haryy Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Πολύ σεβαστά και χωρίς ν'αντιλέγω σε κάτι απλά να πω ότι οι κονβέρτορες της 1820 με της 1820m δεν έχουν καμία σχέση...γι'αυτό και είχα την απορία. Δεν μιλάω από προσωπική πείρα αλλά από τα νούμερα που έχουν στα specs και από τα περισσότερα φράγκα που κλήθηκα να πληρώσω μόνο και μόνο λόγω των converters. Γιαυτό ανέφερα και την 1212m που είχα γιατί έχει το ίδιο ακριβώς conversion με την 1820m ;) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Μάλιστα.. Όσον αφορά σε τι επίπεδο μπορεί να φτάσει κανείς με αυτόν τον εξοπλισμό..; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Στις μέρες μας μπορείς να έχεις αξιοπρεπέστατο conversion από φθηνές κάρτες φθάνει να έχεις κάνει ενδελεχή έρευνα. Νομίζω ότι με τις προτάσεις που σου έκανα μπορείς να έχεις καταπληκτικό αποτέλεσμα. Η profire με τους ενσωματωμένους της preamps και converters θα σου δώσει σχετικά διάφανο-προς-γλυκό ήχο ενώ το απαραίτητο χρώμα θα το πάρεις από τον solo. Μετά από εκεί για να βελτιώσεις την διαφάνεια και την ακρίβεια στον ήχο σου σε ακουστό βαθμό ,θα πρέπει να πας σε "εξωτικές" επιλογές που μπορούν να κοστίσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Μάλιστα...έτσι προκύπτουν όμως ακόμη δυο ερωτήματα. α)Οι παραγωγές εν κυκλοφορία προσεγγίζονται με τον υπάρχοντα εξοπλισμό ή εκεί φαίνονται τα χιλιάδες ευρώ; β)Απ'τη στιγμή λοιπόν που έχουμε έναν λαμπάτο προενισχυτή όπως ο solo, τα tube saturation plugins παραμένουν χρήσιμα ή όχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Φεβρουαρίου 2010 Μα αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με την emu ή την m-audio. Έχει να κάνει με την ικανότητά σου ως παραγωγό και ηχολήπτη αφού τελειώσουμε με το θέμα "καλά τραγούδια με καλή ενορχήστρωση" Αν τα διαθέτεις λοιπόν, τότε μπορείς να στηριχθείς άνετα στα μηχανήματα αυτά και να κάνεις commercial παραγωγές. H ποιότητα των μηχανημάτων απλά μπαίνει ποσοστιαία σαν εμπόδιο στο τελικό αποτέλεσμα που θα πάρεις. Όσο καλύτερη κάρτα και προενισχυτής τόσο μικρότερο εμπόδιο στο να δημιουργήσεις καλό αποτέλεσμα. Αυτά που σου πρότεινα αν αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να παράγουν άριστο αποτέλεσμα. β) Ο solo είναι λαμπάτος προενισχυτής Mic/line. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε plug-in. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 α)Τον παράγοντα χώρο να τον συμπεριλάβουμε ως δομικό στοιχείο των commercial παραγωγών; β)Τα tube saturation plugins (π.χ. spl twintube saturation) δηλαδή σε τι διαφοροποιούνται,δεν είναι αυτός ο στόχος, προσομοίωση δηλαδή λαμπάτης προενίσχυσης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2010 α) Σαν χώρο εννοείς φαντάζομαι την αντήχηση. Φυσικά και είναι δομικό στοιχείο μιας καλής παραγωγής και θα το ξεχώριζα σε φυσικό, τεχνητό και μη-χώρο. Το πόσο θα βάλεις από το ένα και πόσο από το άλλο εξαρτάται από την "διάθεση" και την εφευρετικότητά σου. Ένα καλό φυσικό room είναι βέβαια κυρίως ζητούμενο. Δεν υπάρχει διάσημο στούντιο χωρίς καλό φυσικό χώρο (abbey road, ocean, sound city,air) αλλά αυτό δεν σε περιορίζει να κάνεις καλές παραγωγές στο σπίτι σου (με μεγαλύτερη ίσως δυσκολία και απαίτηση μεγαλύτερης προσπάθειας και υπομονής) αν έχεις σχετικά 1;ακαλό χώρο ακρόασης και καλό monitoring που μπορείς να εμπιστευτείς και αν υπάρχει (το ξαναλέω) η ικανότητα και τέλος (ναι!) και ο εξοπλισμός από ένα σημείο και πάνω. Με δημιουργική χρήση reverb και delays μπορείς να δημιουργήσεις εξαιρετικούς χώρους. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις πρώτες ανακλάσεις του χώρου σου και να χρησιμοποιήσεις τεχνητό χώρο για τα late reflections Tέλος, πάντα "χωρούν"σε μια καλή παραγωγή οι στεγνοί ήχοι για να συμπληρώσουν το ηχόχρωμα. Οπότε, είναι επιθυμητός ένας καλός χώρος ή ένα καλό στούντιο, αλλά αν υπάρχουν δεδομένα που προανέφερα, δεν είναι αναγκαστική προϋπόθεση. β) Τα tube saturation plug-ins είναι προσομοίωση λαμπάτη παραμόρφωσης, από ότι γνωρίζω δεν μπορείς να προσομοιώσεις προενίσχυση μικροφώνου αφού έχεις ηχογραφήσει τον ήχο. Οταν το σήμα είναι ακόμη σε mic level, υπάρχουν προενισχυτές όπως οι focusrite με την τεχνολογία liquid που προσωμοιώνουν διάφορες προενισχύσεις. Aυτό που αναφέρεις όμως είναι παραμόρφωση "λάμπας" όχι προενίσχυση. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
largo Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Ο solo θα σου δώσει ένα "ζεστό" και vintage ήχο που σε πολλές περιπτώσεις είναι αξεπέραστος. Μην περιμένεις όμως να σου δώσει διαφάνεια (αν την αναζητάς βεβαίως). Πιστεύεις ότι είναι συνετό να ηχογραφούμε μπάσα όργανα με λαμπάτους προενισχυτές για να πάρουμε το smooth και τα όργανα υψηλότερων συχνοτήτων με solid state preamps για ευκρίνεια ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Πιστεύεις ότι είναι συνετό να ηχογραφούμε μπάσα όργανα με λαμπάτους προενισχυτές για να πάρουμε το smooth και τα όργανα υψηλότερων συχνοτήτων με solid state preamps για ευκρίνεια ? μαλλον το αναποδο θα πρεπει να επιδιωκεις (δηλ. smoothness στα υψηλα και ευκρινεια στα χαμηλα),παντως κανεις δεν σου εγγυαται οτι με ss θα εχεις ευκρινεια και με tube smoothness,εχω ακουσει πολλους Tube pre amps με τρομερη ευκρινεια και πολλους ss pre amps με τρομερο smoothness. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2010 @largo Eίναι μια άποψη κι αυτή γιατί οι λάμπες συνήθως "στρογγυλεύουν" τα transients (πολλές φορές είναι και επιθυμητό βέβαια) αλλά και ο solid state προενισχυτής πρέπει να είναι ανάλογης ποιότητας αν θέλεις να έχεις και smooth και λεπτομερέστατα ψηλά. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση