Προς το περιεχόμενο

whammy-1 vs. reissues


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν υπηρχε λογος να μπει στο τρυπακι της 100% πιστης αντιγραφης του αρχικου chip.

 

Η πρώτη εταιρία που είχε φτιάξει το τσιπάκι (ΙVL την είπαμε?) πιθανότατα είχε πατεντάρει την εφεύρεσή της, οπότε μια 100% πιστή αντιγραφή μπορεί να μην ήταν καν επιλογή λόγω των νομικών επιπλοκών.

 

Το Whammy 1 περασε και μου φαινεται οτι η Digitech προτιμα να παιζει γυρω απο την αρχικη φορμουλα μπας και πετυχει τη χρυση συνταγη παρα να επιχειρησει τον γολγοθα του authentic reissue που πιθανον να καταληξει και σε τρυπα στο νερο.

 

Δεν βγάζουν αυθεντικό reissue μάλλον για τον λόγο που προανέφερα (εκτός αν ξανακάνουν συμβόλαιο με εκείνη την εταιρία). Επίσης, δεν μπαίνουν στην ιστορία του reissue γιατί σαν κόνσπεπτ είναι εξαιρετικά δύσκολο να δουλέψει για ψηφιακούρες του κιαρατά, με την συνεπακόλουθη γελοιοποίησή τους, και την έμμεση παραδοχή πως όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που επιμελήθηκε 100% η ίδια η Digitech (δλδ το ΙΙ, το ΙΙΙ και το ΙV) είναι... μπακατέλες μπροστά στο Ι. Θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ήττα της...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μισό λεπτό. Άλλο το LM308 που είναι op-amp, δηλαδή ένα αναλογικό κύκλωμα σε συμπαγή μορφή, και άλλο το τσιπ του γουάμι, που αποτελείται από AD/DA converters, επεξεργαστή και αλγόριθμο για τη λειτουργία του επεξεργαστή.  ;)

 

χαχαχαχααχα σορρυ φίλε μου δεν το ξέρω αυτό το κομματι!  ;D  ;D  ;D Απλά σαν παρόμοιο παράδειγμα το έφερα!  ;)

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος, μη ξεχναμε το αγοραστικο κοινο της Digitech: Ειναι ενα αγοραστικο κοινο που σε μεγαλο βαθμο ζει ενα καταναλωτικο μεσαιωνα με ιδεες οπως mojo και αναγνωρισημοτητα προιοντος να παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στις αγορες πολλων μελων του αγοραστικου αυτου κοινου. Εν ολιγοις, αν εμπαινε η Digitech στη διαδικασια να δημιουργησει μια 100% πιστη αντιγραφη του Whammy 1 (οχι μονο του chip που λεγαμε παραπανω, ολοκληρου του πακετου) και παλι θα υπηρχαν πολλοι που θα προτιμουσαν το 1 γιατι με αυτο παιζει ο Slash (παιζει? δε ξερω, τυχαιο ονομα). Πιθανοτατα λοιπον μια 100% ακριβης επανεκδοση δεν θα ειχε την αναμενομενη επιτυχια.

 

Εδω βρισκεται πιστευω ολη η ουσια της συζητησης. Παραπεμπω σε αυτο που ανεφερα για το Akai Deep Impact στην αρχη: ολοι το ειχαν βγαλει λιγο πολυ αχρηστο αλλα αρκουσε ΕΝΑΣ μπασιστας που το χρησιμοποιησε με συγκεκριμενο τροπο (και μαλιστα συνδυασμενο με καμια ντουζινα αλλα εφε) για να πωλειται τωρα σε εξωφρενικες τιμες. Και ακομα και αν η Akai εβγαζε ακριβως το ιδιο πεταλι αυριο, μεθαυριο θα βλεπαμε ενα καρο σχετικους και ασχετους να ορκιζονται οτι δεν ακουγεται τοσο καλα οσο το "αυθεντικο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπεσε στα χέρια μου το τελευταίο guitar buyer και όλως τυχαίως στη στήλη Pawn Stars  ;D αναφέρεται στο Whammy-I. Γράφει και εκεί για καλύτερους A/D και καλύτερo note tracking. Το καινούριο είναι οτι το άρθρο πιθανολογεί οτι φταίει η οδηγία RoHS  :-\

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καινούριο είναι οτι το άρθρο πιθανολογεί οτι φταίει η οδηγία RoHS  :-\

 

Aν όντως το λέει αυτό, είναι γκάφα μεγάλων διαστάσεων στο fact checking (πόσο μάλλον για ένα διάσημο & διεθνές περιοδικό) αφού με ένα ψάξιμο 5 λεπτών βρήκα ότι το Whammy I βγήκε το '91 και το ΙV το Φεβρουάριο του 2000 ενώ η οδηγία RoHS εφαρμόστηκε τον Ιούλιο του... 2006.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δυστυχώς το λέει...το ξέρω, είναι χαζό αλλά το γράφει  :-\

 

Βρήκα ενα berserker clip στο τιούμπι!

 

 

 

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως κάτοχος δύο WH-1 και έχοντας ασχοληθεί αρκετά και με το 4,αυτό που μπορώ να πώ είναι πως η διαφορά τους δεν έχει να κάνει τόσο με τους pitch-shifting αλγόριθμους που χρησιμοποιούν (οι οποίοι έχουν ούτως η άλλως εξελιχθεί από τότε που βγήκε το WH-1) όσο με τον σχεδιασμό και την υλοποίησή του πεταλιού.Μερικές λεπτομέρειες περί του θέματος δίνει και ο analogman στο faq του από τις οποίες η πιο σημαντική είναι ίσως αυτή:

The original WH-1 Whammy had a special circuit that the Whammy II does not (thus no "input level" control), allowing almost any input signal level to be dynamically scaled so that the pitch tracking can "lock on" faultlessly

Αν και το παραπάνω χωρίο μιλάει για τη διαφορά ανάμεσα στο 1 και το 2,ούτε το 4  (τουλάχιστον όσον αφορά την υλοποίησή του) μοιάζει με το 1 στον συγκεκριμένο τομέα,με αποτέλεσμα να μην ακούγεται το ίδιο.

Επί του πρακτέου,το παραπάνω το καταλαβαίνει κανείς δοκιμάζοντας να κρατήσει  sustained notes ή να κάνει bending σε settings όπως το 1 ή 2 octaves up.Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το σόλο στο "Like A Stone" των Audioslave και η μελωδία στο "My Iron Lung" των Radiohead,τα οποία δεν μπόρεσα να αποδώσω αρκετά καλά ηχητικά-τουλάχιστον με βάση τα δικά μου αυτιά- με το 4,το οποίο αν και δεν πολυέχανε το tracking σου έδινε την εντύπωση πως είχε ένα είδους latency (ή αν προτιμάτε,καθυστέρηση) ανάμεσα σε αυτό που έπαιζες και αυτό που άκουγες.

Μια άλλη σημαντική διαφορά που διαπίστωσα είναι πως το 1 σου δίνει πολύ καλύτερο έλεγχο του εφφέ κατά τη διαδρομή του expression pedal σε αντίθεση με το 4 το οποίο είναι σχετικά απότομο.Στο 1 μπορούσα να κάνω εύκολα μικροαλλαγές στο pitch,ενώ στο 4 ένιωθα πως έπρεπε να...σημαδέψω.

Τέλος...(αν και μπορεί να φανώ γραφικός με το παρακάτω σχόλιο)

πάντα είχα την αίσθηση πως το WH-1 δίνει-προς έλλειψη καλύτερου χαρακτηρισμού-μια σχεδόν αναλογική αίσθηση του εφφέ και είναι πιο μουσικό,σε αντίθεση με το 4 το οποίο αν και δεν ακούγεται άσχημα είναι "αποστειρωμένο".

Τώρα αν τα παραπάνω δικαιολογούν την απόκτηση ενός wh-1 νομίζω πως είναι θέμα προσωπικού γούστου.Τα παραπάνω συμπεράσματα πάντως βγήκαν από δοκιμές που  έγιναν με μια Jeff Beck Strat και με μια Les Paul Standard σε ένα μονοκάναλο JCM800 50W,οπότε θεωρώ πως έπαιξε ρόλο και ο υπόλοιπος εξοπλισμός στο να ακουστούν οι διαφορές ανάμεσα στο 1 και στο 4.

 

ps. να μην ξεχάσω: το detune setting του WH-1 είναι από τα καλύτερα chorus που έχω ακούσει  :)

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πραγματικά ξεφεύγει άσχημα η τιμή του!  ;D

-=Music is my Aeroplane=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου