ELIANIOS Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2010 Ευχαριστω τον Αλκεμιστ 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2010 Άλλο ένα "κλασσικό" κοπιάρισμα της εποχής του: από: Βέβαια απ' ό,τι μου είπε κάποιος γνώστης, δεν τίθεται θέμα αν κλέψεις αρμονία, τέμπο, κρουστά κλπ. Μόνο η μελωδία θεωρείται μοναδική. Οπότε.... Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aback Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 η "μουσική βιβλιοθήκη" που κουβαλάμε στο κεφάλι μας και δεν μπορούμε να "ξεφορτώσουμε" με τίποτα, μα με τίποτα, μας οδηγεί πολλές φορές σε μελωδικές συμπτώσεις ή σε μουσικές φόρμες τις οποίες αφού έχουμε αφομοιώσει με τα χρόνια, μετά τις αναπαράγουμε ως καινούργιες στις ταστιέρες μας, στα πλήκτρα μας ή οπουδήποτε ο καθείς συνθέτει. αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα άδολα και δεν είναι κατ' ανάγκη κακό. άλλωστε το όλο πράγμα ένα οικοδόμημα από τούβλα είναι του οποίου τα θεμέλια "άλλοι" τα έθεσαν. Ό,τι γράφτηκε, γράφτηκε, νομίζω. τώρα ο καθένας βλέποντας τη φόρμα προσπαθεί να θέσει το δικό του τούβλο σαν υλικό όχι επάνω, αλλά δίπλα στα άλλα. και όλο μαζί κατευθύνεται από το παρελθόν στο παρόν προς το μέλλον. και αυτό έτσι νομίζω πως θα συμβαίνει, εκτός σπανίων εξαιρέσεων, όπου μουσικοί τέμνουν πραγματικά το όλο οικοδόμημα ακόμα και στο παρόν. (αν και λίγες είναι οι τομές τις οποίες έχουμε δει στις μουσικές που όλοι ακούμε σχεδόν εδώ μέσα, παρ' όλα αυτά έχουν υπάρξει. και πάλι όμως τομές σε θεμελιώδεις βάσεις άλλων). δηλαδή τί να κάνουν οι καημένοι οι γιου του; όταν είδαν πως το καψούρικο άσμα έμοιαζε με άλλα 64 να μην το εξέδιδαν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
qesh Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Απλά παραθέτω, τα συμπερασματα δικά σας Thank God for the rain.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Regent Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Τα λόγια είναι περιττά όπως λέει και η Μαρινέλλα. TO BEER OR NOT TO BEER Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ksekourdistos Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 το υπερτατο κλεψιμο !!! Recording is God's way of tellin you that you suck Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ELIANIOS Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Απλά παραθέτω, τα συμπερασματα δικά σας Μα οι ιδιοι το παραδεχοντουσαν φιλε q. ;) 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stax Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Καλησπέρα παιδιά, είδα φως και μπήκα. (Το κουνούπι της γειτονιάς σας.) Κάπου εδώ διάβασα ότι δεν είναι ανάγκη ένα τραγούδι να είναι κλεμμένο, καθώς και για κάποιες σπουδές πάνω στην μουσική, παιδιά θαύμα κλπ. Για ένα πράγμα που λυπάμαι στην ζωή μου, (50 χρονών είμαι) είναι το ότι δεν κατάφερα λόγω ελλείψεως χρημάτων να σπουδάσω μουσική. Είναι αυτό που πάντα ήθελα να κάνω, όχι σαν επάγγελμα, αυτό κάποτε καταντάει κορεσμός στην ψυχοσύνθεση όταν είσαι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να συνθέσεις για να ζήσεις, αλλά σαν χόμπυ. Είμαι ντράμερ. Κάποτε σπεσιαλίστας, τώρα μαζεύω τα κομμάτια μου μετά από 19 χρόνια που δεν την άγγιξα λόγω εργασίας. Το 1987 έκανα ένα γκρούπ, τους Camouflage, και πήγαμε στο Νο.1 εδώ και την επόμενη χρονιά στο Νο.4 αλλά στο ανατολικό τότε μπλοκ της Ευρώπης. Εδώ, καταφέραμε και ρίξαμε τους Duran-Duran με το τραγούδι τους Notorius από το Νο.1 και πήγαμε εμείς. Γιατί κάνω αυτόν τον πρόλογο; Επειδή δεν έχω ιδέα από μουσική, δεν διαβάζω νότες ούτε γνωρίζω τον μαθηματικό προσδιορισμό της μουσικής που διδάσκεται στα ωδεία, είμαι γενικά άσχετος και έχω κι ένα μόνο αυτί. Το άλλο δεν άκουσε ποτέ. Μόνο τύμπανα έπαιζα καλά κι αυτά τα έμαθα μόνος μου. Το χέρι στα πλήκτρα πάει πολύ παιδικά, το αριστερό είναι σαν να μην υπάρχει, στα μπάσα δηλαδή, αλλά καταφέρνω και συνθέτω ότι μούρθει στην γκλάβα. Από μέσα μου ποτέ δεν κάνω λάθος, ούτε κι εσείς. Είναι έμφυτο σε όλους και δεν τόχουμε καταλάβει. Μερικές φορές μούρχονται μόνες τους κάποιες μελωδίες κι αισθάνομαι σαν να έχω κλέψει κάποιον. Όμως, δεν γίνεται από πρόθεση. Γλοιώδες είναι το να κλέβει κανείς μελωδίες και τραγούδια αλλουνού για να τα κονομήσει. Μέχρι και σε ραδιοφωνικό σταθμό κάποτε βρήκα μέρος μελωδίας μου και δεν μπόρεσα να την χρησιμοποιήσω. Πώς κλάπηκε; Ε, άμα γράφεις στο στούντιο και είναι κι άλλοι μέσα.... Το καλό με κάποιον που σπούδασε μουσική είναι το ότι μπορεί και να παίξει και να συνθέσει χωρίς πρόβλημα και γρήγορα. Όμως πολλοί πέφτουν στο λούκι των μαθηματικών, να βάλω δίεση εδώ; μήπως θέλει σε πέμπτες ή σε εβδόμες; Και πάει μετά το τραγούδι χωρίς την αρχική του ψυχή. Αυτά που θα βρείτε εδώ, http://www.camouflage.hellasforever.gr (είναι το αναμνηστικό μου site) τα έγραψα χωρίς καθόλου μουσική παιδεία. Και τα τραγούδησα χωρίς να έχω φωνή. Σε ένα Live όμως, μόνο ντραμς μπορώ να παίξω, δεν θα μπορούσα να πιάσω ας πούμε τα πλήκτρα. Είναι καλό γιατί σε ένα σχήμα όταν χαλάσει δεν σου ζητάει ο άλλος τα μέρη του και να σε κολλήσει στον τοίχο να μην μπορείς να προχωρήσεις. Είναι κακό επειδή όταν η σύνθεση είναι καταδική σου, οι άλλοι παρεξιγιόνται που δεν παίρνουν μέρος και νοιώθουν σαν να εργάζονται για σένα. Δικοπο μαχαίρι. Εδώ που τα λέμε όμως, σήμερα η μουσική έχει πάρει την κατιούσα, μελωδία μηδέν και βαβουρομονοτονία στα ύψη. Μετά σου λέει ο άλλος, γιατί τα σημερινά παιδιά είναι νευρικά; Ε, ας ακούσουνε deep puprle, zepelin, styxx, skynyrd, bad company, να ηρεμήσουν. Δεν χρειάζεται καν να γίνεις gay για να πας μπροστά. Μαθαίνεις για το κόλπο με το σαπούνι στο πάτωμα που σου ρίχνουν για να σε προωθήσουν και προμηθεύεσαι σαμπουάν. Αν λοιπόν υπάρχουν μουσικοί που μέσα στην μουσική τους διακρίνεται καθαρά η πρόθεση να κλέψουν για να ανέβουν, απλά τους βάζουμε στην άκρη. Όταν όμως μέσα στην μελωδία που φτιάχνεις τυχαία σου έρθει κάτι που ούτε κι εσύ γνωρίζεις ότι το τάδε σημείο υπάρχει κι αλλού, τότε αυτό είναι η ευτυχία του ακούσιου κλέφτη. Ελπίζω στα δικά μου που θα ακούσετε να μην έχω κλέψει κάτι. Η μουσική έχει οντότητα και πλανάται παντού. Δεν έχει μόνο έναν εραστή γιαυτό και καμιά φορά ακούτε κάτι ίδιο κι από έναν άλλον. Παιδιά θαύματα είμαστε όλοι μας από μία άποψη. Το λάθος μας είναι ότι έχουμε απελευθερώσει το θαύμα και κρατάμε φυλακισμένο το παιδί. Το παιδί πρέπει να είναι πρώτα ελεύθερο για να γίνει το θαύμα. Μην σας κουράζω, ευχαριστώ για την παρέα που μου κάνατε. Η επόμενη γουλιά καφέ είναι για την πάρτι σας. Καλά να περνάτε και καλή χρονιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Μα οι ιδιοι το παραδεχοντουσαν φιλε q. ;) Τι παραδεχόντουσαν ρε συ; Ότι τα είχαν κατακλέψει και οι original δημιουργοί δεν έβλεπαν φράγκο από δικαιώματα;;; Στους δίσκους όλα τα κλεμμένα παρουσιάζονται ως συνθέσεις των Led Zep... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ELIANIOS Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2010 Τι παραδεχόντουσαν ρε συ; Ότι τα είχαν κατακλέψει και οι original δημιουργοί δεν έβλεπαν φράγκο από δικαιώματα;;; Στους δίσκους όλα τα κλεμμένα παρουσιάζονται ως συνθέσεις των Led Zep... Για ξαναδες το. ;) Ψαξε καμια συνεντευξη τους, δες παλι τα cd των σε αναφορεςW Dix κλπ... Κι αυτο περι χρηματων ριξτο στις δισκογραφικες ;). 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση