digisilence Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Ειμαι υπερ unattended. Συνηθως ο "πελατης" δεν εχει ακουστικη εξοικειωση. Για να μπορει κανεις πραγματικα να παρατηρησει λεπτομερειες πρεπει να εχει ωρες στον συγκεκριμενο χωρο. Τωρα σε οτι αφορα τον συνολικο χρονο haryy διαφωνουμε Συνηθως οι εργασιες ολοκληρωνονται πιο γρηγορα χωρις την αναγκη της προσωπικης παρουσιας. Το κοστος φυσικα μικροτερο. Απο την αλλη σκεψου την πιθανοτητα του να παρεις το προιον και ακουγοντας το με τα οικεια "οπλα" να διαπιστωσεις τελικα οτι κατι δεν σου κανει. ;) Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Εγώ απλά βλέπω πως το κόστος του attended εξυπηρετεί στο να ξέρεις ότι το mastering θα σ'το κάνει αυτός που πληρώνεις να σ'το κάνει... Κατά τ'άλλα ίσως έχει δίκιο ο digisilence, εφόσον, προσωπικά τουλάχιστον, δεν ξέρω αν θα καταλάβω κάποιο συγκεκριμένο "λάθος" στο mastering, είτε είμαι εκεί είτε όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 @digisilence Εννοείται πως όταν παρευρίσκεσαι στο mastering δεν χρειάζεται να ξέρεις ακουστικά τον χώρο, αυτή την "έγνοια" την αφήνεις στον μηχανικό. Δες όμως πόσο χρόνο γλιτώνεις όταν είσαι εκεί και τι πλεονεκτήματα υπάρχουν. -Λες ακριβώς πόσο δυνατά θες να ακούγεται το mastering και πόσο δυναμικό θες να είναι. Αυτό μπορεί κάποιος να πει ότι είναι αρμοδιότητα του μηχανικού, αλλά με τα loudness wars, αν δεν αναφέρεις ότι θες να παραμείνει δυναμική η μίξη σου, ο μαστεράς μπορεί να στο "κάψει" γιατί "όλοι το θέλουν δυνατό". Επίσης θα ορίσεις μαζί με τον μηχανικό επακριβώς το level και όχι στο "περίπου". -Θα συμμετέχεις στο sequencing του cd λέγοντας την άποψή σου για το πόσο κενό θα υπάρχει ανάμεσα στα κομμάτια, πως θα ακούγονται κάποια πιθανά crossfades από ένα κομμάτι σε άλλο, πως ακριβώς θα γίνουν κάποια fade ins και outs και τέλος στην διαδικασία του leveling, θα συμμετέχεις για να πεις αν κάποιο κομμάτι σου ακούγεται πολύ χαμηλά ή πολύ δυνατά σε σχέση με το επόμενο ή το προηγούμενο - Πάντα σε ένα session θα υπάρχουν ιδέες για να γίνει το αποτέλεσμα καλύτερο. Το unattended mastering είναι σαν να βρίσκεσαι για 5-6 ώρες σε ένα στούντιο με τον μηχανικό και να μην πεις ..κουβέντα! Γίνεται? Όλο και κάτι θα ακουστεί όπου θα χρειαστεί η συμβολή του καλλιτέχνη για να διορθωθεί. - Είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει το υλικό σου ο μηχανικός που θέλεις (όπως είπε και ο x-minor) και είσαι σίγουρος ότι θα δώσει τη δέουσα προσοχή. - 2 ζευγάρια αυτιά είναι καλύτερα από ένα. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ο καλλιτέχνης να "ξέρει" τι του γίνεται και να έχει σωστή και γρήγορη κρίση, αλλιώς γίνεται εμπόδιο στην ομαλή κατάληξη του session.(Σε αυτή την περίπτωση αν υπάρχει παραγωγός θα πρέπει να βρίσκεται και αυτός εκεί) Οπότε στο παράδειγμα του warpie, αν ήταν τα παιδιά εκεί, δεν θα υπήρχαν αυτά τα προβλήματα (το clipping ακούγεται παντού και ειδικά σε υψηλής ανάλυσης ηχεία, οπότε θα το άκουγαν εκεί και θα το έφτιαχναν επιτόπου) και δεν θα γινόταν σήριαλ η υπόθεση κρατώντας 3 εβδομάδες όπως βλέπεις, ούτε και το δικό μας mastering θα διαρκούσε 1 μήνα. Αν λοιπόν τα χρονικά περιθώρια είναι στενά, τότε το attended mastering είναι επιβεβλημένο κατά την γνώμη μου. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digisilence Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Εκτος απο το Είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει το υλικό σου ο μηχανικός που θέλεις θεωρω δεδομενο οτι για ολα τα αλλα τον εχεις ενημερωσει. ;) αν και για θεματα οπως το sequencing, fade ins-out υπαρχουν βασικες αρχες. ...παρευρίσκεσαι στο mastering δεν χρειάζεται να ξέρεις ακουστικά τον χώρο Σε αυτη την περιπτωση δεν βλεπω να υπαρχουν τα 2 ζευγαρια αυτια. ;D Δεν κρυβω οτι η περιπτωση του warpie μου κανει μεγαλη εντυπωση! Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Aν γράψεις 1 έκθεση 10 σελίδων και στείλεις ηχητικά παραδείγματα για ότι χρειάζεται να γίνει τότε θα έχεις κάνει εσύ mastering. ;D Όσο για τις βασικές αρχές των fades και crossfades, υπάρχει η θεωρία. Το πόσο μεγάλα είναι αυτά και σε ποιο σημείο γίνονται, μόνο επιτόπου γίνεται αυτό. Για τα ..ζευγάρια αυτιά, χρειάζονται για να επισημανθούν ορισμένα πράγματα και να γλιτώσεις χρόνο όχι για να προτείνεις συγκεκριμένα eq curves και compression envelopes στον μαστερά! Αλλιώς πάλι κάνεις εσύ mastering Anyway δεν αξίζει και να διαφωνούμε συνέχεια με αυτά. :P Απόψεις είναι όλες. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digisilence Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Aν γράψεις 1 έκθεση 10 σελίδων και στείλεις ηχητικά παραδείγματα για ότι χρειάζεται να γίνει τότε θα έχεις κάνει εσύ mastering. ;D ;D ;D Εισαι απαραδεκτος ;D ;D ;D Anyway δεν αξίζει και να διαφωνούμε συνέχεια με αυτά. ;) Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 παρεληψα κανα 2-3 πραγματακια που προσωπικα νομιζω πως δεν ειχαν σχεση αλλα anyway: 1) Ειμαστε 2-3 ωρες αποσταση με αμαξι απ'το air studios οποτε για μας δεν ηταν θεμα να παμε. Απλα unattended ειναι φθηνοτερο. Δε το ανεφερα γιατι δε νομιζω οτι θα εχει διαφορετικη αντιμετωπιση αν το στουντιο ειναι ελληνικο η' οχι. Μπορει να κανω και λαθος ομως. 2) Το υλικο που του δωσαμε ειναι μια χαρα. Γιατ την ακριβεια τα screenshots που ανεφερα οτι του στειλαμε με email δειχνουν τα δικα μας waveforms πριν το mastering και μετα. Θα τα κανω απλοαντ καποια στιγμη να δειτε :) 3)Δε νομιζω οτι τα μαστερς που του δωσαμε εχουν καποιο προβλημα. Ειχε αρκετo (4-6 db) 'χωρο' για mastering και αξιοσεβαστα dynamics (τουλαχιστον για το ειδος της μουσικης). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Ειχε αρκετo (4-6 db) 'χωρο' για mastering και αξιοσεβαστα dynamics ουτε αυτο χρειαζεται ,προσωπικα τα δινω ολα με peaks στο -0.1 για μαστερινγκ χωρις κανενα προβλημα, μια και εσυ "βλεπεις" τα peaks ,το Mastering θα σου ανεβασει τα RMS ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 ουτε αυτο χρειαζεται ,προσωπικα τα δινω ολα με peaks στο -0.1 για μαστερινγκ χωρις κανενα προβλημα, μια και εσυ "βλεπεις" τα peaks ,το Mastering θα σου ανεβασει τα RMS ;) ναι αλλα υπαρχει χωρος για τυχον διορθωσεις σε eq πχ. anyway, δε νομιζω οτι αν του διναμε -6 η' -0.1db θα ειχε διαφορα το αποτελεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιανουαρίου 2010 ναι αλλα υπαρχει χωρος για τυχον διορθωσεις σε eq πχ και με το peak στο -0.1(η στο 0) υπαρχει χωρος για eq ,αφου ετσι κι αλλοιως θα μπει limiter μετα ;) anyway, δε νομιζω οτι αν του διναμε -6 η' -0.1db θα ειχε διαφορα το αποτελεσμα. αυτο ειναι σιγουρο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση