Προς το περιεχόμενο

Γιατί κάνω (και θα συνεχίσω να κάνω) παραγγελίες από Amazon


menelaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε διάφορα περιστατικά να διηγηθούμε σχετικά με θέματα αντιμετώπισης στην Ελλάδα. Και το γενικέυω τόσο γιατί νομίζω ότι είναι θέμα νοοτροπίας που έχει να κάνει με τα πάντα και όχι μόνο με το εμπόριο και την αντιμετώπιση του πελάτη. Είναι θέμα σεβασμού προς τον άλλο. Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις. Όμως ο κανόνας είναι ότι στην Ελλάδα, θα σου φερθούν με αγένεια, είτε πας στην εφορία, είτε πας σε κατάστημα οργάνων για να δοκιμάσεις μπάσα.

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν! 

 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!

 

καλα το ''δεν ξερω καν αν θα το εστελνε'' ηταν χιουμοριστικη υπερβολη!

παντως πρεπει να παραδεχθεις πως δεν ειναι πιθανο ελληνικο μαγαζι να επεστρεφε το 2ευρω!

αυτο πρεπει να κρατησεις απο την ιστορια!

και εγω τουλαχιστον δεν ειπα ''δεν θα ψωνισω ποτε απο ελλαδα'' η κατι τετοιο! :)

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν!  

 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!

 

Ηδονιζομαι να απαξιωνω συστηματικα τα ελληνικα μαγαζια (e και μη e) σε οποιαδηποτε συζητηση και θα συνεχισω και στο μελλον, υπο μορφη χομπι, κατα τον ιδιο τροπο που αλλοι κανουν γενικευοντας για την παραγωγικοητα των ελληνων δημοσιων υπαλληλων, τα φακελακια των ιατρων, για το οι υδραυλικοι δεν κοβουν αποδειξεις, για το οτι οι ελληνες εργοδοτες δεν πληρωνουν υπερωριες, για την αγενεια των εφοριακων, το μπαχαλο των εκτελωνισμων, την βρωμια στις κουζινες των εστιατοριων, την οδικη συμπεριφορα των ταξιτζηδων κλπ.

 

Και πιστευω οτι γενικως εχουν δικαιο στις γενικευσεις τους κιολας.

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηδονιζομαι να απαξιωνω συστηματικα τα ελληνικα μαγαζια (e και μη e) σε οποιαδηποτε συζητηση και θα συνεχισω και στο μελλον, υπο μορφη χομπι, κατα τον ιδιο τροπο που αλλοι κανουν γενικευοντας για την παραγωγικοητα των ελληνων δημοσιων υπαλληλων, τα φακελακια των ιατρων, για το οι υδραυλικοι δεν κοβουν αποδειξεις, για το οτι οι ελληνες εργοδοτες δεν πληρωνουν υπερωριες, για την αγενεια των εφοριακων, το μπαχαλο των εκτελωνισμων, την βρωμια στις κουζινες των εστιατοριων, την οδικη συμπεριφορα των ταξιτζηδων κλπ.

 

Και πιστευω οτι γενικως εχουν δικαιο στις γενικευσεις τους κιολας.

 

+1000

 

Τα τελευταια 3 χρονια εχω επενδυσει πολλα τελως παντων σε μηχανηματα...(αποφασισα να μην γραψω νουμερα και σκανδαλισω κανενα ευεξαπτο μοντ)

 

τα περισσοτερα, που τα εδωσα σε ευρωπαικες εταιρειες (ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ δλδ), θα τα ξαναεδινα ...ο τροπος τους, το σερβις, τους και γενικα η απουσια προβληματων με εκανε καλο τους πελατη...στην πορεια εστειλα και αλλους πελατες αλλα και ο ιδιος εκανα και αλλες αγορες

 

Eκανα ομως το λαθος  να αγορασω ενα μονο μηχανημα απο ελληνικη εταιρια

Περιτο να σας πω οτι τα λεφτα κλαιω ...και βεβαια κανεις γνωστος μου δεν προκειται να δωσει ξανα λεφτα σε αυτην την εταιρια...

 

Καλη τους τυχη...ο κοσμος ειναι πια ενα χωριο και οταν εχεις μαγαζι στο ιντερνετ εχεις μαγαζι σε καθε γωνια, καθε δρομου, αρα ο ανταγωνισμος θα σβησει συντομα τους κακους επαγγελματιες...τους διευθυντες και καθηγητες απο τους οποιους εχουμε γεμισει (εχει αρχισει ηδη...στην θεσσαλονικη κλεινουν τα μαγαζια το ενα μετα το αλλο και αφου δεν προσεχαν καλα να παθουν...ωρα να αναλαβουν τα ηνια της αγορας οι καλοι και νεοι επαγγελματιες)

 

γιορς τρουλι

 

εντιτ  .... 

αγορασα και κατι ακομα απο ελληνικο μαγαζι που διαφημιζεται κατα κορον στο νοιζ (και δεν πουλαει μουσικα οργανα). Η αληθεια ειναι οτι ειχαν αψογη συμπεριφορα...πραγματικα...και αν δεν ετρεχαν αλλοι λογοι (συγχωρηστε την μυστικοτητα μου σε αυτο το σημειο) θα ημουν καλος τους πελατης. Ομως δυστυχως πρεπει να ειναι οι μοναδικοι...

Τα αυτια ακουν καλυτερα απο τα ματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα και εγώ κάνω πολύ συχνά παραγγελίες από Ελληνικά καταστήματα. Ούτως ή άλλως αν ενδιαφερόμαστε ΚΑΙ για αυτή τη χώρα όπου ζούμε ο μόνος τρόπος να τη βοηθήσουμε είναι να την υποστηρίξουμε ΟΤΑΝ αυτό όμως είναι και δίκαιο. Διότι ok να δώσω τα 100euro παραπάνω εάν έχω ελληνική εγγύηση και άψογη συμπεριφορά, στο κάτω κάτω θέλω να πιστεύω ότι το κατάστημα θα αποδώσει τους φόρους στο κράτος και θέλω να πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος τους θα επιστρέψει σε εμένα μέσω υποδομών και κοινωνικών παροχών (ναι, προφανώς δε συμβαίνει έτσι στην Ελλάδα, αλλά αν θέλουμε να αλλάξει οφείλουμε και εμείς να αλλάξουμε και να ενδιαφερόμαστε και λίγο κατά τη γνώμη μου). Αλλά όταν κάποιος είναι ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ δε δέχομαι να του δώσω ούτε μισό euro. Τέλος πάντων, πέραν της άθλιας ανοργανωσιάς κατά τα άλλα δε μου φάνηκε κακό το κατάστημα. Αυτό που ήταν πραγματικά ΑΙΣΧΟΣ ήταν το courier. Προσωπικά πραγματικά δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο αντιεπαγγελματική συμπεριφορά (κλείνουν τα τηλέφωνα, δεν ενημερώνουν για τπτ κλπ - παρεμπιπτόντως η στιγμή που βγήκα απ'τα ρούχα μου ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι είχαν κλείσει και δεν είχαν καν τη "λεπτότητα" να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν ότι δεν πρόλαβαν και να με ενημερώσουν τι θα γίνει παρακάτω) και τους το είπα αρκετές φορές. Ελπίζω να φτάσει και στα αυτιά κάποιου από αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Τι διάολο, αν 1000 άνθρωποι τους πούνε "κοιτάξτε εμείς από μαγαζιά που στέλνουν με ACS δεν ξαναπαίρνουμε ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΤΕ" κάπου θα αρχίσουν να το σκέφτονται για την ποιότητα υπηρεσιών τους...

 

Πέραν αυτού, δεν το συζητάω για την ποιότητα υπηρεσιών του Amazon. Ελπίζω σιγά σιγά οι έμποροι της Ελλάδας να παραδειγματίζονται. Φυσικά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν τα πάντα όπως το Amazon, όμως κάτι παραπάνω από το συνηθισμένο σίγουρα το μπορούν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απορώ με μερικούς μαγαζάτορες που ακόμα δεν βάλανε μυαλό και φέρονται λες και είμαστε στο '90. Ακόμα δεν καταλάβανε ότι χάνουν πελάτες με τον τρόπο που φέρονται;

Δεν ξέρουν ότι ο κόσμος αγοράζει πλέον και από έξω;

 

Περιστατικό που μου έτυχε πρόσφατα στην αναζήτηση μου για 12χορδη ακουστική, όταν ο υπάλληλος (καταστηματάρχης;) μου έδωσε  την κιθάρα και έκατσε πάνω από το κεφάλι μου τα 5 λεπτά που έπαιξα το όργανο. Αυτό δεν με πείραξε και τόσο αφού παντού κάπως έτσι γίνεται... Όταν όμως έγειρα την κιθάρα για να δω το μανίκι μήπως έχει την γνωστή "καμπούρα" που έχουν αρκετές ακουστικές στην ένωση με το σώμα, γυρνάει με μια ειρωνεία λες και με ξέρει από χθες και μου λέει "τώρα δηλαδή κατάλαβες αν το μπράτσο είναι ίσιο;"και γελάει. Του απαντάω ότι τσεκάρω για το γνωστό σκέβρωμα που κάνουν οι ακουστικές κλπ και αυτός συνεχίζει με στυλάκι Ο μπομπ ο μάστορας να μου λέει τα δικά του, λες και τον ρώτησα, και συνεχίζει με ύφος που με πρόσβαλε... Μου δίνει και μια τιμή 40% πάνω από την τιμή ίντερνετ και μου πετάει τα γνωστά με την έκπτωση και θήκη δώρο κλπ π@π@ριες... ΟΥΣΤ 

 

Στο επόμενο μαγαζί οι κιθάρες ήταν τελείως ασετάριστες με τις χορδές στον θεό και μάλιστα μια κιθάρα είχε σκεβρώσει τόσο πολύ και είχαν σηκωθεί και 2-3 τάστα με αποτέλεσμα να έχει σημεία που δεν έπαιζε τίποτα χτυπούσες νότα και άκουγες τζουφ! Και το κορυφαίο; ο μαγαζάτορας πάνω από το κεφάλι μου να λέει τόσο ωραίο όργανο που θα βρεις σε αυτά τα λεφτά και τι ομορφιά είναι αυτή τι ήχος κλπ βλακείες.. Ακόμα και όταν στέγνα του είπα ότι έχουν πέσει οι τιμές πια και βρίσκεις φτηνά και του την είπα για τα τάστα και το σετάρισμα αυτός στον κόσμο του συνέχιζε το ίδιο τροπάριο.

 

Το άλλο επίσης θέμα είναι ότι από ίντερνετ παίρνεις κιθάρα που ανοίγεις πρώτος εσύ! Μυρίζει βερνίκι, εδώ σου πουλάνε κομμάτια βιτρίνας σε τιμές του κουτιού. Τα κομμάτια βιτρίνας-έκθεσης από ίντερνετ είναι φθηνότερα (στο dv247 το είδα πρόσφατα). Δεν φτάνει που μου πουλάς ασετάριστο κομμάτι βιτρίνας ακριβότερο από κουτιού πουλάς και πρόλογο; Έλεος απλά!

 

Όσο για τις εμπειρίες μου από έξω; Τέλεια όλα και εγγύηση όταν χρειάστηκα και επικοινωνία και τιμές, σε όλα κύριοι! Και οι Γερμανοί και οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι που έχω αγοράσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dolphin music

 

Φοβερό μαγαζί.

Παρήγγειλα κεφαλή ενισχυτή μπάσσου (ναι θα ανεβάσω κριτική κάποια στιγμή!).

Την πιο φτηνή που βρήκα, γιατί ήμαστε και μπατίρια...

μου ζήτησαν λογαριασμό με στοιχεία μου και μία (ακριβώς) μέρα αφού τα πήραν μου στείλανε το πακέτο με UPS παρακαλώ...

 

το πακέτο ήρθε παραμονή πρωτοχρονιάς.

δύο μέρες πριν μου στείλαν μέηλ και ρωτούσαν αν έχει παραδωθεί το πακέτο.

μια μέρα μετά με ρωτούσαν πως μου φάνηκε

σημερα με ρωτούσαν αν θέλω να δημοσιεύσω κάποια κριτική για το προιόν...

 

και η παραγγελία μου ήταν μόλις 160 γιούρια...

Ορκισμένος Μπλουζάς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχω αγοράσει από εξωτερικό πολλές φορές, ζώντας στο εξωτερικό και εδώ...

 

Όταν ήμουν Λονδίνο, αγόρασα από Αμερική μία Lynx καρτα ($500+). Το παρακολουθούσα, φοβόμουν το τελωνείο, κλπ. Δεν άργισε καθόλου. Την ημέρα που ήταν να μου παραδοθεί, ήμουν σπίτι όλη μέρα περιμένοντας. Κάποια στιγμή μπαίνω στη σελίδα της UPS και βλέπω "devlivered to Ahmed Jujuko (<-...)". Παθαίνω συγκοπή! Ποιός είναι, τι είναι, γιατί είναι; Τελικά ήταν ο Πακιστανός στο μαγαζί από κάτω... Ο deliveras βαρέθηκα να χτυπήσει το κουδούνι μου και εμπιστεύτηκε τον Πακιστανο... οκ...

 

Και κάτι για αντίθεση: Athens Pro Audio. Έχω περάσει ατελείωτες ώρες με τον Χατζιστάμου να μου λέει, να μου εξηγεί, κλπ. Μου έχει δώσει μηχανήματα προς δοκιμή (και προς τιμήν του! ;D), σε θέμα με κάποιο Grace Design, λάμβαναι κι αυτός CC την επικοινωνία μου με την εταιρία. Τιμές 99% ίδιες με έξω (Thomann), και οι παραγγελείες, αν και από Αμερική ήρθαν στην ώρα τους, τη στιγμή που καιγόμουν για την επιδότηση! Μπορεί να έχασα κάποια χρήματα, πιθανώς, αφού δεν έκανα scouting για την καλύτερη τιμή απ'έξω, αλλά δε ρίσκαρα καθυστέρηση και ο άνθρωπός απέδωσε 100%! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αυτό αξίζει από χίλιες μεριές! Όταν έχεις έναν άνθρωπο που του κάνεις τζίρο και τον εμπιστεύεσαι κιόλας είναι ό,τι καλύτερο. Ξέρεις ότι δε θα σε δουλέψει κα έχεις και κάποιον που έχει περισσότερες γνώσεις από εσένα για ορισμένα θέματα να σε βοηθήσει. Προσωπικά αγοράζω από εδώ συνήθως μουσικά, εκτός αν βρω πραγματικά μεγάλη διαφορά (όπως με την ακουστική μου που την βρήκα από 1800 καταλόγου στην Ελλάδα στα 1050 από Αγγλία λόγω ισοτιμίας τα χριστούγεννα 2008).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελική συμπεριφορά τους είναι καλή κι έτσι σκέφτομαι μήπως τελικά το ξαναπάρω από αυτούς

 

Που ακριβως ειναι η καλη συμπεριφορα σε ολη την ιστορια ???

 

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν! 

 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!

 

Ναι αλλα οταν στην Ελλαδα τα καλα μαγαζια ειναι ακομα τα λιγοτερα, και απο τα υπολοιπα οσοι δεν ειναν στεγνα απατεωνες εχουν την απαιτηση να τους ευγνωμονεις και μονο που αποφασισανε να ασχοληθουνε μαζι σου και να παρουνε τα λεφτα σου, και συγκριτικα τα περισσοτερα μαγαζια εξω σκιζονται να σε εξυπηρετησουν και ας σε βλεπουν πρωτη φορα ειτε δωσεις 10 ευρω ειτε 1000... τοτε οι γενικευσεις ειναι αναποφευκτες. Ισα ισα ετσι ειναι που οταν αναφερθει ενα καλο μαγαζι θα ξεχωρισει και στη συνειδηση του κοσμου (οπως αντιστοιχα εξω τα κακα μαγαζια δυσκολα επιβιωνουν.

 

Αυτα ισχυουν μεχρι ενα σημειο, γιατι τα αρκετα μεγαλα μαγαζια και οι τεραστιες αλυσιδες θα εχουν πελατες οτι και να κανουν οποτε ειτε ειναι σωστοι ειτε τελειως γυφτοι το ιδιο τους κανει. Τωρα ποιοι επιλεγουν το πρωτο και ποιοι το δευτερο ο κοσμος το ξερει και αυτο. Αντιστοιχα στα μικρα εξειδικευμενα μαγαζια ή θα πετυχεις αυτον που νοιαζεται πραγματικα ή θα πετυχεις αυτον που ανοιξε το μαγαζι κυριως για να σου πουλησει μουρη, και φυσικα να σου τονισει οτι σε κραταει απο τα @@ γιατι αυτο που πουλαει δε θα το βρεις αλλου. Εχω πετυχει και τα δυο... αν και δεν εχει αλλαξει κατι, με το ιντερνετ εχουν αυξηθει οι επιλογες.

 

Ολα τα μαγαζια ειναι μια χαρα αν πας και παρεις κατι συγκεκριμενο που θες απο το ραφι, το πληρωσεις στο ταμειο και πας σπιτι σου. Τη στιγμη που χρειαζεται να τους μιλησεις, εκει φαινονται οι τεραστιες διαφορες που υπαρχουν. Στις τιμες δεν κολλαω και πολυ γιατι μεχρι ενα σημειο δικαιολογουνται, και οπου τις εχουνε λιωσει φαινεται. Συνηθως αυτο που λειπει απο την Ελλαδα ειναι η εννοια της εξηπηρετησης και του πελατη, γιατι δεν παει να φωναζει ο βλακας, αμα του παρω τα λεφτα του τα πηρα... στο κατω κατω και ο διπλα τα ιδια κανει, εγω κοροϊδο ειμαι? Αυριο θα τα παρω απο αλλον. Υποστηριξη μετα την αγορα δε νοειται, οσο για αξεσουαρ, ανταλλακτικα κτλ που μπορει να θες, ειναι πολυ μικρα τα νουμερα για να τα φερουμε - ή παρτο καινουριο ή θα σου πω εγω τι να κανεις: μπορεις να πας σπιτι σου να παρεις ενα μαχαιρακι και να κοψεις το λαιμο σου!

 

Αγοραζω και απο Ελλαδα και απο εξω. Δεν υπαρχουν κολληματα σε αυτα, ο καθενας τη δουλεια του θελει να κανει. Οποιος ειναι καλος ειναι καλος.

 

Αστεια (αλλα και πολυ σοβαρη) συγκριση:

 

Καπου στην Αγγλια, 2001:

 

- "Hello θα ηθελα το Χ προιον"

- "Oh sorry, δεν το εχουμε αυτη τη στιγμη, θα το φερουμε μαλλον σε μερικες μερες ή μπορεις να ρωτησεις το (ανταγωνιστικο) μαγαζι μερικα τετραγωνα πιο κατω που πρεπει να το εχει". Σοκ και δεος, ηταν η πρωτη φορα που το συναντουσα αυτο.

 

Καπου στη Στουρναρη, 2010:

 

- "Γεια σας, θα ηθελα το Y προιον" (ανταλλακτικο που κοστιζει λιγοτερο απο τα ταχυδρομικα του και το ειχε το διπλανο Multirama πριν το καψουν)

- "Φιλαρακι δεν προκειται να το βρεις πουθενα αυτο."

 

 

Επισης σε HMV στη Αγγλια (ακομα το σκεφτομαι και γελαω, παραδεχομαι οτι στη Ελλαδα απλα δε γινεται για ευνοητους λογους):

 

- "Δε μου αρεσε καθολου αυτο το CD, γινεται να το αλλαξω και να παρω ενα αλλο? Να και η αποδειξη."

(το ανοιγει, το κοιταει, ολα οκ)

- "Yes, of course."

 

 

Τελος ας μην ξεχασουμε και τα κλασσικα "φυσικα και θα το εχουμε απο Δευτερα" (αδειαζε μας τη γωνια τωρα αλλα μη νομιζεις οτι ο διπλα ειναι καλυτερος) αλλα και "βεβαιως και το εχουμε... α ειναι λιγο αλλο χρωμα και ισως αλλο μοντελο αλλα ειναι ακριβως το ιδιο αλλο μοντελο, το εχει και ενας φιλος μου και λεει οτι ειναι καλυτερο" (αυτο μας ετυχε για φετος, φερε το χρημα και ασε τα πολλα).

 

Αρκετα με το (δικαιολογημενο!) θαψιμο ;D Feedback με καλες και κακες εμπειριες για να ενημερωνομαστε ολοι, να πηγαινει κοσμος στα καλα μαγαζια και να βελτιωθουν (?) και τα υπολοιπα, online, offline, ολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου