mpikoz Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2011 Απο'τι ειδα ειναι discontinued και λιγο σπανιο πεταλακι Νομίζω επειδή βγήκε αυτό http://www.thomann.de/gr/boss_ps6.htm Τσεκαρέ το Κάπου πρέπει να υπάρχει και ένα ντέμο από τον Marty Friedman broke another g-string Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuZZed Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Γιατι ρε συ? δεν ειναι και κατι το πολυ εξεζητημενο...αλλωστε σχεδον παντα η φυσικη μινορε κλιμακα "παντρευεται" με καποιεσ απο τις αλλες δυο. Αν το πεταλι σου δινει την δυνατοτητα να παιξεις ΜΟΝΟ στα διαστηματα της φυσικης μινορε, τοτε 9 στις 10 φορες ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ. Περα απ τη πλακα τωρα αυτο που λες ισχυει, και σε πεταλακια που εχω συναντησει και σε πεταλιερες, 9 στις 10 φορες θα σου πεταει <<φαλτσο>> πραμα που τα καθιστα αχρηστα, εγω το μονο που εχω καταφερει με τη tonelab ειναι να αφαιρω με το expression pedal το εφε απ τις νοτες που ξερω οτι θα ειναι λαθος διαστημα δινοντας απλα ετσι μια <<ψευαισθηση>> δισολιας... Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2011 η διαφορά του harmonist από το pitch shifter είναι αυτή : στο δεύτερο επιλέγεις συγκεκριμένο διάστημα (πχ να παίζει πάντα μια μικρή 3η πάνω), οπότε αναγκαστικά θα ακουστεί κάποια στιγμή φάλτσο, ενώ στο πρώτο επιλέγεις πρώτα σε ποιά κλίμακα βρίσκεσαι ώστε όλα τα διαστήματα που θα προκύψουν από τη δράση του εφέ να είναι εναρμονισμένα μέσα σε αυτήν. πχ αν παίξεις τη Cmaj με pitch shifter που του έχεις πει να παίζει μια μικρή τρίτη πάνω, θα προκύψουν νότες εκτός της κλίμακας : C D E F G A ... + b3 : Eb F G Ab ... <= εδώ το C-Eb δίνει Cmin ακκόρντο ενώ θα θέλαμε Cmaj. Όμοια και το Fmin που προκύπτει από τα F+Ab θα θέλαμε να είναι Fmaj. Ενώ στο harmonist (ή harmonizer), αν επιλέξεις οτι παίζεις τη Cmaj θα βάλει μια τρίτη πάνω και το αν θα είναι μεγάλη ή μικρή θα το επιλέξει σωστά βάσει του χρώματος του ακκόρντου που πρέπει να προκύψει (min ή maj), άρα θα παίξει : C D E F G A ... + 3η : Ε F G A B ... <= Cmaj, Dmin, Emin, Fmaj, Gmaj, κοκ μικρή ή μεγάλη Δείτε στη φωτό οτι το τελευταίο knob (δεξιά) ζητάει να του πούμε σε ποιά κλίμακα παίζουμε για να κάνει τη δουλειά του σωστά : https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuZZed Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Blue τι εχεις να προτεινεις απο τετοια μηχανακια? (harmonizer) Εχεις δουλεψει κανενα ποτε? Απο ήχο πως πανε?? Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 δεν έχω να προτείνω κανένα δυστυχώς, τα γνωρίζω μέσα από πολυ-εφέ. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theBox Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Μια χαρα τα λες φιλε blue, και συμφωνω απολυτως μαζι σου. Το "προβλημα" ομως προκειπτει οταν με το harmonist θες να παιξεις πχ Λα αρμονικη μινορε. Αν γυρισεις το διακοπτη στην επιλογη C/Am, τοτε η κλιμακα που το πεταλακι καταλαβαινει ειναι η Α B C D E F G A, και με βαση αυτη θα υπολογισει τα διαστηματα που θα σου παιξει, ενω εμεις θελουμε την κλιμακα A B C D E F G# A. Οποτε ξαναρωταω, υπαρχει καποιο τετοιο πεταλι (κι οχι rack) που να λυνει το παραπανω προβλημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
grorig Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Οποτε ξαναρωταω, υπαρχει καποιο τετοιο πεταλι (κι οχι rack) που να λυνει το παραπανω προβλημα? Δεν εχει κυκλoφορησει πεταλι μεχρι στιγμης, που να εχει επιλογη harmonic minor. Edit: Νομιζω το Harmonyman της Digitech σε scaling mode, το κανει. Δεν το ξερω σιγουρα γιατι δεν ειχα το συγκεκριμενο ποτε, αλλα ειχα harmonizer της Digitech για φωνη και σε scaling mode το εκανε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2011 Μια χαρα τα λες φιλε blue, και συμφωνω απολυτως μαζι σου. Το "προβλημα" ομως προκειπτει οταν με το harmonist θες να παιξεις πχ Λα αρμονικη μινορε. Αν γυρισεις το διακοπτη στην επιλογη C/Am, τοτε η κλιμακα που το πεταλακι καταλαβαινει ειναι η Α B C D E F G A, και με βαση αυτη θα υπολογισει τα διαστηματα που θα σου παιξει, ενω εμεις θελουμε την κλιμακα A B C D E F G# A. Οποτε ξαναρωταω, υπαρχει καποιο τετοιο πεταλι (κι οχι rack) που να λυνει το παραπανω προβλημα? Πολύ σωστή παρατήρηση. Στη Line6 M9/13 επιλέγεις κλίμακα από τις : maj, min, maj pentatonic, min pentatonic, harmonic minor, melodic minor, whole tone και whole diminished (η τελευταία αναφέρεται ως whole D και υποθέτω οτι εννοεί diminished, δεν την έβαλα να την ακούσω). Κοίταξα να δω αν έχει αυτή τη λειτουργία το FM4, αλλά δεν την έχει (smart harmony ονομάζεται το μοντέλο που σύμφωνα με τη Line6 είναι "εμπνευσμένο" από το Eventide H3000). Υποθέτω οτι τέτοιες ευκολίες θα υπάρχουν και στα περισσότερα σύγχρονα πολυ-εφέ, αλλά δεν ξέρω μεμονωμένο πετάλι που να έχει όλες αυτές τις επιλογες. Αν πούμε οτι το Line6 M5 είναι ένα πετάλι, τότε αυτή την απάντηση ξέρω να πώ ;D Πάντως αξίζει να σημειωθεί οτι οι "πράξεις" που ζητάμε στο πετάλι να κάνει είναι πολύ σύνθετες και αυτό μεταφράζεται σε "latency" μεταξύ wet και dry σήματος, γι αυτό κρίνω σκόπιμο να κοιτάς σε τελευταίας τεχνολογίας λύσεις και βρίσκω απαραίτητη τη δοκιμή αυτου που θα επιλέξεις για να δεις πώς "ακούει" το παίξιμό σου. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση