ELIANIOS Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Haryy, μετά το "ευχαριστώ" μου για το καλό θρεντ και τον χρόνο σου, θα ήθελα να ζητήσω αν είναι εύκολο να ξαναανεβάσεις τα αρχεία μετονομασμένα τυχαία σε 1, 2 και 3. Θέλω να τα ακούσω χωρίς να γνωρίζω ποιο είναι ποιο. Δεσμεύομαι επίσης ότι δεν θα κοιτάξω το file size τους κατά την ακρόαση (μεγαλώνει όσο περισσότερα είναι τα αρχικά khz). Καλο και το θελω και γω 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Σας τα ανεβάζω. Αν θέλει και κάποιος άλλος να το κάνει, απλά ας μην κοιτάξει τα μεγέθη των αρχείων παρά μόνο μετά για επιβεβαίωση. one.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 2o two.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 3o three.wav http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Κeep on testing!! :) :) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ELIANIOS Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 το 2 διαφερει απ τ αλλα που ειναι(μοιαζουν) με αποκλιση 0,0000000000000000001% 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Infernalgr Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Ειναι διαφορετικα τα takes πραμα που μπερδευει, αλλα σε μενα ακουγονται απο το "χειροτερο" μεχρι το "καλυτερο" ως: τρια, δυο, ενα, ant1 Come to the dark side, we have cookies! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Aiolos Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Καλυτερο ειναι αυτο που ονομαζεις 96Khz Η πιο πλουσια παρουσια Μετα το 44.1 khz Υποδιεστερο του πρωτου αλλα με καλα στοιχεια ειδικα στισ χαμηλες και μετα το 192 khz φτωχο θαμπο και χωρις ζωντανια ακρα. Με μια γρηγορη ακροαση σε Focal SM11 και χωρις ιδιαιτερα σωστο χωρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Mια μικρή παρατήρηση για αυτό που λέει ο Infernalgr για τα διαφορετικά takes. Η μικρή διαφορά μεταξύ των takes είναι που δίνει κατά την γνώμη μου μεγαλύτερο βάρος στην "απόφαση" για το αν αξίζει τελικά να γράφεις πάνω από τα 44.1kHz, είναι και κατά κάποιο τρόπο ένα real world test. Αν δηλαδή ξεπερνάς αυτό το "εμπόδιο" και διακρίνεις γενικότερες διαφορές στον ήχο τότε παίρνει μεγαλύτερη αξία η απόφαση για το αν αξίζει ή όχι να το κάνεις. Βέβαια παίζει μεγαλό ρόλο και η απόδοση μεταξύ των takes, δηλαδή οι δυναμικές να είναι όσο το δυνατόν ίδιες αλλά και η χροιές. Νομίζω πάντως ότι αυτό το κατάφερα (πέρα από τα sloppy παιχτικά και φωνητικά. Μην ξεχνάτε..μπασίστας είμαι, οπότε sorry εκ των προτέρων αν προσέβαλα την αισθητική σας, το καταλαβαίνω, ο σκοπός του τεστ ήταν άλλος ;D ;D) @aiolos Καταλαβαίνω τι δεν σου άρεσε. Ομολογώ ότι μου λείπουν λίγο οι δυναμικές των άλλων takes (μάλλον η "ζωντάνια" που λες) αλλά με κατέπληξε η καθαρότητα στις χαμηλομεσαίες σε σχέση με τα άλλα και η διαύγεια στις μεσαιουψηλές και ψηλές (ειδικά οι χορδές της ακουστικής μου ακούγονται υπέροχες). Πλάκα έχει πάντως το πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται το "καλό", ο καθένας μας. :) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2010 Οι διαφορές που κατάλαβα μπορεί να ήταν και τυχαίες και να αφορούν το performance. Οπως είπα δεν είναι σταθερή η πηγή για να κρίνει κανείς. Διαφορετικό παίξιμο, έστω και σε μια νότα που ακούμπησε η πέννα αλλιώς (που είναι πολυ πιθανό) μπορεί να θεωρηθεί "διαύγεια" ή μουντάδα ή όγκος ή το αντίθετο. Το τεστ αυτό θα πρέπει να έχει κατι σταθερό σαν πηγή καθώς οι διαφορές είναι πολύ μικρές και ιδιαίτερα για όσους δεν κρίνουν με Lavry, Weiss κλπ στην αλυσίδα του monitoring. Πολύ καλή προσπάθεια haryy. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση