Προς το περιεχόμενο

Χρήση Gate στη μίξη των drums


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

cool....thanks for the info haryy  :)

 

θα είχε ενδιαφέρον να το συζητήσουμε εκτενώς κάποια φορά (αν είναι εφικτό,αν αποδίδει κλπκλπ.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα ανοίξω ένα θέμα κάποια στιγμή και θα βάλω κάποια παραδείγματα. Κάποιες δοκιμές που έκανα με ένα "αυτοσχέδιο" upward expander με απογοήτευσαν (παίζοντας με το ozone  και βάζοντας εν σειρά πρώτα ένα downward expander χωρίς thresold και μετά ένα upward compressor με thresold).

Θα κοιτάξω μήπως βρω κάποιον κατεξοχήν upward expander ο οποίος να είναι και καλός, και μετά θα κάνουμε δοκιμούλες! :)

Εnd of off-topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κοιτάξω μήπως βρω κάποιον κατεξοχήν upward expander ο οποίος να είναι και καλός, και μετά θα κάνουμε δοκιμούλες! :)

Εnd of off-topic.

 

Σε περιβαλλον μιξης και ειδικα αν ειστε ITB, η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι το gain riding (volume automation) αποδεικνυεται καλυτερο εργαλειο.

(το λεω για τους χομπιστες που διαβαζουν καθως νομιζω εσεις, που εχετε δοκιμασει, το ξερετε ηδη καλυτερα απο μενα)

 

upward expander: κανει expand πανω απο το threshold (edit:comp με ratio toy τυπου 0.5:1)

Downward expander: συμπιεζει κατω του threshold (edit:gate me variable ratio)

Downward compression: οπως τα ξερουμε (συμπιεση πανω απο το threshold)

Upward compression: επιτυγχανεται με parallel compression (κανει τα σηματα κατω του threshold louder, με την μιξη του αρχικου και ενος υπερβολικα (για καποιους οχι και τοσο) συμπιεσμενου σηματος.

 

Τα 2 πρωτα αυξανουν την δυναμικη περιοχη, ενω τα 2 τελευταια την μικραινουν.

 

Οι εξηγησεις ειναι για τους χομπιστες που μπορει να μπερδευτηκαν λιγο.

 

 

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κοιτάξω μήπως βρω κάποιον κατεξοχήν upward expander ο οποίος να είναι και καλός, και μετά θα κάνουμε δοκιμούλες! :)

 

Oποιοσδηποτε comp με επιλογη αντιστοφου ratio.

 

Aν θυμαμαι καλα ο Psp mastercomp μπορει να επεξεργαστει αντιστροφα ratios

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oποιοσδηποτε comp με επιλογη αντιστοφου ratio.

 

Aν θυμαμαι καλα ο Psp mastercomp μπορει να επεξεργαστει αντιστροφα ratios

 

Προφανώς εννοείς κλασματικά ratio (μεγαλύτερα από το 0 και μικρότερα της μονάδας). Θυμάμαι τον C1 επι εποχής Cakewalk Pro Audio 4.0 να το κάνει αυτό. Εισερχόμενο σήμα πάνω από το threshold αντί να μειώσει σε ένταση (κάθε 2db πάνω από το threshold, το σήμα να παίρνει 1 db σε κλασσική περίπτωση 2:1), σε περίπτωση 1:2, ανά 1db πάνω από το threshold το σήμα παίρνει 2 db.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς εννοείς κλασματικά ratio (μεγαλύτερα από το 0 και μικρότερα της μονάδας).

 

Ναι αυτο εννοω...το οποιο αν το σκεφτεις μαθηματικα ειναι αντιστροφο (1/χ) των ratios που συναντουμε στον γνωστο σε ολους μας compressor.

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ο bigbassrules, είχα την εντύπωση ότι οι συνδυασμένοι comps/expanders κάνουν downward expansion όπως είναι δηλαδή και τα gates, αλλά μάλλον έχεις δίκιο, είναι upward expanders.

 

Έκανα κάποιες δοκιμές με τον expander του Reaper, τον psp master comp που είπε ο bigbassrules, τον waves rcomp και τον anwida cx1 και ο τελευταίος μου φάνηκε ως ο πιο transparent από όλους, έτσι έκανα 3 clips για να δω (και όποιος άλλος ενδιαφέρεται) την συμπεριφορά του σε ακραία compressed σήμα.

 

Το πρώτο είναι το original (από μια δική μας live ηχογράφηση), το δεύτερο είναι με μπόλικο compression ώστε να "κουρευτούν" τα transients και να χαθούν αρκετά οι δυναμικές των τυμπάνων. To τρίτο έχει τον compressor, και έπειτα σε σειρά 2 instances του Αnwida. ο σκοπός όπως προανέφερα είναι να προσπαθήσω να επαναφέρω κάποια transients και κάποιες δυναμικές των τυμπάνων. Το αποτέλεσμα νομίζω βαδίζει προς το ζητούμενο αλλά δεν είναι και τέλειο, ειδικά από τη στιγμή που προυπήρχε πολύ compression.

 

Δείχνει όμως και τις δυνατότητες των upward expanders και νομίζω ότι δείχνει κιόλας πως με αρκετή δουλειά και προσοχή (που εγώ δεν έδειξα) μπορεί να φτάσει κάποιος σε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό και να "σώσει" ως ένα βαθμό μια άψυχη, λόγω υπερκομπρεσσαρίσματος, ηχογράφηση.

 

Αν κάποιος έχει κάτι καλύτερο υπόψιν του, θα μπορούσε να πάρει το compressed clip, να τoυ κάνει expansion και να το ξαναποστάρει εδώ για να ακούσουμε και κανένα καλύτερο επεξεργαστή (και ηχολήπτη ;D)

UPexpanderORIGINAL.wav

UPexpanderCOMPRESSED.wav

UPexpanderEXPANDED.wav

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα κάποιες δοκιμές με τον expander του Reaper, τον psp master comp που είπε ο bigbassrules, τον waves rcomp και τον anwida cx1 και ο τελευταίος μου φάνηκε ως ο πιο transparent από όλους, έτσι έκανα 3 clips για να δω (και όποιος άλλος ενδιαφέρεται) την συμπεριφορά του σε ακραία compressed σήμα.

 

Thnx

 

Το αποτέλεσμα νομίζω βαδίζει προς το ζητούμενο αλλά δεν είναι και τέλειο, ειδικά από τη στιγμή που προυπήρχε πολύ compression.

 

θα ηταν αδυνατον αλλωστε ακομα και αν χρησιμοποιουσες τον ιδιο comp (την μια με νορμαλ settings και την αλλη με το αντιστροφο ratio)

 

Δείχνει όμως και τις δυνατότητες των upward expanders και νομίζω ότι δείχνει κιόλας πως με αρκετή δουλειά και προσοχή (που εγώ δεν έδειξα) μπορεί να φτάσει κάποιος σε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό και να "σώσει" ως ένα βαθμό μια άψυχη, λόγω υπερκομπρεσσαρίσματος, ηχογράφηση.

 

Eιναι καλο παραδειγμα . Για να φτασει καποιος σε καλυτερο αποτελεσμα χρειαζεται να συνδυασει τα παραπανω με αλλες τεχνικες, που περιλαμβανουν : πολυ προσεκτικο EQing (γλυπτικη κανονικα) και κανονικο Downward Compression με αλλο τροπο σκεψης οσον αφορα στο attack/realease .

Αλλα και παλι (οπως ειπες) μονο σωζει ως ενα βαθμο.

 

Σωστος λοιπον ο haryy

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τhanks bigbassrules, αν και το offtopic πήγε σύννεφο!

 

Κλείνοντας να προτείνω μια τεχνική παραλλαγής gate.

1)Βάζουμε 2mics στο ταμπούρο (πάνω και κάτω)

2)Ηχογραφούμε πριν το take μονές ταμπουριές σε 2-3 δυναμικές (2 takes στην κάθε δυναμική)

3)Παίρνουμε τα samples και αντικαθιστούμε τα μονά χτυπήματα του πάνω μικροφώνου του ταμπούρου με παρόμοιας δυναμικής samples από αυτά που γράψαμε.

 

Το allignment του sample με το πραγματικό χτύπημα πρέπει να είναι ρυθμισμένο ακριβώς ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα φάσης.

 

Με αυτή την τεχνική ελευθερώνουμε τον ήχο του snare από το ενοχλητικό πολλές φορές hihat, έχοντας φυσικότητα γιατί χρησιμοποιούμε samples από το ίδιο σετ, τον ίδιο ντράμμερ, έχουμε το κάτω κανάλι που διατηρείται ανέπαφο και τέλος έχουμε την φυσική αντήχηση του χώρου ηχογράφησης στο sample.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τεχνικες υπαρχουν πολλες και εχουν δημιουργηθει απο τις αναγκες....

αλλα αν με ρωτησεις θα ελεγα οτι ειναι σαν να ταξιδευεις Aθηνα-Θεσσαλονικη μεσω Νεας Υορκης.

Ναι, θα φτασεις, αλλα παιρνεις το μακρυ δρομο.

 

Τα τυμπανα θελουν:

1.Καλο ντραμμερ

2.Καλο σετ

3.καλα κουρδισμενο σετ

4. Καλο Χωρο

5. ολα τα αλλα....μικς, τοποθετηση, προενισχυσεις επεξεργαστες....

6. http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=188

 

*** Mιλαω στο δευτερο ενικο αλλα δεν αναφερομαι σε σενα haryy (εσυ μαλλον καταλαβαινεις και τα ξερεις αυτα τουλαχιστον οσο καλα κι εγω αν οχι καλυτερα)...

Προς χαρην της συζητησης ομως και για να βγει κατι καλο για τους νεους και τους χομπιστες ηθελα να τονισω ποσο σημαντικα/αποτελεσματικα ειναι τα πρωτα βηματα...και ποσο λιγοτερο σημαντικα/αποτελεσματικα ολα τα επομενα.

Επισης τελευταια καθως πολλοι εχουν καποιες (μισες)(και ξερουμε τι λενε για την ημιμαθεια) γνωσεις στο αντικειμενο μας, εχω βρεθει μαρτυρας καταστασεων οπου τυχαιοι μουσικοι προτεινουν και καμια φορα απαιτουν, συγκεκριμενες "τεχνικες" , γιατι εχουν ακουσει/διαβασει οτι ετσι γινεται. (Αν μου πειτε  οτι ποτε δεν ηρθε τετοιος πελατης σε σας δεν θα το πιστεψω).

Δυστυχως ειναι σημεια των καιρων.

 

 

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...