kostas loverboy665 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 ...και αφού είσαι εκεί κοίτα και το spectron που κάνει πράγματα τα οποία είναι φοβερά και τρομερά, όχι για mastering όμως. Τώρα το είδα και αυτά που κάνει (Spectron splits audio into thousands of frequency bands, applies independent delay, morph, filter and pan effects) έχω διαβάσει αλλού ότι τα κάνουνε με πολύ περίεργες συνδέσεις...(όχι μέσω gates και band pass filters...ή/και editing) αλλά λίγα θυμάμαι για να εξηγήσω. Αν κάποιος ξέρει πολύ θα ήθελα να μάθω. 3 και τελέυταία φορά που επεξεργάζομαι το κείμενο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TimothyH Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Καλα το Spectron ανεμιζεεεεει!τρελο εργαλειο thanksss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pmelidis Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Φαντάζομαι πως θα σε βοηθήσει αρκετά: τ ο sound on sound νοεμβρίου έχει ένα κατατοπιστικό 5σέλιδο howto για mastering στο reason. αν έπαιζε σκάνερ θα το ανέβαζα αλλά δυστυχώς... σε κάθε περίπτωση, αν το βρείς πουθενα χτύπα το... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas loverboy665 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2005 Βρήκα κάτι που είναι ότι πρέπει για την περίσταση. Δεν λέει για το reason βέβαια αλλά δίνει μία πολύ καλή εικόνα για την όλη διαδικασία του DIY mastering με software. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Τωρα οσο για το mastering suite του Reason πιστευω πως δεν ειναι ικανοποιητικο γιατι ολα τα presets ειναι ετσι φτιαγμενα ωστε να εξυπηρετουνε παρα να βοηθανε.Τωρα απο τη στιγμη που δεν προκειται να χρησιμοποιησω καποιο ετοιμο mastering preset του Reason διοτι δεν με ικανοποιει Παλι εχω την ιδια εκπληξη, διοτι το reason 3.0 ( και γενικα ολη η σειρα ) χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες διαφορων ειδων μουσικης, και δεν πιστευω οτι αυτοι δεν ξερουν να το χρησιμοποιουν. Εαν τα presets δεν σε διευκολυνουν, τοτε "παιξε" φτιαχνοτας δικα σου. Ειναι αρκετα πιο δυσκολο να αναμιχτεις με VST, τα οποια εχουν πιο δυσκολη λειτουργια, σε σχεση με το Mastering suite της Propellerhead! Δοκιμασες καθολου να "παιξεις"? Πρεπει να σε πληροφορησω οτι αμα δεν μπορεις να δουλεψεις με την Mastering suite, τοτε δεν θα μπορεσεις να δουλεψεις με ολα τα αυτονομα VST που θα πρεπει να βαλεις στη σωστη σειρα, για να βγαλεις καλυτερο ηχο! Προσωπικα ειμαι κατενθουσιασμενος απο την Mastering suite. Αν θελεις να ακουσεις τι ηχο βγαζει με μια Audigy ( που θεωρειται απο τις φτηνιαρικες,ετσι? ), κοιτα εδω: http://www.noiz.gr/postt2823.html&sid=439e414251b1b74ae13747415363671e Ολη η δουλεια ειναι με Reason και το mastering επισης ( με αλλαγμενα presets βεβαια ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
not_guilty Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Θα ήθελα να προσθέσω ότι το Wavelab είναι απλά μια πλατφόρμα την οποία στολίζεις ανάλογα με τις ανάγκες σου και τις προτιμήσεις.. Κατα 99,9% δεν υπάρχει περίπτωση να καταλήξεις σε ένα preset... ή να βρείς πρόγραμμα που με ένα preset θα σου κάνει την δουλειά που θέλεις... Τώρα.. άλλα προγράμματα mastering είναι το Izotope Ozone, Το Τ-racks της IK Multimedia και άλλα τα οποία όμως να δεν ξέρεις πως να τα χρησιμοποιήσεις δεν βγάζεις και πολλά πράγματα.. Εχω βρεί αρκετές πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία των Compressors και Limiter, χωρίς να είμαι ειδικός έχω καταφέρει να επεμβαίνω στις μίξεις μου και να προσθέτω αυτά που θέλω..στον ήχο μου 2ο αν η μίξη σου έχει προβλήματα δεν σου βγαίνει σωστά το mastering. Θα πρέπει η μίζη σου να ακούγεται όσο πιο καλά γίνεται.. (σχεδόν να έχεις την εντύπωση οτι δεν χρειάζεται μαστερινγκ) μετά όταν το περνάς στο Wavelab κάνεις λεπτο-δουλειές και όχι γενικό χειρουργείο γιατί ότι plugin και ότι πρόγραμμα και να έχεις δεν θα σου δώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα και πάντα ενώ θα διορθώνεις κάποια σημεία, σε κάποια άλλα θα έχεις πρόβλημα... Εγώ προτιμώ να μην βάλω eq σε μάστερινγκ αλλά να χρησιμοποιήσω έναν Multiband Compressor Το C4 Συγκεκριμένα το οποίο έχει πολύ ωραία απεικόνιση του Compression Στο οποίο γίνεται και έχεις μια καλύτερη εικόνα στο που να παρέμβεις. Τώρα το Wavelab έχει πολύ ωραίο Spectrum Analyser.... Δοκίμασε να ανοίξεις ένα κομμάτι , να ανοίξεις έναν Multiband Compressor, και να Κάνεις Mute Κάποιες συχνότητες, να δείς ποιά όργανα πέφτουν σε αυτές και να τις δείς διαγραμματικά στο Spectrum... Τώρα δοκίμασε στην συγκεκριμένη Band που έχεις Mutarei να πειράξεις το Threshold, το ratio, την συχνότητα και να δείς α. πως μεταβάλεται ο ήχος και β. πως μεταβάλεται το Spectrum.... Αν και o τελικό κρητής είναι τα αυτιά σου, δεν χάνεις τίποτα να πειραματιστείς... και να δείς πως δουλεύουν.... Όσο αναφορά το Reason δεν έχω άποψη, δεν το έχω δουλέψει ποτέ, και μια φορά που το εγκατέστησα το απεγκατέστησα με την μία ¶λλαξα αρκετά προγράμματα λόγω της ευκολίας (όπως ο Yameth υποστήριξε ώς παγίδας) του ότι εύκολα τα βρίσκεις, αλλά κατέληξα -προς το παρόν- να βελτιώσω το ήχο που παράγω με το wavelab..... Σίγουρα μπορεί να έκανα την ίδια δουλειά και το Reason αλλά περι ορέξεως... Κολοκυθόπιτα... ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2005 Θα συμφωνησω απολυτα! Εν αρχη ειναι το Mix! Και εγω προτιμω να χρησιμοποιω εναν compressor (εκτος & αν προκειται για δουλεια που παει ραδιοφωνο η τηλεοραση οποτε μπουσταρω μερικες φορες την περιοχη γυρω στα 4khz με ενα equalizer) επίσης ποτε μην υποτιμας την θαυματουργη επιδραση του σωστου pre-delay στο τελικο αποτελεσμα συνηθως ενα κοντο 50/50 pre-delay δινει λαμπεραδα στον ηχο της μιξης σου :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
joystick Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2006 Mastering Process (απλοποιημένο): 1. Παίρνεις το mixdown audio file σου (το .WAV export του μιξαρισμένου σου κοματιού) 2. Το κάνεις normalise στα -3 db 3. Το φορτώνεις σε κάποιο Wave Editor (πχ. Wavelab, Soundforge, Cool Edit) 4. Φορτώνεις τα εξής pluggins ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ α) EQ b) Reverb c) Compressor d) Limiter 5. Aνοιγεις τον Compressor και κάνεις τα εξής settings Threshold : -30db Ratio : 1:1.5 Attack : Γυρω στα 30 ms Release : Γυρω στα 200 ms 6. Ανοιγεις το Limiter Threshold : -3db Attack : 10 ms Release : 50 ms Ceiling : -0.1 Παίζεις με το EQ ώστε να βρεις φτιάξεις τον ήχο που θέλεις για το κομμάτι! Προσέχεις το pre-eq level που φτάνει στο compressor να είναι το ίδιο με το post eq. Αυτή η διαδικασία ειναι η στάνταρ, για mastering (συμβουλέψου όποιο σχετικό βιβλίο ή άρθρο μπορείς να βρεις online). Μετά από αυτό είναι θέμα εξάσκησεις, ηχείων, δωματίου και μηχανημάτων.... ww.joystick-music.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
joystick Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2006 Ωπ, sorry, ξεχασα το reverb.... Χρησιμοποιείς κάποιον Ambience αλγόριθμο, με dry 75%, wet 25% ww.joystick-music.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
psychedelic reflection Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2010 joystick ωραίος ο τυφλοσούρτης ! ;D είπες νορμαλαιζινκ στα -3 ! διαβάζω ότι δεν είναι καλό να κάνουμε νορμαλαιζινκ ! ή μήπως είναι διαφορετικό αυτό το νορμαλαιζινκ που λες?? στωωωω!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις