Προς το περιεχόμενο

Fender vs suhr


Προτεινόμενες αναρτήσεις

κ ομως εχουν διαφορα στον ηχο...

 

κ αυτο γιατι πιστευω οτι ο suhr ηθελε πιο μοντερν ηχοχρωμα (μεσω μαγνητων)...

 

ετσι αν θες κατι traditional που ακους σε δισκογραφια καλυτερα να πας σε fender...

 

για μενα το ακρως ενδιαφερων θα ηταν να παρεις του μαγνητες της ej πχ κ να τους βαλεις πανω σε μια suhr,θα ειχε διαφορα απο την ej?

 

μπορει κ οχι....τι πιστευετε κ εσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 126
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ΕΞΕΛΙΞΗ υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ καλώς ή κακώς και όποιος δεν την αποδέχεται στο τέλος(αργά ή γρήγορα) ΧΑΝΕΙ.

 

δυστυχως η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ αλλα λεει αγαπητε μου...ΟΛΕΣ οι μεγαλες εταιριες ενισχυτων και κιθαρων αυτη τη στιγμη απλα REISSUE των κλασσικων μοντελων τους απο τα 50s & 60s βγαζουνε....και το vintage παει συννεφο,και ΟΛΕΣ αυτη τη στιγμη απολαμβανουν τις ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ στην ιστορια τους....(ειδικα η Fender)

 

το ιδιο συμβαινει και στις ΜΙΚΡΕΣ εταιριες boutique που και αυτες vintage style ενισχυτες και κιθαρες βγαζουν.....(ακομα και η Suhr βγαζει της classic )

 

Εξ ου και η στροφή της Fender & mARSHALL των δεν μασαω ΚΟΛΟΣΣΩΝ κιθαρων και amp στο μοντελινγκ Mustang & JMD όταν όλοι σιχτιρίζαν τη Line 6 όταν το ξεκίνησε..

.

 

Οντως στο site της Fender και της Marshall ....υπαρχει ΕΝΑΣ  ;D ενισχυτης modeling & 100 κλασσικοι λαμπατοι ενισχυτες τεχνολογιας 1950.....

(μονο φετος και οι δυο εταιριες λανσαρισαν απο 7 πανακριβους point to point ενισχυτες που ειχαν πρωτοβγαλει το 1959....και το 1966 αντιστοιχα...και η Fender εβγαλε ολοκληρη σειρα μαζικης παραγωγης επανεκδιδοντας τους silverface του 1968  ;D )

 

ΦΟΒΕΡΗ στροφη...λοιπον ;D..αλλαξε ο κοσμος και ηρθε αναποδα... ;D

 

ετσι αν θες κατι traditional που ακους σε δισκογραφια καλυτερα να πας σε fender...

 

φυσικα η Fender βγαζει και εντελως ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ strat....φτανει καποιος να εχει ματια και να ξερει να διαβαζει καταλογους και site... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν είναι τυχαίο πως οι νέες Gibson με τα ενσωματωμένα κουρδιστήρια και τις USB θήρες έχουν πάει άκλαφτες και τις έκραξε όλος ο κόσμος.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω ολα αυτα που γραφονται και δεν καταλαβαινω το λογο! Τι θεωρειται κλασσικο και τι μοντερνο;;; Ναι! Η fender και η gibson θεωρουνται πλεον "κλασσικες" γιατι ειναι αξιοπιστες κιθαρες και εχουν και το καλυτερο μαρκετινγκ! Αλλωστε γι'αυτο τις αντιγραφουν και οι περισσοτερες εταιριες οπως και ο κος Suhr που εφτιαξε μια fender με λιγο διαφορετικο headstock για να μην του κανει μυνηση η fender! Το κλασσικο βεβαια ειναι μονο στο σχημα της κιθαρας γιατι οπως ειπαν και πιο πανω μπορεις να βγαλεις οτι ηχο θες αναλογως το παιξιμο και τους μαγνητες! Αλλωστε και ο eric clapton και ο κιθαριστας της rihanna με statocaster παιζουν! Ουτε την ιδια μουσικη,ουτε τον ιδιο ηχο θελουν να βγαλουν αλλα τα καταφερνουν μια χαρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κάποια εμμονή στο vintage. Απλά η ηλεκτρική κιθάρα και οι ενισχυτές της τελειοποιήθηκαν τη δεκαετία του '60. Είναι ευτύχημα το γεγονός ότι τότε η μόνη μέθοδος ενίσχυσης ήταν οι ενισχυτές με λάμπες κι έτσι κιθάρες-μαγνήτες-ενισχυτές αναπτύχθηκαν μαζί και κέρδισαν κεντρική θέση στη μουσική.

Οι τεχνολογίες και οι μέθοδοι παραγωγής αλλάζουν και εξελίσσονται διαρκώς αλλά το ίδιο το προϊόν δεν "σηκώνει" πραγματική βελτίωση.

 

Πιο καινούρια είδη μουσικής βέβαια απαιτούν διαφορετικές κιθάρες και διαφορετικούς ενισχυτές (μεταλλοκίθαρα - high gain ενισχυτές).  Αυτά τα προϊόντα μια χαρά αναπτύχθηκαν χωρίς τη λογική αυτού που ονομάζουμε "vintage".

 

Εν ολίγοις, νομίζω ότι η συζήτηση γύρω από το vintage προέρχεται από το marketing.

Περίπου όπως οι φούρνοι πουλάνε "χωριάτικο" (δηλαδή απλό, φυσιολογικό) ψωμί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κάποια εμμονή στο vintage. Απλά η ηλεκτρική κιθάρα και οι ενισχυτές της τελειοποιήθηκαν τη δεκαετία του '60...

 

Κατα τη γνωμη μου υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ vintage εμμονη απο την πλειοψηφια των κιθαριστων που την επιβαλλουν στη πλειοψηφια των εταιρειων. Οι εταιρειες ειναι επιχειρησεις που θελουν να πουλησουν και γνωριζουν οτι θα πουλησουν αν ικανοποιησουν το κοινο τους. Γι' αυτο το λογο η πλειοψειφια των νεων εταιρειων αναγκαζεται να κοπιαρει Fender & Gibson body shapes αλλιως κλεινουν ή πουλανε γρηγορα. H ηλεκτρικη κιθαρα και ενισχυτες της αρχισαν στα 50's και μπορει να εχουν μεινει σχεδον ιδια αλλα μικροβελτιωσεις γινονται σε καθε δεκαετια.

 

Το συγκεκριμενο θεμα για μενα δεν εχει ουσια γιατι και η Fender και ο Suhr εχουν αρκετα μοντελα και συγκριση δε μπορει να γινει. Το κακο ειναι οτι μεσω του internet αμερικανιες τυπου mojo, american heritage και λοιπες π....ιες εχουν περασει σε ολο το κοσμο. Εννοιες που ουδεμια σχεση εχουν να κανουν με τον ηχο και το playability της ηλεκτρικης κιθαρας.

 

Για οσους επιμενουν οτι η Fender εχει συγκεκριμενο ηχο, η ιδια η εταιρεια εχει αλλαξει αμετρητες φορες το σωμα της strat, το μπρατσο της strat, τους μαγνητες της strat, το headstock της strat και πιθανον αλλα που δε γνωριζω. O Leo Fender πουλησε την εταιρεια το 1965, το οτι το καθε καινουριο αφεντικο της εταιρειας εχει το νομιμο δικαιωμα να βαζει το Fender logo στις κιθαρες προσωπικα δε μου λεει τιποτα και τις θεωρω τοσο Fender οσο και τις κιθαρες των αλλων κατασκευαστων.

 

Μια strat ειναι strat ειτε γραφει Fender, Suhr ή Μπαμπης στο headstock. Πυρηνικη φυσικη δεν ειναι, strat φτιαχνουν σε ολο τον κοσμο. Tα σχολια για vintage και μοντερνο ηχοχρωμα τα βρισκω χαζα για να μη πω κατι βαρυτερο. Ο καθενας που κατασκευαζει μια strat μπορει να διαλεξει τα υλικα του (ξυλα, βαφη, hardware, μαγνητες) για οτι ηχοχρωμα θελει.

 

Ο Suhr (μιας και για αυτον γινεται η κουβεντα) κατασκευαζει οτι strat παραγγειλει ο πελατης. Με 21 ταστα, με 7.5'' radius, με nitro βαφη, με quartersawn maple μπρατσο και γενικα οτι θελει ο καθενας εκτος βεβαια απο το headstock shape για το λογο που ολοι ξερουμε. O Suhr δουλευε για χρονια στο Custom Shop της Fender και σχεδιασε τους Fat 50's μαγνητες που μαλλον ακουγονται vintage επειδη πωλουνται με το logo της Fender.

 

Μονο αν δυο συγκεκριμενες κιθαρες μπουν σε τεστ A-B εχει σημασια η αντιπαραθεση. Ολα τ'αλλα ειναι γενικα σχολια για να περναει η ωρα. Κλεινω με ενα clip που το ακουω συχνα γιατι η ικανοτητα του παικτη, ο ενισχυτης και η κιθαρα δινουν ενα strat ηχο που μου αρεσει πολυ. Συμφωνα με την πλειοψηφεια του Noiz τα ξυλα ουδεμια σημασια εχουν στον ηχο της ηλεκτρικης κιθαρας οποτε μενουν οι ενισχυτης/μεγαφωνα και οι μαγνητες. Τον ενισχυτη τον βλεπετε, οι μαγνητες ειναι οι Suhr ML Standard. Για περισσοτερα υπαρχουν αμετρητα clips στο YT με Suhr κιθαρες και Suhr μαγνητες σε αλλες κιθαρες που δειχνουν ποσο vintage ΚΑΙ μοντερνο ειναι το ηχοχρωμα του Suhr. Οπως υπαρχουν και εκατονταδες clips με strat κατασκευασμενες απο αλλους κατασκευαστες που ακουγονται σαν strat.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου