Προς το περιεχόμενο

boss gt10 vs rp1000 vs x3 pod live vs digitech gnx 400 vs tc electronic g-major


aris 17561

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Η πλέον γνωστή μέθοδος για να χρησιμοποιήσεις τις προσωμοιώσεις μια πεταλιέρας με οποιονδήποτε ενισχυτή είναι να τη συνδέσεις στη λούπα του ενισχυτή και να'σαι μια χαρά, χρησιμοποιώντας ουσιαστικά των ενισχυτή ως τελικό μόνο, παρακάμπτωντας εντελώς την προενίσχυσή του.

 

τι να εννοει ο ποιητης ??? γιατι να μην σκαμπαζω ? αδικο δεν ειναι ?

 

 

μηπως εννοεις οτι την πεταλιερα πρεπει να την συνδεουμε στο send-return ?

πες ναι πες ναι.... τωρα που παω να βγαλω ακρη...

αν πεις οχι παντως , ο ενυσχητης μου εχει τα παρακατω πραματα απο πισω...

http://images.quebarato.com.br/photos/big/A/D/1CDDAD_6.jpg

 

που πρεπει να το χωσω το βυσμα της εξοδου της πεταλιερας και που το βυσμα της κιθαρας ?

και τελος ας μου πει καποιος ποια ειναι καλυτερη τελικα rp1000 η pod x3 live ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναί, συνδέεις την πεταλιέρα στο return βύσμα που έχει πίσω ο ενισχυτής. Τα δύο αυτά βύσματα είναι ουσιαστικά το fx loop του ενισχυτή, κι υπάρχουν για να παρεμβάλλονται κυρίως εφφέ ανάμεσα στον τελικό και την προενίσχυση.

 

Όσο για την καλύτερη, θα σε απογοητεύσω. Δεν υπάρχει καλύτερη kate me, υπάρχει "μου αρέσει λιγότερο/περισσότερο". Ότι και να σου πούμε, καλύτερος κριτής από τα δικά σου αυτιά δεν υπάρχει, και όσον αφορά τις δυνατότητες τις καθεμίας νομίζω πως όλες έρχονται στα ίσα (αν όχι ακριβώς, πάνω-κάτω). Οπότε φίλτατε, πάρε τους δρόμους και δοκίμασέ τις όλες. Εκτενώς, θα προσέθετα, γιατί δεν θα πολυβγάλεις άκρη στο 5λεπτο.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως ειναι ευκολο να μου εξηγησεις λιγο καλυτερα την συνδεσμολογια ? δηλαδη την εξοδο της πεταλιερας την βαζεισ στο return οκ ?

Την εισοδο δηλαδη εκει που μπαινει κιθαρα την συνδεεις με το send ?

Ειπα λαλακια ?

Την κιθαρα τελος που την συνδεεις ? στο input  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αρκετά απλά τα πράγματα, απλά πρέπει λίγο να τα ξεκαθαρίσεις.

 

Η κιθάρα ως είναι λογικό συνδέεται στο "in" της πεταλιέρας. Από το "out" της πεταλιέρας το καλώδιο το συνδέεις στο "fx return" του ενισχυτή (εφόσον θες να χρησιμοποιήσεις τις προενισχύσεις της πεταλιέρας"). Οπότε, από 'κεί και πέρα το μόνο που ρυθμίζεις από τον ενισχυτή είναι ουσιαστικά η ένταση, και καλό θα είναι, εφόσον έχεις ένα σεταρισμένο EQ από την πεταλιέρα, να αφήνεις το EQ του ενισχυτή σε flat ρυθμίσεις (δηλαδή όλα τα ποτενσιόμετρα του EQ του ενισχυτή στη θέση "12").

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και σε πολλούς ενισχυτές αν συνδέσεις είσοδο στο fx return τότε δίνουν όλη την ισχύ τους όπου κι αν σετάρεις το volume/master-volume, οπότε ρυθμίζεις την ένταση μόνο από την πεταλιέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ενισχυτές όπως ο HARLEY BENTON GA5H http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ga5h.htm που δεν έχει fx return παρά ένα input δεν μπορεί να δεχτεί πεταλιέρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ενισχυτές όπως ο HARLEY BENTON GA5H http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ga5h.htm που δεν έχει fx return παρά ένα input δεν μπορεί να δεχτεί πεταλιέρα?

 

Μπορείς να συνδέσεις την πεταλιέρα στο input αλλά αν χρησιμοποιήσεις τις εξομοιώσεις ενισχυτών της πεταλιέρας θα έχεις τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μόνο για εφφέ ουσιαστικά στο input.

 

Πολλοί είναι αυτοί πάντως που προσθέτουν fx loop σε ενισχυτές που εργοστασιακά δεν έχουν για πολλούς και διάφορους λόγους. Δεν είναι και τραγική επέμβαση στον ενισχυτή και, απ'όσο γνωρίζω τουλάχιστον, δεν κοστίζει και πάρα πολύ. Ένας καλός τεχνικός μπορεί να το κάνει άνετα. Φυσικά αυτό συνεπάγεται και ανάλογη πτώση της αξίας μεταπώλησης, όπως πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια μπορεί, Tάκη. Έχω ακούσει την Ακατανόμαστη νο.1 (καμπίνες απενεργοποιημένες) στον ενισχυτή που λες με την 1x12 της Epiphone και ήταν θαυμάσια, όχι μόνο στα εφφέ αλλά και στα βρώμικα. Η τοποθέτηση στο fx loop δεν είναι πανάκεια. Αν έχεις την πολυτέλεια να συγκρίνεις τον ένα ήχο με τον άλλο, αποφασίζεις ποιος σου αρέσει περισσότερο, αν όχι την τοποθετείς μπροστά και προσπαθείς να σετάρεις τον ενισχυτή σε καθαρό ήχο και όχι σε overdriven.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

προσπαθείς να σετάρεις τον ενισχυτή σε καθαρό ήχο και όχι σε overdriven.

 

Αυτό όντως δεν ειπώθηκε και πολύ καλά έκανες και το ανέφερες. Όντως, σε καταστάσεις όπου η πεταλιέρα συνδέεται στο input του ενισχυτή πρέπει οπωσδήποτε να'ναι στο καθαρό κανάλι, και φυσικά με τα ανάλογα settings, αλλά να σου πώ την αλήθεια δεν έχω βρεί ακόμα πεταλιέρα που, εφόσον χρησιμοποιείς τις προενισχύσεις, δεν βγάζει θόρυβο όταν συνδέεται στο input. Σε χαμηλότερες εντάσεις ήταν απλά ένα ελαφρύ hiss, αλλά σε πιο δυνατές εντάσεις γινόταν πάλι πανικός...

 

Εννοείται βέβαια πως αν δεν χρησιμοποιήσεις προενισχύσεις και βάλεις κάποιο distortion πετάλι (μέσω της πεταλιέρας πάντα) όντας συνδεδεμένη στο Input το αποτέλεσμα είναι τις περισσότερες φορές αρκετά καλό, ειδικά σε λαμπάτους ενισχυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Παρεμπιπτόντως, να προσθέσω πως είναι πάρα μα πάρα μα πάααρα πολλοί που απλά αφορίζουν τις πεταλιέρες μετά από 5 λεπτά ψάξιμο χωρίς καν την αναγκαία πλέον ανάγνωση του manual. Εφöσον παίρνεις ένα μηχάνημα που έχει της παναγιάς τα μάτια δεν γίνεται να περιμένεις να το κατανοήσεις πλήρως μέσα σε 5 λεπτά, και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσεις όλες τις λειτουργίες του στο έπακρο με ένα επιφανειακό zapping στα presets.

 

+1 οταν εδωσα την tonelab και πηρα την rp500 πηγα σπιτι διαβασα το manual και την συνδεσα........ξαφνικα κρυος ιδρωτας......ωχ λεω την εκανα την πατατα.Αφου ψιλο επαιξα με τα settings των ενισχυτων...παλι τιποτα ...τελικα απο πισω ειχε ενα κουμπακι που λεει amp/mix και πατωντας το ο ηχος απο πλαστικος-ψηφιακος γινοτανε ταμαμ.........και μαλιστα στην rp500 στη θεση amp ακουγοτανε χαλια εντελως....ενω στη θεση mix......ακουγες αυτο που πραγματικα ειναι η rp500-1000 δλδ ενα πααααααααααααρα μα παρα πολυ καλο μηχανημα...... ;)

Τωρα υπαρχει μια περιπτωση να ειναι λαθος το κουνπι amp/mix και να ειναι mix/amp.....οπως και να εχει παντως το αποτελεσμα ειναι πορωτικο,και δεν με νοιαζει εαν υπαρχει ή δεν υπαρχει αυτο το λαθος.Εγω τον ηχο που παντα ηθελα...στο 80% τον εβγαλα.......

Γι'αυτο να ενημερωσω οσους πανε να δοκιμασουν καποια απο τις rp.....οτι τεραστιο ρολο στον ηχο παιζει αυτο το ρημαδια κουμπι.....μα τεραστιο ομως......εαν δεν σας ακουγεται σωστα στο amp και ακουτε ψηφιακουρα......γυριστε το στο mix...(και αντιστροφα και μετα θα χαμογελατε για πολυ ωρα) ;D

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου