George32 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Οι κιθαριστες στο συγκροτιμα μου, προσφατα γνωρισαν εναν τυπο απο τον Πειραια ο οποιος φτιαχνει απιστευτα λαμπατα χειροποιητα distortion πεταλια απο τον οποιον ηδη εχουν τσιμπισει απο ενα ο καθενας... Τωρα στο θεμα... Αγτο το συγκεκριμενο πεταλι ηχει πολυ καλυτερα απο καθε ενισχυτη η οποιοδηποτε αλλο πεταλι εχω ακουσει... Ειναι πεντακαθαρος γεματος ηχος, ονειρεμενος ηχος για καθε μεταλα! εχει αρκετες επιλογες.. Ειτε eq ειται και καποιες αλλες ιδιαιτεροτητες που εχει...και η τιμη του ειναι γυρω στα 300ευρω...τιμη λογικοτατη ...σιγουρα καποιο αλλο πεταλι με την ποιοτητα αυτου θα κοστιζε παραπανω απο 500ευρω... Το ποιο καλο ομως σε ολη την υποθεση ειναι οτι εχεις προσωπικη επαφη με τον μηχανικο σου κ οτι σε χαλαει η αν θεσ κατι παραπανω, απλως το λες και στο φτιαχνει!! Η αποψη μου ειναι οτι σιγουρα αν ημουν κιθαριστας θα τσιμπουσα και εγω ενα! Δεν θυμαμαι πως τον λενε τον τυπο, παντως αν καποιοσ Νοιζας (Μεταλας) ενδιαφερετε, μπορω με ενα τηλεφωνο να μαθω! αυτα ;p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Εγω παντως παιδια προτιμω τα αναλογικα απο τα ψηφιακα... Ο ηχος τους ειναι σχεδον παντα πιο ζεστος και πιο κλασικος Ένα παράδειγμα σύγκρισής σου μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού? (μη μου βάλεις προσομοίωση πεταλιέρας εναντίον πραγματικού πεταλιού γιατί εδώ δεν μιλάμε τόσο για αυτά αλλά για μεμονωμένα...) Αγτο το συγκεκριμενο πεταλι ηχει πολυ καλυτερα απο καθε ενισχυτη η οποιοδηποτε αλλο πεταλι εχω ακουσει... Ακόμη και από κλασσικούς μεγάλους high gain ενισχυτές σε 4x12? Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
klhronomos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Πρόσφατα ασχολήθηκα με την κατασκευή κάποιων απλών πεταλιών και διαπίστωσα πως το χειροποίητο είναι απλώς ΤΑΥΛΑ. Με την προϋπόθεση να το φτιάχνεις ο ίδιος βέβαια. Και εξηγούμαι: Το χειροποίητο αναλογικό είναι πάντα πιό καλό. Γιατί αισθάνεσαι δημιουργός, καλλιτέχνης, ολίγον τί θεός που πήρες μιά χούφτα μπαρμπάτσαλα και τα έβαλες να κάνουν δουλειά. Άσε που είναι τρελό κόλλημα να σχεδιάζεις πλακέτες, να προσπαθείς να λύσεις προβλήματα χώρου, είναι το πιό διασκεδαστικό παζλ που υπάρχει! Το χειροποίητο μπορείς να το "κουρδίσεις" όπως θες εσύ. Να έχει όσα μπάσα θέλεις, όσο gain χρειάζεσαι, το bypass τής αρεσκείας σου, τους διακόπτες/ποτενσιόμετρα που σ' αρέσουν εκεί που σε βολεύουν, 2-3-4-5 εφέ που πάντα χρησιμοποιείς μαζί σε ένα κουτί κ.ο.κ. Φυσικά κάποιο αναλογικό που δεν είναι φτιαγμένο ακριβώς όπως το θέλω, χάνει πολλή από την αξία του στα μάτια μου, αν όχι στα αυτιά μου. Το χειροποίητο αναλογικό πάντα θα μού ακούγεται καλύτερα -έστω και με την ιδέα- και λόγω τής "μαγείας" που εμπλέκεται στο παιχνίδι αυτό τού ηλεκτρισμού, την οποία μαγεία θεωρώ ότι η ψηφιοποίηση αφαιρεί. Δηλαδή: Η λάμπα και το τρανζίστορ έχουν άμεση σχέση με τον ήχο, παίρνουν το ρεύμα, τον παλμό και τον μετασχηματίζουν, ενώ τα ψηφία δημιουργούν ένα ηχητικό "φάντασμα" που όσο κι αν φτάσει να μοιάζει, ποτέ δεν θα είναι. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι τυχαίο το ότι όλα τα pop αριστουργήματα γεννήθηκαν στην αναλογική εποχή, σίγουρα έπαιξε το ρόλο του και το μέσον στην όλη δημιουργική διαδικασία. Εξ' άλλου, τα ψηφία δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να προσομοιώνουν όλη αυτή τη μαγεία... Τότε ο αναλογικός ήχος ήταν νεωτερισμός, καινοτομία, έμπνευση, χρειαζόταν ευφυία και φαντασία γιά να ξεπεράσεις τούς περιορισμούς τού μέσου, κι αυτό βοηθούσε όλο το αποτέλεσμα. Όσο γιά τα ψηφία... Ένας είναι ο σκοπός τους: ΕΥΚΟΛΙΑ. Οικονομία χώρου, ρυθμίσεις στο φτερό, ΌΛΑ τα εφέ κτλ. Ιδεολογικά, συναισθηματικά, αισθητικά και ΦΕΤΙΧΙΣΤΙΚΑ λοιπόν είμαι αναλογικόπληκτος και μ' αρέσει. Αυτό δεν σημαίναι ότι δεν θα εκτιμήσω τον καλό ήχο όπως κι αν παράγεται, αλλά γιά μένα θέλω αναλογικά. Οι υπόλοιποι μπορείτε να πάτε να ψηφιαστείτε... ;D Και να είστε σίγουροι ότι θα σας γουστάρω άμα παίζετε με τρέλα, έστω και με Τonelab :P . Ελπίζω να μην σας κούρασα. :) (Καλά, μιλάμε γιά τρελό λογύδριο τού κώλου και κατά 50% offtopic, άλλα αν δεν τα έλεγα θα έσκαζα! Όσοι διαφωνείτε μην κάνετε τον κόπο, ΟΚ τα ψηφιακά είναι το μέλλον. :) ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Δηλαδή: Η λάμπα και το τρανζίστορ έχουν άμεση σχέση με τον ήχο, παίρνουν το ρεύμα, τον παλμό και τον μετασχηματίζουν, ενώ τα ψηφία δημιουργούν ένα ηχητικό "φάντασμα" που όσο κι αν φτάσει να μοιάζει, ποτέ δεν θα είναι. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι τυχαίο το ότι όλα τα pop αριστουργήματα γεννήθηκαν στην αναλογική εποχή, σίγουρα έπαιξε το ρόλο του και το μέσον στην όλη δημιουργική διαδικασία. Εξ' άλλου, τα ψηφία δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να προσομοιώνουν όλη αυτή τη μαγεία... Όσο γιά τα ψηφία... Ένας είναι ο σκοπός τους: ΕΥΚΟΛΙΑ. Οικονομία χώρου, ρυθμίσεις στο φτερό, ΌΛΑ τα εφέ κτλ. Έχεις τόσο απύθμενο λάθος σε 37 μέτωπα που δεν προλαβαίνω να αποχορισω! Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
klhronomos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Σού στρώνω κόκκινο χαλί να αποχορίσεις εν δόξη! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zakky Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Ένα παράδειγμα σύγκρισής σου μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού? (μη μου βάλεις προσομοίωση πεταλιέρας εναντίον πραγματικού πεταλιού γιατί εδώ δεν μιλάμε τόσο για αυτά αλλά για μεμονωμένα...) Γιατι να μην συγκρινω ψηφιακη πεταλιερα με αναλογικο πεταλακι? Αν δεν κανω λαθος οι πεταλιερες ειναι τα εξαπτερυγα του ψηφιακου ηχου... Ο λογος που προτιμωνται οι πεταλιερες ειναι τα πολλα συγκεντρωμενα εφε, η ευκολια της χρησης τους, και η χαμηλη τους τιμη... Οποτε σαφως και μπορω να κανω συγκριση.... Λοιπον, ακουσα προσφατα την ME-70 της boss... Σκετη απογοητευση... Το Wah της ηταν τραγικο και σε συγκριση με το cry baby που κατεχω με αφησε παγερα αδιαφορο, το overdrive κατι πηγε να μου πει αλλα μου το πηρε πισω οταν το συγκρινα με το tube screamer, το distortion δεν θα χασω χρονο να το αναφερω και γενικα η ολη ποιοτητα ηταν απογοητευτικη... Τωρα δεν ξερω αν το συγκεκριμενο μοντελο δεν με ικανοποιησε αλλα νομιζω πως ολα πανω κατω θα προσφερουν ποιοτητα ηχου μεσα σε συγκεκριμμενο φασμα... Κατα τη γνωμη μου, αν θες να απολαυσεις τα εφε σου και να σε ενδιαφερει ο ηχος που παραγεις δεν εισαι σε φαση αγορας ψηφιακων εφε... Και αν θες και μια ακομη γενικη συγκριση, παρε ενα καλο ψηφιακο delay και ενα καλο αναλογικο delay και συγκρινε τους ηχους... Καμια σχεση... Ο ψηφιακος ηχος ειναι ρηχος, χωρις ογκο και χαρακτηρα... SOSte ta FREEkia... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Κατα τη γνωμη μου, αν θες να απολαυσεις τα εφε σου και να σε ενδιαφερει ο ηχος που παραγεις δεν εισαι σε φαση αγορας ψηφιακων εφε... Και αν θες και μια ακομη γενικη συγκριση, παρε ενα καλο ψηφιακο delay και ενα καλο αναλογικο delay και συγκρινε τους ηχους... Καμια σχεση... Ο ψηφιακος ηχος ειναι ρηχος, χωρις ογκο και χαρακτηρα... :o :o :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Όχι, δεν αποτελούν τα "εξαπτέρυγα" του ψηφιακού ήχου. Όχι πως έχουν κακό ήχο (ορισμένες έχουν φανταστικό - μη βάζεις τα drives μέσα γιατί οι πιο πολλές ψιλοπάσχουν εκεί), αλλά αν πράγματι θες να δεις ένα εξαπτέρυγο, άκουσε τα Eventides, τα ΤC, το Axe Fx, τα Lexicon κλπ. και ρίξε μια ματιά στα λάιβ και στούντιο μηχανήματα του 95% των επαγγελματιών κιθαριστών παγκοσμίως, ανάμεσα σε αυτούς και άπειρων εκ των δικών σου guitar heroes. Εκτός αυτού, πίστεψέ με, τις συγκρίσεις μου τις έχω κάνει εκατοντάδες φορές, σε σημείο που ειλικρινά έχω αρχίσει να ξεχνάω ποια πετάλια έχω δοκιμάσει και ποια όχι. Υπάρχουν άφθονα ψηφιακά που όχι μόνο έχουν θεσπέσιο ήχο (και με μη εντοπίσιμη διαφορά με τα υπόλοιπα) αλλά καλύπτουν ηχητικό πεδίο που ποτέ δεν θα φτάσουν τα αναλογικά. Ας μην μπερδεύουμε τα μεν με τα δε... Δεν έχω κάτι να προσθέσω στα προηγούμενα που έγραψα. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zakky Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Ισως εχεις δικιο σε καποια σημεια, αλλα μην ξεχνας πως εδω μιλαμε για προσωπικες αποψεις... Σου παρεθεσα την δικη μου... Σαφως και τα ψηφιακα εχουν καποια πλεονεκτηματα, αλλα εγω εξακολουθω να μην τα συμπαθω... Φαντασου τους πρωτοπορους της μουσικης που ακουμε τωρα... Σκεψου πως ο ηχος τους δεν μπορει να συγκριθει με οποιοδηποτε ψηφιακο εφε, οσο καλο και αν ειναι... Μου αρεσουν τα κλασικα και γουσταρω Vintage ηχους... Δεν μπορω ομως να τους βρω σε κανενα ψηφιακο εφε, οσο καλο και αν ειναι... Γιαυτο, προτιμω τα αναλογικα... Δεν προσπαθω να τα μειωσω, απλα δεν ειναι του στυλ μου... Μην αγχωνεσαι... SOSte ta FREEkia... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση