ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Πιστεύεις ότι είναι συνετό να ηχογραφούμε μπάσα όργανα με λαμπάτους προενισχυτές για να πάρουμε το smooth και τα όργανα υψηλότερων συχνοτήτων με solid state preamps για ευκρίνεια ? Επειδή κάτι είναι tube αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και colored. Στην πραγματικότητα οι λυχνίες είναι μάλλον "καθαρά" ηλεκτρονικά. Ο όποιος χρωματισμός συνήθως προέρχεται από transformers. Απλά οι tube υλοποιήσεις έχουν μεγαλύτερη ανοχή στην παραμόρφωση σε σχέση με τις solid-state: Στις solid-state μπορείς να το φτάσεις στα άκρα και να μην παραμορφώνει αλλά μόλις ξεπεράσεις ένα συγκεκριμένο threshold ανοχής τότε παραμορφώνουν άγρια και μή μουσικά. Στις tube υλοποιήσεις αυτό το threshold ανοχής είναι αφ' ενός μεγαλύτερο και αφ' ετέρου η παραμόρφωση έρχεται σταδιακά. Δε νομίζω βέβαια ότι υπάρχει κάποια συνταγή. Whatever works and sounds nice. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
largo Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Εγώ πάντως προσωπικά χρησιμοποιώ τον SPL goldmike MK2 και είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικότερα...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Ανέβασέ μας και κανένα clip να τον ακούσουμε με την ευκαιρία! ;) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
largo Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2010 Ανέβασέ μας και κανένα clip να τον ακούσουμε με την ευκαιρία! ;) Harry με τη πρώτη ευκαιρία, θα ανεβάσω κάτι.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
largo Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2010 Harry με τη πρώτη ευκαιρία, θα ανεβάσω κάτι.... Λοιπόν Harry,το κλιπ που σου υποσχέθηκα. Έγινε με SPL goldmike MK, μικρόφωνα Oktava MK 012 και στη συνέχεια UAD plug ins. Σημειωτέον ότι οι χορδές στη κιθάρα είναι παλιές, όπως και η κιθάρα και δε μπορώ επίσης να πω ότι είμαι και κιθαρίστας. Αυτά.... klassikh_kithara.mp3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2010 Thanks largo!! ;) Ωραίο κλιπ και καλό παίξιμο. Μια χαρά ο spl! Επιτέλους πήρα μια ιδέα και από spl. Τhanks again! http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2010 Αφού ψωνίσαμε λοιπόν τον Solo 610 ας μιλήσουμε και για την κατάλληλη συνδεσιμότητά του σε μια κάρτα ήχου όπως εν προκειμένω η Emu 1820m. Ποιός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος σύνδεσης και ποιοί κίνδυνοι ελλοχεύουν σε διαφορετική περίπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 Μεγειά καταρχήν..καλές ηχογραφήσεις. Θα χρειαστείς ένα καλώδιο "θηλυκό" (female) XLR σε balanced "καρφί" (TRS). To καρφί θα το συνδέσεις σε κάποιο line input στο πίσω μέρος της κάρτας και θα πας στο patchmix και θα ορίσεις το ανάλογο ζευγάρι εισόδων σε +4 (session settings->i/o->inputs) Ο επιλογέας mic/line output του solo θα πρέπει να είναι στο line. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος αν γίνει λάθος σύνδεση, σε εξαιρετική περίπτωση λάθους μπορεί να δημιουργήσεις feedback αλλά και αυτό δύσκολο. Αυτά http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 Νασαι καλά βρε haryy, σ'ευχαριστώ. Αν καρφώσω με xlr ή με trs στο front panel όπου έχει neutrik mic/line είσοδο η κάρτα μου και έχω το την ένταση του fader της προενίσχυσης της κάρτας στο 0, σε τί χάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2010 Το σωστό είναι να μπεί στα πίσω line. Aν μπει με καρφί μπροστά μπαίνει σε instrument input που σημαίνει σε απλά ελληνικά ότι βάζεις σε είσοδο που είναι σχεδιασμένη να ενισχύει ηλεκτρικά όργανα που μπαίνουν connect, δηλαδή κάνει για να συνδέσεις απευθείας ηλεκτρική κιθάρα, μπάσο, ηλεκτρακουστική, synth, βιολί με μαγνήτη κλπ, άρα θα παίξει μεν αν το βάλεις εκεί αλλά θα έχει διαφορετικό ήχο σε σχέση με το κανονικό line-in. Αν το βάλεις μπροστά με xlr θα μπει σε mic-in, δηλαδή είσοδο που είναι σχεδιασμένη να ενισχύει μικροφωνικό σήμα και όχι εξόδους προενισχυτών. Και στις 2 αυτές περιπτώσεις, ουσιαστικά βάζεις το σήμα να περνάει από 2 προενισχυτές σε σειρά, κάτι που δεν είναι θεωρητικά σωστό, αλλά στα πλαίσια των πειραματισμών, όχι και απαγορευτικό. Θα ρωτήσεις ίσως γιατί ο 610 έχει επιλογή στην έξοδό του να κάνει mic το σήμα..αυτό είναι χρήσιμό σε περιπτώσεις που δεν έχεις line-in να συνδέσεις τον solo αλλά μόνο mic-in (συναυλίες,π.χ), ή όταν θέλεις να τον χρησιμοποιήσεις σαν απλό..di Το μόνο μειονέκτημα που έχει μια σύνδεση όπως οι παραπάνω, είναι ότι αυξάνεις τον θόρυβο και την παραμόρφωση του σήματος (αυτό καμιά φορά είναι και επιθυμητό) γιατί περνάς το σήμα σου από περισσότερα ενισχυτικά κυκλώματα σε σχέση με την σύνδεση κατευθείαν σε line-in http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση