάτορες οι οποίοι επιδιώκουν με αυτό το τρόπο να θίξουν τους ανταγωνιστές τους.

 

Εσύ hous δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, αλλά θα μπορούσες να ανήκεις, οπότε - εγώ τουλάχιστον - είμαι πάντοτε επιφυλακτικός σε τέτοιες καταγγελίες όταν γίνονται από κάποιο πολύ νέο μέλος. Στην θέση μου θα έκανες το ίδιο.[/quote']

 

 

 

Σωστός!!

 

Να έχω και εγώ το νού μου δηλαδή για κάτι τέτοιους

 

Σημειώνω οτι το Φόρουμ το παρακολουθώ καθημερινά για πάνω απο ένα χρόνο αλλά δεν συμμετέχω γιατί πιστεύω οτι δεν έχω "ειδική" εμπειρία και γνώση σε πολλά απο τα θέματα.

Προτιμώ λοιπόν να μήν απαντήσω παρά ίσως να αποπροσανατολίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιστε και αλλο.........Καλα τα πατε!!!!Γουσταρω...

Ανοιξε τα παραθυρα γρηγορα Νικο Ευαγγελατο....

 

Καλά, κάνε πλάκα... Ο Τσιαμτσίκας παίζει κιθάρα φανατικά!! :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχχχαχααχα μια παρατήρηση μόνο (όχι και ότι είμαι κτήνος γραμματικής και ορθογραφίας προς Θεού) αλλά είναι Νίκος Ευαγγελάτος και στην κλητική Νίκο Ευαγγελάτε η μισή Ελλάς αυτό το όνομα το βιάζει..... δεν είναι το Ευαγγελάτο (like μαντολάτο) και επιτέλους ΝΑΙ

ΣΕ τι κόσμο θα ζήσουν τα παιδιά μας? :lol: :lol: :lol:

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχχχαχααχα μια παρατήρηση μόνο (όχι και ότι είμαι κτήνος γραμματικής και ορθογραφίας προς Θεού) αλλά είναι Νίκος Ευαγγελάτος και στην κλητική Νίκο Ευαγγελάτε η μισή Ελλάς αυτό το όνομα το βιάζει..... δεν είναι το Ευαγγελάτο (like μαντολάτο) και επιτέλους ΝΑΙ

ΣΕ τι κόσμο θα ζήσουν τα παιδιά μας? :lol: :lol: :lol:

 

 

Καλά πιο off και από τα off side του Γκέκα' date=' αλλά τα κύρια ονόματα σε -ος την Κλητική την κάνουν σε -ο. Αλλοιώς θα λέγαμε [b']Νίκε[/b] Ευαγγελάτε. :wink:

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουυυπς... δίκιο ΄χεις που να θυμάμαι από το (πάνε 25 χρόνια) δημοτικό :oops: που κάναμε το σχετικό Θέμα ότι τα κύρια ονόματα εξαιρούνται..... σωστά άνθρωπινο όνομα είναι δεν είναι πράγμα...... που λέγαμε.....ότι δεν έχουν και πληθυντικό χεχεχεεχεχεεχεεχεχεχε (είπαμε δεν είμαι κτήνος γνώσεως γραμματικής, απλά μου έκανε εντύπωση)

και απλά θυμόμουν τον κανόνα ότι τα ονόματα σε -ος στην κλητική είναι -ε

 

πάντως αυτός ο Γκέκας θέλει κλωτσιές...... :evil: :evil:

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω και υποστήριξη και ακόμη δεν έχω καταλάβει πως προσφέρεται αυτή η υποστήριξη όταν έχεις αγοράσει από το εξωτερικό. Πρόσεξε' date=' δε λέω ότι δεν υπάρχει, λέω ότι εγώ δεν έχω καταλάβει πως γίνεται.. θα χαρώ να μου το εξηγήσει κάποιος. Όλη η ιδέα του να αγοράζουμε από το εξωτερικό στηρίζεται στην προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα έρθει θα είναι άψογο, αλλά μερικές φορές δεν είναι.

[/quote']

Λοιπόν eyprotocol θα σου πω 2 παραδείγματα (που τα έχω ξαναγράψει παλιότερα):

Α) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πριν 1 χρόνο περίπου αγόρασα από Γιαννιώτικο γνωστό και μεγάλο μαγαζί (ο νοών νοείτω...) μπασοενισχυτή Behringer ULTRABASS BX600 γύρω στα 230¤ αν θυμάμαι καλά...

Με το που τον πάω στο στούντιο και τον δοκιμάζω, καταλαβαίνω ότι έχει πρόβλημα. Το ηχείο του έτριζε απίστευτα πολύ σαν να ήταν ξεκολλημένο.

Το πάω επιτόπου πίσω και οι πωλητές (που τους γνωρίζω και προσωπικά) αφού με κοίταξαν με μισό μάτι, με ύφος "μάλλον κάποια μ-----α έκανες και τον χάλασες" αποφασίζουν ότι θα το στείλουν για επισκευή.

Για αντικατάσταση ΟΥΤΕ που το συζητούσαν, παρόλο που τον είχα αγοράσει πρίν από 30'!!!

Τον στέλνουν στον Στόλλα στην Πάτρα (για την ακρίβεια μέσω Αθήνας...γιατί "έτσι πάει η μεταφορική" μου είπανε) και αφού επέστρεψε μετά από 1 μήνα μου τον δίνουν υποτίθεται φτιαγμένο. Τον παίρνω χαρούμενος, πάω ξανά στουντιο, δοκιμάζω και προς έκπληξή μου ο ενισχυτής δεν είχε ΑΓΓΙΧΤΕΙ από τα μαστόρια του Στόλλα!!! :twisted: :twisted:

Τα παίρνω, πάω στο μαγαζί, τους τα ψέλνω κανονικά (τι μου έφτιαγαν και οι υπάλληλοι...) και προσπαθούσα να μιλήσω στον μαγαζάτορα, (που μέχρι εκείνη τη στιγμή τον θεωρούσα φίλο) αλλά αυτός ήταν κλεισμένος στα "ιδιαίτερα δωμάτιά" του και ασχολούταν με πιο ...σοβαρές υποθέσεις (τα έξυνε κανονικότατα δηλαδή!).

Με τα πολλά μου λένε ότι "δεν έχουμε και πολύ καλές σχέσεις με τον Στόλλα" και ατάκες του στυλ "...και να τους τον ξαναστείλουμε για επισκευή μπορεί πάλι να μη ασχοληθούν μαζί του", "συμβαίνουν αυτά", "πάρτους κι εσύ κανά τηλέφωνο", "έλα μωρέ μια χαρά παίζει...", "Behringer πήρες, τι περίμενες" και άλλα τέτοια που με έβγαλαν ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ!

Τους λέω : "Αγόρασα κάτι, το οποίο ασχέτου τιμής και φίρμας, είναι καινούριο και ΟΦΕΙΛΕΙ και ΑΠΑΙΤΩ να λειτουργει 1000% σωστά βγάζοντάς το από το κουτί"

Αφού έγιναν κάποιες διαβουλεύσεις με τον κ.κ. μαγαζάτορα (ο οποίος εξακολουθούσε να μην έρχεται έξω να με δει), και αφού πήραν κάποια τηλέφωνα στο Στόλλα, βάζοντας "μέσο" να τον προσέξουν τον ενισχυτή αυτή τη φορά που θα τους τον ξαναστείλουν, τον έστειλα πάλι Πάτρα (μέσω Αθήνας...)....

Μετά από ΑΛΛΟ 1 ΜΗΝΑ, τον πήρα διορθωμένο ευτυχώς...

Αυτό το "ευτυχώς" όμως, το πλήρωσα 30¤, γιατί όπως μου είπαν "εεε...τον στείλαμε 2 φορές Πάτρα, δε θα χρεωθούμε τα μεταφορικά..."

Οπως καταλαβαίνετε, ΔΕΝ ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ και με την πρώτη ευκαιρία κάνω ωραιότατη ..."διαφήμιση" του μαγαζιού σε φίλους Γιαννιώτες μουσικούς...

 

Β) ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

Αγόρασα από τον Thomann για ένα φίλο ένα Behringer εφέ XV Amp αξίας 69¤. (Επιμένω στην Behringer... :lol: )

Με το που ήρθε, αφού το χρησιμοποιήσαμε για 5', έβγαλε πρόβλημα! ¶ρχισε να κάνει reset μόνο του....

Αφού κατέβασα...καντήλια για την γκαντεμιά μου, επικοινώνησα με τους Γερμανούς και μου είπαν να το στείλω πίσω.

Πλήρωσα νομίζ 15¤ περίπου για την αποστολή και τους έστειλα με φαξ την απόδειξη του ταχυδρομείου. Σε λίγες μέρες, με πήρε ο Γιώργος που δουλεύει εκεί και μου λέει:

"Έχεις τις εξήε 3 επίλογές:

1) Να σου το διορθώσουμε και να στο ξαναστείλουμε, επιστρέφοντας σου και τα 15¤ των εξόδων αποστολής,

2) Να σου στείλουμε ένα καινούριο + 15¤

3) να βάλουμε στην κάρτα σου 69+15¤ (αξία +μεταφορικά)

 

Διάλεξα τη 2η λύση, και μέσα σε 2-3 εβδομάδες είχα ένα ΝΕΟ XV amp στα χέρια μου...:D

 

 

ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ eyprotocol??? :roll: :roll:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ eyprotocol??? :roll: :roll:

 

Εγώ τι λέω; Το θέμα είναι τι λες (ή μάλλον τι είπες) εσύ. Έβαλες ένα δικηγόρο να τους πάρει τηλέφωνο; Τους έστειλες ένα εξώδικο; Έκανες καμιά μήνυση;

 

Μα καλά, δεν καταλαβαίνεις ότι βρίσκουν και τα κάνουν; Εσύ νομίζεις ότι ο γερμανός είναι σωστός επειδή μας αγαπάει και μας εκτιμάει; Όχι βέβαια. Είναι σωστός διότι ξέρει ότι μπορείς να τον σκίσεις αν έχεις δίκιο και είσαι αποφασισμένος να χάσεις λίγο χρόνο.

 

Πάντως, να ξέρετε ένα πράγμα. Ένα τηλέφωνο από δικηγόρο (εγώ έχω ένα φίλο μου που τον βάζω και κάνει τέτοιες δουλειές - αληθινό δικηγόρο, εννοώ) είναι συνήθως αρκετό απέναντι σε τέτοια σκουλήκια, διότι ένα από τα χαρακτηριστικά τους είναι ότι είναι θρασύδειλοι.

 

Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ, αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.

 

Μην στενοχωριέσαι όμως, και εγώ τα έχω περάσει αυτά και τα ξέρω. Από τότε που άρχισα να σπάω πράγματα, όταν ακούω too many λακαμίες, έχουν σταματήσει να μου συμβαίνουν.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου