Προς το περιεχόμενο

Τραυματικες Εμπειριες με ''Επαγγελματιες''!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι επιστροφές και τα ελλατωματικά προιόντα δεν αντιμετωπίζονται σαν "ατυχήματα" απο το μαγαζιά, ο μέσος όρος επιστροφών είτε απο πελάτες είτε απο το ίδιο το μαγαζί είναι γνωστός, και υποτίθεται οτι υπάρχει και πρόβλεψη και διαδικασία γι αυτό, και οτι έχει υπολογιστεί και το κόστος του, οτι έχει μπει στην τιμή ή μετακυληθεί στον προμηθευτή, οτι υπάρχει σχετική συμφωνία με αυτόν, οτι ανάλογα με το προιόν και την πολιτική μπορεί να το επιμεριστεί το μαγαζί κτλ κτλ. Δεν είναι θέμα εσωτερικού - εξωτερικού ή καλού επαγγελματία, είναι το στάνταρ.

 

Δεν καταλαβαίνω τη λογική του "ατυχήματος" ή του πρέπει να διεκδικήσεις για να πάρεις τα αυτονόητα, σε τέτοια θέματα, δεν είναι νομικό το ζήτημα, είναι επιχειρησιακό... Πολλά μαγαζιά σε ενημερώνουν και για την εγγύηση, και για τη διαδικασία επιστροφών, κτλ. Αν δεν έχει οργανώσει την πολιτική και τη στρατηγική της επιχείρησης του κάποιος, πρέπει, και θα, αποτύχει.

 

Αυτό το στάνταρ λοιπόν, για κάποιο λόγο στην Ελλάδα είναι άγνωστο! Έτσι είναι ο μέσος όρος των καταστημάτων.Τα μην τους σακουλιάζουμε όλους κτλ, δεν είναι ανάγκη να τα επαναλαμβάνουμε, κάνουμε συζήτηση απλώς για τα γενικά συμπεράσματα, μην λέμε τα αυτονόητα μεγάλα παιδιά είμαστε. Και το συμπερασμα είναι οτι η Ελληνική αγορά μουσικών οργάνων, θα πάει κατα διαόλου γιατι δεν έχει προφανώς ούτε τους πόρους (δεν είναι απατεωνιά οι ψηλές τιμές, είναι αδυναμία), ούτε την οργάνωση, ούτε τη στρατηγική, ούτε καν λόγο ύπαρξης. Τι να κάνουμε, έτσι είναι τα πράγματα, δεν είναι θέμα (αντι)πατριωτικό, είναι επιχειρησιακό.

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Δεν καταλαβαίνω τη λογική του "ατυχήματος" ή του πρέπει να διεκδικήσεις για να πάρεις τα αυτονόητα' date=' σε τέτοια θέματα, δεν είναι νομικό το ζήτημα, είναι επιχειρησιακό... Πολλά μαγαζιά σε ενημερώνουν και για την εγγύηση, και για τη διαδικασία επιστροφών, κτλ. Αν δεν έχει οργανώσει την πολιτική και τη στρατηγική της επιχείρησης του κάποιος, πρέπει, και θα, αποτύχει.

 

[/quote']

Προφανως θα ''αποτυχει''..γιατι για παραδειγμα ενας φιλος που ηταν να αγορασει πιανο και ειχαμε παει να κοιταξουμε στο συγκεκριμενο μαγαζι..οταν ακουσε αυτα που μου συνεβησαν σαφεστατα και δεν το αγορασε απο εκει..το καταστημα δηλαδη εχασε κοντα 3.000ευρω (οχι κερδος φυσικα).Επισης ενα διπεταλο που αγορασε ο αδερφος μου,και εναν ενισχυτη ο πατερας μου τα πηραμε ολα απο αλλο καταστημα!!Τωρα προεκυψε μια οικονομικη ευχερεια στην οικογενεια και θα παρουμε για χριστουγεννιατικο οικογενειακο δωρο μια κονσολα και ηχεια..φυσικα οχι απο το ιδιο καταστημα!!Δεν νομιζω,ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!!Απλα λοιπον καποιος ο οποιος ακολουθει τετοιου ειδους τακτικη αρχιζει και χανει πελατες..

Αν δεν μας σεβονται..δεν θα ξαναδουν τα ωραια μας ευρω!! :wink:

Αυτη πιστευω πως ειναι η χειροτερη τιμωρια για εναν επιχειρηματια που θελει να περασει ενα ονομα στην αγορα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ.

Τα πραγματα ειναι απλα.

Οταν αγοραζεις απο εδω (και μιλαω για την πλειοψηφια οχι για καποιες εξαιρεσεις) δεν υπαρχει περιπτωση οταν "κατι παει στραβα" να σε εξυπηρετησουν ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ δηλαδη ΑΜΕΣΩΣ,ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ,ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ,ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ

τα μεγαλα on line μαγαζια ΜΠΟΡΟΥΝ να κανουν ΟΛΑ τα παραπανω γιατι εκτος απο την μεγαλη δυναμη που εχουν λειτουργουν βαση των διεθνων κανονων του marketing κατι που στους εγχωριους εμπορους μοιαζει πιο μακρινο & απο τον ΑΡΗ!

Επειδη εχω αγορασει παρα πολλα πραγματα online μπορω να πω οτι σιγουρα καποιες φορες υπήρξαν & καποια λαθη ,παραλειψεις & προβληματα στις παραγγελιες μου ομως ΠΑΝΤΟΤΕ βρηκα το δικιο μου σχεδον αμεσως.

Προσφατα αγορασα μια κιθαρα απο ενα μεγαλο κατ/μα στο ebay,η κιθαρα αυτη εχει καθυστερησει 1 μηνα περιπου (& κατα 90% φταινε τα ΕΛΤΑ) μολις επικοινωνησα με το μαγαζι οι Γερμανοι ΑΝΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΗ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ,εκαναν tracing με cc σε εμενα στην DHL & ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ για να με διαβεβαιωσουν οτι το προβλημα μου θα λυθει (μαλιστα μου ειπαν οτι θα μου κανουν ΔΩΡΟ και μια ΣΚΛΗΡΗ ΘΗΚΗ για να "εξιλεωθουν" για το προβλημα που μου προκαλεσαν,αν και κατα 90% το προβλημα το εχει προκαλεσει καποιος δημοσιουπαλληλαρας που ξυνεται :twisted: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω' date='ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!![/quote']

Michael-Amott πού μένεις αλήθεια? Μη μου πεις Γιάννενα!!!

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω' date='ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!![/quote']

Michael-Amott πού μένεις αλήθεια? Μη μου πεις Γιάννενα!!!

Οχι..δεν μενω γιαννενα αν και μου αρεσουν πολυ!!Εχω πολλους φιλους εκει!!

Ειμαι στην Πατρα!!Τωρα νομιζω πως καταλαβαμε ολοι για ποιο μαγαζι μιλαω.. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ποιός μίλησε για "ατύχημα"?

Μη πηγαίνετε την κουβέντα σε λάθος κατεύθυνση.

Φυσικά θα υπάρχουν συμφωνημένες διαδικασίες για αστοχίες υλικού (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες).

 

Τι κάνω όμως εγώ όταν βρίσκομαι στο δίλημα: να πάρω τη σπασμένη μ' ένα δωράκι ή να περιμένω να μού'ρθει ατόφια;"

 

Και αν αποφασίσω το δεύτερο τι κάνω μετά;

Τον κάνω βούκινο;

'Η πέρνω κι εγώ το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί για τις αποφάσεις μου;

Μήπως έπρεπε καλύτερα να πάρω τα χρήματα μου πίσω και να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αγοράζωντας κάτι άλλο έστω και από αλλού;

 

"Μεγάλα παιδιά" είμαστε!

 

Και όσον αφορά την επιχειρηματική δεινότητα του οποιουδήποτε μαγαζάτορα, αυτή δεν με αφορά, καθώς κακό του κεφαλιού του κάνει που δεν έχει άλλες επιλογές να μου προτείνει για ν' αγοράσω.

 

Γιατί εκεί την πατάνε πολλοί έλληνες μαγαζάτορες.

Χωρίς να δώσουν... (βιτρινα, σέρβις, δοκιμή, πληροφορία, καλή τιμή κ.α.) θέλουν να πάρουν!

 

Κάποιοι περιμένουν να πουλήσουν ένα καινούργιο κουτί που πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι κάνει!

 

Οπότε πως να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια της Ευρώπης;

 

Αλλά κι αν κλείσει πάλι το μαγαζί, κακό δικό του θά'ναι κι όχι δική μου ευτυχία...

 

Το forum αυτό έχει κάνει πολλά πράγματα για να γεφυρώσει την άγνοια των εμπόρων από τα ζητούμενα του καταναλωτή της 2ης χιλιετίας.

 

Τα μηνύματα περνούν και τα λαμβάνουν αυτοί που ενδιαφέρονται για τις δουλειές τους. Και το έχουμε συναντήσει!

 

Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν τα βάζουμε όλα σ'ένα σακί, γιατί έτσι καταλήγουμε σαν τους οργανωμένους της θύρας... Χ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα με εμας τουε ελληνες ειναι οτι νομιζουμε πως δεν θα βρουμε το δικιο μας ποτε.αυτο ειναι και το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ λαθος :twisted:

οπως σοφα ειπε και ο Wow! υπαρχει και το ΙΝΚΑ στο οποιο και θα επρεπε ηδη να εχεις απευθυνθει.

οπως επισης σοβαρα το ενδεχομενο καποιας επιστολης στην εταιρια ακομα και αν δεν σου απαντησουν ποτε.

αυτο που εχω να προτεινω,μιας και το noiz θα μπορουσε να εκληφθει κ ως οn line περιοδικο(λεμε τωρα..) να ξεκινουσαμε μια διαδικασια επιστολων οπως συμβαινει και στα κανονικα περιοδικα.πχ στον ηχο hi-fi καποιος αναγνωστης εχει καποιο προβλημα με καποιο καταστημα η εταιρια, στελνει μια επιστολη στο περιοδικο,το περιοδικο ενημερωνει τον εμπλεκομενο και αυτος απαντα.

ετσι:

1.με πιθανη απαντηση του εμπλεκομενου ενδεχεται να ξεκαθαρισει το τοπιο.θελω να πιστευω οτι καθε μελος του noiz εχει καθε συναισθηση αυτων που "καταγγελει".παρ ολα αυτα αυτο δεν ειναι απαραιτητο.ειναι λιγο ενοχλητικο αυτο το "δεν αναφερω μαγαζι" αλλα ολοι καταλαβαινουμε ποιο ειναι κλπ κλπ.τελικα μπορει να βγαινει το ονομα καποιου μαγαζιου αδικα.

 

2.πολυ πιθανως να βρεθουν λυσεις σε προβληματα οπως και αυτο που συζηταμε.

 

δεν ξερω αν ολο αυτο που περιγραφω ειναι ουτοπια.το σκεφτηκα και καλο θα ηταν να το μελετησετε αν το βρισκετε καλο ως ιδεα.

 

κατι τελευταιο σχετικα με το θεμα αυτο καθεαυτο.μισο φταιξιμο στο μαγαζι και μισο σε εσενα φιλε μου (δυστυχως).

1.δεν ελεγξες το προιον που αγορασες

2. δεν αναζητησες το δικιο σου και συμβιβαστηκες.

3.το μαγαζι,αν οντως συνεβησαν ολα αυτα ειναι τοσο απαραδεκτο που αρνουμαι να το σχολιασω.

 

δεν σε κατακρινω, αλλα δυστυχως αυτη ειναι η γνωμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά αυτό που ήθελα να πω πριν και πιστεύω οτι παρεξηγήθηκε, είναι οτι ο πωλητής αυτός, όπως και πολοί άλλοι, δεν είχε συγκεκριμένη πολιτική επιστροφών, δεν είχε προενημερώσει, και δεν ήταν έτοιμος, όχι οτι ήταν απατεώνας. Απατεώνας προφανώς δεν ήταν.Τι να πούμε στο ΙΝΚΑ δηλαδή?Αφού προσφέρθηκε ο άνθρωπος να αλλάξει την κιθάρα, απλώς θα του έπαιρνε ένα μήνα. Το θέμα είναι απλό, οτι με τέτοια ανοργανωσιά ο άνθρωπος αυτός θα κλείσει. Δεν είναι θέμα ούτε απατεωνιάς ούτε ΙΝΚΑ , ούτε βλέπω σε τι αυτή η άποψη είναι θύρα 7 και ψυχολογία του όχλου που έλεγε πριν ο yameth. "Απλά μαθηματικά" είναι

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά αυτό που ήθελα να πω πριν και πιστεύω οτι παρεξηγήθηκε' date=' είναι οτι ο πωλητής αυτός, όπως και πολοί άλλοι, δεν είχε συγκεκριμένη πολιτική επιστροφών, δεν είχε προενημερώσει, και δεν ήταν έτοιμος, όχι οτι ήταν απατεώνας. Απατεώνας προφανώς δεν ήταν.Τι να πούμε στο ΙΝΚΑ δηλαδή?Αφού προσφέρθηκε ο άνθρωπος να αλλάξει την κιθάρα, απλώς θα του έπαιρνε ένα μήνα. Το θέμα είναι απλό, οτι με τέτοια ανοργανωσιά ο άνθρωπος αυτός θα κλείσει. Δεν είναι θέμα ούτε απατεωνιάς ούτε ΙΝΚΑ , ούτε βλέπω σε τι αυτή η άποψη είναι θύρα 7 και ψυχολογία του όχλου που έλεγε πριν ο yameth. "Απλά μαθηματικά" είναι[/quote']

Γι'αυτο ακριβως το λογο κι εγω δεν ειπα απο την αρχη την επωνυμια του καταστηματος..Δεν νομιζω πως εμπορευονται μονο σπασμενες κιθαρες!Θα ηταν ισως αδικο να βγει κατι τετοιο για καποιο μαγαζι..

Απλα το θεμα ειναι πως η συμπεριφορα και η νοοτροπια ενος πωλητη/εμπορου φαινεται στη ''δυσκολη'' στιγμη!!

Ο εμπορος απλα ειναι ο μεσολαβητης αναμεσα στο εργοστασιο που κατασκευαζει μια κιθαρα και σε σενα που θες να την πιασεις στα χερια σου..Δεν εχει και καμια ιδιαιτερη δουλεια να κανει!!

Αρα λοιπον τον κρινεις οταν ερθει η δυσκολη στιγμη που κατι παει στραβα!!Εκει θα φανει κατα ποσο ειναι συνεργασιμος και σε καταλαβαινει η απλα κοιταει το προσωρινο και γρηγορο κερδος και δεν τον ενδιαφερει η ποιοτητα και το συνολο των υπηρεσιων που προσφερει!!

Απλα λοιπον το συγκεκριμενο μαγαζι δεν ακολουθει την ''ευρωπαικη'' η την ''αμερικανικη'' κλπ πολιτικη οπου πρεπει να κανεις τον πελατη να σε εμπιστευεται και να θελει να ξανααγορασει απο εσενα..Δεν ξερω βασικα αν υπαρχει καποιο τετοιο μαγαζι..Γιατι παντα ακουω γκρινιες και παραπονα απο πολλα καταστηματα..

Απλα σκεφτειτε οσοι υποστηριζετε καποιο μαγαζι για τις υπηρεσιες του πως θα σας αντιμετωπιζαν σε μια δυσκολη στιγμη!!Εγω προσωπικα (επειδη ημουν οπως προειπα καλος πελατης του καταστηματος!) τους θεωρουσα ο,τι καλυτερο υπηρχε στην περιοχη!!Τραγικη ειρωνια ισως??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα λοιπον τον κρινεις οταν ερθει η δυσκολη στιγμη που κατι παει στραβα!!Εκει θα φανει κατα ποσο ειναι συνεργασιμος και σε καταλαβαινει η απλα κοιταει το προσωρινο και γρηγορο κερδος και δεν τον ενδιαφερει η ποιοτητα και το συνολο των υπηρεσιων που προσφερει!! ...

...

Απλα σκεφτειτε οσοι υποστηριζετε καποιο μαγαζι για τις υπηρεσιες του πως θα σας αντιμετωπιζαν σε μια δυσκολη στιγμη!!Εγω προσωπικα (επειδη ημουν οπως προειπα καλος πελατης του καταστηματος!) τους θεωρουσα ο' date='τι καλυτερο υπηρχε στην περιοχη!!Τραγικη ειρωνια ισως??[/quote']

 

Τι μου θυμίζει αυτό που λες???...Τι μου θυμίζει??? :roll: :roll: :roll:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου