Προς το περιεχόμενο

Αναζητώντας τον "τέλειο" ήχο σε εξωτικές λύσεις.


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γιατι ακουγεται...σ&ατα... ;D,τουλαχιστον οταν παιζω εγω, (οι κιθαρες που χρησιμοποιω Live δεν εχουν καν volume & tone, τοσο πολυ...μισω το κακο που κανουν στο ωραιο υγιες σημα των μαγνητων μου)

 

αλλα ειπαμε γουστα ειναι αυτα... :)

 

χμμ, με τους EMG humbuckers μου στα 18volt, μάλλον είμαστε διαφορετικών παπάδων ευαγέλλια...  ;D και ΣΙΓΟΥΡΑ μιλάμε για άλλα καθαρά.

Σίγουρα υστερούν οι active ένατι των passive *. Αν και oι active καθαρίζουν πολύ ωραία τον γκαζωμένο ήχο, καλό ζεστό κρύσταλλο δεν έχω καταφέρει να βγάλω με τους emg (χωρίς modulation κλπ.). Ας είναι καλά η τζαπανοστρατ μου, την έχω και παρηγοριέμαι.  ;)

 

* στα καθαρά εννοείται...  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Tι εννοείς sentimentally? Aυτό είναι και το ζητούμενο!

 

Φυσικα! Aλλα εγω το ακουγα εκει που καθομουν πανω απο την κιθάρα μου, αλλα ο ακροατής ή ακομα και τα άλλα μέλη πιθανότατα νόμιζα οτι ειμαι μοντέλο που παριστάνει οτι παίζει, γιατί δεν ακουγόταν παραέξω ;D

 

Σκεφτόμουν επίσης Blue πως μια καλή ηλεκτρική έχει πολύ μεγάλο εύρος στις δυναμικές και στους ήχους που μπορεί να βγάλει (ίσως και μεγαλύτερη από μια ακουστική), πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια strat που κατά τη γνώμη μου είναι η μόνη κιθάρα που στους δυο αυτούς συγκεκριμένους τομείς είναι το απόλυτο σημείο αναφοράς. Αυτά τα θυμάμαι και κάθε φορά που βλέπω πχ. τον Beck ή τον Eric Johnson, που την τεχνική των διαφορετικών δυναμικών και ήχων την έχουν ανάγει σε επιστήμη. Έχεις παρατηρήσει ακόμη και ΧΩΡΙΣ αλλαγή μαγνήτη πόσους χιλιάδες διαφορετικούς ήχους βγάζουν με την γωνία της πένας, το σημείο που θα χτυπήσουν την χορδή, τις απειροελάχιστες αλλαγές στη δύναμη, τα μικρά prebends εδώ κι εκεί κλπ? Αυτά δεν τα έχω συναντήσει ποτέ σε τέτοιο βαθμό σε ακουστική.

 

E, χαίρω πολύ. Αν μου βάζεις τα θηρία vs εμένα τι να πώ? Δεν ειναι το θέμα ακουστική vs. ηλεκτρική. Ο ήχος αυτών , όπως και ο ήχος του Lagrene (στην ακουστική) ή ο ήχος του Pass (σε καθαρο σκάφος ή jazzmaster ή οτιδηποτε αλλο) δεν είναι υπό συζήτηση. Τώρα θα μου πεις "ποιο ειναι το θεμα?", και δεν ξερω να σου πω, αλλα ωραια παει η κουβεντα ;D

Πάντως ξεκινησα για να πω οτι βρηκα εναν τροπο παιξιματος της ηλεκτρικης , τον οποιο χρησιμοποιουσα στην ακουστικη, αλλα δεν μπορουσα να τον πετυχω αλλου. Ηξερα φυσικα οτι γινεται (αναφερω με θαυμασμο τα ηλεκτρικα κλιπς του elavd), αλλα δεν περιμενα οτι θα τον προσεγγιζα με μια σειρα απλων κινησεων. Είναι απλα μια ρομαντική κομεντί με χαπι εντ ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θα μου πεις "ποιο ειναι το θεμα?", και δεν ξερω να σου πω, αλλα ωραια παει η κουβεντα ;D

 

Εγώ κάποια στιγμή το θέμα του θρεντ το είδα πιο θεωρητικά, σε στυλ "ποια είναι η σύγκριση των μέγιστων δυναμικών και αριθμού διαφορετικών χροιών που μπορούν να βγουν μεταξύ μιας καθαρής ή semi-dirty ηλεκτρικής και μιας ακουστικής ή κλασσικής. Η κλασσική πιστεύω πως είναι πολύ πιο δύσκολος αντίπαλος απέναντι στην ηλεκτρική.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου