Προς το περιεχόμενο

Αpple I Pad... wtf?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ακούσει κάτι φήμες ότι αν πας το iPod εκτός εγγύησης για επισκευή, δεν το αναλαμβάνει η Apple. Ισχύει; Έχει ακούσει κανείς κάτι; Άραγε θα συνεχιστεί αυτή η τακτική και στο iPad;

 

Παντως σε αντιστοιχα προϊόντα που "δεν ανοιγουν" τα ελληνικα υποκαταστηματα service (πχ για το Sony PS2) , θυμαμαι οτι μετα το περας της εγγύησης, αν χάλαγε η συσκευή, την άφηνες και με ενα ποσο (αν θυμαμαι καλα ηταν 90€ τη στιγμη που καινουριο κόστιζε 160) και σου έδιναν μια ανακατασκευασμένη επιτόπου (+3 μηνες εγγυηση).

 

Όπως και να έχει, οι τακτικές αυτές είναι απαράδεκτες. Φανταστείτε να συνεβαινε κάτι τέτοιο με ένα αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 148
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Φανταστείτε να συνεβαινε κάτι τέτοιο με ένα αυτοκίνητο.

Δηλαδή τι? Εάν χαλάσω το αυτοκίνητό μου και είμαι εκτός εγγύησης μου το πέρνουν πίσω για ένα ποσό και μου δίνουν άλλο να δουλεύει?

Δηλ σύμφωνα με το παράδειγμά σου, μου πέρνουν το χαλασμένο για 50% της αξίας του?

Στο συγκεκριμένο, δεν καταλαβαίνω που οι τακτικές είναι απαράδεκτες. Ένα Ipod  ξεκινάει από τα 50 ευρώ, προφανώς και ο κόστος ανακατασκευής ξεπερνάει την αξία ενός καινούργιου...

Ένα Ipod δεν χαλάει, παραμόνo εάν το ρίξεις κάτω, το ρίξεις στη θάλασσα ή βάλεις σπασμένα software...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τι? Εάν χαλάσω το αυτοκίνητό μου και είμαι εκτός εγγύησης μου το πέρνουν πίσω για ένα ποσό και μου δίνουν άλλο να δουλεύει?

 

Οχι. Να ξυπνησεις ενα πρωι και το τετραετίας αυτοκίνητό σου να μην παίρνει μπροστα για καποιον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λογο (πχ να εχει μπουκωσει ενα μπουζοκαλωδιο) και να σου πουν απο την ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεια μιας πολυεθνικης εταιρειας οτι "εμεις εδω δεν ξερουμε να το φτιαχνουμε οποτε αν θες αμαξι δωσε ενα 60% του ποσου που κοστιζει καινουριο για να σου δωσουμε ενα αλλο που ειχε χαλασει παλια και το φτιαξανε "καπου" ".

 

Ειναι νορμαλ αυτο? Τι σημαινει after sales support?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι νορμαλ αυτο? Τι σημαινει after sales support?

Ένας σκληρός δίσκος που έχει λήξει η εγγύησή του και τα έφτυσε, έχει after sales support με αντικατάσταση? Το Ipod, (έμμεσα), ένας σκληρός δίσκος είναι.

 

Πάρτε και άλλα περιφερειακά

http://www.macmusic.org/news/view.php/lang/en/id/8896/

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας σκληρός δίσκος που έχει λήξει η εγγύησή του και τα έφτυσε, έχει after sales support με αντικατάσταση? Το Ipod, (έμμεσα), ένας σκληρός δίσκος είναι.

 

ενα sony ps2, ενα xbox 360, ενα apple ipad , ενα laptop και ενα αυτοκίνητο ειναι κατι διαφορετικο. Για αυτα συζηταω και ειδικοτερα για το ipad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτα συζηταω και ειδικοτερα για το ipad.

Μα προφανώς και είναι διαφορετικά και με μεγάλες αποκλίσεις αρχικής αξίας.

Καμμιά φορά, το κόστος αποκατάστασης είναι μεγαλύτερο από την αρχική τιμή αγοράς. Εάν κάνεις πίτα το αυτοκίνητό σου, μπορεί να συμφέρει περισσότερο να αγοράσεις καινούργιο, παρά να ξαναφτιαξεις το παλιό. Και εκεί, δεν σε επιδοτεί καμμία εταιρία.

Τώρα το IPad (λογικά), είναι ένα μεγάλο Ipod. Άρα...

Ένα Ipod δεν χαλάει, παραμόνo εάν το ρίξεις κάτω, το ρίξεις στη θάλασσα ή βάλεις σπασμένα software...

Πάντως, μην νομίζεις ότι υπερασπίζομαι την Apple. Εμένα μου έχουν κάνει (στη πραγματικότητα), περισσότερα από ότι νομίζετε εσείς (στη θεωρία)...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγω δεν ειμαι κατα της apple ή της Sony ή της MS, εχω τουλαχιστον ενα αντικειμενο απο την καθε μια...Θεωρω ομως οτι σαν καταναλωτης υφισταμαι κορόιδεμα (για να μιλησω επιστημονικά ;D) σε τετοιες καταστασεις.

 

Ξεκαθαριζουμε οτι δεν μιλαμε για κονιορτοποιηση ενος psp (fluxus), αλλα οτι σταματησε να παιζει και επειδη δεν εχουν ειδικευμενο προσωπικο να το φτιαξει ΕΔΩ, θα πρεπει να υποχρεωσουν τον καταναλωτη να συμβιβαστει με τις δικες τους προτεινομενες "λυσεις" (ειτε το στελνεις εξω και χρεωνεσαι ολα τα μεταφορικα ειτε παιρνεις ενα officially used).

 

Ο καταναλωτης φταιει που μια εταιρεία δεν εκπαιδεύει το προσωπικό της, ωστε να παρεχει σοβαρο service? Aυτα θα κοπουν οταν θα γινω πρωθυπουργος ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καταναλωτης φταιει που μια εταιρεία δεν εκπαιδεύει το προσωπικό της, ωστε να παρεχει σοβαρο service? Aυτα θα κοπουν οταν θα γινω πρωθυπουργος ;D

Μα προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν είναι θέμα εκπαίδευσης αλλά κατασκευής. Τι να φτιάξεις από το Ipod tων 45, 75, 105, 205 ευρώ?

Το Ipad των 500 ευρώ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ακόμα!!!! Μπορεί να ανοίγει και να φτιάχνεται...

Άμα γίνεις πρωθυπουργός (θυμίσου ότι πρώτος εδώ μέσα έχω πεί να κάνουμε κόμμα όπως οι πειρατές της Σουηδίας...), έχεις σίγουρα τη ψήφο μου.

Απλά...ξανασκέψου το...ξέρεις τι είναι να στα χώνει 3 φορές την ημέρα ο Αλμούνιας και να σε βρίζει όλη η Ευρώπη? Το αντέχεις?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν είναι θέμα εκπαίδευσης αλλά κατασκευής. Τι να φτιάξεις από το Ipod tων 45, 75, 105, 205 ευρώ?

 

μπορεις να τσεκαρεις στην αγορα οτι καποιοι μαγκες ηλεκτρονικοι κανουν ακριβως αυτη τη δουλεια. Επιδιορθωνουν συσκευες για τις οποιες η αντιπροσωπεια νιπτει τας χειρας της. Και το κανουν σωστα και καλα. Τεχνογνωσια δεν μπορει να λειπει απο τη μαμα-εταιρεια, αρα ολη αυτη τη διαδικασια εγω τη μεταφραζω ως ασυνεπεια προς τους πελατες της.

 

edit : αυτο το γνωριζω απο προσωπικη μου επαφη με την αγορα. Με προχειρο google search ειδα οτι υπαρχει πολυ ψωμι σε αυτη τη συζητηση :

 

http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2003131661_btipodrepair17.html?syndication=rss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα χθές στην Καθημερινή ένα άρθρο, που ίσως αξίζει να ρίξετε μία ματιά. Εάν ανατρέξετε και στις προηγούμενες σελίδες του θέματος μας, ίσως δείτε ότι μερικά πράγματα ήδη σας τα έχω πεί...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_12/02/2010_390448

Παραθέτω απλά ένα νούμερο, και βγάλτε τα συμπεράσματά σας

"Το γεγονός ότι το iTunes διατηρεί περίπου 120 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών, με το σύνολο των συναλλαγών να διεξάγεται μέσω πιστωτικών καρτών, παρέχει πρόσφορο έδαφος για πειραματισμούς στα οικονομικά των ψηφιακών μέσων."

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου