Προς το περιεχόμενο

Neumann u89


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχήν ευχαριστώ για την εκτεταμένη απάντηση..

 

haryy για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, ομολογώ ότι η χρήση που περιγράφεις με μπέρδεψε ;D...και αναφέρομαι βασικά στο bottom snare  ;D ;D ;D

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώτο 89 ή κάποιο αντίστοιχο μικρόφωνο κάτω από ένα ταμπούρο..... αλλά τώρα μου έβαλες ιδέες  ;) ;D

 

Ο σκοπός είναι να τιθασευθεί το brightness των χορδών του ταμπούρου οπότε και η ιδέα για τέτοιο μικρόφωνο. :D

 

[quote author=nikodemos link=topic=174116.msg405692#msg405692

date=1264078386]

Από την άλλη πλευρά και ένα σετ με 2 414xls αποτελεί τρομερά ευέλικτο σχήμα τόσο για ακουστικά όργανα και τύμπανα όσο και για ηλεκτρικά (σε ότι αφορά το μεγάλο και ακριβές του πράγματος). Ίσως λίγο ξενέρωτα στο πρώτο άκουσμα αλλά εξαιρετικά εργαλεία.....

 

Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν μπορεί να δουλέψει για φωνη  ;D ;D ;D ;D

 

Ίσως όμως θα μπορούσες με το ίδιο περίπου μπάτζετ του 89 να συνδυάσεις κάποιο από τα παραπάνω (ή κάποιο παραπλήσιο σενάριο) με κάποιο πιο "βαριά" χρωματισμένο (αλλά στα πλαίσια του "γλυκού" και σχετικά καθρού - έστω ευέλικτου  ;)) LDC όπως για παράδειγμα το classic II της RODE (εξαιρετικό σε κάποιες φωνές, αρκετά τονισμένα ψηλά αλλά όμορφα χωρίς dome resonanses και με ευρύ φάσμα σε ότι αφορά το πως χρωματίζει...από εντελώς καθαρό έως βαριά saturated) ή κάποιο άλλο αντίστοιχο "καθαρό" αλλά bright tube LDC (κυκλοφορούν πολλές ενδιαφέρουσες εκδοχές του 47 style mic από peluso, pearlman κλπ κλπ....κάποια που άκουσα πάντως μου φάνηκαν υπερβολικά bright) . Σε αυτή την λογική (των γλυκών "ψηλών" , "καθαρό" ) πιθανότατα μπορείς να κοιτάξεις και τις εκδοχές της neumann στην σειρά TLM (transformerless) σε σχέση με τις κάψες K47 & K49....δεν έχω ακούσει καθόλου το TLM167 το οποίο υποτίθεται πως είναι η σύγχρονη εκδοχή του U67 (ηχητικά γιατί ως σχεδιο και "ρόλος" το 87 υποτίθεται πως είναι η τραντζίστορ εκδοχή του 67) αλλά έχω ακούσει εξαιρετικά σχόλια.

 

Επίσης αυτή η κάπως scooped upper mid's και του πιο τονισμένου "αέρα" είναι στα αυτιά μου η λογική των παλαιώτερων LDC AKG εν γένει (tube & solid state) από το C12 & tHE tUBE ως τις πρώτες εκδόσεις του 414.....έχω κάποιες αμφιβολίες για τις σημερινές εκδοχές πάντως (τουλάχιστον σε σχεση με τα ψηλά....ίσως λίγο υπερβολικά πλέον, ίσως να έχει να κάνει βέβαια και με το πιο υψηλό επίπεδο εξόδου)...η ούσια πάντως είναι πως  τα καινούρια C12VR πουλιούντε "μεταχειρισμένα" σε λογικές τιμές λόγω κακού χάυπ..... αντίστοιχα το The Tube που δεν έκανε ποτέ όνομα το βρίσκει κανείς εξαιρετικά φθηνά...

 

...σταματάω γιατί ξέφυγα και θα γράψω ότι συνδυασμό υπάρχει και μάλλον δεν βοηθάω  ::) ;D ;D

 

Θα έχω και άλλες επιλογές για ακουστικά όργανα (m-audio sputnik, audio technica at4040) οπότε η κύρια χρήση θα είναι για τον τραγουδιστή μου ο οποίος παρεπιπτόντως είναι και αρκετά sibilant, άρα η ουδετερότητα του mic πέρα από την προσωπική μου προτίμηση περί φυσικότητας, θα πρέπει και να καταπολεμά αυτό το artifact χωρίς βέβαια να μουνταίνει την χροιά.

 

Έχω δουλέψει τα παλιά 414 σε drum overheads και ήταν υπέροχα , δεν έχω όμως τον ίδιο ενθουσιασμό για τα καινούργια, μου ακούγονται πιο "σκληρά".

 

Γενικά αναζητώ 1 μικρόφωνο γιατί έχω καλυφθεί για τις stereo λήψεις (room, overheads).

 

Τα κ2 και classic της rode τα έχω υπόψιν μου αλλά για το classic δεν έχω ιδέα πως ακούγεται. Τώρα που σου είπα για τον τραγουδιστή μήπως δεν κάνει κατά την γνώμη σου?

 

(η ίδια ερώτηση ισχύει και για τα καθαρά αλλά bright LDCs που ανέφερες)

 

Το paper quality που έχουν τα 47type νομίζω ότι δεν ταιριάζει για τον ίδιο λόγο αν και γενικά μου αρέσει η "υφή" τους.

Για να μην μιλάω και πολύ γενικόλογα, αν θες άκου λίγο από το site μας -όχι από το myspace- να τσεκάρεις την φωνή του.

Είναι γραμμένη με akg solidtube στον solo 610 και παρόλο που απεχθάνομαι το solidtube, το συγκεκριμένο combo έκατσε καλά νομίζω (με de-essing όμως)

 

πσ. γράψε όσο και ότι θέλεις! για κουβέντα είμαστε εδώ!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Νομίζω πως για την φωνή του τραγουδιστή σας το 89 θα είναι εξαιρετικό....πιστεύω πως θα δώσει και ένα επιπλέον boost στα μεσαία και χαμηλά μεσαία ως λεπτομέρεια αλλά και παρουσία (σε σχέση με αυτό που άκουσα στην σελίδα σας).

 

Γενικά , νομίζω πως είναι αρκετά "σίγουρη" επιλογή  ;)

 

Το Classic II από την άλλη πλευρά είναι σαφέστατα προς την  "αεράτη" πλευρά των πραγμάτων....καθαρά και λεπτομερή μεσαία, σαφέστατα τονισμένα ψηλά, αλλά επικεντρωμένα στον "αέρα" (δηλαδή το peak του πράγματος είναι αρκετά ψηλά σε σχέση με τα περισσότερα LDC ειδικά σε omni).

Είναι εξαιρετικό μικρόφωνο,σίγουρα έχει ηχητική συγγένεια με το Κ2 αλλά σε τρομερά βελτιωμένη εκδοχή (νομίζω πως το Κ2 έχει αρκετά "θεματάκια" σε σχεση με την κατασκευή του θόλου και τα resonanses που δημιουργούντε.....άλλωστε το σασί του φαίνεται ότι είναι.....της "σειράς").

Στην πράξη νομίζω ότι το classic II είναι η εκδοχή της RODE πάνω στο θέμα "47" αλλά με κάπως πιο προσωπική προσέγγιση. Εγώ το αγαπάω γιατί έχει την δυνατότητα να δίνει ένα αρκετά "έτοιμο" αποτέλεσμα σε ποπ-ροκ ανδρικά φωνητικά ενώ είναι αρκετά ευέλικτο στους συνδυασμούς διαγραμμάτων/απόκρισης (όπως βέβαια όλα τα tube που μπορείς να επιλέξεις τα διαγραμματα από το τροφοδοτικό και συνήθως και τα ενδιάμεσα steps).

Είναι επίσης (μαζί με το M147) μακράν το καλύτερο room mic (ειδικά συνδυασμένο με ένα distressor ;)) κάτι βέβαια που σημαίνει πως γενικά ο "χώρος" είναι κάτι που πάντα θα πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ'όψη του (πχ εγώ φτιάχνω τωρα ένα μικροσκοπικό dead booth και ένας λόγος είναι ΚΑΙ αυτός....υπάρχουν στιγμές που δεν επιλέγω τελικά το συγκεκριμένο μικ για μια φωνή γιατί ενώ μου αρέσει αυτό που ακούω θα προτιμούσα την δεδωμένη στιγμή να ήταν πιο "στεγνό"......ειδικά σε όμνι το ΙΙ κάνει ένα σχεδόν "μαγικό" τρικ στα ψηλά....σίγουρα όμως πάντα σε συνάρτηση μετον χώρο).

Από την άλλη πλευρά δίνει τελείως διαφορετική αίσθηση (πιο ανάλαφρη) στα χαμηλά και έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά σε σχέση με το proximity effect των "γερμανών" (αυτό πχ για μένα θα ήταν σοβαρό μειονέκτημα αν ήταν το μοναδικό μικ που θα είχα στην διάθεση μου για κάθε σέσσιον....πιστέυω πχ πως το proximity effect και η "αγριάδα" ενός 87 μπορεί να αποτελέσουν πολύ σημαντικό κομμάτι μιας "βαριάς" τζωνυκασοειδούς φωνής αν αυτό είναι το ζητούμενο).

 

Σε ότι αφορά το θέμα της προενίσχυσης κατέληξα ότι του ταιριάζουν μάλλον πιο "σκοτεινές" επιλογές (πχ η σύγκριση ανάμεσα στο Great River και στο P1 της A-Designs λήγει υπέρ του πρώτου σε αντίθεση πχ με το 87 - για ανδρική φωνή πάντα). Δεν έχω πολλές επιλογές σε valve preamps αλλά με το A-Designs MP1 που το δοκίμασα το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό αν και σε κάποιες ακραίες καταστάσεις (σε σχέση με ενταση) τα πράγματα ήταν μάλλον οριακά (σε ποσοστό παραμόρφωσης).

 

Εγώ το θεωρώ πολύ σοβαρό μικρόφωνο, πολύ χρωματισμένο βέβαια αλλά σίγουρα πολύ καλή επιλογή από όλες τις απόψεις....ίσως βέβαια δεν έχει το στάτους άλλων μικροφώνων αλλά στην τελική who gives a fuck?    

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικόδημε με κάλυψες απόλυτα, πρώτον γιατί είμαι σχεδόν "ψημένος" για το 89 και για το πόσο θα ταιριάζει στον δικό μου και δεύτερον γιατί είναι προγραμματισμένος ο Great River (μαζί με έναν TG-2 και έναν Api a2d  ;)). Eίχα ακούσει τον παλιό great river και δεν μου άρεσε, αλλά πέτυχα κάποια clips όπως ένα δικό σου και κάποια άλλα από τον καινούργιο και άλλαψα γνώμη άρδην. Φανταστικά χαμηλομεσαία, πολύ neveish, και θεόγλυκα ψηλά! Φοβερός pre!

 

Έχεις απόλυτο δίκιο για την "έλλειψη" χαμηλομεσαίων που θα έκαναν πιο έντονη την παρουσία σε αυτές τις συχνότητες, απλά δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές σε pres και mics, ήταν ότι καλύτερο διαθέταμε στο στούντιο που γράψαμε την δεδομένη στιγμή.

 

Θα προσπαθήσω να βρω clips από το classicII (αν έχεις να βάλεις κάποιο θα με βοηθούσες πάρα πολύ) και θα το λάβω σοβαρά υπόψιν.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου.

 

(στην τελευταία παράγραφο αναφέρεσαι στο 89 ή στο classicII?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου