The Genius Loci Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Welcome my friend ;).......πες καμια γνωμη αδερφε......ψαχνω αυτον τον εναν που θα πει ασχημα λογια........ ;D Εγω παντως εκανα update στην rp500 στο version 2 απο 1.4 ........δεν ξερω τι να πω ρε παιδια ...ο ηχος ειναι απιστευτος........κλεινω κατι 3ωρα παιξιματος και δεν θελω να αφησω την κιθαρα ....... Φιλε zebric το παντρεμα που εκανες με τον τελικο ειναι η καλυτερη λυση...πιστευω το αποτελεσμα θα ειναι πολυ καλυτερο απο το να την συνδεσεις με εναν ενισχυτη απλο......οχι οτι ακουγεται ασχημα με αυτον τον τροπο.....αλλα αυτο που εκανες εσυ ειναι ακομα καλυτερο. To βασικό προσόν όλης της σειράς RP/GSP είναι η ευελιξία στη δρομολόγηση του σήματος. Επομένως μπορείς να δοκιμάσεις ό,τι δουλεύει για σένα, όπως και συνδιασμούς. Επίσης αυτή η φιλοσοφία, του να μη ζητάει το μηχάνημα "αποκλειστικότητες", ήταν που εκτίμησα και στη Μ13: μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μόνη της, με τα πετάλια σου, με 4CM στον ενισχυτή σου, με κιθάρα, με μπάσσο, με πλήκτρα... δεν σε υποχρεώνει σε έναν τρόπο λειτουργίας. Στο GSP προς το παρόν με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο η δυνατότητά του να καθαρίζει με το volume της κιθάρας, η απλότητα στο στήσιμο των presets και βέβαια ο πολύ καλός ήχος. Από τα presets που έφτιαξα (που φτάνουν τον συγκλονιστικό αριθμό 5 ;D) ξεχωρίζει ένα με Matchless DC30, πολύ όμορφος ήχος. Σύντομα διαπίστωσα ότι οι XLR είναι καλύτερα να δουλεύουν σε στάθμη -4dbV, αλλιώς είναι πολύ hot το σήμα για την κονσόλα. PS: Όντως για πέταμα είναι το GSP, κρίμα ρε παιδιά... :P :P Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zebric Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 το 20/20 το χτυπησα απ[ο δω σε αγγελια...χαχααχ...καλα με το deep switch και το engl 530 patch sto gsp και 2 4Χ12 τι να πω...δενε χω λογια...λες και παιζεις 8-χορδη σε καμπινες μπασσου...μιλαμε για τετοιο ογκο και φοβερη αποκριση....καμια σχεση με λασπη η κατι τετοιο μιλαμε οτι σολαρεις ανετα και τρυπας αυτια και στις πανω χορδες βαρας ογκο nevermore....επισης εγινε σωστη επιλογη στα watt...ειναι πολυ ευκολο να ακουσεις το βρωμισμα της λαμπας σε ολο το φασμα των εντασεων...ακομα το gsp με το output volume μπορει να οδηγησει σε τρελο overdrive to 20/20....οποτε παιζοντας με το volume του gsp και με presence/volume kai deep switch sto 20/20 πετυχαινουμε φοβερης ποιοτητας ηχους...και ολα αυτα χωρις να πειραξουμε τιποτα στο gsp...ε ρε γλεντια... https://www.facebook.com/belowthebottom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 τι ειναι ρε παιδια το 20/20 ? http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zebric Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 marshall el84 20/20 power amp ειναι https://www.facebook.com/belowthebottom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 και τι κανει ? ειναι κατι σαν το g-major 2 ας πουμε... η απλα ενας τελικος ενυσχητης ? εχει εφε πανω ? σορυ αλλα ασχετος με τετοια... ολα αυτα τα φετοειδη ειναι ολα ενυσχητες ? η αλλα ειναι ενυσχητες και αλλα εφεδιερες ? θενξκ γιου http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
avalon Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 power amp = τελικος ενισχυτης :) τις καλησπερες μου στο φορουμ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 τελικος ενισχυτης λαμπατος ειναι.............ειναι καλυτερα να συνεδεις με εναν λαμπατο τελικο τετοια μηχανηματα σαν το gsp rp...κλπ γιατι παιρνεις το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα του μηχανηματος.Βεβαια και σε αυτην την περιπτωση ο καθε τελικος θα συνεργαζεται διαφορετικα με το καθε μηχανημα.Μπορει το gsp να συνεργαζεται καλα με το 20/20 μπορει με καποιο αλλο καλυτερα ή χειροτερα.Επισης δεν εχουνε εφφε ...αλλο προενισχυση με εφφε οπως ειναι το gsp αλλο η εφφεδιερα οπως το g-major που δεν ειναι και προενισχυση και αλλο ο σκετος τελικος.Εχουμε ενα μπερδεμα εδω :P RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 οκ καλη απαντηση ... ευχαριστω τα ψιλοξεκαθαρισα... η rp εχει προενυσχηση σαν το gsp η οχι ? http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 οκ καλη απαντηση ... ευχαριστω τα ψιλοξεκαθαρισα... η rp εχει προενυσχηση σαν το gsp η οχι ? ΑΡΗ θα μας τρελανεις ολους απογευματιατικα ? πως το βλεπεις.........? ;D RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2010 ειναι καλυτερα να συνεδεις με εναν λαμπατο τελικο τετοια μηχανηματα σαν το gsp rp...κλπ γιατι παιρνεις το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα του μηχανηματος. Χμμμ... η επιστήμη δεν έχει αποφανθεί τελεσίδικα γι'αυτό ακόμα. ;D ;D ;D Μερικοί προτιμούν μικρούς τελικούς, σαν τον 20/20, ακριβώς για τους λόγους που περιγράφει ο zebric. Άλλοι δουλεύουν με 2Χ50 βατ ή παραπάνω, χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τον τελικό σαν PA ενισχυτή, ο οποίος απλώς προσθέτει κάποιες αρμονικές και την ανάδραση της λάμπας (και αν... όταν τον έχεις στο 3...). Και υπάρχει φυσικά και η λύση του solid state τελικού, σήμερα πλέον Class D, που είναι συνήθως άνω των 150 βατ ανά κανάλι. Τα πλεονεκτήματα όπως, η απουσία θορύβου, το μικρό βάρος και η flat, hi-fi απόδοση δεν μπορούν να αγνοηθούν. Όλες οι παραπάνω λύσεις έχουν δοκιμαστεί και έχουν βρεθεί από ικανοποιητικές μέχρι σούπερ... Επί της ουσίας μικρές διαφορές θα παρατηρήσει κάποιος, ειδικά σε εντάσεις και συνθήκες live. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις