Προς το περιεχόμενο

Γιατί κάνω (και θα συνεχίσω να κάνω) παραγγελίες από Amazon


menelaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς διάβασαν ένα post μου που έλεγε ότι είχα παραγγείλει ένα macbook pro αυτήν την περίοδο. Θα ήθελα όμως να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου πρώτα απ'όλα γιατί πιστεύω ότι τέτοια εξυπηρέτηση αξίζει να την διαφημίζει (με την καλή και άκρως αφιλοκερδή έννοια - πράγμα που πιστεύω πως δεν απαγορεύεται από τους κανονισμούς, μια και τη λέξη διαφήμιση τη χρησιμοποιώ με άλλη έννοια) και αφετέρου για να δουν όσοι Έλληνες κάνουν αντίστοιχες δουλειές (με e-shops) τι μπορούν και ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν για να φτάσουν σιγά σιγά στα επίπεδα του ανταγωνισμού.

 

ΜΕΡΟΣ α'

Αποφάσισα να παραγγείλω από ένα μικρό Ελληνικό κατάστημα (το οποίο δεν θα ονοματίσω) για δύο λόγους. Πρωτίστως, η τιμή που έδινε ήταν 1089€ και μάλιστα σε 12 άτοκες δόσεις - πολύ χαμηλότερη από τα 1220€ των δύο μεγάλων ελληνικών καταστημάτων. Η σελίδα ανέφερε ότι πρόκειται για το English μοντέλο (χωρίς να τονίζει όπως θα όφειλε ότι δεν πρόκειται για επίσημη Ελληνική εισαγωγή αλλά για δικιά τους παραγγελία από το εξωτερικό). Παρήγγειλα λοιπόν την Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009. Το κατάστημα έγραφε "κατόπιν παραγγελίας, 4-5 εργάσιμες". Δευτέρα βράδυ επικοινώνησαν μαζί μου για να μου ζητήσουν τα στοιχεία της κάρτας μου τα οποία και τους έδωσα τηλεφωνικά και με μεγάλη απογοήτευση καθώς μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ οποιοσδήποτε να πιστεύει ότι πρέπει να του εμπιστευθώ τέτοιες πληροφορίες (ακόμα και το 3ψήφιο CVV!!!!!!!!!!!!!) με τις οποίες μπορεί ανά πάσα στιγμή να παραγγείλει μέχρι και... σπίτι με την κάρτα μου! Τέλος πάντων, αφού τους ανέφερα ότι πρέπει να βάλουν ένα σύστημα για online και secure αποστολή των στοιχείων αυτών αποφάσισα να τους δώσω τα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να περιμένω το laptop "Δευτέρα ή Τρίτη" (δηλαδή μία εβδομάδα μετά). Ζητάω επιβεβαίωση ότι το laptop θα έχει παραδοθεί σε εμένα μέχρι τα Χριστούγεννα και την παίρνω.

 

Έφτασε λοιπόν η πολυπόθητη Δευτέρα και κατά το μεσημεράκι έπρεπε να βγω απ'το σπίτι. Αφήνω τον αδερφό μου να περιμένει (περιττό να σας πω ότι είχα ξυπνήσει χωρίς άλλον λόγο από τις 9 (παραδόσεις 9 με 5, χωρίς πιο συγκεκριμένο schedule "λόγω εορταστικής περιόδου") για να τους περιμένω, αφού συνήθως χτυπάνε το κουδούνι ελάχιστα και μετά από 10 δευτερόλεπτα φεύγουν αφήνοντας χαρτάκι που λέει ότι πέρασαν και δε με βρήκαν >:() και ξεκινάω. Καθώς πήγαινα στη δουλειά μου λοιπόν αποφασίζω να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν όντως το laptop έχει αποσταλεί ή περιμένω χωρίς λόγο. Τους λέω παιδιά να περιμένω ή ούτε καν; Μου απαντάνε ότι "θα φτάσει σήμερα ή αύριο και θα ελέγξω τώρα με την ACS για να σας πω λεπτομέρειες. Θα ξανακαλέσω εγώ σε μισή ωρίτσα". Δε χρειάζεται πιστεύω να σας αναφέρω ότι το μισάωρο δεν έχει περάσει ακόμα....

 

Τρίτη μεσημεράκι λοιπόν και μετά από αντίστοιχη αναμονή τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται. Μαθαίνω ότι θα φτάσει "σήμερα ή αύριο" και ότι σε 5 λεπτά αυτή τη φορά θα έχω λεπτομέρειες. Ούτε τα 5 λεπτά έχουν περάσει ακόμα, οπότε και ξανακαλώ μετά από 2-3 ώρες. Μου λένε "κοιτάξτε υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του δρόμου στα Τέμπη" (for future reference έγιναν κατολισθήσεις, σκοτώθηκε ένας άνθρωπος και ο δρόμος έκλεισε εντελώς). Τους ρωτάω τι γίνεται λοιπόν και μου λένε "σήμερα ή αύριο φτάνει η παραγγελία ΣΕ ΕΜΑΣ (!!!) και αύριο θα την έχετε". Μάλιστα λέω, πάντως μέχρι τα Χριστούγεννα θα είναι σίγουρα εδώ έτσι; Και βέβαια.

 

Τετάρτη το είχα μάθει το κόλπο, στέλνω λοιπόν e-mail 7 το πρωί που συμπτωματικά είχα ξυπνήσει για να τους ρωτήσω αν θα πρέπει να περιμένω και πολύ ενοχλημένος που είχα ήδη σπαταλήσει 2 μέρες στην αναμονή μέσα στο σπίτι μου. Μου απαντάνε τελικά (το μεσημέρι - άλλη μισή μέρα αναμονής στο σαλόνι) ότι ο αριθμός παραλαβής από την ACS είναι ο τάδε και "θα είναι στο σύστημά τους για να σας ενημερώσουν για ώρα παραλαβής αύριο". Ο χρησμός της Πυθίας βέβαια έχει δύο όψεις: αύριο θα με ενημερώσουν ή αύριο θα είναι η παραλαβή; Στέλνω πίσω e-mail ότι εδώ είναι σπίτι και όχι γραφείο και δεν είναι καθόλου αυτονόητο πως κάποιος βρίσκεται εδώ συνεχώς - πόσο μάλλον ότι ακούει και το κουδούνι ανά πάσα στιγμή και ότι πρέπει να ξέρω εάν θα φτάσει την επόμενη μέρα γιατί υπάρχει κόσμος που έχει πάρει άδεια και τελικά τη σπαταλάει περιμένοντας το κουδούνι και χωρίς να μπορεί ούτε για μπάνιο (πιστέψτε με, δεν είναι υπερβολή - αν ακούσεις κουδούνι μέχρι να βγεις απ'το μπάνιο έχουν φύγει και σου λένε "κύριε τώρα πάει αύριο η παραλαβή, να το προλαβαίνατε"). Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι αισθάνονται άσχημα για την ταλαιπωρία και ότι δε φταινε για τα Τέμπη κλπ. Τους απαντώ ότι προφανώς δε φταίνε για τα Τέμπη και είναι έκτακτες οι συνθήκες κάτι που κατανοώ αλλά θα μπορούσαν να μη μου λένε κάθε μέρα ότι φτάνει αύριο και να χάνω τις ώρες μου περιμένοντας ή εγώ ή κάποιος άλλος από το σπίτι. Τέλος πάντων μου λένε ότι η ACS δεν ξέρει ακόμα πότε θα φτάσει και ότι θα τους πιέσουν για λεπτομέρειες. Τους ευχαριστώ και κατά τις 9 το βράδυ μου στέλνουν μήνυμα ότι το laptop θα παραδοθεί τη Δευτέρα 28/12...

 

Δευτέρα λοιπόν. Εκτός της προθεσμίας που μου έχουν αναφέρει ΔΥΟ φορές, αλλά τι να κάνουμε, αναμονή. Αφού μου δίνουν νέο αριθμό αποστολής (καθώς ο παλιός προφανώς δεν ίσχυε - αφού ούτε καν είχαν ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ το laptop) ελέγχω στο site της ACS και βλέπω πως όντως προγραμματίζεται να παραδοθεί "σήμερα". Περιμένω λοιπόν μέχρι τις 3 το μεσημέρι, οπότε και καλώ την ACS για να επιβεβαιώσω ότι το laptop θα παραδοθεί εντός της ημέρας καθώς είχα να κάνω δουλειές εκτός σπιτιού που ΕΠΡΕΠΕ να γίνουν εκείνη την ημέρα. Μου λένε να επικοινωνήσω με το κατάστημα Χαλανδρίου, το οποίο και κάνω. Μου επιβεβαιώνουν πως μέχρι τις 6 η παραγγελία θα έχει παραδοθεί. Στις 6 (και ενώ προφανώς δεν έχει παραδοθεί τίποτα εκτός από κάτι σουβλάκια που είχα παραγγείλει) τους ξανακαλώ.... και απλά ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ! Το κατάστημα κλείνει στις 8 αλλά απλά ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ!!! Παίρνω στα κεντρικά και μου λένε περιμένετε να σας συνδέσουμε με Χαλάνδρι όπου προφανώς και πάλι.. ΔΕΝ το σηκώνουν. Μετά από άπειρη ώρα αναμονής στα κεντρικά (και πάλι) τους λέω παίδες δεν...! Το μαγαζί το έχουν κλείσει ή τέλος πάντων δε σηκώνουν τα τηλέφωνα. "Ναι, περιμένετε". 10 λεπτά αναμονή ακόμα... "όντως δεν το σηκώνουν, απίστευτο... Τι να πω, θα σας πάρω σε λίγο - πάντως λογικά το laptop θα έρθει σήμερα". Η ώρα έχει πάει 7:30 και ακόμα περιμένω. Παίρνω τηλεφώνημα από τα κεντρικά της ACS να μου πουν ότι έχει καθυστερήσει η παράδοση λόγω του ότι έκαναν αναδιοργάνωση σε ένα μαγαζί μέσα στην περίοδο των γιορτών και γι αυτό έπεσε όλος ο φόρτος στο Χαλάνδρι κλπ κλπ. Μετά από ΤΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΑ συζήτησης καταλήγω στο ότι "ok, κατανοητό - δε θα σας πω εγώ πώς να διαχειριστείτε την εταιρία σας, αλλά παραλάβατε το laptop Τετάρτη 23/12 για παραλαβή εντός 24 ωρών και είναι δικό σας θέμα να βρείτε τρόπο να μου το παραδώσετε τουλάχιστον σήμερα". Μετά από άααααλλα τηλεφωνήματα (και ενώ περιμένω αστυνομία διότι κάποιος μου έχει σπάσει το τζάμι του αυτοκινήτου μου που ήταν παρκαρισμένο στην πιλοτή και δε μπορώ ΚΑΝ να ασχοληθώ γιατί τρώω την ώρα μου μιλώντας με ACS κλπ) μου λένε "έχετε δίκιο, θα στείλουμε ένα παιδί να σας το παραδώσει ΤΩΡΑ, εκτός ωρών κλπ".

 

Όντως 9:30 χτυπάει το κουδούνι και μου φέρνουν το πακέτο με πολλά συγνώμη (τι συγνώμη να μου πει ο άνθρωπος, δουλεύει 12ωρο επειδή τα ΖΩΑ που έχουν την εταιρία αποφάσισαν να "αναδιοργανωθούν" μέσα στα Χριστούγεννα). Ανοίγω τη συσκευασία (δηλαδή μία ΣΑΚΟΥΛΑ με το κουτί μέσα) και.... ΤΙ ΧΑΡΑ!!! Ένα ανταπτοράκι από Αγγλικό σε Ευρωπαϊκό βύσμα έχει ΚΑΡΦΩΘΕΙ στο κουτί του laptop με αποτέλεσμα να έχει γδάρει την πάνω επιφάνεια του computer προκαλώντας μάλιστα μέχρι και ΒΑΘΟΥΛΩΜΑ. Πλέον η ώρα όμως είναι τέτοια που δε μπορώ να κάνω κάτι. Το μαζεύω (μαζί με κομμάτια από τα νεύρα μου που βρίσκονται παντού γύρω μετά την έκρηξή μου) και το βάζω πίσω στο κουτί του σε μια κατάσταση απόλυτης φρίκης για το τι θα έπρεπε να επακολουθήσει.

 

Την επόμενη μέρα λοιπόν αναφέρω το περιστατικό στο αρχικό μαγαζί (e-mail). Ελέγχουν και μου απαντάνε "να μιλήσω με την ACS, διότι αν υπάρχει υπαιτιότητά της θα αποζημιωθώ"!!! Τους παίρνω τηλέφωνο προφανώς και τους λέω ότι κάνω παραγγελίες από internet πάνω από 10 χρόνια (ισχύει) και έχω πάρει πράγματα αξίας από 2€ έως κάποιες χιλιάδες € (ισχύει) και ΠΑΝΤΟΤΕ αν υπήρχε πρόβλημα ο πωλητής με αποζημίωνε και έτρεχε να τα βγάλει πέρα με τις εταιρίες μεταφοράς μόνος του (ισχύει). Μου λένε ναι έχετε δίκιο απλώς το μηχάνημα είναι σπίτι σας οπότε πρέπει να έρθουν να το παραλάβουν. Καλά τους λέω προφανώς, δεν τίθεται θέμα γι αυτό, απλώς εγώ θέλω να μου επιστραφούν τα χρήματά μου από εσάς γιατί θέλω να το ξαναπαραγγείλω το μηχάνημα δίοτι το χρειάζομαι. Ναι μου λέει μην ανησυχείτε. Μιλάω με ACS μου λένε ότι θα στείλουν μια αίτηση στο αντίστοιχο board τους και θα με ενημερώσουν για την παραλαβή "σε μερικές μέρες" :o Ξαναπαίρνω στο μαγαζί, τους λέω παιδιά έτσι κι έτσι, ευχαρίστως να περιμένω να τους το παραδώσω αλλά προφανώς δε γίνεται να περιμένω "μερικές μέρες" για να το ξαναπαραγγείλω, οπότε και μου λένε "έχετε δίκιο, 1000 συγνώμη και θα σας επιστραφούν άμεσα τα χρήματα της πρώτης δόσης σας".

 

Η τελική συμπεριφορά τους είναι καλή κι έτσι σκέφτομαι μήπως τελικά το ξαναπάρω από αυτούς, αλλά τους ρωτάω αν έχω Ελληνική εγγύηση (τυπικά προφανώς γιατί αφενός το μηχάνημα ήταν εμφανώς από την Αγγλία και αφετέρου σιγά τον πειρασμό να έχω ένα χρόνο εγγύηση από την Rainbow ::)) και μου απαντάνε ότι "η εγγύηση της Apple είναι διεθνής, δεν έχει να κάνει που το μηχάνημά σας το φέραμε από Αγγλία". Όχι ότι δεν το ήξερα, αλλά δε μου άρεσε που δεν το ανέφεραν ποτέ αυτό έως τότε.

 

ΜΕΡΟΣ β'

Αποφασίζω λοιπόν να το παραγγείλω από Amazon.co.uk. Κάνω την παραγγελία από το κινητό μου την ώρα που ήμουν κινηματογράφο μέσα σε 2 λεπτά (το οποίο το αναφέρω σε αντιπαραβολή με τη μία μέρα που πέρασε για να επικοινωνήσουν, να τους δώσω στοιχεία κάρτας από τηλέφωνο κλπ) και με το laptop σε κατάσταση "awaiting stock". Μου έρχεται mail την ίδια στιγμή ότι το laptop έχει estimated dispatch date 2/1/2010 και delivery 8/1/2010-12/1/2010. 1/1/2010 όμως βλέπω την τιμή να έχει πέσει 20gbp, οπότε αποφασίζω να κάνω cancel και reorder, το οποίο και κάνω. Τονίζω και εδώ (όπως και σε άλλα threads) ότι όταν παίρνουμε κάτι από Amazon.co.uk πρέπει να επιλέγουμε να πληρώνουμε σε ΛΙΡΕΣ και ΟΧΙ σε euro. Αυτόματα το amazon σε χρεώνει σε euro, αν όμως στην οθόνη πριν το confirmation πατήσεις "switch currency" τότε σου το γυρνάει σε gbp. Ο λόγος που είναι προτιμότερο σε gbp είναι ότι τα conversion rates του amazon είναι ΑΘΛΙΑ. Μου έβγαζε 877gbp --> 1028euro. Έκανα την παραγγελία σε gbp και μου ήρθε χρέωση 995€. BTW, τα μεταφορικά ήταν 7gbp, "standard shipping".

 

Πάμε παρακάτω λοιπόν. Λόγω του ότι έκανα νέα παραγγελία Πρωτοχρονιά 11 το βράδυ το estimated dispatch έχει πάει 5/1 και estimated delivery ακόμα 8/1-12/1. Τελικά, χθες (4/1) στις 2 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας) λαμβάνω mail πως η παραγγελία απεστάλη. Μέσα στο mail υπάρχει και το link για το tracking του πακέτου και βλέπω estimated delivery 6/1. Σήμερα το μεσημέρι στις 12 ακριβώς χτύπησε το κουδούνι και μου έφεραν το laptop από την UPS.

 

Να αναφέρω ότι μου έφεραν ένα τεράστιο κουτί, μέσα είχε χαρτόνια διπλωμένα γύρω γύρω και στη μέση ένα μικρότερο κουτί. Ανοίγοντας το μικρότερο κουτί υπήρχε μέσα το κουτί του macbook στερεωμένο με μεγάλες χαρτονένιες γωνίες ώστε να έχει 2cm κενό από ΚΑΘΕ πλευρά. Κάντε την αντιπαραβολή με το κουτί του laptop απευθείας σε σακούλα με το ανταπτοράκι καρφωμένο ΠΑΝΩ στο κουτί.

 

Ο λόγος που γράφω τα παραπάνω είναι πρώτα απ'όλα για να μη φοβάστε να παραγγείλετε ακόμα και ακριβά/ευαίσθητα πράγματα από εξωτερικό και επιπλέον για να τονίσω τι θα πει ΑΨΟΓΗ επαγγελματική συμπεριφορά. Παρεμπιπτόντως, για το amazon θα αναφέρω ξανά ότι όταν μου έφτασε ένα ακριβό (70€ περίπου) βιβλίο με ένα μικρό σκίσιμο στο εξώφυλλο στην πάνω άκρη μου ζήτησαν συγνώμη, μου έστειλαν νέο και μου είπαν να μην τους επιστρέψω το παλιό - όπως γίνεται συνήθως μου είπαν αν θέλω να το κρατήσω, να το δώσω σε κάποιον φίλο μου ή ακόμα καλύτερα να το δωρίσω σε κάποια δημόσια βιβλιοθήκη. Αντίστοιχα όταν μου καθυστέρησαν το box set των Beatles για 2 βδομάδες ΧΩΡΙΣ δική τους υπαιτιότητα (καθυστέρησε το stock) μου έκαναν upgrade το shipping option (μετά από δική μου πρωτοβουλία όμως) at no extra cost. Ελπίζω τα παραπάνω να είναι κατανοητό ότι δε γίνονται με έννοια διαφήμισης παρά μόνο με έννοια καλοπροαίρετης αναφοράς του επιπέδου στο οποίο βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα (ίσως το μεγαλύτερο) e-shop της παγκόσμιας αγοράς.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας. Καλή χρονιά σε όλους! :)

Μενέλαος

 

ps. αν κάτι είναι out of stock χωρίς να προβλέπεται να παραληφθεί σύντομα ίσως είναι προτιμότερο να αγοράσετε σε euro γιατί η χρέωση γίνεται όταν αποσταλεί το αντικείμενο και ως τότε τα rates gbp/euro μπορεί να έχουν αλλάξει δραματικά - είτε υπέρ σας είτε εναντίον σας. Αν δε θέλετε να το ρισκάρετε παραγγέλνετε σε euro οπότε γνωρίζετε το ακριβές ποσό που θα χρεωθείτε από την αρχή χωρίς να σας απασχολεί η εξέλιξη της ισοτιμίας των νομισμάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πολύ καλή περίπτωση και χαρακτηριστική της ποιότητας εξυπηρέτησης του amazon εν αντιθέση του απαράδεκτου μαγαζιού.

 

Πάντως από την ιστορία σου πρέπει να πέρασες εξαιρετικά Χριστούγεννα. Πολυήμεροι καυγάδες με την ACS  :-X και σπασμένο τζάμι αυτοκινήτου  :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περαστικά και μεγειά.... Δεν νομίζω να υπάρχει χειρότερος κούριερ από την ACS...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν βλεπω/ακουω για καταστασεις και συμπεριφορες μαγαζιων του εξωτερικου καταλαβαινω πως ειμαστε 2000 χρονια πισω!

 

θα πω και εγω κατι σχετικο με συμπεριφορα καταστηματος, παρ οτι δεν ειναι ισοπ!

 

οταν ειχα παει γερμανια μπηκα σε ενα δισκαδικο και ψωνισα μερικα πραγματακια!

εδω και χρονια ψαχνω ενα συγκεκριμενο ντιβιντι, οποτε ρωταω στο μαγαζι αν το εχουν!

μου λενε ''δεν το εχουμε, αλλα μπορουμε να το βρουμε και να το εχουμε εδω σε δεκα μερες!''

τους λεω ''ωραια, θελω να το στειλουμε ταχυδρομικα στην ελλαδα''!

μου λενε''οκ, κανενα προβλημα τα μεταφορικα ειναι 6ευρω και σε δεκα μερες περιπου θα εχει ερθει σε μας και σε αλλες δεκα μερες και θα ερθει σε εσας!''

 

πραγματι,σε 20 μερες περιπου ερχεται ενας φακελος που μεσα εχει το ντιβιντι, ενα 2ευρω και ενα χαρτακι που λεει ''τα εξοδα αποστολης τελικα ηταν 3ευρω και τα εξοδα συσκευασιας 1 ευρω, οποτε σας επιστρεφουμε 2 ευρω''

περιτο να σας πω πως αν ηταν ελληνικο το μαγαζι δεν ξερω καν αν θα το εστελνε...! ;D ;D

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν βλεπω/ακουω για καταστασεις και συμπεριφορες μαγαζιων του εξωτερικου καταλαβαινω πως ειμαστε 2000 χρονια πισω!

 

θα πω και εγω κατι σχετικο με συμπεριφορα καταστηματος, παρ οτι δεν ειναι ισοπ!

 

οταν ειχα παει γερμανια μπηκα σε ενα δισκαδικο και ψωνισα μερικα πραγματακια!

εδω και χρονια ψαχνω ενα συγκεκριμενο ντιβιντι, οποτε ρωταω στο μαγαζι αν το εχουν!

μου λενε ''δεν το εχουμε, αλλα μπορουμε να το βρουμε και να το εχουμε εδω σε δεκα μερες!''

τους λεω ''ωραια, θελω να το στειλουμε ταχυδρομικα στην ελλαδα''!

μου λενε''οκ, κανενα προβλημα τα μεταφορικα ειναι 6ευρω και σε δεκα μερες περιπου θα εχει ερθει σε μας και σε αλλες δεκα μερες και θα ερθει σε εσας!''

 

πραγματι,σε 20 μερες περιπου ερχεται ενας φακελος που μεσα εχει το ντιβιντι, ενα 2ευρω και ενα χαρτακι που λεει ''τα εξοδα αποστολης τελικα ηταν 3ευρω και τα εξοδα συσκευασιας 1 ευρω, οποτε σας επιστρεφουμε 2 ευρω''

περιτο να σας πω πως αν ηταν ελληνικο το μαγαζι δεν ξερω καν αν θα το εστελνε...! ;D ;D

 

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν! 

 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτο...

 

Ας πω κ εγώ μια ιστορία έτσι για το κουβέντα να γίνεται.

Το πάσχα που πέρασε πήγα Βαρκελώνη, και μια μέρα έτσι όπως γυρίζαμε βρήκα τα μουσικομάγαζα κ είπα έτσι για το χαβαλέ να μπω μέσα να δω τι έχουν κτλ.

 

Δηλώνω πως δε ξέρω γρι Ισπανικά, οπότε μισοσυνεννοήθηκα στα Αγγλικά και τη νοηματική, παρ αυτά δοκίμασα χωρίς μα μου ή το παραμικρό ένα Stingray ένα Rickenbacker ένα Fender jazz αμερικάνικο και μια δυο κόπιες γνωστών οργάνων από περιέργεια.

 

Σκεφτείτε ότι μπήκε στο μαγαζί τους μια άσχετη, επισκέπτρια, η οποία 99% αποκλείεται να αγόραζε το όργανο από εκεί κ όμως με αντιμετωπίσανε κανονικότατα σαν πελάτη με τα ίδια δικαιώματα με τον οποιοδήποτε άλλο και γενικά με ευγένεια.

 

Λίγο πριν από μένα, είχε μπει ένας τύπος μαλλιάς χίπης σε εμφάνιση καθ όλα, τύπο που στην Ελλάδα θα στραβοκοιτάζαν κ στο δρόμο περαστικό (σκισμένα τζιν, άσπρα μακρια μαλλιά, γυλέκο, κολιέδες παράξενους κτλ) και τον τύπο του δώσανε κιθάρα ενισχυτή κτλ κ ότι γούσταρε να δοκιμάζει επί μισάωρο και μου είπαν κ να περιμένω μέχρι να δοκιμάσει με την ησυχία του αυτός.

 

Τώρα φανταστείτε το αντίστοιχο σκηνικό στα Ελληνικά μαγαζιά, που πρέπει να κλείσω ραντεβού για να δοκιμάσω ένα μπάσο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου