blue Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Kαλημερα :) Κυρίως θέμα : το πρώτο digitech whammy είναι ενα ΨΗΦΙΑΚΟ πετάλι που κυκλοφόρησε το 1991 (αν δεν κανω λαθος) και εξαιτίας του ιδιαίτερου "εφέ" του έγινε άμεσα δημοφιλές ανάμεσα σε διάσημους κιθαρίστες. Από το 1991 ως σήμερα εχουν περασει 20 χρόνια και η ΨΗΦΙΑΚΗ τεχνολογία έχει κανει ΑΛΜΑΤΑ. H ίδια εταιρεία έχει βγάλει αλλά 3 whammy και το τελευταίο, που σύμφωνα με την κοινή λογική (ως ψηφιακο πεταλι) ΟΦΕΙΛΕΙ να ειναι καλύτερο από το 1ο, υφίσταται σνομπισμό. Καπου πηρε το ματι μου οτι το 1ο χρησιμοποιει ενα συγκεκριμενο τσιπ που ειναι discontinued. Μερικές σκέψεις : ένα πετάλι που σαρώνει αρμονικές και υποαρμονικές συχνοτητες θα έχει βασικό ελάττωμα την καθυστέρηση. Η μικρότερη καθυστέρηση μπορεί να επιτευχθεί με γρηγορότερες πράξεις , δηλαδη ανώτερη υπολογιστική ισχύ από τον επεξεργαστή του και καλύτερο αλγόριθμο (αυτα που κανει καλα το Axe FX). Η ποιότητα του καθαρού σήματος εξαρτάται και από την ποιότητα των AD/DA converters' του. Άρα, συμφωνα με τη θεωρία και την κοινή λογική που προστάζει οτι η τεχνογνωσία μιας εταιρείας έχει προχωρήσει μεσα σε 20 χρόνια, το Whammy IV θα πρεπει να είναι αντικειμενικα καλύτερο απο το 1ο, με τον ιδιο τρόπο που η Boss GT10 ειναι ΠΟΛΥ καλύτερη από την GT-5. Εχει κάποιος στην κατοχή του ΚΑΙ το I ΚΑΙ το ΙV , να μας πει τις αποψεις του? Whammy- I Whammy-IV https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JollyJokker Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 δεν πιστεύω κανείς να ισχυρίζεται πως το πρώτο είναι καλύτερο από τα μεταγενέστερα. Απλά μάλλον είναι θέμα "συλλεκτικότητας". Το Whammy είναι ένα μοναδικό προιόν που έχει γράψει ιστορία. Γιαυτό κι έχει την αξία που έχει. ίσως βέβαια, το Whammy I να κοστολογείται τόσο ψηλά λόγω του ότι μπορεί να κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό κομματιών... αλλά αυτό δεν το γνωρίζω, μία εκτίμηση είναι. ::) Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Για το (επισης discontinued) Bass Whammy ξερω οτι γινεται χαμος για 2 κυριως λογους: Ο πρωτος ειναι οτι εχει καποια modes που δεν εχουν οι τωρινες εκδοσεις. Ο δευτερος (ισως και σημαντικοτερος) ειναι οτι το χρησιμοποιει ο Justin Chancellor των Tool. Ειδικα ο δευτερος λογος εχει πολυ πλακα γιατι εχουν γινει και αλλα αντιστοιχα: Χαρακτηριστικο παραδειγμα το Akai Deep Impact, ενα Bass Synth. Οταν κυκλοφορουσε ολοι παραπονιουνταν οτι ειχε τα μαυρα του τα χαλια, οτι ηταν μαλλον κακοφτιαγμενο και αναξιοπιστο και οτι το κακο του tracking το καθιστουσε πρακτικα αχρηστο. Το πεταλι σταματησε να βγαινει και το στοκ που ειχε μεινει στα μαγαζια σχεδον χαριστηκε. Ξαφνικα μαθαινουμε οτι Chris Wolstenholme των Muse χρησιμοποιει ενα Deep Impact. Πλεον τα διαφορα Deep Impact πωλουνται για 500+ δολλαρια στο Ebay και οι τιμες συνεχως ανεβαινουν. Σορρυ για το OT αλλα θεωρησα οτι η ιστοριουλα εχει πολυ ενδιαφερον. Μηπως αντιστοιχα καποιος πολυ γνωστος κιθαριστας δεν εχει σκοτιστει να αναβαθμισει το Whammy του και παιζει ακομα με το παλιο (η εχει ηχογραφησει με αυτο στο παρελθον), ωστε διαφοροι να δινουν οσο-οσο για να το αποκτησουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Αν δεν κάνω λάθος ο Vai έχει ακόμα το παλιό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Σορρυ για το OT αλλα θεωρησα οτι η ιστοριουλα εχει πολυ ενδιαφερον. Μηπως αντιστοιχα καποιος πολυ γνωστος κιθαριστας δεν εχει σκοτιστει να αναβαθμισει το Whammy του και παιζει ακομα με το παλιο (η εχει ηχογραφησει με αυτο στο παρελθον), ωστε διαφοροι να δινουν οσο-οσο για να το αποκτησουν; Αν δεις τη λιστα των guitar celebrities που χρησιμοποιουν το WH-1, θα δεις οτι δεν εισαι καθολου οφτοπικ ;) * Jack White of The White Stripes * Ridge Caniper of Volapike * Tom Morello of Rage Against the Machine & Audioslave * Jonny Greenwood of Radiohead * Steve Vai * Joe Satriani * The Edge * David Bryant of Godspeed You! Black Emperor. * Jimmy Page * Joe Perry * Dimebag Darrell * David Gilmour * Kirk Hammett[9] * John Frusciante of Red Hot Chili Peppers * Brendon Small of the virtual band Dethklok * Buckethead * Nels Cline of Wilco (since replaced with a Whammy IV) http://en.wikipedia.org/wiki/Digitech_Whammy https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JollyJokker Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 όντως είναι πολύ λογική η εξήγηση σου. Αλλά γενικά πιστεύω πως όλο το equipment που έχει γράψει ιστορία, ακόμα και αν ήταν μέτριο συγκριτικά με σήμερα, έχει συλλεκτική αξία. Δες το Tube Screamer. Μέχρι τι τιμές φτάνει το πρώτο? (καλά... να μου πεις εκείνο ήταν το καλύτερο...) Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosh Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Απ'ότι θυμάμαι, το 1 χρησιμοποιούσε τσιπ απο εξωτερικο κατασκευαστή. Μετά χρησιμοποίησαν δικό τους (για λόγους κόστους), χωρίς να έχουν πρόσβαση ποτέ στους αλγορίθμους . Οπότε οι αρχικοί μπορεί να ήταν καλύτεροι απο αυτούς που μπόρεσαν να εξελίξουν οι ίδιοι, η απλά τα ελλατώματά τους να είχαν "μουσικότητα", ή να έχει περάσει ο χαρακτηριστικός ήχος σε ηχογραφήσεις που αποτελούν πρότυπο πλέον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Απ'ότι θυμάμαι, το 1 χρησιμοποιούσε τσιπ απο εξωτερικο κατασκευαστή. Μετά χρησιμοποίησαν δικό τους (για λόγους κόστους), χωρίς να έχουν πρόσβαση ποτέ στους αλγορίθμους . Οπότε οι αρχικοί μπορεί να ήταν καλύτεροι απο αυτούς που μπόρεσαν να εξελίξουν οι ίδιοι, η απλά τα ελλατώματά τους να είχαν "μουσικότητα", ή να έχει περάσει ο χαρακτηριστικός ήχος σε ηχογραφήσεις που αποτελούν πρότυπο πλέον. Aυτή είναι μια λογική εξήγηση και την ανέφερα και στο αρχικό μου ποστ, αλλά για κάποιο λόγο δεν με πείθει. Δεν μιλάμε για το κόκκινο βιολί, αλλά για ένα πετάλι ξεπερασμένης τεχνολογίας. Μια εταίρεία τέτοιου μεγέθους (ή εστω η Boss) δεν μπορεί έστω να κάνει reverse engineering σε ενα τσιπάκι? https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zappa Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Έχει διαφορετική χροιά απο το 4, πιο ζεστη, έχω διαβάσει κάτι για chips και αλγόριθμους που είχε σχεδιάσει η DOD για την Digitech και έχει τα copyrights. Και το Whammy 2 έχει διαφορετικά επίσης με ήχο πιο κοντά στο 1 και το xp100 επίσης. www.facebook.com/pulsedot Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2010 Έχει διαφορετική χροιά απο το 4, πιο ζεστη, έχω διαβάσει κάτι για chips και αλγόριθμους που είχε σχεδιάσει η DOD για την Digitech και έχει τα copyrights. Και το Whammy 2 έχει διαφορετικά επίσης με ήχο πιο κοντά στο 1 και το xp100 επίσης. Η DOD ανηκει εδω και πολλα χρονια μερος στη Harman, οπως και η Digitech. Αυτο που λες θα ηταν σαν η Boss να μην εδινε καποιον αλγοριθμο της στη Roland. Το κοβω σιγα-σιγα να αρχισουν να αποκτουν mojo και τα ψηφιακα εφε. "Δεν τους φτιαχνουν πλεον τους αλγοριθμους οπως παλια..." ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση