Johnny Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Γεια χαρά, Διαβάζω όλα τα θέματα που έχουν σχέση με recording, mastering, compressors etc. Μάλιστα περιμένω αμάν και πως για το σεμηνάριο (ελπίζω να μην κάτσει μέρα και ώρα που να μην μπορώ) και μου δημιουργήθηκε μια απορία. Δεν ξέρω ίσως να είναι και κουτή - παρόλα αυτά είναι απορία. Όταν ηχογραφούμε vocals ή ένα live istrument μέσω mic και εφέ έχουμε μόνο μέσω software (plug ins) τότε κατά την διάρκεια της εγγραφής χρησιμοποιούμε compressor, limiter etc ή το γραφουμε net και μετά προσθέτουμε τα plug ins. Αν τελικά βάζουμε τί συνήθως βάζουμε? και σε τι βαθμό (όσο θα βάζαμε και μετά το recording? - το λέω αυτό μπας και δεν πρέπει να πειράξουμε και τοσο το original). Johnny. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 κατα την διαρκει της ηχογραφισης θα εχεις latency εφοσον μιλαμαι για plug ins. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Αν ηχογραφείς με κάρτα που τρέχει σε Asio drivers, δηλαδή με σχεδόν zero latency, τότε μπορείς και να ηχογραφήσεις με compressor αλλά και άλλα εφέ. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 εγω με την audiophile οταν φορτοσω μερικα(eq-comp-reverb) αρχιζει το latency προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnny Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Audiophile έχω κι εγώ όπως και ο whitenoise αλλά δεν έχω ποτέ δοκιμάσει ώστε να ξέρω αν έχω Latency. Τελικά όμως yameth δεν μας είπες. Αν δεν υπαρχει Latency είναι καλύτερα να γραφεις με plug ins ή net το original. Johnny. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 το θεμα ειναι φιλε πως αν εχεις latency δεν μπορει να λειτουργησει ο μουσικος για να τον γραψεις. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Τα insert effects όπως ο compressor και ο limiter χρησιμεύουν κατα την ηχογράφηση για να μην "κάψουμε" (παραμορφώσουμε) το σήμα ή σε αντίθεση να μην έχουμε χαμηλές στάθμες που θα προσέθεταν "φύσημα" την εποχή της μπομπίνας (κάτι που δεν ισχύει σήμερα), ή από θόρυβο "σπαγγέτι" (καλωδίων), κακών προενισχυτών, κλπ. Με την δυναμική περιοχή που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα σήμερα δεν θα έλεγα ότι είναι απολύτως απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο εφέ στην ηχογράφηση, εφ' όσον προσέχουμε τις στάθμες μας. Αλλά έγώ από συνήθεια χρησιμοποιώ compressor με χαμηλό ratio (2-4:1), ίσα-ίσα για να έχω ένα πιό σταθερό σήμα στην είσοδο. Kαι είναι software! Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas loverboy665 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Είμαι βέβαιος ότι οι υπόλοιποι της παρέας τα ξέρουν καλύτερα αλλά .... αν λεχεις harware comp χρησιμοποίησέ το φίλε Johny για το tracking. ¶λλες κάρτες ήχου προδφέρουν direct monitoring και λύνεται αυτό το ζήτημα latency, γιατί αν φορτώσεις το input channel με plug ins μεγαλώνει το latency καθώς το σήμα επεξεργάζεται από κάθε plug in. Μικρές οι διαφορές βέβαια δεδομένου ότι τα plug ins δεν είναι πολύ βαριά και ότι ο υπολογιστής έχει τουλάχιστον τις minimum προδιαγραφές για τη δουλειά αυτή. Επίσης, στη θεωρία (6,02db ανα bit) καλό είναι να βάλεις comp πρίν από converters. Μιλάμε βέβαια πάλι για μικρές διαφορές αλλά η πηγή σου (ειδικά τα φωνητικά) έχει μεγάλες διακυμάνσεις εντάσεως και θέλεις να τις εξομαλύνεις και να ανεβάσεις τη συνολική ένταση για καλύτερο bit depth και λιγότερο noise floor. ¶λλωστε, έτσι δεν προσθέτεις latency. Μία άλλη λύση για το latency είναι να χρησιμοποιήσεις ένα μίκτη για monitoring. Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με για να μαθαίνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 σωστος και ο κωστας αλλα και ο yameth,ενα ελαφρυ κομπρεσορακι δεν εβλαψε ποτε κανεναν(και ουτε θα επιρεασει το latency) προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Να συμπληρώσω κάτι το οποίο συχνά παρεξηγείται: Από τη στιγμή που το σήμα θα περάσει το A/D και θα γίνει ψηφιακό, δεν έχει (τεχνικά) καμία σημασία αν θα γράψεις με ή χωρίς (software) compressor. Ο compressor έχει νόημα αν τον βάλεις πριν το A/D ώστε να περιορίσει τις δυναμικές και να μην υπάρξει ενδεχόμενο να peak-άρει το σήμα (καθώς στο ψηφιακό κόσμο αυτό συνεπάγεται με καταστροφή του). Η γνώμη μου είναι ότι είναι καλό να αποφεύγεις την οποιαδήποτε ηχογράφηση (software) εφφέ με το σήμα σου καθώς μπορεί να το μετανοιώσεις στη συνέχεια της μίξης (δεδομένου ότι τεχνικά δεν σου προσφέρει τίποτα). Πέρα από το τεχνικό όμως κομμάτι, είναι καλό αυτός που ηχογραφεί να ακούει τον ήχο του (εφόσον ο compressor αποτελεί μέρος του προσωπικού του ήχου και όχι ηχοληπτική παρέμβαση) για να μπορέσει να παίξει πιο ρεαλιστικά και με περισσότερη αίσθηση. Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση