fuzzywoo Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2010 Χαίρετε, είμαι καινούριος στο noiz και ζητάω μια συμβουλή: Ηχογραφώ ένα album πού θα κυκλοφορήσει και έχω ένα δίλλημα. Το budget ήταν σχετικά χαμηλό, οπότε αποφάσισα να γράψω τύμπανα με 4 ή 5 μικρόφωνα ( 2 overhead, kick, snare και ίσως hi-hat). Το δίλλημα είναι το εξής: Έχω ακούσει τύμπανα με 5 mic και ήταν άψογα, αλλά τα overhead ήταν πυκνωτικά με μεγάλο διάφραγμα, που τους έδινε χώρο. Εγώ εχω 2 φτηνά μεγάλου διαφράγματος, το akg c3000 (οχι b!) και το T.Bone sct2000, ενώ πυκνωτικά με μικρό διάφραγμα έχω δυο beyerdynamic σειράς mce της δεκαετίας του 90, πιθανώς stereo matched. Εσείς θα βάζατε τα φτηνά για μεγαλύτερο χώρο και τον ήχο του μεγάλου διαφράγματος ή τα beyerdynamic για ασφάλεια; Δεν θέλω να έχω έξτρα δουλειά μετά! Ευχαριστώ προκαταβολικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Δεν έχεις πολλές επιλογές νομίζω. Βάζεις τα beyer σε overheads και δοκιμάζεις τα υπόλοιπα στους συνδυασμούς μπότα, ταμπούρο, HH και ακούς το καλύτερο. Αντί για hh θα μπορούσες να δοκιμάσεις το 5ο μικρόφωνο (ποιο είναι?) στο floor tom γιατί συνήθως είναι το πιο χαμηλωμένο στα tom breaks όταν τα ακούς από Overheads μόνο. Έτσι θα ακούγεται λίγο πιο ισορροπημένο το σετ. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 καλημέρα .. δε διευκρινίζεις για τι σετ τυμπάνων μιλάς...πχ...5άρι κιτ... και για μένα mic στο HH είναι περιττό από τη στιγμή που πχ.δε παίζεις φανκ (ή παίζεις)...ένα καλό HH θα το πιάσουν τα overheads κ' το mic του ταμπούρου και μάλιστα πολύ δυνατά.... μήπως να βάλεις mic σε κάποιο τομ ... βασικά αν το κιτ δεν είναι καλό και δεν έχει mic στο τομ θα ακούγεται πολύ μουντά/χαμηλά.... αλλά από την άλλη χρησιμοποιείς τομ ..? δε διευκρινίζεις... καλή τύχη και ανέβασε κάτι να ακούσουμε όταν έχεις.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 το T-bone που εχεις ΜΑΜΑΕΙ σαν room mic (το εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες),στη θεση σου θα χρησιμοποιουσα χαλαρα AYTH την τεχνικη: http://www.danalexanderaudio.com/glynjohns.htm θα εβαζα δε τα μικορφωνα που εχεις ως εξης 1.akg c3000 2.T-bone 3.ενα 57αρι (καπου θα βρεις ενα δε μπορει) 4.ενα μικροφωνο για bass drum (κατα σειρα..δικης μου προτιμησης:EV RE20,EV N D868,Audix D6,akg D12,AKG D112) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuzzywoo Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Μάλλον τεσσαράκι σετ θα είναι τελικά. Για μπότα θα βάλω beyerdynamic m 88 (έχω ακούσει τα καλύτερα) και για ταμπούρο πήγα και πήρα ένα shure sm57 :) Την τεχνική του glyn johns την έχω υπ' όψιν και 90% θα χρησιμοποιήσω η αυτή ή την recorderman για Overheads με μικρόφωνα και σε μπότα ταμπούρο.. και σε κανα δυό πού έχει σκούπες σκέφτομαι να βάλω ή akg ή tbone να γράφουν ταμπούρο και ride για λεπτομέρεια... Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, την αλλη εβδομάδα με λίγη τύχη θα ανεβάσω τα δοκιμαστικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 H Glyn Johns ενώ έχει εστιασμένο ταμπούρο και το εμφανίζει στο κέντρο της στερεοφωνικής εικόνας, κατά τη γνώμη μου δεν συμπεριφέρεται το ίδιο καλά στο υπόλοιπο σετ, μου ακούγεται λίγο ασαφής. Μου αρέσει να την μετατοπίζω προς τα δεξιά (πάλι με ίση απόσταση των 2 οver ως προς το snare) και να μοιάζει περισσότερο με κλασσικό σετάρισμα των overheads. To image shift του snare το αντισταθμίζω με το να μην ανοίγω "τέρμα" τα panpots. Έτσι παραμένει εστιασμένο στο κέντρο το ταμπούρο, δεν ανοίγει υπερβολικά η εικόνα και έτσι ακούγονται τα τύμπανα σαν ένα όργανο, και αναιρούνται τα μειονεκτήματα που ακούω στην glyn johns όσον αφορά τα υπόλοιπα μερη του σετ. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuzzywoo Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Φεβρουαρίου 2010 κατάλαβα... Γενικά πάντως ψάχνω μια δημιουργική λύση, γιατί δν έχω την πολυτέλεια να βάλω mic σε κάθε τύμπανο χωριστά, και με ενδιαφέρει γενικά η σχετικά "μεγάλη" εικόνα του σετ, θα τσεκάρω φυσικά και την στάνταρ τοποθέτηση και θα συγκρίνω. Έχεις υπ' όψιν την recorderman? googlαρε την, είναι μόνο για τα overheads αλλά τα samples που άκουσα μετράνε, και μπορείς να βάλεις έξτρα μικρόφωνα σε μπότα κ ταμπούρο με σχεδόν μηδενικά προβλήματα ακύρωσης φάσεων κλπ.. άκουσα επίσης ότι η glyn johns με ακόμα ένα omni για το δωμάτιο είναι ακόμα πιο αποτελεσματική... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2010 To μυστικό στην τεχνική του glyn είναι οτι το μικρόφωνο που βρίσκεται πάνω από το τομ πρέπει να βλέπει το snare αλλά παράλληλα το σώμα του ντράμερ πρέπει να κρύβει το hi hat ώστε αυτό να αποκτάει καλύτερο διαχωρισμό στην στερεοφωνία και να μην ακούγεται σαν να έρχεται από παντού! Επίσης 2 "καλοπατημένα" ;D room mics κάνουν την διαφορά! Τοποθετημένα αρκετά χαμηλα στο ύψος της μπότας και κοντά στο σετ δίνουνε όγκο, ή αρκετά ψηλά ποιο μακρυά από το σέτ και κοιτώντας τα πιατίνια για ποιο αλμπίνι ήχο http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση