Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Μήπως γνωρίζεις και γιατί μας λένε να έχουν κοινή γείωση το μικρόφωνο (κονσόλα) και η κιθάρα (ενισχυτής)?

Μήπως σε περίπτωση προβλήματος γείωσης υπάρχει διαφορά δυναμικού μεταξύ των 2 φάσεων (όταν μιλάμε για σύνδεση σε διαφορετικές φάσεις)? ???

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Μήπως γνωρίζεις και γιατί μας λένε να έχουν κοινή γείωση το μικρόφωνο (κονσόλα) και η κιθάρα (ενισχυτής)?

Μήπως σε περίπτωση προβλήματος γείωσης υπάρχει διαφορά δυναμικού μεταξύ των 2 φάσεων (όταν μιλάμε για σύνδεση σε διαφορετικές φάσεις)? ???

Το να έχουν κοινή γείωση σημαίνει να βρίσκονται στην ίδια φάση.Με αύτο το τροπο απλα γλιτώνει φορτία..Φαντάσου να εχεισ στην ιδια φάση κονσόλα μαζι με ενισχυτές ΡΑ και πατάρι ..δημιουργουνται μεγαλα φορτια λογς καταναλωσης,και μεγαλα φορτια σημαινει ΘΟΡΥΒΟΣ..

 

Επίσης κατι θεμελιωδες και σοβαρο......οταν λεμε για 3 διαφορετικεσ φάσεις μιλαμε παλι για μια γείωση.Μια κεντρικη τριφασικη παροχή εχει μεν 3 φασεισ αλλα η γειωση ειναι κοινη :)

 

Δημοσιευμένο

για μια πιο απλη λυση και οικονομικη μπορεις να βαλεις και ενα σφουγγαρακι... σαν αυτο ας πουμε

 

http://www.thomann.de/gr/shure_95a2428.htm

 

 

ασε που δεν θα χαλασει και ποτε απο τα σαλια ... αν και εχει και αλλο σφουγγαρακι απο μεσα για τα φτυσματα  ;D ;D παρολαυτα με αυτο προστατευεται απο διαφορα καθως και εσυ απο τα χτυπηματα στα χειλια...επισης θα μειωσει και λιγο τα τυχον προβληματα στο πι και στο φι...

Δημοσιευμένο

για μια πιο απλη λυση και οικονομικη μπορεις να βαλεις και ενα σφουγγαρακι... σαν αυτο ας πουμε

 

http://www.thomann.de/gr/shure_95a2428.htm

 

 

ασε που δεν θα χαλασει και ποτε απο τα σαλια ... αν και εχει και αλλο σφουγγαρακι απο μεσα για τα φτυσματα  ;D ;D παρολαυτα με αυτο προστατευεται απο διαφορα καθως και εσυ απο τα χτυπηματα στα χειλια...επισης θα μειωσει και λιγο τα τυχον προβληματα στο πι και στο φι...

πολύ μουντίλα το σφουγγαρακι..χάνεις πολύ hi mid kai high συχνότητες

Δημοσιευμένο

εγω που το εχω βαλει στο shure μου δεν εχω ακουγεται καμια ιδιαιτερα αισθητη διαφορα...ουτως η αλλως θα πειραξεις και λιγο το eq για ερθει στα ισα του...επιπλεον η αποψη μου ειναι οτι και η φωνη ειναι μουσικο οργανο και θελει και αυτητα εφε της... ας πουμε λιγο ντιλει και λιγο κορους μπορουν να σου διορθωσουν οτι ατελειες εχεις φωνητικα χωρις να σου διαβρωσουν την χροια...απο λιγο ομως ετσι ???

Δημοσιευμένο

εγω που το εχω βαλει στο shure μου δεν εχω ακουγεται καμια ιδιαιτερα αισθητη διαφορα...ουτως η αλλως θα πειραξεις και λιγο το eq για ερθει στα ισα του...επιπλεον η αποψη μου ειναι οτι και η φωνη ειναι μουσικο οργανο και θελει και αυτητα εφε της... ας πουμε λιγο ντιλει και λιγο κορους μπορουν να σου διορθωσουν οτι ατελειες εχεις φωνητικα χωρις να σου διαβρωσουν την χροια...απο λιγο ομως ετσι ???

αν και δεν ειναι σχετικο με το θέμα ειμαι της γνώμης οτι οι ατέλειες διορθώνονται μονο με μαθήματα και δουλεία  :)

Δημοσιευμένο

παιδια σορρυ αλλα αυτα που εχουν ειπωθει πιο πανω ειναι ολα λαθος.....

καταρχην ολες οι φασεις σε ενα τριφασικο συστημα εχουνε κοινη γειωση(καταληγουν στην γειωση της παροχης)......δεν υπαρχει ξεχωριστη...

δευτερον δυο φασεις μεταξυ τους εννοειται οτι εχουν διαφορα φασης και ειναι 120 μοιρες.....

τριτον δεν παιζει κανεναν ρολο εαν το ενα μηχανημα ειναι συνδεδεμενο στην R ΦΑΣΗ το αλλο στην T και το αλλο στην S.........εαν ητανε ετσι δεν θα ειχαμε τριφασικες παροχες σε σπιτια για τον κινδυνο ηλεκτροπληξιας. το προβλημα εγγυται ειτε στην γειωση της παροχης η οποια δεν ειναι η ενδεδειγμενη κατω απο 3Ω με αποτελεσμα οποιοδηποτε μεταλλικο αντικειμενο συνδεδεμενο με το ρευμα να εχει καποιο ηλεκτρικο φορτιο λογο μικρης διαρροης με αποτελεσμα μολις το ακουμπαμε να κανουμε εμεις την καλυτερη γειωση.Και τελευταιο και μαλλον πιο πιθανον ειναι καποιο απο τα συνδεδεμενα μηχανηματα στην προκειμενη περιπτωση το μικροφωνο δεν εχει στοιχειωδη γειωση απο το καλωδιο του με αποτελεσμα να χαιρεσαι αφανταστα οποτε το ακουμπας......

RUN FOREST....RUN!!!!

Δημοσιευμένο

παιδια σορρυ αλλα αυτα που εχουν ειπωθει πιο πανω ειναι ολα λαθος.....

καταρχην ολες οι φασεις σε ενα τριφασικο συστημα εχουνε κοινη γειωση(καταληγουν στην γειωση της παροχης)......δεν υπαρχει ξεχωριστη...

δευτερον δυο φασεις μεταξυ τους εννοειται οτι εχουν διαφορα φασης και ειναι 120 μοιρες.....

τριτον δεν παιζει κανεναν ρολο εαν το ενα μηχανημα ειναι συνδεδεμενο στην R ΦΑΣΗ το αλλο στην T και το αλλο στην S.........εαν ητανε ετσι δεν θα ειχαμε τριφασικες παροχες σε σπιτια για τον κινδυνο ηλεκτροπληξιας. το προβλημα εγγυται ειτε στην γειωση της παροχης η οποια δεν ειναι η ενδεδειγμενη κατω απο 3Ω με αποτελεσμα οποιοδηποτε μεταλλικο αντικειμενο συνδεδεμενο με το ρευμα να εχει καποιο ηλεκτρικο φορτιο λογο μικρης διαρροης με αποτελεσμα μολις το ακουμπαμε να κανουμε εμεις την καλυτερη γειωση.Και τελευταιο και μαλλον πιο πιθανον ειναι καποιο απο τα συνδεδεμενα μηχανηματα στην προκειμενη περιπτωση το μικροφωνο δεν εχει στοιχειωδη γειωση απο το καλωδιο του με αποτελεσμα να χαιρεσαι αφανταστα οποτε το ακουμπας......

εγραψα και πιο πανω σχετικά με την κοινη γείωση .Τον διαχορισμό των φάσεων τον κάνεις για να έχεις μοιρασμένα σωστα τα φορτία σου ,οποτε γι'αυτό το λόγο αποφευγεις να εχεις στην ιδια φάση το πατάρι (πχ.κονσολα stage,περιφερειακα,ενισχυτεσ οργάνων ,όργανα)με τους τελικους ενισχυτες(φαντασου να εχεις 5 ενισχυτες Χ 2400 watt μονο για τα monitor)

για το μικρόφωνο διαφωνω γιατι αν υπηρχε προβλημα στη γείωση κατα 99% το ακούς

Δημοσιευμένο

εγραψα και πιο πανω σχετικά με την κοινη γείωση .Τον διαχορισμό των φάσεων τον κάνεις για να έχεις μοιρασμένα σωστα τα φορτία σου ,οποτε γι'αυτό το λόγο αποφευγεις να εχεις στην ιδια φάση το πατάρι (πχ.κονσολα stage,περιφερειακα,ενισχυτεσ οργάνων ,όργανα)με τους τελικους ενισχυτες(φαντασου να εχεις 5 ενισχυτες Χ 2400 watt μονο για τα monitor)

για το μικρόφωνο διαφωνω γιατι αν υπηρχε προβλημα στη γείωση κατα 99% το ακούς

 

 

με τα δικα σου λεγομενα συμφωνω με καποια αλλα που διαβασα εχω ενστασεις.....εγω δεν αναφερθηκα στο λογο που γινεται διαχωρισμος φασεων( ο οποιος ειναι προφανες οτι ειναι ο καταμερισμος του φορτιου).....καμια σχεση  προσπαθησα να απαντησω σε μερικα ανακριβη πραγματα........ξερω γιατι γινεται μιας και την κανω εγω στη δουλεια μου ;D ;D....απλα ηθελα να δωσω καποιες απαντησεις σε καποια λαθος πραγματα,,,,,τωρα το εαν φταιει το μικροφωνο ή οχι...δεν ειμαι εκει για να ξερω ...παντως σιγορα δεν φταινε ολα τα υπολοιπα που αναφερθηκαν......

RUN FOREST....RUN!!!!

Δημοσιευμένο

"Now, if the PA and the guitar amp are both properly grounded and both plugged into the end of the same piece of Safety Ground wire, then you're fine - there may be 60V on the chassis of the amp and the PA, but as long as they're the same, current won't flow from one to the other. If you were standing barefoot on a wet concrete floor, it would be another story because you'd be connecting yourself to the the Planet Earth, which is down at the other end of the Safety Ground Wire.

But suppose the PA is plugged into a different outlet on a different circuit with a different amount of voltage sitting on its safety ground wire. You might have 60V on the PA's chassis and only 10V on the amp's chassis, or vice versa. You just never know. That's what causes the "shock me" scenario in equipment that is "properly grounded."

 

Ignantios, αυτό δεν είναι ένα σενάριο όπου η σύνδεση των μηχανημάτων σε κοινή φάση σε γλιτώνει από ηλεκτροπληξία ή έστω "τσίμπημα"?

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...